Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - proiectare si executie- marirea capcitatii de alimentare cu apa potabila zona Deal, orasul Zarnesti


Detaliu pentru invitatia numarul 329536
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Zarnesti (Primaria Orasului Zarnesti)
Numar invitatie: 329536/14.06.2012
Denumire contract: proiectaresiexecutie- marirea capcitatiidealimentarecuapapotabilazonaDeal, orasulZarnesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Zarnesti (Primaria Orasului Zarnesti)Cod fiscal: 4646897, Adresa: str.MitropolitIonMetianu, nr.1, Zarnesti, Telefon: 0268/515.777, Fax: 0268/222.012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.MitropolitIonMetianu, nr.1, Zarnesti, Romania, cod postal: 505800, telefon: +40 0268515777, fax: +40 0268222012, persoana de contact: DorelBirladeanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Zarnesti, str.MitropolitIon Metianu, nr.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (serviciigeneralealeadministratiilorpublice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: proiectaresiexecutie- marirea capcitatiidealimentarecuapapotabilazonaDeal, orasulZarnesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: proiectaresiexecutie pentruconstructiisimontajreteledealimentarecuapasistatie depompare
II.1.6) CPV: 45232151-5 - Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6.450lei(2% dinvaloareaestimata, faraTVA, conformart.43, indice 1siart.278, indice 1dinOUGnr.34/2006).Garantiadeparticipareestevalabilacucelputinperioadadevalabilitateaofertei.
Garantie de buna executie
5 %dinvaloarea, faraTVA, acontractuluideachizitiepublica.Garantia debuna executiesepoateconstitui: prin scrisoare de garantie bancaraeliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate care se prezinta in original; garantia sepoateconstituiprinviramentbancarsauprintr-uninstrumentdegarantareemisinconditiilelegiideosocietatebancaraorideosocietatedeasigurari.Garantiadebunaexecutieseprezintain origina. Garantiatrebuiesafieirevocabila.Garantiadebunaexecutiesepoateconstituisiprindepunerealacaseriaautoritatiicontractante aunuiordindeplatasauauneifilecec, cuconditiaconfirmariiacestoradecatrebanca.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie privind eligibilitatea, privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUGnr.34/2006; declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata(certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale; certificat fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridicedincaresarezultecaofertantulnuaredatoriiscadente inlunaanterioaradepuneriiofertei; imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta si documentele ofertei. prezentareacertificatului departiciparecuofertaindependenta. Sesolicitadeclaratieprivindneincadrareainprevederileart.69, indice1 dinOUGnr.34/2006.PListapersoanelorcedetin functiidedecizielaorganziarea, derulareasifinalizareaproceduriideatribuireacontractuluideachizitiepublica: Primar- DorelBirladeanu- ordonatorprincipaldecredite;Secretar- BogdanPrahovean;Directiaeconomica, directorexecutiv- AureliaGrosaru;OficiulJuridic- Jurist, AngelicaRunceanu;ServiciulUrbanism- organizarea, derulareasifinalizareaporcedurii- IustinaReit;ServiciulCheltuieli- VioletaBerbece;CompartimentulAchizitiiPublice- urmarireacontractului- CiprianAnghelina certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;dovezile pentru aplicareaLegiinr.346/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa informatii generale.Rezultatul exercitiuluifinanciarpeultimul an safiepozitiv., declarareacifrei mediideafaceri globalapeultimii 3anidevaloare egalacuvaloareaestimata acontractului.Incazul ofertantilor IMM, procentul sereducecu50 %., bilantcontabilpentruanul2010, inregistratlaorganelefinanciare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: cerinta minima de experienta similara.Lista cu cel putin un contract de lucrari, reprezentand lucrari principale realizate in ultimii 5 ani.Se va prezenta lista cu obligatii contractuale in desfasurare.Cerinta minima de experienta similara: in ultimii 5 ani, o lucrare de acelasi tip cu lucrarea supusa procedurii, valoare egala cu valoarea estimata.Orice fisa referitoare la un contract incheiat trebuie sa fie insotita de;contract si actele aditionale, proces-verbal de receptie, recomandare din partea beneficiarului., informatii referitoare la personal.Personalul angajat, asigurarea cu personalul de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele direct responsabile cu indepinirea contractului, pentucare se vor prezenta: CV-urile, diplomele si/sau certificatele aferente in domeniu, personalminim.minim 1 inginer/subinginer de specialitate pentru: constructii, instalatii;o persoana autorizata RTE pentru constructii civile, industriale; o persoana autorizata CTC, personal calificat: minim 10persoane; personal necalificat: minim5 persoane; cadru deconducere.Personalulminima foststabilitastfel incatsaseasigureatatparteadeproiectarecatsiparteadeexecutieacontractului. ISO 9001, ISO 14001 sauechivalente emise de organisme recunoscute.Certificate prin care seatesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, sisteme de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate deorganisme conforme cu seriile destandarde europene privind certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasatainvitatieideparticiparesaudelasediulPrimarieiZarnesti, str.MitropolitIonMetianu, nr.1
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 07:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer