Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE ADUCTIUNE APA POIANA STELEI


Detaliu pentru invitatia numarul 333377
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORSOVA
Numar invitatie: 333377/08.08.2012
Denumire contract: PROIECTARE ADUCTIUNE APA POIANA STELEI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORSOVACod fiscal: 4337603, Adresa: bld. 1 Decembrie 1918, nr. 20, Orsova, Telefon: 0372765055, Fax: 0252361337
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bld. 1 Decembrie 1918, nr. 20, Orsova, Romania, cod postal: 225200, telefon: +40 372765055, fax: +40 252361337, persoana de contact: GEORGE DANIEL SLAVOIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante: Orsova, bld. 1 Decembrie 1918, nr. 20, Romania, cod postal: 225200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE ADUCTIUNE APA POIANA STELEI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare, consultanta si asistenta tehnica din partea proiectantului privind aductiune apa in cartier Poiana Stelei din Orsova, judetul Mehedinti
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 39, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 798leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile calendaristice de la data limita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare : -Conform art. 86 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, inclusiv prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.(Cont RO50TREZ46321180250XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Orsova ? beneficiar Primaria municipiului Orsova, CUI 4337603)Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse la deschidere.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere de 50% a garantiei de participare pe baza unei declaratii pe propria raspundere in conformitate cu legislatia in vigoare.Restituirea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului si se constituie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art 90 alin (1) si (3) din HG 925/2006.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta semnata si stampilata de ofertant - Se va completa si prezenta in conformitate cuformularul2.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta semnata si stampilata de ofertant - Se va completa si prezenta in conformitate cuformularul 3.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata si stampilata de fertant - Se va completa si prezenta in conformitate cuformularul 11.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Primar ? Ion Manea; Viceprimar ? Constantin Negulescu; Secretar ? Marian Botila; Consilieri Locali - Basaraba Toma, Botila Eduard, Caprioru Nicolae, Cergan Adrian, Cican Adrian, Ghergulescu Ioan, Gutuleanu-Poenaru Sorin-Claudiu, Lapadatescu Florian, Neghina Stefan, Papava Dan Ovidiu, Patasanu Petre, Popescu Mihaela-Codruta, Sanatescu Viorica, Sperdea Mircea Ion, Stoica Marius Simion, Trusca Aurelian.Persoanele din cadrul autoritatii contractante, responsabile de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dragos - Jan Oprea, George - Daniel Slavoia, Gratiela - Maria Dina Plavetiu, Ion Traistaru, Ecaterina Golopenta Pepsila, Ianosi Erica, Munteanu Emilia, Tuinea Elisabeta, Vior Gabriel.4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale.a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile, scadente la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele.b) Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile, scadente la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Prezentarea acestora ? formulare tip emise de autoritatile competente, se va face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Nota: Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate la punctul 4, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. Certificat de participare cu oferta independenta - Ofertantul va completa formularul de certificat de participare cu oferta independenta cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010.Nota: In cazul asocierii, situatia personala se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC de pe langa Tribunalul teritorial (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului), eliberat cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economico-financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art. 186 din OUG nr. 34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica., Informatii privindCifra de afaceri globala: Media cifrei de afaceri globale anuale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie min. 39.900 lei.Se vor prezenta: ? Fisa de informatii generale conform formularului 5 -declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani , ? Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, in copie lizibila, vizate si inregistrate de/la Directia Generala a Finantelor Publice.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului.Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economicpoate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoanarespectiva., Experienta similaraOfertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani de activitate (calculati pana la data depunerii ofertei) au prestat servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire, cerinta fiind indeplinita prin prezentarea cel putin a unui contract de servicii cu obiect similar serviciilor ce fac obiectul procedurii, a carui valoare sa fie minim 39.900 lei fara TVA.Ofertantul poatesa demonstreze nivelul minim impus si prin cumularea valorii a cel mult 3 contracte efectuate in ultimii 3 ani, cu obiect similar cu cel al contractului ce urmeaza a fi atribuit.Prin serviciu similar se intelege contract pentru proiectare retele de alimentare cu apa .Se va prezenta Formularul nr. 6 ? declaratie privind lista principalelorservicii prestate in ultimii 3 ani, insotit de cel putin copia unui contractsimilar ca natura si complexitate cu obiectul contractului si de recomandarea beneficiarului., Personal specializat - cerinte minime: Declaratie cu personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune, sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, din care sa reiasa participarea minima a unui membru in echipa cu studii superioare de lunga durata si experienta de minim 3 ani in proiectarea retelelor de apa.Se va completa Formular nr. 7 - declaratie privindefectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereSe vor prezenta CV-urile personalului de conducere, ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, insotite de copii dupa diplome de studii, autorizatii si certificate de calificare, sau alte documente prin care se atesta ca cerintele sunt indeplinite.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, anexata prezentei invitatii de participare (de la adresa www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe se poate descarca utilitarul de vizualizare fisiere semnate electronic)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer