Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE ? FAZA DE - SI ASISTENTA TEHNICA, respectiv EXECUTIA LUCRARILOR AFERENTE INVESTITIEI ?CANALIZARE APE MENAJERE IN LOCALITATEA FOTOS-MARTANUS, COMUNA GHIDFALAU, JUDETUL COVASNA?


Detaliu pentru invitatia numarul 329534
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA GHIDFALAU
Numar invitatie: 329534/14.06.2012
Denumire contract: PROIECTARE ? FAZA DE - SI ASISTENTA TEHNICA, respectiv EXECUTIA LUCRARILOR AFERENTE INVESTITIEI?CANALIZARE APE MENAJERE IN LOCALITATEA FOTOS-MARTANUS, COMUNA GHIDFALAU, JUDETUL COVASNA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GHIDFALAUCod fiscal: 4201805, Adresa: Comuna GHIDFALAUnr. 108Judetul COVASNA, Ghidfalau, Telefon: 0267353787, Fax: 0267353787
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Avand in vedere ca oferta este online, ofertele se depun in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE ? FAZA DE - SI ASISTENTA TEHNICA, respectiv EXECUTIA LUCRARILOR AFERENTE INVESTITIEI?CANALIZARE APE MENAJERE IN LOCALITATEA FOTOS-MARTANUS, COMUNA GHIDFALAU, JUDETUL COVASNA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract de achizitie publica are ca obiect achizitionarea serviciilor de proiectare - faza DE -, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru investitia ?CANALIZARE APE MENAJERE IN LOCALITATEA FOTOS-MARTANUS, COMUNA GHIDFALAU, JUDETUL COVASNA?
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 188, 123 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 41.602, 26 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament bancar, acest virament se va face in contul RO22TREZ25624740271XXXXX al Comunei GHIDFALAU. Codul de inregistrare fiscala al Autoritatii Contractante: 4201805.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantul contestator, suma de5.860, 11 lei, in conformitate cu prevederile art. 2781 , alin. (1), litera a) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie in perioada de valabilitate a ofertei, conform art. 90 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, prin urmatoarele modalitati, in cel mult 7 zile de la incheierea contractului: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Oferrtantul/Candidatul/ Candidatul asociat trebuie sa consimte descalificarea lui de la procedura de achizitie publica in conditiile in care cele declarate se dovedesc a fi neadevarate si / sau incomplete in orice privinta;Ofertantul/Asociatul trebuie sa declara, ca fiecare semnatura prezenta pe documentele emise de el reprezinta persoana desemnata sa inainteze oferta de participare, inclusiv in privinta termenilor continuti de oferta; in sensul certificatul prezentat la aceasta sectiune (Formularul 1) prin concurent se intelege oricare persoana fizica sau juridica, alta decat ofertantul in numele caruia formuleaza certificatul prezentat, care oferteaza in cadrul aceleiasi proceduri de achizitie publica sau ar putea oferta, intrunind conditiile de participare; oferta prezentata a fost conceputa si formulata in mod independent fata de oricare concurent, fara a exista consultari, comunicari, intelegeri sau aranjamente cu acestia; oferta prezentata nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste preturile / tarifele, metodele / formulele de calcul al acestora, intentia de a oferta sau nu la respectiva procedura sau intentia de a include in respectiva oferta elemente care, prin natura lor, nu au legatura cu obiectul respectivei proceduri;oferta prezentata nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste calitatea, cantitatea, specificatii particulare ale produselor sau serviciilor oferite; detaliile prezentate in oferta nu au fost comunicate, direct sau indirect, niciunui concurent inainte de momentul oficial al deschiderii publice, anuntata de contractor.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 1 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 2Ofertantul / Candidatul / Candidatul asociat / Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in ultimii 5 ani nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda si/sau spalare de bani.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 2 - Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta).Cerinta nr. 3Ofertantul / Candidatul / Candidatul asociat / Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiva) nu este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilita pana la data solicitata;c1) in ultimii 2 ani si-am indeplinit obligatiile contractuale, si nu a produs prejudicii beneficiarilor acestora;d) nu a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) nu prezinta informatii false si va prezenta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Pentru cerintele privind sustinerea acordata de Ofertantul / Candidatul / Candidatul asociat / Tertul sustinator se vor avea in vedere atat prevederile Anexei nr. 2* din Ordinul ANRMAP 509/2011, (vezi Monitorul Oficial nr. Partea I, nr. 872, din 9 decembrie 2011), cat si a prevederilor punctului 19. si 20. din Legea 279/2011, astfel: ?19. La articolul 186, alineatul (2) se modifica si va avea urmatorul cuprins: ?(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c 1 ) si d).??20. La articolul 190, alineatul (2) se modifica si va avea urmatorul cuprins: ?(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).?Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 3. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Prezentarea unor documente de confirmare1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.2. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun oferta.Nota: Se accepta si copii lizibile ale acestor certificate, cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr. 1, 2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181, lit. a), c1) si d) din ordonanta se solicita a fi indeplinite si de catre eventuaul tert sustinator.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Important!1., Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.2., In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Cerinta nr. 4Ofertantul / Candidatul / Candidatul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator nu trebuie sa aiba drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau sa aiba actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care sa se afle in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care semneaza si aproba documentele aferente prezenteiproceduri: BERDE Jo;zsef, primarJANCSO; Erno, viceprimarMAGYARO;SI Csaba Karoly, presedinte comisie evaluareINCZE Jolan, membrucomisie evaluareFERENCZY Denes, membru comisie evaluareKOLCZE Anna, membru de rezerva comisie evaluarePersoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante (consilierii locali): ZSIGMOND PavelFERENCZ TihamerMAGYAROSI BenedekSANDOR SandorINCZE IstvanIGYARTO; Laszlo; ZoltanPƉTER PalCSUTKA AttilaJANCSO; SandorBENKO AndrasModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din ordonanta Cerinta nr. 1Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale/inregistrare, dupa caz1.a Persoane fizice sau juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avand urmatorul cod CAEN rev. 2 sau echivalent (conform ISIC rev 4, NACE rev. 2 etc.), potrivit Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN ori altor reglementari echivalente, ori activitati care le includcel putin pe acestea: 7112 ? Activitati de a inginerie si consultanta tehnica legate de aceasta4221 - Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide1.b Pentru persoane juridice/fizice straineAutoritatea contractanta solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.a Persoanele juridice/fizice romane vor atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toatedatele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).i. activitatile autorizate (activitatea aferenta codului CAEN 7112 ? Activitati de a inginerie si consultanta tehnica legate de aceasta, trebuie sa fie autorizata la sediul social sau sediul secundar sau punctul de lucrur, precum si in afara sediului/la beneficiar in mod obligatoriu, iar pentru codul CAEN 4221 - Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide in afara sediului/la beneficiar, in conformitate cu prevederile art. 5., art. 4, coroborate cu art. 15., din Legea 359/2004).1.b Persoanele juridice/fizice straine vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: j. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;k. codul unic de inregistrare;l. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);m. structura actionariatului;n. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;o. domeniul de activitate principal;p. domeniile de activitate secundare;q. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).r. activitatile autorizate (activitatea echivalenta codului CAEN 7112 ? Activitati de a inginerie si consultanta tehnica legate de aceasta, trebuie sa fie autorizata la sediul social sau sediul secundar sau punctul de lucrur, precum si in afara sediului/la beneficiar in mod obligatoriu, iar pentru codul CAEN 4221 - Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide in afara sediului/la beneficiar, in conformitate cu prevederile art. 5., art. 4, coroborate cu art. 15., din Legea 359/2004).Note: 1., Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;2., In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza.3., Conform recomandarii ANRMAP, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca a prezentat respectivul formular in copie.Cerinta nr. 2.Certificat de atestare pentru ?Elaborarea documentatiilor de obtinerea avizului/autorizatiei de gospodarie a apelor?Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va trebui sa dispuna de certificat de atestarepentru ?Elaborarea documentatiilor de obtinerea avizului/autorizatiei de gospodarie a apelor?, valabila, emisa de Ministerul Mediului si Gospodarii Apelor, aceasta fiind necesara pentru elaborarea documentatiei de obtinere a avizului de laAdministratia Nationala ?Apele Romane?, impus de Ordinul MMGA nr. 661 din 28 iunie 2006.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizarea solicitata, cu conditia ca aceasta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.Media cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, pe ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs), va fi de cel putin 3.000.000 lei sau echivalentul sumei in euro. Ofertantii vor atasa Formularul 5 ? Informatii generale.Pentru persoanele juridice romane nu se impune prezentarea bilantului contabil, fiind lasate la latitudinea ofertantilor documentele ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerintei de calificare, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie conforma cu originalul, insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri., Cerinta nr. 2Capacitatea de sustinere financiara a lucrarilor: ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii, contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de 520.028 lei pentru perioada solicitata de 6 luni.Documentul privind capacitatea de sustinere financiara trebuie depusa, in original, impreuna cu oferta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a realizat in ultimii 3 ani: - servicii similare in proiectare infrastructura edilitara, duse la bun sfarsit: retele de colectare ape uzate menajere, ale caror valoare cumulata este de minim 35.000, 00 lei, fara TVA, faza DE + asistenta tehnica, din maxim 2 contracte- lucrari similare de infrastructura edilitara, duse la bun sfarsit: retele de colectare ape uzate menajere, ale caror valoare cumulata este de minim 2.045.113, 00 lei, fara TVA, din maxim 2 contracteSe vor atasa: Formularul6 si 7: Declaratie privind lista principalelor servicii prestatein ultimii 3ani / lucrari executate in ultimii 5 ani, Formulaul 8.- Experienta similara; - Formularul 9. - Centralizator pentru experienta similara, Formularul 10 ? Recomandare si/sau documentele constatatoare eliberate de AC, dupa caz., Cerinta nr. 2.Ofertantul trebuie sa dispune de utilaje, instalatii si echipamente tehnice pentru indeplinirea contractului: Pentru serviciile de proiectare si asistenta tehnica: -soft proiectare CAD sau echivalent ? 1 buc - Plotter -1 buc - Copiator A3 ? 1 bucPentru executie lucrari: - autobasculanta min. 8, 5 t ? 1 buc. - motocompresor ? 2 buc. - buldoexcavator ? 3 buc - incarcator frontal pe pneuri ? 1 buc. - buldozer pe senile ? 1 buc. - excavator ? 1 buc. Pentru autobasculante, ofertantul va prezenta: licenta de transport, verificarea tehnica valabila. Pentru celelalte utilaje se solicita raportul de inspectie tehnica, valabila la zi. Pentru echipamentele inchiriate se vor atasa, in copii conforme cu originalul, precontractele de inchiriere. Se va completa Formularul nr. 11 (Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii)., Cerinta nr. 3Ofertantul va trebui sa dispuna de urmatorul personal, acumuland experienta cel putin intr-un proiect similar: Pentru proiectare: a. 1 Inginer specialitatea constructii hidrotehniceb. 1 Ingineri specialitatea instalatii in constructiic. 1 inginer specialitatea constructii civile, industriale si agricoled. 1 inginer coordonare proiectarePentru executie: a. 1 manager de proiectb. 1 sef punct de lucruc. 1 responsabil cu executia atestat pe domeniul constructii edilitared. 1 responsabil calitate desemnat prin decizie internaSe vor prezenta: Informatii generale privind angajatii, Personalce va fi angajat in contract, Angajamentul ofertantului privind resursele umane, Curriculum vitae, Copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, Angajamentul de participarein nume personal., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, si acordurile prealabile de subcontractare incheiate.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare, dar numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Se vor prezenta formularele / documentele: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Acordul prealabil de subcontractare, Cerinta nr. 5Informatii privind asociatiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi asociati, liderul imputernicit are obligatia de a preciza partea/partile din contract care vor fi executate de asociati, datele de recunoastere ale asociatilor propusi, si acordurile de asociere incheiate. Fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), respectivStandardele de calitate, precum si cele referitoare la cunoasterea si respectarea prevederilor legale in domeniul protectiei munciiSe vor prezenta formularele / documentele: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, Acordul de asociere, Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asocierea la procedura de atribuire Cerinta nr. 1.Informatii privind asigurarea calitatii serviciilor si a lucrarilor: ofertantul trebuie sa respecte standardul de asigurare a calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent (Autoritatea Contractanta va respecta prevederile art. 191., 192 si 193 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), Cerinta nr. 2.Informatii privind respectarea standardelor protectiei mediului: ofertantul trebuie sa respecte standardul de protectia mediului in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001 sau echivalent (Autoritatea Contractanta va respecta prevederile art. 194., 195 si 196 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, prin download din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 05:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer