Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE, ACHIZITIE UTILAJE SI ECHIPAMENTE , EXECUTIE, MONTAJ, OBTINEREA TUTUROR AVIZELOR SI AUTORIZATIILOR NECESARE FUNCTIONARII SI PUNEREA IN FUNCTIUNE A UNEI CENTRALE TERMICE PENTRU INCALZIRE SI APA CALDA DE CONSUM


Detaliu pentru invitatia numarul 336262
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SCOALA DE ARTA BUCURESTI
Numar invitatie: 336262/27.09.2012
Denumire contract: PROIECTARE, ACHIZITIE UTILAJE SI ECHIPAMENTE , EXECUTIE, MONTAJ, OBTINEREA TUTUROR AVIZELOR SI AUTORIZATIILOR NECESARE FUNCTIONARII SI PUNEREA IN FUNCTIUNE A UNEI CENTRALE TERMICE PENTRU INCALZIRE SI APA CALDA DE CONSUM
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA DE ARTA BUCURESTICod fiscal: 4193060, Adresa: str.Cuza Voda, nr.100, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.3306916, Fax: 021.3306700
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Cuza Voda, nr.100, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 040286, telefon: +40 213306916, fax: +40 213306700, persoana de contact: LAZAR CRISTIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Cuza Voda, nr.100, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 040286, telefon: +40 213306916, fax: +40 213306700, persoana de contact: LAZAR CRISTIAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE, ACHIZITIE UTILAJE SI ECHIPAMENTE , EXECUTIE, MONTAJ, OBTINEREA TUTUROR AVIZELOR SI AUTORIZATIILOR NECESARE FUNCTIONARII SI PUNEREA IN FUNCTIUNE A UNEI CENTRALE TERMICE PENTRU INCALZIRE SI APA CALDA DE CONSUM
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE, ACHIZITIE UTILAJE SI ECHIPAMENTE , EXECUTIE, MONTAJ, OBTINEREA TUTUROR AVIZELOR SI AUTORIZATIILOR NECESARE FUNCTIONARII SI PUNEREA IN FUNCTIUNE A UNEI CENTRALE TERMICE PENTRU INCALZIRE SI APA CALDA DE CONSUM
II.1.6) CPV: 45232141-2 - Instalatii de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 483 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de participare: 3.709 lei. In conformitate cu art. 2781, alin (1), din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1854.83lei. Modul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1. Scrisoare de garantie bancara; 2 instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de assigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire 3. plata in numerar la casieria autoritatii contractante 4 ordin de plata vizat de banca. Verificarea se va face prin prezentarea OP conformat ( stampilat) de banca la data deschideri ofertelor. Contul este: RO52TREZ7045010XXX000185, deschis la Trezoreria sectorului 4 si cod fiscal: 4193060. Acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare trebuie sa fie prezenta cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor in conf cu art 86, alin 6 din HG 925/2006.Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Precizare: zilele se calculeaza conform prevederilor art 3. lit. z) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul Garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului, conf OUG 925/2006, art.89. Garantia se va retine din factura
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 diun OUG 34/2006 vor fi depuse si de terte persoane acolo unde este cazul- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 diun OUG 34/2006 vor fi depuse si de terte persoane acolo unde este cazul- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele (acest document se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/ lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?);
- Certificat fiscal emis de structura de impozite si taxe locale privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele (acest document se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/ lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?); Pentru persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul/ bugetele din tara de rezidenta fiscala a ofertantului.. Documentele v-or fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)In cazul unei asocieri, certificatul se va prezenta in numele asocierii si se va semna de persoana autorizata/ imputernicita de catre toti membrii asocieri sa semneze oferta.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (Ofertantul / Candidatul/ Ofertantul asociat / Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Persoane cu functie de decizie Manager Petronela Tegu, Contabil Sef Cristian Lazar)Consilieri generali ai PMB Alexandre-Fontoura Lacramioara, Angelescu Ramiro- Robert- Eduard, Boaja Minica , Bologa Catalin- Gheorghe, Campeanu Reus-Catalin, Comanescu Mihai, Comanici Ancuta Sorina, Comsa Cornel- George, Cretu Simona, Darabont Alexandru, Deaconescu Ionel , Dinu Maria, Draghici Aurelia, Florescu Dragos, Georgescu Bogdan, GhitaRichard, Giugula Mihai, Iliescu Catalin, Ilina Ion, Manolache Valeriu, Margarit Nicolae, Marin Stefanel, Mustaciosu Vlad, Naghi Gabriel, Neacsu Adrian, Nicolae Andrei, Nicolaescu Marcel, Nicolescu Cristina, Olteanu Cristian, Orzata Radu, Peptan Mihai, Pieptea Cornel, Parvu Cosmin, Popa Maria, Popescu Dorin, Popescu Eugenia, Popescu Manuela, Poterasu Cornel, Radulescu Stefan, Raicu Mircea, Rizoiu Mircea, Sava ion , Stan Ion, Stetco Ioan, Tache Felix, talau Mihnea, Tanase Ion, Tapardel Ana, Tugurel Marius, Vaduva Silviu, Voicu Mihai, Zorkoczy JuliaNota.: Documentele de mai sus vor fi semnate cu nume in clar de reprezentantul legal sau imputernicit ?i ?tampilate.Precizare: Ofertan?ii care prezinta certificatele fiscale cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea contractului. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul e?alonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, ceasta cerin?a este considerata ca fiind indeplinita. -Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea de lucrari similare solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Autorizatii- Autorizatie ISCIR pentru ofertant pentru monajul si punerea in functiune a echipamentelor ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul- Autorizatie ANRGN pentru ofertant pentru montajul instalatiei de gaz- in origional, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale, care sa cuprinda declaratia privind media cifrei de afaceri anuala globala pentru ultimii 3 ani (2009-2011);, - Bilan?ul contabil sau extrase de bilan?, in cazul in care publicarea acestor bilan?uri este prevazuta de legisla?ia ?arii in care este stabilit ofertantul/candidatul. Prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2010, vizat de organele competente. (original/copie legalizata/copie semnata ?i ?tampilata de reprezentantul legal cu men?iunea ?Conform cu originalul?)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Experienta similara ? lista principalelor lucrari executate in ultimi 3 ani : declaratie privind lista cu principalele lucrari executate in ultimi 3 ani. Lista trebuie insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit- se va accepta si se va considera ca cerinta indeplinita daca ofertantul va prezenta ca experienta similara oricare din variantele prevazute la art 14, alin 1 din ordinul 509/2011 al ANRMAP «Prin formulele "lucrari executate si duse la bun sfarsit" si "contract de lucrari finalizat" se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana, astfel, - Certificat ISO 9001 :2008 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii emis de organisme de certificare acreditate ;Se accepta echivalent al certificatului ISO 9001 cu precizarea ca acest echivalent sa fie emis de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat carerespecta standarde europene de certificare, cu conditia de a face dovada echivalarii acestora. Certificatele prezentate in alta limba vor fi traduse in limba romana de un traducator autorizat, traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata, - Certificate care sa ateste implementarea standardelor de protectia mediului 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2012 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer