Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare aferenta contractului


Detaliu pentru invitatia numarul 321013
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Dascalu (Consiliul Local al Comunei Dascalu)
Numar invitatie: 321013/01.03.2012
Denumire contract: Proiectareaferenta contractului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Dascalu (Consiliul Local al Comunei Dascalu)Cod fiscal: 4420783, Adresa: str. Victoriei, nr 87, Dascalu, Telefon: 0212673188, Fax: 0212673189
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr 87, Dascalu, Romania, cod postal: 077075, telefon: +40 212673188, fax: +402 12673189, persoana de contact: Doina Manaila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Dascalustr. Victoriei, nr 87, Dascalu, Romania, cod postal: 077075, telefon: +40 212673188, fax: +402 12673189, persoana de contact: Doina Manaila
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectareaferenta contractului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectareaferenta contractului?Sistem public centralizat de canalizare al apelor uzate menajere si statie de epurare a efluentului uzat menajer in Comuna Dascalu, judetul Ilfov?
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 259, 150 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5180 ron, Perioada de valab. este de 90 zile de la termenul limita de dep. a ofertelor, Se constituie prin: 1.virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (Formularul 13), sau 2.ordin de plata in contul achizitorului (cont RO26TREZ4215006XXX003655-Trezoreria Ilfov cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) operatorului economic a carui contestatie a fost respinsa de C.N.S.C. i se va retine de catre autoritatea contractantasuma de 2.591, 5 lei, stabilita conformart.278 1alin (1) lit a)din OUG 34/2006Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de catre autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie, la solicitarea scrisa a acestuia.
Garantie de buna executie
gar. de buna ex. va fi de5% din val. contractului , exclusiv TVA si se constituie in cel mult 15 zile de la semnarea contractului.Mod.de const.: a)Instrument de garantare emis de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari sau b)-retineri succesive din facturile partiale prezentate.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trez. Statuluiun cont de disponibil distinct la dispozitia aut. contractante. Suma initiala care se depuneminim 0, 5% din pretul contractului.Aut. contrac. urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stab. drept gar. de buna ex. Aut. contrac. are dreptul de a emite pretentii asupra gar. de buna ex., oricand pe parcursul indeplinirii contr. de , in limita prejudiciului creat..Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna exec. in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire : Prezentarea Formularului 1 din sectiunea Formulare - declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006) ? in originalNota: Formularul va fi prezentat inclusiv de catreeventualii terti sustinatoriOfertantiiprezenta : a) Cazier judiciar al societatii - se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?si va fi valabil la data deschiderii ofertelor;b) Cazier judiciar al administratorului / administratorilor societatiideclarati - se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?si va/vor fi valabil la data deschiderii ofertelor; c) Cazier fiscal al societatii - se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?si va fi valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul? , in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, insotite de originalul traducerilor autorizate si legalizateIn cazul unei asocieri, cerintelevor fi indeplinite de catre toti membrii asocierii .Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 2Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Modalitatea de indeplinire : PrezentareaFormularului2 din sectiunea Formulare - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - in originalNota: Formularul va fi prezentat inclusiv de catreeventualii terti sustinatoriOfertantii vor prezenta: a) Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local pentru sediu si punctele de lucru declarate; b) Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat consolidat .Documenteleprivind indeplinirea obligatiilor de platase vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul? . Nota: Din certificatele de atesare fiscala trebuie sa rezulte faptul ca la data scadentei de plata anterioara deschiderii ofertelor (25 ale lunii anterioare lunii in care se deschid ofertele) ofertantul nu are obligatii exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, precum si a obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale.Nota: Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul? , valabile pentru situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele., insotite de originalul traducerilor autorizate si legalizate .In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sensSesolicita copia conform cu originalul dupaCertificat de rezidenta fiscala(evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, precum si a obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale.In cazul unei asocieri, cerintelevor fi indeplinite de catre toti membrii asocierii.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competenteCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire Prezentarea Formularului 3 din sectiunea Formulare ? in originalIn cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita de catre toti membrii asocierii. De asemenea cerinta va fi indeplinita si de catre eventualii subcontractanti.Cerinta nr. 4Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese)Modalitatea de indeplinire : Prezentarea Formularului 4 din sectiunea Formulare ? in originalIn cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita de catre toti membrii asocierii.Nota: Formularul va fi prezentat inclusiv de catreeventualii subcontractanti sau terti sustinatoriPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractantein ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Prinar : Manaila DoinaViceprimar: Anghel Constanta ElisabetaResponsabil achiztii publice: Bucur AndreeaCerinta nr. 5Respectarea Ordinului 314/2010 emis de ANRMAPModalitatea de indeplinirePrezentarea Formularului 5 din sectiunea Formulare ? in originalIn cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita de catre toti membrii asocierii Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate declaratconform Legii 359/2004 al ofertantului corespunde obiectului procedurii. De asemenea, documentul prezentat va contine informatii referitore la asociati, administratori, sediu central, sedii secundare si puncte de lucru declarate. Documentul va fi prezentat in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Nota: in cazul in care ofertantii opteaza pentru prezentarea documentului in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, pentru conformitate, prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Pentru persoanele juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare (original/ copie legalizata + traducere legalizata in limbaromana de catre traducator autorizat), eliberate cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari solicitate (specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Cerinta nr. 2Atestate, certificate privind apartenenta la categoria profesionala- Atestat ANRE cel putintip B pentru proiectare (sau echivalent)Modalitatea de indeplinire : In conformitate cuOrdinul 24/2007 si Ordinul 90/2009 emise de Presedintele ANRE, operatorii economici participanti vor face dovada atestarii ANREpentru proiectareminimtip B ? pentru proiectare - se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul? a atestatului ANRE ( sau echivalent) in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.Daca exista incertitudini referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11.Se va prezenta- Fisa de informatii generale cu declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-Formular 6- in original.Cifra medie anuala globala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: 518.000 leiCifra medie anuala globala se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual publicat de BNR pentru anul respectiv. Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri: 2008:1 Euro= 3, 6827 RON ; 2009:1 Euro= 4, 2373 RON ; 2010:1 Euro= 4, 2099 RONOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monde decat Euro/RON vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa2. Se vor prezentabilanturilecontabile dela fineleanilor2008, 2009 si 2010, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa prezinte dovezi privind asigurarea riscului profesional al proiectantului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista prin. serv. de proiect in ultimii 3 aniSe va prezenta Formularul 7 ?Declaratie privind lista principalelor servicii duse la bun sfarsitin ultimii 3ani? in original, Cerinta nr. 2Experienta similaraAvand in vedere specificul si complexitatea contractului, in conformitate cu art. 188 alin (2) din OUG 34/2006, ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani au dus la bun sfarsit: cel putin un contract de prestari servicii proiectare tehnicacanalizare menajera si statie de epurarecu tehnologie similara celei prezentate in caietul de sarcini cu o valoare de cel putin 200.000 lei.Pt echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, Cerinta nr. 3Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat, in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 4Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, Cerinta nr. 5Personal de specialitatePentru asigurarea optima a desfasurarii contractului, operatorul economictrebuie sa faca dovada ca are la dispozitie pe intreaga perioada de prestarea serviciilor urmatorul personal de specialitate: a) 1 (un) Manager de proiect - absolvent de studii superioare de lungadurata tehnice, cu experienta generala de minim 5 ani in domeniul de specializare, atestat si ca manager de proiect (Cod COR: 241919 sauechivalentul acestuia) in urma absolvirii unor cursuri recunoscute nationalsi/sau international , experienta specifica dovedita de minim 3 ani ca manager deproiect si care sa fi condus , in calitate de manager deproiect cel putin 1 contract proiectare similar., Personal de specialitateb)1 (un) inginer proiectant instalatii ? absolvent studii superioare de lunga durata specializarea Constructii- Instalatii sau echivalent, cu o experienta generala de cel putin 3 ani in specializarea dobandita in urma studiilor.c) 1 (un)inginerproiectant de proces, - absolvent de studii tehnice superioare de lunga durata in Constructii/Mecanica sau echivalent, cu o experientagenerala de cel putin3 ani in proiectare procese tehnologice si care a participat elaborarea unui proiectcontinandproces tehnologic in domeniul apei uzate ? pentru functia de Consultant Proiectare Proces.d) 1 (un) inginer proiectantstructuri - absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in specialitatea Constructiisau echivalent, cu experienta de cel ptuin 3 ani in proiectare structuri, Personale) 1 (un) inginer proiectant electrice- absolvent de studii superioare delunga durata tehnice in specialitatea Energetica /InstalatiiElectrice/Electromecanica/ Electrotehica (sau echivalentul acestora) cuexperienta de cel putin 3 ani in proiectare retele/instalatii electrice, autorizatANRE IIB. Cf. Ordin 24/2007 si Ordin 90/2009 ale Presedintelui ANRE.f) 1 (un) inginer proiectare SCADA, absolvent de studii superioare tehnicede lunga durata in Electronica/Automatizari/Informatica (sau echivalentulacestora) care a participat la cel putin la un proiect incluzand realizareaunui sistem SCADA in domeniul apei uzate.g) 1 (un) arhitect, absolvent de studii superioare de lunga durata, membruOAR cu drept de semnatura cf. LG 184/2001 , cu experienta de cel putin 3 ani in specializarea obtinuta in urma Studiilor, h) 1 (un) economist, absolvent studii superioareeconomice de lunga durata, cu experienta de cel putin 2 ani in specializarea obtinuta in urma studiilor-pentru analiza documentatiilor din punct de vedere economicNota: Consideram ca echivalent al unei diplome universitare, orice diploma in baza careia detinatorului ii poate fi recunoscut dreptul de a profesa in domeniul respectiv, conform mecanismelor de recunoastere a diplomelor.In ceea ce priveste similaritatea dintre tipologiile de studii, confirmate prin diplomele mentionate, aceea se refera la similaritatea calificarilor profesionale obtinute prin studii.Pentru persoanele mentionate se vor prezenta : CV- in original, copii diplome de studii, copii certificate/ atestate/ autorizaridin care sa rezulte specializarea acestora ( CNFPA sau echivalent; ANRE IIB- emitent ANRE sau echivalent, membru OAR-emitent OAR De asemenea se va prezenta declaratie de disponibilitate in original pentru fiecare specialist propus., Cerinta nr. 6Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr. 7Informatii privind asocierea Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Cerinta nr. 1Standardelede asigurare a calitatiiCerinta nr. 2Standarde de protectia mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara.
Durata de prestare a serviciilor de proiectare
10
Descriere: pt durata de prestare a serviciilorcea mai mica ofertata, dar nu mai putin de 20 zile, se acorda punctajul maxim (10);pentru o durata mai mare decat durata minima punctajul este: Pdurata= (durata minima / durata ofertata) x 10; Nu se accepta ofertarea unei durate de prestari a serviciilormai mare de 45 zile;Orice termen de prestare mai mic de 20 zile nu va fi punctat suplimenta. Nota: (Punctajul total =punctaj pret oferta+punctaj durata de prestare a serv.reprezinta termenul de comparatie al ofertelor, intocmindu-se un clasament in ordinea descrescatoare a valorilorIn caz de egalitate a punctajelor, departajarea se face prin reofertare pretului in plic inchis, pretul cel mai mic fiind castigator..
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 16:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer