Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE -AMENAJARE BAZA DE MATERIAL TUBULAR CORUNCA


Detaliu pentru invitatia numarul 341007
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 341007/14.12.2012
Denumire contract: PROIECTARE -AMENAJARE BAZA DE MATERIAL TUBULARCORUNCA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Salcimilor, nr.23, Tg.Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402800, fax: +40 265306340, persoana de contact: Florica Jacota
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Salcimilor, nr.23, Tg.Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402800, fax: +40 265306340, persoana de contact: Florica Jacota
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE -AMENAJARE BAZA DE MATERIAL TUBULARCORUNCA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Avand in vedere cantitatile mari de tubing rezultate din lucrarile la sonde, prezenta achizitie reprezinta etapa de identificare siproiectare a celei mai optime solutii pentru amenajarea unei baze de material tubular pentru depozitare si gestionare corespunzatoare.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei pentru participare: 1.000 leiPt.echivalenta in euro se va tine cont de cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR din data anterioaradatei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Aceastagarantie este valabila 90 zile de ladata limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie cf. Art.86(1) si (6) din HG 925/2006.Contul autoritatii contractante- RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca Transilvania;RO 14056826.Recomnadam atasarea la oferta a dovezii constituirii GP.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de participare o suma in conformitate cu art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata. Cuantumul acestei retineri este de 1.000 lei.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executieva fi de 10 % din valoarea fara TVA a contractului de servicii.b) Garantia de buna executie a contractului de servicii se constituie conform art.90 alin. (1)din H.G. 925/2006 ? forma la zi, dupa cum urmeaza - se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2) ? (4) din H.G. 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesivedin sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006-Se va completa Formularul nr.1 ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006-Se va completa Formularul nr. 1 BDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006-Se va completa Formularul nr. 1 C- persoanele cu drept de decizie in aceasta procedura sunt: dl. Corin Cindrea- director general SNGN MEDIASdl. Gheorghe Dimbean- director departament economic SNGN MEDIASdl. Pantelimon Avram ? directorSNGN Romgaz SA Sucursala Tirgu Muresdna. Viorica Caraivan- director economic SNGN Romgaz SA Sucursala Tirgu Muresdl. Claudiu Ilinca- consilier juridic SNGN Romgaz SA Sucursala Tirgu Muresdl. Victor Banu- presedinte comisie evaluaredl. Ovidiu Ciurca- membru comisiedl. Dorin Flamind - membru comisiedl. Sorin Sita- membru comisiedl. Calin Baraian- membru comisiedna. Camelia Pop- membru comisiedna. Florica Jacota- membru comisieCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010-Se va completa Formularul nr.1 D-Fisa de informatii generale. Se va completa Formularul nr.2 Persoane fizice /juridice romane-Certificat constator emis de ONRC cu valabilitate de max.30 zile inainte dedata limitastabilita pentru depunereaofertelor(copie cu specificatia ?conform cu originalul?)din care sa reiasa obiectele de activitate.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.-Persoane juridice /fizice straine -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator sau echivalentin original sau copie legalizata.-Autorizatii de specialitate-Autorizatie PT ISCIR R1/2010 masini de ridicat conform Ordinului MEC 1404/2010
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa de informatii generale. Se va completa Formularul nr.2, Media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani.Pentru echivalenta in euro se va folosi cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR.Nivelul minim impus: 200.000 lei-Se va prezenta orice document disponibil care sa demonstreze cerinta soliciata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Fisa/fise de informatii privind experienta similara Formularul 3., - Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani pentru verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale-Formular 4.Lista trebuie sa cuprinda valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritateori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Valoarea solicitatapentru o experienta similara din ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare de 40.000 lei obtinutidin cel mult doua contracte de proiectare a proceselor industriale.Se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul, In cazul asocierii mai multor operatori economici cerinta privitoare la experienta similara, trebuie sa fie indeplinita de cel putin unul din asociati., Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta obligatoriuFormularul nr.5a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Informatii privind asociereaSe solicita la incheierea contractului, acordul de asocierelegalizat din care sa reiasa cine este liderul de asociere si partea fiecaruia din contractul pe care urmeaza sa il duca la indeplinire. Acordul de asociereprezentattrebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui in anexa la contractul de achizitie publica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este postata pe SEAP in sectiunea Documentatie si clarificari.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.01.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer