Achizitie publica - Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executie lucrari, pentru ?Imbunatatirea drumurilor de exploatatie agricola in comuna Dragotesti, judetul Dolj?
Detaliu pentru invitatia numarul 336652
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336652/04.10.2012
Denumire contract: Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executie lucrari, pentru ?Imbunatatirea drumurilor de exploatatie agricola in comuna Dragotesti, judetul Dolj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DRAGOTESTICod fiscal: 4554297, Adresa: COMUNA DRAGOTESI, Str. TUDOR VLADIMIRESCU, Nr. 2, DOLJ, Dragotesti, Telefon: 0251456355, Fax: 0251456355
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA DRAGOTESTI, Str. NICOLAE IORGA, Nr. 1, DOLJ, Dragotesti, Romania, cod postal: 207240, telefon: +40 251456355, fax: +40 251456355, persoana de contact: DINCA DUMITRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA DRAGOTESTI, Str. NICOLAE IORGA, Nr. 1, DOLJ, Dragotesti, Romania, cod postal: 207240, telefon: +40 251456355, fax: +40 251456355, persoana de contact: DINCA DUMITRU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executie lucrari, pentru ?Imbunatatirea drumurilor de exploatatie agricola in comuna Dragotesti, judetul Dolj?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului cuprinde urmatoarele: Actiunea 1 - Servicii de proiectare, asistenta proiectantului pentru obiectivul ?Imbunatatirea drumurilor de exploatatie agricola in comuna Dragotesti, judetul Dolj?: Ofertantul este raspunzator pentru urmatoarele activitati: - elaborare proiect tehnic ? PT;
- elaborare detalii de executie - DDE;
- elaborare documentatii pentru avize, acorduri si autorizatii faza PT+DTAC- verificarea tehnica a proiectarii - VT;
- asistenta tehnica din partea proiectantului ? AT;Actiunea 2 ? Executie lucrari pentru obiectivul ?Imbunatatirea drumurilor de exploatatie agricola in comuna Dragotesti, judetul Dolj?Proiectul presupune : Imbunatatirea drumurilor de exploatatie agricola in comuna Dragotesti, judetul Doljin lungime totala de 6, 250 km.Drumul faciliteaza accesul la alte cai de comunicatie cum sunt DJ641, DC154A, DC154B, DC70/1 iar prin intermediul DC154A faciliteaza accesul la E574.Drumul deserveste o suprafata agricola de 640, 98 ha )86 parcele proprietari de terenuri agricole din care 17 parcele agenti economici cu profil agricol si/sau nonagricol).Structura constructiva :7 cm strat izolator din nisip ;20 cm strat inferior de fundatie din balast STAS 6400-84 si SR662/2002;2 cm strat de repartitie din nisip;20 cm dala din beton BcR 4, SR 183-1/C1 (inclusiv Hartie KRAFT)Valoarea estimata a serviciilor de proiectare si a lucrarilor ce fac obiectul procedurii de achizitie publica conform legii este de 4.099.824 lei fara TVA, din care: a.valoarea maxima a contractului pentru serviciul de proiectare si asistenta tehnica este de 137.566 lei fara TVA sib.valoarea maxima a contractului pentru executia de lucrari este de3.962.257 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 230, 183 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 81.990, 00 LEI.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent inRomania;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul RO89TREZ2915006XXX012133deschis la Trezoreria Municipiului Craiova, cod fiscal 4554297 insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platiic) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari sau GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 ;Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta Cazier fiscal al administratorului/administratorilor societatii, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 ;Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3 ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 5 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: DINCA DUMITRU -Primar, VASILE CONSTANTIN -Viceprimar, NEAGOE SILVIA- Secretar, GHIZDAVET CORNELIA- Referent contabilitate, MAICANESCU FLOAREA -Referent contabilitate, MARIN MIOARA -Ing. Camera Agricola, GHIZDAVET VALENTINA -Inspector impozite si taxe, NICOLA ION -Casier, DOBRE DANIELA- Consilier local, VELESCU IONUT IUSTIN - Consilier local, SENIU FLORIN- Consilier local, TUDOR ION-Consilier local, OPRICA AURELIAN CLAUDIU-Consilier local, DISA GHEORGHE-Consilier local, DROSU MARIN-Consilier local, VASILE LUCIAN-Consilier local, CIOCANACHI TRAIAN-Consilier local, GHITA COSTEL-Consilier local Cerinta nr. 1Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor, conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentul sa fie eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii oferteiDocumentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul.b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, insotite de traducere, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii respectiv lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor.i) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 8.199.000, 00 leiIMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a cifrei medii de afaceri., Bilant contabil la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 in copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul?, vizate si inregistrate de organele competente. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 90 zile in suma minima de 878.000, 00 lei pentru obiectivul de investitii Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executie lucrari, pentru ?Imbunatatirea drumurilor de exploatatie agricola in comuna Dragotesti, judetul Dolj?;In cazul asocierii, cerinta minima va fi indeplinita prin cumul., Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca, daca este declarat castigator, ofertantul va constitui o asigurare de risc profesional pentru expertii cheie nominalizati in cadrul ofertei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat in ultimii 5 ani: - cel putin un contract sau cel mult doua contracteprivind lucrari de constructii de drumuri, a caror valoare cumulata sa fie minim 3.500.000, 00 leiOfertantul trebuie sa fi prestat in ultimii 3 ani: - cel putin un contract de prestari servicii proiectare infrastructura de transportcu o valoare minima de 136.000, 00 leiSe permite si prezentarea unui contract care sa fi inclus atat componenta de executie cat si componenta de proiectare, cu o valoare de cel putin 3.636.000 lei., continuare Cerinta 1Se vor prezenta obligatoriu: ? Certificari de buna executie ;? Copie pentru recomandare/document constatator din partea beneficiarilor fiecarui contract certificate confom cu originalul.Recomandarea/documentul constatator trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului, si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu;
- daca au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale / totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.? Copii pentru Procese verbale de receptie/Procese verbale predare pentru fiecare contract certificate conform cu originalul.? Pentru dovedirea Asistentei Tehnice din partea proiectantului, se va prezenta Proces Verbal de Receptie la Terminarea Lucrarilor in copie certificata cu originalul., Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de: Pentru executie: - Buldoexcavator- Incarcator frontal- Autogreder- Autobasculante- Cilindru compactor- Betoniere- Statie de betoane- Masina pentru marcaje rutiere- Laborator de verificari si incercari gradul II pentru betoanePentru proiectare: - statie topografica si softul aferent;
-1 licenta soft de proiectare specializata pentru infrastructura de transport tip AUTOCAD-1 licenta soft elaborare devize;
- 1 calculator- 1 imprimanta format A3, Continuare Cerinta nr. 2Se vor prezenta obligatoriu: - documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; (proprietate/chirie/leasing /angajament/ sau orice altfel de documunte)Cerinte obligatorii-Pentru echip. proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.-Pentru echip. inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere-Pentru utilajele si echip. tehnologice solicitate se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?raportul de inspectie tehnica emis de catre un organism de inspectie pentru echip. tehnologice pentru constructii potrivit Ordinului MLPTL nr 337/N/2000 privind aprobarea reglementarii tehnice ?Procedura de inspectie tehnica a masinilor si echip. tehnologice de constructii aflate in exploatare, indicativ PCC 021/2000?, Continuare Cerinta nr.2-Pentru statia de betoane se va prez. in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: - rap. de inspectie tehnica emis de catre un organism de inspectie pentru echip. tehnologice pentru constructii potrivit Ordin MLPTL 337/N/2000 privind aprobarea reglem. tehnice ?Procedura de inspectie tehnica a masinilor si echip. tehnologice de constructii aflate in exploatare, indicativ PCC 021/2000?, cat siautoriz. de mediu in termen de valab. potrivit disp. OUG 195/2005 privind protectia mediului;
-Pentru laboratorul de verificari si incercari gradul II se va prezenta Autorizatia ISC in copie lizibila ?conform cu originalul? insotita de anexa cu incercarile autorizate. Autorizatia va cuprinde in profilele autorizate incercarile de laborator necesare exec. lucrarilor si trebuie sa fie in termen de valab.? potrivit prev. Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, si a Regulam. de aut. a lab. de analize si incercari in constructii, aprobat prin HG 808/2005, Continuare Cerinta nr.2Pentru utilajele de transport se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dovada inspectiei tehnice periodice si trebuie sa fie in termen de valabilitate potrivit dispozitiilor Ordonantei Guvernului nr. 81/2000 privind certificarea incadrarii vehiculelor rutiere inmatriculate in normele tehnice privind siguranta circulatiei rutiere, protectia mediului si in categoria de folosinta conform destinatiei, prin inspectia tehnica periodica.-Pentru statia topografica se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificat de etalonare eliberat de Institutul National de Metrologie conform Ordin 48/2010 pentru aprobarea listei oficiale a mijloacelor de masurare supuse controlului metrologic legal L.O.2010., Cerinta nr. 3Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Executantul trebuie sa dispuna de: - Un Sef santier ? inginer constructii drumuri si poduri cu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de constructii de drumuri, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii rutiere drumuri;
- un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor -cu atestat/decizie interna- un responsabil SSM ? responsabil cu sanatatesi securitatea in munca cu atestat SSM- se prezinta documente doveditoare ale atestarii in domeniu conform HG 300/2006, ,Continuare Cerinta nr.3Proiectantul trebuie sa dispuna de- 1 Inginer constructii drumuri si poduri cu experienta profesionala in realizarea de proiecte de cel putin 3 ani similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- 1 Verificator de proiect atestat in conditiile legii (care sa nu fi participat la elaborarea proiectului)Cerinte obligatorii: Pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se vor atasa: i) Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime.ii) Pentru personalul desemnat pentru derularea acestui contract se vor prezenta CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea cerintelor minime., Continuare Cerinta 3Ofertantii vor prezenta Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personalului cheieNu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantii asociati/subcontractanti vor prezenta declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantul legal, stampilata si datata.Ofertantul va completa si va semna formularul 12 cu subcontractantii si specializarea acestora.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta, Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si lacapacitatea tehnica si/sau profes. se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridiceexistente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unuiangaj ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj desustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr.925/2006.Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit care determinaexcluderea din procedura de atribuire conform prev art. 180 si ale art. 181lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Pentru executieStandard de protectie a mediuluiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniile constructii de drumuri, Pentru proiectareCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent, Pentru executieStandarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniile constructii de drumuriPentru proiectareCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) -pret n - se acorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) = pretul ofertei; Punctaj maxim = 75, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a). Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Perioada garantiei de buna executie
15
Descriere: ?Perioada garantiei de buna executie? , se acorda astfel: a) pentru perioada de garantie cea mai mare dar nu mai putin de 24 luni, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (15 puncte ); b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat. c) pentru o perioada de garantie sub 24 luni oferta va fi declarata neconforma;d)pentru o perioada de garantie peste 60 de luni oferta va fi declarata neconforma.
Termen de executie
10
Descriere: Punctajul pentru ?Termen de executie? se acorda astfel: a) pentru cea mai scurta perioada - inclusiv servicii de proiectare (dar nu mai putin de 7 luni si nu mai mult de 14 luni) se acorda punctajul maxim alocat (10 puncte); b) ofertele cu termen de executie mai mic de 7 luni nu vor fi punctate suplimentar, iar cele cu termen de executie mai mare de 14 luni vor fi declarate neconforme; Atentie Termenul de executie va fi corelat in mod obligatoriu cu cerintele din Propunerea tehnica! Nota: Perioadele se exprima in luni calendaristice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 09:56