Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare, achizitie utilaje si echipamente, executie, montaj, obtinerea tuturor avizelor si autorizatiilor necesare functionarii si punere in functiune a unei centrale termice pentru incalzire si apa calda de consum ? la Spitalul Universitar de Urgenta


Detaliu pentru invitatia numarul 328091
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA ELIAS
Numar invitatie: 328091/28.05.2012
Denumire contract: Proiectare, achizitie utilaje si echipamente, executie, montaj, obtinerea tuturor avizelor si autorizatiilor necesare functionarii si punere in functiune a unei centrale termice pentru incalzire si apa calda de consum ? la Spitalul Universitar de Urgenta Elias ? Sectia externa Olanesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA ELIASCod fiscal: 4192537, Adresa: B-DUL MARASTI 17, Bucuresti, Telefon: 021.311.10.32, Fax: 021.311.10.32
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare, achizitie utilaje si echipamente, executie, montaj, obtinerea tuturor avizelor si autorizatiilor necesare functionarii si punere in functiune a unei centrale termice pentru incalzire si apa calda de consum ? la Spitalul Universitar de Urgenta Elias ? Sectia externa Olanesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare, achizitie utilaje si echipamente, executie, montaj, obtinerea tuturor avizelor si autorizatiilor necesare functionarii si punere in functiune a unei centrale termice pentru incalzire si apa calda de consum ? la Spitalul Universitar de Urgenta Elias ? Sectia externa Olanesti
II.1.6) CPV: 45232141-2 - Instalatii de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 750, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
?Garantia de participare este solicitata in suma de 15.000 lei ?Valabilitatea garantiei de participare : minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie in conformitate cu art.86 din HG 925/2006, ?......prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire?. Contul iban de garantii in care se poate face viramentul este: RO79TREZ7015005XXX000135 deschis la Trezorerie sector 1. Atunci cand garantia de participare este constituita prin scrisoare de garantie bancara, aceasta va fi transmisa si in original, in plic sigilat, fara date de identificare ale ofertantului la vedere , dar cu mentiunea ? pentru procedura de atribuire a contractului de lucrari de ?Proiectare, achizitie utilaje si echipamente, executie, montaj, ....? - a nu se deschide inainte de ............................, ora .....00? pana la data limita de depunere a ofertei, adica, ........................ ora .....00
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 7 % din pretul contractului, fara T.V.A. Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu art.90 din HG 925/2006, ?..........printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau orice alt instrument de garantare care devine anexa la contract?. In momentul incheierii contractului de achizitie publica, operatorul economic trebuie sa constituie garantia de buna executie, care devine anexa la contract.Contractul intra in vigoare dupa semnarea lui dar nu inaintea de constituirea garantiei de buna executie.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie este cel putin egala cu durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare5.Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice prin care se face dovada platii datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale emis de primariadin care face parte ofertantul, Directia General Economica, Directia Fiscala, Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, prin care se va face dovada platii datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Mentionam persoanele cu functii de decizie din cadrul institutiei si care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager Prof.dr. Doina DIMULESCU, dir.financiar contabil ec.Marilena SERBANESCU, ec.Dumitru GHERGHE, ec.Alexandru DINU , ing.Catalin SUCIU, ec.Victor STANUCA, ec.Andreea FLOAREA. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea lucrarilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor lucrari similare celor solicitate in Cap.2 ? caietul de sarcini2.Recomandari din partea altor beneficiari, 3.Ofertantul trebuie sa fie autorizat ISCIR pentru urmatoarele domenii : - Montare, punere in functiune, reparare si intretinere la instalatii de ardere si instalatii de automatizare pentru cazane si instalatii de automatizare pentru centrale termice conform PT C.11-2010, Colectia ISCIR.- Instalare, montare, reparare si intretinere, verificari tehnice in utilizare la cazane de apa calda avand Qmax = 400 kW si cazane de abur de joasa presiune avand Qmax = 0, 6 t/h, conform PT A.1-2010, Colectia ISCIR.- Intretinere regim chimic la cazane de abur si cazane apa fierbinte, conform PT A.1-2010, Colectia ISCIR., - Verificare (la deschidere-inchidere), reparare si reglare dispozitive de siguranta: pmax=64 bar; DNmax=100 mm, conform PT C.7-2010, Colectia ISCIR.- Instalare, montare, reparare cazane de apa calda 400 kW=Qmax=6000 kW ; cazane abur de joasa presiune 0, 6 t/h = Qmax = 5 t/h, conform PT C.9-2010, Colectia ISCIR.- Instalare, montare, reparare cazane abur medie presiune si cazane de apa fierbinte, conform PT C.1-2010, Colectia ISCIR.- Reparare recipiente metalice stabile: Vmax=20.000 litri; Pmax=40 bar, -30?C = T = 250 ?C, conform PT C.4-2010, Colectia ISCIR.- Instalare, montare, reparare si intretinere, verificari tehnice in utilizare la arzatoare de combustibili gazosi si lichizi: Qmax = 10.000 kW, conform PT C.2-2010, Colectia ISCIR. 1.Certificate care sa ateste implementarea de sisteme de management al calitatii pentru furnizor ? ISO 9001 sau echivalent.2.Certificate care sa ateste implementarea standardelor de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer