Achizitie publica - proiectare - Reabilitare locuinte sociale pentru persoane defavorizate str. Laminoristilor nr. 4, bloc G4, Micro 19
Detaliu pentru invitatia numarul 344250
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344250/25.03.2013
Denumire contract: proiectare - Reabilitare locuinte sociale pentru persoane defavorizate str. Laminoristilor nr. 4, bloc G4, Micro 19
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: proiectare - Reabilitare locuinte sociale pentru persoane defavorizate str. Laminoristilor nr. 4, bloc G4, Micro 19
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor pentru reabilitarea a 285 spatii locative pe amplasamentul din strada Laminoristilor, nr.4, bloc G4Valoarea estimata a prezentului contract este de 392535.00 lei Valoarea privind diversele si neprevazutele este de 7.851 lei, acestea vor fi decontate doar daca apar cheltuieli cu servicii care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 392, 535 - 400, 386 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 7.850, 7 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: -prin virament bancar (ordin de plata sau fila cec) cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor; Cont: RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, Cod fiscal 3814810;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmite la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertei. Garantia de participare va fi atasata si in SEAP la invitatia de participare. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus , in acest caz se va atasa in SEAP si o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Suma ce va fi retinuta conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este de 3.925, 35 lei.Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, cursul de referinta leu/alta valuta se va face pentru ziua in care a fost publicata invitatia de participare la cursul oficial anuntat de BNR
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 7% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va stabili la incheierea contractului si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia in acest caz de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil, distinct, la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului, fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular (Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - completare Formular; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul(Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar - Marius Stan , viceprimar - Florin Popa, viceprimar - Radu Cosca, city manager - Vlaicu Gheorghe Aurel, director economic - Stamate Doina, director economic adj - Campeanu Rodica, sef serviciu Investitii- Pavlenco Violeta, birou Licitatii - Manu Mariana, Crivat Liliana, Toporau Teofania, Ciocarlan Livica, consilieri locali: Bugeag Gheorghe, Gavan Eugen, Paladi Gina, Vasoi Costel, Cristache Catalin, Dobrea Victor, Mihai Alin, Bucatanschi Mihail, Dima Cristian, Manoliu Mihai, Mihailov Raul, Rotaru Savel Barbu, Ungurianu Sorin, Avramescu Marian, Ene Constantin, Malinovici Victor, Marian Alexandru, Poalelungi Marian Catalin, Bogatu Hristache, Cocu Desilia, Enache Cristian Sorin, Humelnicu Marius, Musat Carmina Liana, Rainea Nicolae, Zanfir Ilie;consilieri primar Bacalum Silviu, Pucheanu Ionut Florin, Beraru Dan Dorian Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular(Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, c^1, d din OUG nr. 34/2006 se va prezenta de catre tertul sustinator, daca este cazul);Certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele corelat cu termenul legal de plata. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara. Prezentarea listei principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani, cuprinzand valori, perioade de prestare, locul de prestare, beneficiari, etc.insotita de certificate/documente emise de catre clientul beneficiar Se va completa Formularul, Ofertantul va face dovada elaborarii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de proiectare similar Dovada experientei similare va fi facuta prin prezentarea a oricaror certificate/documente care sa confirme prestarea de servicii similareOfertantii au posibilitatea de a prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 3 ani autoritatea contractanta va lua in considerare prestarile de servicii duse la bun sfarsit in perioada solicitata.Perioada de 3 ani se implineste la data limita de depunere a ofertelor, Necesar minim de personal - arhitect cu drept de semnatura -1 ing/sing constructor - specializat in proiectare retele apa-canal -1 ing/sing constructor - specializat in proiectare constructii civile si industriale -1 ing/sing constructor - specializat in proiectare instalatii electrice, atestat ANRE pt instalatii de medie si joasa tensiune - verificator/verificatori proiecte atestati MLPTL pentru specialitatile: securitate la incendiu;igiena, sanatate si mediu;siguranta in exploatare;protectia impotriva zgomotului;economia de energie;constructii civile, industriale si agrozoo cu structura beton, beton armat, zidarie si lemn;instalatii sanitare;instalatii termice;instalatii gaze naturale;instalatii electrice; Af-studiu geo. -1 specialist in domeniul cadastrului, al geodeziei si al cartografiei- autorizat OCPI categoria B-cf. Ordinul ANCPI nr.107/2010 , pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea sau recunoasterea autorizarii persoanelor fizice si juridice romane, ale unui alt stat membru al Uniunii Europene sau ale unui stat care apartine Spatiului Economic European in vederea realizarii si verificarii lucrarilor de specialitate in domeniul cadastrului, al geodeziei si al cartografiei pe teritoriul Romaniei -1 inginer atestat MLPTL auditor energetic -1 expert tehnic atestat MLPTL in domeniul constructii civile si industriale cu structura din beton, beton armat, zidarie si lemn Pentru demonstrarea cerintelor solicitate se vor prezenta: CV, diplome de absolvire, autorizatii, certificate din care sa rezulte specializarea acestuia. Pentru fiecare membru al echipei propuse se va depune declaratie de disponibilitate pe parcursul derularii contractului, din care sa reiasa si asumarea raspunderii ca documentatiile vor fi elaborate de catre expertii nominalizati. In cazul in care una sau mai multe persoane ce fac parte din echipa proiectantului nu sunt angajate ale acestuia se vor prezenta contracte de colaborare/prestari servicii/angajamente de participare ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, valabile. Se vor prezenta certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru serviciile ce fac obiectul contractului de achizitie publica, respectiv SR EN ISO 9001:2008 (sistemul de management al calitatii) sau echivalent pentru domeniul proiectarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2013 11:14