Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executie lucrari, pentru ?Proiect integrat Modernizare drumuri comunale - ulite, Achizitionare utilaje, Organizare festival ?Targ la Babiciu? si Infiintare centru de asistenta dupa


Detaliu pentru invitatia numarul 326460
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Babiciu (Primaria Comunei Babiciu)
Numar invitatie: 326460/11.05.2012
Denumire contract: Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executie lucrari, pentru ?Proiect integrat Modernizare drumuri comunale - ulite, Achizitionare utilaje, Organizare festival ?Targ la Babiciu? si Infiintare centru de asistenta dupa programul scolar, de tip after school, in comuna Babiciu, judetul Olt.?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Babiciu (Primaria Comunei Babiciu)Cod fiscal: 4394579, Adresa: Comuna Babiciu, Judetul Olt, Babiciu, Telefon: 0249/532033, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Babiciu, Judetul Olt, Babiciu, Romania, cod postal: 237015, telefon: +40 249/532033, fax: +40 249/532033, persoana de contact: Emilian Andrei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul local(Primaria)Babiciu, jud. Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executie lucrari, pentru ?Proiect integrat Modernizare drumuri comunale - ulite, Achizitionare utilaje, Organizare festival ?Targ la Babiciu? si Infiintare centru de asistenta dupa programul scolar, de tip after school, in comuna Babiciu, judetul Olt.?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului cuprinde urmatoarele: Actiunea 1 - Servicii de proiectare, asistenta proiectantului si executie lucrari pentru : Lucrari de Modernizare drumuri comunale - ulite - in localitatea Babiciu.Lungimea total a a traseului studiat este de 8.000 ml. Strazile proiectate urmaresc traseul existent, nefiind nevoie de exproprieri sau mutari de garduri, cu imbunatatiri maxime posibile. Racordarile prevazute in plan sunt circulare. Elementele geometrice in plan se vor stabili pentru viteza de proiectare de 25 km/h. Traseul in plan al drumului reabilitat urmareste in general traseul drumului existent, atat in ce priveste elementele geometrice in plan, cat si in ce priveste latimile si lungimile acestora. Strazile proiectate se intersecteaza la acelasi nivel cu o serie de alte strazi care prezinta diferite solutii de alcatuire a structurii rutiere. Acestea se vor amenaja pe o lungime de 10 m cu aceeasi solutie constructiva ca a strazii din care se desprind. Strazile supuse procesului de modernizare se incadreaza in categoria IV si au fostprevazute cu un profil tranversal tip. Profilul transversal care se aplica prezinta cracteristicile din SF.Ofertantul va intocmi urmatoarele documentatii: - proiect autorizatie de construire ? PAC;
- proiect tehnic ? PT;
- detalii de executie - DDE;
- documentatii pentru avize si acorduri- documentatii obtinere avize si acorduri, prevazute in certificatul de urbanism;
- asistenta tehnica din partea proiectantului ? AT;Actiunea 2 - Servicii de proiectare, asistenta proiectantului si executie lucrari pentru : Infiintare centru de asistenta dupa programul scolar, de tip after school, in comuna Babiciu, judetul Olt. Lucrari de arhitectura si constructie a cladirilor.Cladirea propusa va avea o structura pe zidarie portanta dezvoltata pe parter, cu centuri si samburi din beton armat. Inchiderile exterioare si compartimentarile se vor realiza din zidarie blocuri de b.c.a. de 30 [cm] grosime. La exterior se va aplica un termosistem din polistiren expandat de 5 [cm] grosime. Zidariile se vor realiza din b.c.a. calitatea I si se va folosi mortar de zidarie marca M 50-z. Accesul din exterior esteprevazut cu rampa pentru persoane cu handicap locomotor, conform NP 051. Tamplaria interioara si exterioara este confectionata din lemn stratificat cu geam termoizolator. Parapetii se vor realiza din confectie metalica. Finisajele interioare si exterioare vor fi in concordanta cu destinatia cladirii.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 476, 478 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1- Modernizare drumuri comunale - ulite, com. Babiciu= 148417 lei;lot 2- Centru de asistenta dupa programul scolar, de tip after school =14598 lei;lot 3-Servicii de proiectare: Modernizare drumuri comunale - ulite = 6053 lei;lot 4-Servicii de proiectare pentru : Infiintare centru de asistenta dupa programul scolar, de tip after school=460 lei.Modul de constituire: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante .b) ordin de plata in contul autoritatii contractante RO30 TREZ 5075 006X XX00 0094 deschis la Trezoreria Caracal, cod fiscal 4394579 insotit de confirmarea bancii emitente.c)Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate, 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autorit. contract. va retine , conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 sumade 8302.09 lei pentru lot 1; 4509.93 lei pentru lot 2; si 3026.55 lei pentru lot 3.- Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui ofertastabilitacastigatoare se restituiein cel mult 3 zile lucratoare de la data constit. garantiei de buna executie.- Garantia de participare constituita de ceilalti ofertantii se returneaza dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Dovada constituirii garantiei trebuie: scanata si atasata ofertei; sa fie insotita de traducerea autorizata in limba romana (daca este cazul), sa faca referire expresa la procedura organizata de autorit. Contract., respectiv numarul invitatiei de participare publicata in SEAP, sa contina in clar denumirea autorit. Contract., sa contina valoarea garantiei, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si semnatura autorizata, sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari sau GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 ;Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va considera ca operatorii economici care au datorii reesalonate nu indeplinesc aceasta cerinta de calificare.Nota: Acei operatori economici care au grafice de reesalonare aprobate de catre institutiile abilitate indeplinesc cerinta minima de calificare iar AC are obligatia de a accepta acele certificate.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 ;Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3 ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 5 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Andrei Emilian-primar, Toma Nicolae-viceprimar, Sima Joita- contabil sef, Briceag Catalin- secretar. Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor, lucrari de constructii a caldirilor rezidentiale si nerezidentiale ; lucrari de demolare a constructiilor ; lucrari de instalatii electrice ; lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat ; alte lucrari de instalatii ;lucrari de ipsozerie ; lucrari de tamplarie si dulgherie ; lucrari de pardoseli si placare a peretilor ; lucrari de vopsitorie, zugraveli si montari de geamuri ; alte lucrari de finisare ; lucrari de invelitori, sarpante, si terase la constructii, conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentul sa fie eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelorDocumentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul.b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii respectiv lucrari de constructii a caldirilor rezidentiale si nerezidentiale ; lucrari de demolare a constructiilor ; lucrari de instalatii electrice ; lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat ; alte lucrari de instalatii ;lucrari de ipsozerie ; lucrari de tamplarie si dulgherie ; lucrari de pardoseli si placare a peretilor ; lucrari de vopsitorie, zugraveli si montari de geamuri ; alte lucrari de finisare ; lucrari de invelitori, sarpante, si terase la constructii.i) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.I) Operatorii economici vor face dovada indeplinirii cerintei obligatorii privind situatia economica.II) Declaratie privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim: 14.800.000, 00 lei pentru lot 1;1450000lei pentru lot 2; 600000lei pentru lot 3 si 46000 lei pentru lot 4.III) Scrisoare de bonitate bancara eliberata de o banca sau sucursala a acesteia, tradusa si autentificata in limba romana prin care operatorul economic sa demonstreze faptul ca in cazul atribuirii contractului are acces la disponibilitati banesti, facilitati de credite in vederea realizarii de cash-flow de investitie pentru o perioada de 60 zile in suma minima de: 1855000 lei pentru lot 1; 180000 lei pentru lot 2; 75600 lei pentru lot 3 si 5700 lei pentru lot 4., Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executie lucrari, pentru?Proiect integrat Modernizare drumuri comunale - ulite, Achizitionare utilaje, Organizare festival ?Targ la Babiciu? si Infiintare centru de asistenta dupa programul scolar, de tip after school, in comuna Babiciu, judetul Olt.?Scrisoarea de bonitate bancara va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus in cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente.In cazul asocierii, cerinta minima va fi indeplinita prin cumul.In cazul documentelor emise in alte limbi ofertantul va atasa, copii dupa documente similare, insotite de traducere autorizata, IV)Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca, daca este declarat castigator, ofertantul va constitui o asigurare de risc profesional pentru expertii cheie nominalizati in cadrul ofertei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat: - cel putin un contract sau cel mult doua contracte similare cu obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie minim: 7420000 lei fara TVA, pentru lot 1;729900 lei pentu lot 2; 302000 lei fara TVA, pentru lot 3 si 2300 lei fara TVA, pentru lot 4., Ofertantul poateprezenta ca experienta similara privind proiectarea cat si executia printr-un contract care contine proiectare si executie precum si prezentarea de contracte distinte atat pentru proiectare cat si executie., Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de: Pentru executie drum: - Buldoexcavator- Incarcator frontal- Autogreder- Autobasculante- Statie de preparat mixturi asfaltice- Repartizator mixturi asfaltice- Repartizator emulsie bituminoasa- Cilindru compactor- Masina pentru marcaje rutiere- Laborator de verificari si incercari gradul II pentru mixturi asfaltice, Pentru proeictare: - statie topografica si softul aferent;
- minim 1 licente soft de proiectare specializata pentru infrastructura de transport tip AUTOCAD- minim 1 licente soft de proiectare arhitecturala de tip ARCHICAD- minim 1 licente soft elaborare devize;
- minim 1 calculatoare- minim 1 imprimante format A3- minim 1 plotter format A0, Cerinta nr. 3Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Executantul trebuie sa dispuna de: - Un Sef santier ? inginer constructii drumuri si poduri cu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de constructii de drumuri;
- Un Sef santier ? inginer constructii civile, industriale si/sau agricole cu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de constructii civile, industriale si/sau agricole;
- un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii rutiere drumuri;, - Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructiilor civile, industriale si/sau agricole;
- un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor- numit prin decizie - inginer constructii drumuri cu atestat sau alte dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii;
- un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor- numit prin decizie inginer constructii civile, industriale si/sau agricole/instalatii sanitare cu atestat sau alte dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii;
- un Inginer - specialitatea instalatii sanitare, Proiectantul trebuie sa dispuna de- 1 sef proiect ? Ing. constr drumuri cu experienta profesionala;
- 1 ing. proiectant specializ. drumuri si poduri cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- 1 sef proiect ? Arhitect cu drept de semnatura cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- 1 ing. proiectantspecializarea constructii civile, industriale si agricole cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- 1 ing. proiectantspecializarea instalatii - sanitare pentru constructii cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- 1 ing. proiectantspecializarea instalatii - electric, Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantii asociati/subcontractanti vor prezenta declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantul legal, stampilata si datata.Ofertantul va completa si va semna formularul 12 cu subcontractantii si specializarea acestora.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Standard de protectie a mediuluiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniile constructii de drumuri, lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat, lucrari de instalatii electrice, Standarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniile constructii de drumuri, lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat, lucrari de instalatii electrice.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) -pret n - se acorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) = pretul ofertei;Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Perioada garantiei oferita lucrari
20
Descriere: a) pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 12 luni si nu mai mult de 24 de luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (20 puncte );b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat.c) pentru o perioada de garantie sub 12 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 24 de luni se acorda un punctaj similar perioadei de 24 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 17:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer