Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare : ?Reabilitarea si integrarea turistica a monumentului istoric Biserica Toti Sfintii Proieni?


Detaliu pentru invitatia numarul 330891
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL LOCAL BREZOI (ORAS BREZOI)
Numar invitatie: 330891/03.07.2012
Denumire contract: Proiectare : ?Reabilitarea si integrarea turistica a monumentului istoric Biserica Toti Sfintii Proieni?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL BREZOI (ORAS BREZOI)Cod fiscal: 2541894, Adresa: Localitatea Brezoi, strada Lotrului, nr.2, jud. Valcea, Brezoi, Telefon: 0250778240, Fax: 0250778240
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Oras Brezoi, Localitatea Brezoi, strada Lotrului, nr.2, jud. Valcea, Romania, cod postal: 245500, telefon: +40 0250778240, fax: +40 0250778240, persoana de contact: BERBECE RODICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Oras Brezoi, Localitatea Brezoi, Strada Lotrului, nr.2, jud. Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare : ?Reabilitarea si integrarea turistica a monumentului istoric Biserica Toti Sfintii Proieni?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop : Elaborarea proiectului tehnic si a caietului de sarcini si a detaliilor de executie, elaborarea DTAC, a documentatiei pentru obtinerea avizelor si acordurilor necesare si verificarea documentatiilor in cauzaSe solicita ofertape urmatoarele obiective: Servicii de proiectare: Monumentul istoric Biserica ?Toti Sfintii? ProieniFazele de proiectare solicitate: 1. Documentatie pentru obtinere avize si acorduri ;2. Documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire (D.T.A.C.);3. Proiect tehnic;4. Detalii de executie;5. Caiete de sarcini;6. Documentatie tehnica pentru organizarea executiei lucrarilor (D.T.O.E.);7. Documentatie privind obtinerea acordului de mediu;8. Verificare proiect de catre verificatori atestati MLPAT pe toate exigentele necesare;9. Asigurarea asistentei tehnice pe perioada de executie a obiectivului.
II.1.6) CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 229.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conform dispozitiilor art. 86 din HG 925/2006, in valoare de 1.833, 44RON .In cazul constituirii prin OPsuma se va depune in contul RO 75TREZ6765006XXX000543- Trezoreria Gura Lotrului. In cazul constituirii acesteia prin Scrisoare de garantie bancare se va utiliza Formularul nr. 11.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Documentele prin care se va face dovada constitutirii se vor prezenta in original.In cazul constituirii garantiei de participare sub forma unor instrumente de garantare, acestea vor mentiona ca plata garantiei se va executa neconditionat.Perioada de valabilitate a garantiei este de 120 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare (in original) prezentata in partea exterioara a plicului, nu va fi deschisa si va fi considerata respinsa in cadrul sedintei de deschidere conform art. 33 alin 3 din HG 925/2006 actualizata.In cazul in care ofertantul este o asociere , pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoare garantiei de participare la 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conf. Legii nr. 346/2004. Ofertantul individual sau ofertanti asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoare garantiei de participare la 50%, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere , conf. Anexei nr. 1 din Legii nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile aduse prin HG 1045/2011 la incheierea contractului care se atribuie.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, nu mai tarziu de 5 zile de la data incheieriicontractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea declaratiei privind eligibilitateaOfertantul trebuie sa prezinte : Formularul 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, in original.Formularul 3(1)- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691, din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioarePersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante :1. Schell Robert Adrian - Primar2. Berbece Rodica - Sef Serviciu3. Vlad Decebal Gheorghe - Viceprimar4. Sandu Nicolae - Secretar5.Socol Ramona - Inspector de specialitate6.Ismana Bardasu Emil - Consilier Juridic7.Consilierii locali nominalizati pe site www.primariabrezoi.ro la sectiunea Consilieri LocaliFormularul 4 ? Declaratie privind eligibilitatea, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea?conform? cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conf. Art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte formularele aferente neincadrarilor in art.180, 181, 69?1 din OUG 34/2006.Cerinta nr. 2Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura Formularul 14 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, dupa caz, tert sustinator, subcontractanti.Cerinta nr. 3Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPersoane juridice/fizice romaneCertficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate ?in original /copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ? in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele/ atestatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Persoane juridice /fizice straineVor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare , alte doc. echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 actualizata. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Aceste documente vor fi insotite detraducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 4Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independentaFormularul 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanePrezentarea certificatului constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de la data limita de depunere a ofertelorDin certificatul constatator trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei proceduri;Documentul va fi prezentatin original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situatia in care a prezentat acest document in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, tertul sustinator, dupa caz.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straineIn vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat sifaptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicare procedurii de insolventa.Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea informatiilor generaleSe solicita Fisa de informatii generale - Formularul 2 in original., Cerinta nr.2Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani, respectiv 2009, 2010, 2011, Cerinta nr.3Informatii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluiCifra de afaceri medie anuala trebuie sa fie de cel putin 200.000 lei.Se solicita completarea Formularul nr. 2 - care sa contina si cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani.In cazul in care, ofertantul nu are bilant pentru acesti ani, deoarece a fost infiintat ulterior, media cifrei de afaceri se va raporta la anii in care a avut obligatia depunerii bilantului contabil.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCR, respectiv: - anul 20091 euro = 4, 2373 lei- anul 20101 euro = 4, 2099 lei- anul 20111 euro = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea de informatii privind resursele umaneSe completeaza Formularul 8, in original - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale personalului de conducere in ultimii 3 ani .Ofertantul va depune o lista a personalului care va fi responsabil cu derularea contractului, descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si experientei.Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: -cartile de munca sau, dupa caz, contractele individuale de munca ale personalului invocat vizat de ITM sau extras din Registrul de evidenta al salariatilor, si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective sau angajamente de participare, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi; declaratie de disponibilitate, in original .- diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, ,Cerinta nr.2Lista privind personalul de specialitate necesar pentru indeplinirea contractuluiOfertantul trebuie sa faca dovada ca acopera cu personal calificat toate specializarile necesare pentru realizarea obiectului contractului prezentei proceduri.Echipa de proiectare sa fie compusa din specialisti atestati de catre Ministerul Culturii si Patrimoniului prin INP si sa fii fost implicata intr-un proiect similar de reabilitare monumente istorice., Cerinta nr. 3Prezentarea de informatii privind dotarile specificeOfertantul va prezenta Formularul7 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic (proprietate, leasing, chirie sau alte forme de detinere, dupa caz) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.PROIECTARE: -licenta program proiectare - minim 1 buc;licenta soft devize - minim 1 buc;statie totala topografica - minim 1 buc;GPS dubla frecventa - minim 1 buc;licenta soft prelucrare masuratori - minim 1 buc;calculatoare - minim 4 buc.Ofertantul va face dovada prin completarea unei declaratii ca are dotarea necesara indeplinirii contractului de servicii de proiectare.In cazulcastigarii procedurii de achizitie publica, castigatorul dupa semnarea contractului are obligatia de a solicita si de a obtine un permis pentru desfasurarea activitatilor de constructie si restaurare(biserica se afla in arie protejata - Parcul National Cozia), Cerinta nr. 4Prezentarea de informatii privind subcontractantii/ asociatiiOperatorul economic are obligatia de a declara subcontractantii.Se va completa Formularul 9, Cerinta nr.5Prezentarea listei : - principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniSe completeaza Formularul nr. 15., Cerinta nr. 6Prezentare de informatii privind experienta similaraFisa experienta similara se va completa in original Formularul 6Ofertantul trebuie sa faca dovada derularii in ultimii 3 ani a minim un contract de proiectare pentru monumente istorice din aceeasi clasa cu cel care face obiectul prezentei proceduri, respectiv grupa B - monumente istorice reprezentative pentru patrimoniul cultural local(prevazute in Legea 422/2001.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezentaparti relevante dupa contractele de proiectare care certifica experienta similara, insotite de procesele-verbale de receptie partiala sau la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie) si recomandari din partea beneficiarilor finali, Cerinta nr. 7Informatii privind sustinerea tehnico-economica(daca este cazul)In cazul sustinerii economice si financiare si tehnico-profesionale asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini toate conditiile impuse de legislatie, prezentand in acest sens acordul ferm de sustinere (Formularele nr. 16 si 17) raportat la natura sustinerii invocate.Angajamentul ferm al ofertantului castigator se va autentifica inainte de semnarea contractului si va face parte integranta din contractul de achizitie publica. Cerinta nr. 1.Prezentarea certificatului ISO 9001 :2008Cerinta nr. 2Prezentarea certificatului ISO14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 09:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer