Achizitie publica - PROIECTARE A ZIDURILOR DE SPRIJIN DE PE STR. DRAGALINA NR. 116 SI 102, DIN MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA
Detaliu pentru invitatia numarul 322288
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322288/21.03.2012
Denumire contract: PROIECTARE A ZIDURILOR DE SPRIJIN DE PE STR. DRAGALINA NR. 116 SI 102, DIN MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264/592588, Fax: 0264/431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264592588, fax: +40 264431575, persoana de contact: lucia lupea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante, str Motilor nr 3, cluj napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE A ZIDURILOR DE SPRIJIN DE PE STR. DRAGALINA NR. 116 SI 102, DIN MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE A ZIDURILOR DE SPRIJIN DE PE STR. DRAGALINA NR. 116 SI 102, DIN MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA: Avand in vedere pericolul la care este expusa circulatia pietonala din cauza starii de degradare a zidurilor de sprijin situate la strada, la adresele str. Dragalina nr. 116 si str. Dragalina Nr. 102 din municipiul Cluj-Napoca, fiind o situatie de urgenta, se propune luarea unor masuri de consolidare sau refacere (in functie de solutia data de rezultatul expertizei) a zidurilor de sprijin mentionate. Precizam ca achizitia acestor servicii de proiectare este necesara intrucat aceste ziduri se situeaza intr-o zona supusa alunecarilor de teren (Dealul Cetatuia) si din cauza tensiunilor create de greutatea pamantului care apasa deasupra zidurilor, se poate produce un accident prin prabusirea acestora. Se impune astfel efectuarea unor studii geotehnice, expertiza si calcul de rezistenta in domeniul fundatiilor.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 32, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare: 600 lei si va fi valabila 90 zile de la data limita de depunere aofertelor si va fi irevocabila.Modul de constituire a garantiei pentru participare: *instrument de garantare (Formular 11) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care emitentul este o banca/societate bancara/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia- instrumentul de garantare, prezentat in ORIGINALpoate fi exprimat si in euro astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR pentru data de 08.02.2012, respectiv 1 euro= 4.3540 lei.-instrumentul de garantare emis in conditiile legii, trebuie sa prevada faptul ca plata se va face neconditionat, in urmatoarea situatii de culpa ale celui care o constituie: a) ofertantul ____si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilitacastigatoare, ofertantul __ nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul ______a refuzat sasemnezecontractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Nu se accepta bilet la ordin si fila CEC!-depunere in numerarin lei la casieria autoritatii contractante , str.Motilor , nr. 7. in orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
-garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului de servicii fara TVA.Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;(formular 18); prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un conr deschis la trezorerie, cu respectarea art. 90, alin. (3) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea ? declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul A2) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12C3)Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A; - cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ4)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul BB;4. a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );4. b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 4.a) si 4.b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 1 C; Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura(inclusiv de catre subcontractanti)- Formularul 1C(Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completata in original. Pentru completarea declaratiei: persoanele ce detin functii de decizie in ceea ce priveste derularea procedurii: VICEPRIMAR cu atributii delegate de primar-RADU MOISIN, presedinte comisie de evaluare Viceprimar LASZLO ATTILA, membrii comisiei de evaluare: VIRGIL PORUTIU, LUCIA LUPEA, ADRIANA MAGUREAN, IOAN BOGDAN, MARIUS COROS, MARIANA CAPOTA.6)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAPDocumentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, purtand semnatura reprezentantului legal al ofertantului, mai putin cele de la punctele 4.a) si 4.b)Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctul 6), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana. - Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata);
- Persoane juridice /fizice straine/romane: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico financiara-Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competentela data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010.Nota: in cazul in care ofertantul si-a inregistrat bilantul contabil pentru anul 2011, acesta se poate raporta la bilanturile pe ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010 si 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca este vorba despre autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/doc. emise sau contrasemnate de o autoritate sau clentul beneficiar. Daca beneficiarul este un client privat si din motive obiective , operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmaridin partea acestuia, se poate demonstra prestarea de servicii printr-o declaratiea operatorului economic.Ofertantii care au avut contracte similare in derulare cu autoritati publice in perioada 2009-2011, este obligatorie prezentarea recomandarilor/documentelor constatatoare.Cerinta minima de calificare referitor la experienta similara: indeplinirea unui contract al carui obiect a fost realizarea unor servicii similare celor din prezentul caiet de sarcini, Informatii privind subcontractantii si specializarea acestora daca este cazul. Standarde de asigurare a calitatii certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii, standarde de asigurare a protectiei mediului. certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru fiecare membru al asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 10:06