Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE A EXPOZITIEI PERMANENTE A MUZEULUI JUDETEAN DE ISTORIE SI ARTA ZALAU PRIN RECONSTITUIRI ISTORICO-TEMATICE


Detaliu pentru invitatia numarul 341711
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Muzeul Judetean de Istorie si Arta Zalau
Numar invitatie: 341711/12.01.2013
Denumire contract: PROIECTARESIEXECUTIE A EXPOZITIEI PERMANENTE A MUZEULUI JUDETEAN DE ISTORIE SI ARTA ZALAU PRIN RECONSTITUIRI ISTORICO-TEMATICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMuzeul Judetean de Istorie si Arta ZalauCod fiscal: 13889836, Adresa: Zalau, strada Unirii, nr.9, Zalau, Telefon: +40 260612223, Fax: +40 260661706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Secretariatul Muzeului Judetean de Istorie si Arta Zalau, strada Unirii, nr.9, Zalau, Romania, cod postal: 450042, telefon: +40 260612223, fax: +40 260661706, persoana de contact: Bejinariu Corina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Muzeul Judetean de Istorie si Arta Zalau, strada Unirii, nr.9, Zalau, Romania, cod postal: 450042, telefon: +40 260612223, fax: +40 260661706
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARESIEXECUTIE A EXPOZITIEI PERMANENTE A MUZEULUI JUDETEAN DE ISTORIE SI ARTA ZALAU PRIN RECONSTITUIRI ISTORICO-TEMATICE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARESIEXECUTIE A EXPOZITIEI PERMANENTE A MUZEULUI JUDETEAN DE ISTORIE SI ARTA ZALAU PRIN RECONSTITUIRI ISTORICO-TEMATICE?, CARE CONSTA IN : I.a)Elaborareproiecttehnic si detaliide executie, care va cuprinde: a) planuri de arhitectura;b) sectiuni detalii tehnice;c) planse simulari 3D ;d) light design;e) deviz general al lucrarilor ;f) centralizatorul cheltuielilor, pe obiectiv ;g) centralizatorul cheltuielilor pe categorii, pe obiecte;h) listele cu cantitatile de echipamente tehnologice, inclusiv dotari;i) fisele tehnice a echipamentelor.I.b)Asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului si a celorlalte servicii prevazute prin Legea nr. 10/1995 in sarcina proiectantului, pe perioada de executie a lucrarilor pentru ?AMENAJAREA EXPOZITIEI PERMANENTE A MUZEULUI JUDETEAN DE ISTORIE SI ARTA ZALAU PRIN RECONSTITUIRI ISTORICO-TEMATICE?II.a) EXECUTIE A EXPOZITIEI PERMANENTE A MUZEULUI JUDETEAN DE ISTORIE SI ARTA ZALAU PRIN RECONSTITUIRI ISTORICO-TEMATICEcare va cuprinde lucrarile de amenajare a expozitiei permanente conformproiectului tehnic si a detaliilor de executie aprobate si receptionatede catre beneficiarII.b) Elaborare si editare film pentru conturarea cadrului expozitional si informational, fiind creat in conformitate cu fiecare capitol tematic, descriptiv al informatiei legate de piesele de patrimoniu expuse, avand rolul de informare a publicului vizitator si contribuind la realizarea si consolidarea identitatii Muzeului Judetean Istorie si Arta Zalau
II.1.6) CPV: 45451000-3 - Lucrari decorative (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 964, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 19.290 lei. Formular 11. Valab. 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Se va avea in vedere cursul de schimb leu-valuta de la data publicarii invitatie de participare. Constituire: prin virament bancar in contul nr.RO09TREZ5615010XXX000222 deschis la Trezoreria Municipiului Zalau, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului ?sau? instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de valab egala cu per. de valab a ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Dovada garant. de participare se va prezenta la Registratura AC, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se va returna de catre Autoritatea Contractanta conf. art.88 din HG 925/2006 cu modif si compl. ulterioare.Daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia suma calculata conform prev. art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
10% din pretul contr. fara TVA. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc. de asigurari ? se va prezenta in original in maxim 10 zile de la semnarea contr. Instrumentul garantare tb sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate ?sau? Retineri succesive sumele datorate pt facturi partiale prin deschiderea unui cont la dispozitia AC la unitatea Trez.Statului din cadrul org. fiscal competent, suma initiala -cel putin 0, 5% din pretul contr. si de a prezenta in maxim 10 zile de la semnarea contr. extrasul de cont cu suma depusa. AC alimenteza acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contract. pana la concurenta sumei stabilita drept garantie buna executie in DA.) curs schimb leu valuta data constituirii garant.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Se va completa formular 12A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Daca este cazul, tertul sustinator va prezenta documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 180.Cerinta nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiilor art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa formular12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Tertul sustinator va prezenta doc. privind neincadrarii in prev. art. 181, lit.a), c^1) si d).Cerinta nr. 3 - Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituriale bugetului local; b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat -Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice. Dovada achitarii taxelor seva face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente inluna anterioara celei in care se depun ofertele . Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de Autoritatea Contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Cerinta nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant (Ofertantul va completa formularul 12 C In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Seva completa Formularul 13)Cerinta nr. 6 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari (Se va completa Formularul 14 de catre ofertant, cat si de asociat/subcontractant/tert sustinator, daca este cazul) In cazul uneiasocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.Nota: Persoanele cu functie de decizie in cadrul Muzeului Judetean de Istorie si Arta Zalau: manager- dr.Bejinariu Corina, contabil sef- responsabil achizitii publice-Miclea Maria, dr.Pop Horea ?sef Sectia de cercetare stiintifica; dr.Sanda Bacuet-Crisan ? sef Sectia de arheologie preventiva; dr.Marin Pop ? Sef Sectia de muzeografie, muzee locale; dr.Bejinariu Ioan ? cercetator stiintific III; dr.Dan Bacuet-Crisan-cercetator stiintific III, dr.Pripon Emanoil ? cercetator stiintific III; Druta Monica ? conservator .Vicepresedinti Consiliul Judetean Salaj ? Csoka Tiberiu, Crisan ValeriuConsilieri judeteni Abrudan Ioan, Berinde Adrian, Biris Gavril, Chende Livia, Ciobanu Cristina ? Elisabeta, Crisan Marian-Danut, Crisan Mihai ? Cristian, Dari Toma, Demle Alin, Dimitriu Alexandru, Domokos Francisc, Domuta Claudiu ? Remus, Filip Alexandra - Lorena ? Maria, Ghete Mircea ? Raul, Ghiurco Dan, Iancu - Salajanu Dinu, Lukacs Iosif, Lup Gheorghe, Olah Nicolae, Panie Sergiu, Penciuc Corin, Pop Augustin, Ratiu Viorel, Szabo; Stefan-Carol, Szilagyi Ro;bert-Istvan, Sandru Gabriel ? Marius, Veresezan Marius-Mihai, Zaharia Marcel ? Claudiu. Cerinta nr. 1 - Persoane juridice/fizice Se va prezenta certificatul constatator in original sau copie conforma cu originalul emis de ONRC care va contine date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuiesa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care operatorul economic , clasat pe primul loc, in urma evaluarii a depus certificat constatator in copie conf. cu originalul AC are dreptul de a solicita depunerea in original sau copie legalizata. Pentru persoanele fizice/juridice straine ? se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind cifra de afaceri Se va prezenta media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani de minim 1.929.000 lei. In cazul in care la o procedura de achizitie publicaparticipa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi indeplinitaprin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta formularul.Operatorul economic poate beneficia de prevederile art.186 din OUG nr.34 cu modif. si compl.ulterioare privind angajamentul ferm ., Cerinta nr. 2 - Bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor Se va prezenta bilant contabil/extras de bilant/raport deaudit/raport al cenzorilor, etc inregistrat la administratia financiara insotit decontul de profit si pierdere la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 ? in copie ?conform cu originalul? in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul- sau alte documente edificatoare . Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, fiecare asociateste obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica sifinanciara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturormembrilor asocierii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 2 -Se va prezenta o lista cu personalul respons. cu indepl. contr. de servicii si lucrari inf.ref. la studiile, pregatirea prof. si calificarea per. responsabil., Personal minim obligatoriua) Arhitect- inscris inOrdinul Arhitectilor din Romania. ? experienta profesionala specifica privind implicarea in cel putin un proiect/ contract deproiectarearhitecturala ;b) Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul: Constructii civile, industriale, agrozootehnice, c) Manager de Proiect ? absolvent de studii superioare, atestat/certificat de catre autoritatile nationale competente, din care sa rezulte calitatea de manager de proiect, d) Scenograf -absolventdestudiisuperioare de specialitate; e) Sculptor -absolventdestudiisuperioare de specialitate; f) Pictor - absolventdestudiisuperioare de specialitate; g) Grafician - absolventdestudiisuperioare de specialitate.In cazul in care sunt prezentate angajamente /acorduri de participare, ofertantul declarat castigator are obligatia incheierii de contract/contracte individuale de munca cu persoanele care nu sunt angajate ale acestuia., Documente doveditoare pentru Arhitect- inscris inOrdinul Arhitectilor din Romania- CV format european, cu informatii actualizate, datat si semnat- diploma de studii superioare- carti munca / contract individual munca / extras REVISAL / angajament sau acord de participare, declaratie de disponibilitate formular D- documente privind dovada experientei profesionale specifice - proiectarearhitecturala- in implicarea in cel putin contract de proiectare arhitecturala, ,Documente doveditoare pentru Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii civile, industriale- CV format european, cu inf. actualizate, datat si semnat- carti munca / contr. individ. munca / extras REVISAL / angajament sau acord de participare, - diploma de studii- certificate de atestare profesionala insotit de legitimatievalabile la data limita de depunere a ofertelor, - declaratie de disponibilitate formular D, ,Documente doveditoare pentru Manager de Proiect.- CV format european, cu inf. actualizate, datat si semnat- carti munca / contr. individ. munca / extras REVISAL / angajament sau acord de participare, - diploma de studii superioare- atestat/certificat de catre autoritatile nationale competente, din care sa rezulte calitatea de manager de proiect- declaratie de disponibilitate formular D, ,Documente doveditoare pentru Scenograf : - CV format european, cu inf. actualizate, datat si semnat- carti munca / contr. individ. munca / extras REVISAL / angajament sau acord de participare, - diploma de studii superioare de specialitate- declaratie de disponibilitate formular D, ,Documente doveditoare pentru SculptorCV format european, cu inf. actualizate, datat si semnat- carti munca / contr. individ. munca / extras REVISAL / angajament sau acord de participare, - diploma de studii superioare de specialitate- declaratie de disponibilitate formular D, ,Documente doveditoare pentru Pictor- CV format european, cu inf. actualizate, datat si semnat- carti munca / contr. individ. munca / extras REVISAL / angajament sau acord de participare, - diploma de studii superioare de specialitate- declaratie de disponibilitate formular D, ,Documente doveditoare pentru Grafician- CV format european, cu inf. actualizate, datat si semnat- carti munca / contr. individ. munca / extras REVISAL / angajament sau acord de participare, - diploma de studii superioare de specialitate- declaratie de disponibilitate formular D, ,Cerinta 3- Lista cuprinzand subcontractantii ? ofertantul va completa lista cuprinzand subcontractantii ? cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestorparti(daca este cazul). Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica cu specificarea concreta a serviciilor ce se vor presta si lucrarilor ce se vor executade catre acestia, in exprimare fizica si valorica.Formular 12 G. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.(daca este cazul), Cerinta 4 - Acordul de asociere semnat de fiecare asociat - in cazul in care se depune o oferta in asociere se va preciza cine este lider al asocierii cuidentificarea din punct de vedere fizic si valoric a serviciilor prestate si/sau lucrarilor executate de fiecare asociat(daca este cazul). Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, asocierea, va prezenta Autoritatii Contractante acordul de asociere in forma legalizata, inainte de data semnarii contractului(daca este cazul)., Cerinta 5 - Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati., Cerinta 6 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Se va prezenta lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari., Cerinta 7- Experienta similara pentru servicii - Se va prezenta minim 1 - maxim 3 contracte de servicii de aceeasi natura si complexitate, respective proiectare expozitii tematice, a caror valoarecumulata sa fie de minim 106.000 lei fara TVA.Prestarea serviciilor similare va fi confirmata prin prezentarea unor certificate/documente emisa saucontrasemnate de o autoritate ori de carte clientul privat beneficiar, cum ar fi contracte(copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor) / proces verbal de receptie / recomandari etc din care sa rezulte prestarea de servicii similare.In cazul unei asocieri(daca este cazul): - daca se prezinta un contract, cerinta va fi indeplinita de catre unul dinmembrii asocierii, -in cazul prezentarii mai multor contracte cerinta se va indeplini in modcumulativ de carte membrii asocierii., Cerinta 8 - Experienta similara lucrari Se va prezenta minim un contract ?maxim 3 contracte de aceeasi natura si complexitate, respectiv executia de expozitii tematice a caror valoare cumulata sa fie de minim 858.500 lei lei fara TVA.Lucrarile similare vor fi confirmate prin prezentarea unor certificate/doc. emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, cum ar fi contracte(copii dupa parti relevante ale contract) / proces verbal de receptie / recomandari etc din care sa rezulte exec. lucrari similare. In cazul unei asocieri(daca este cazul): - daca se prezinta un contract, cerinta va fi indeplinita de catre unul din membrii asocierii, -in cazul prezentarii mai multor contracte cerinta se va indeplini in mod cumulativ de membrii asocierii.Demonstrarea exp.similare se poate face si prin prezentarea unui contract de proiectare si executie de aceeasi natura si complexitatecu obiectul licitat, a carui valoare cumulata sa fie de minim 964.500 lei fara TVA., Cerinta nr. 9 - Declaratie privind echipamentele tehnice. Se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului care face obiectul prezentei proceduri.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament etc, se va prezenta un contract/precontract de inchiriere sau se poate prezenta un angajament de punere la dispozitie in cazul declararii ofertei drept castigatoare . Autoritatea Contractanta isirezerva dreptul de a solicita clarificari cu privire la utilajele si echipamentele prezentate de ofertant si totodata cu apartenenta lor. Cerinta nr. 1 - Asigurarea calitatii. Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008 pentru executantul lucrarii, in domeniul obiectului licitat sau orice alte documente care sa confirmeimplementarea si mentinerea unui sistem de programul si planul calitatii.Se va prezenta programul si planul calitatii pentru obiectul licitat., Cerinta 2 -Informatii privind masurile de protectie a mediului.Se va prezenta certificatului ISO 14001:2005 pentru executantul lucrarii sau echivalent pentru domeniul licitat Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul?. Se vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de servicii. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens de catre toti asociatii. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru liderul asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.01.2013 13:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer