Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executie lucrari, pentru ?Modernizare drumuri comunale DC 96 in comuna Calopar, judetul Dolj?


Detaliu pentru invitatia numarul 339673
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CALOPAR( CONSILIUL LOCAL CALOPAR)
Numar invitatie: 339673/20.11.2012
Denumire contract: Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executie lucrari, pentru ?Modernizare drumuri comunale DC 96 in comuna Calopar, judetul Dolj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CALOPAR( CONSILIUL LOCAL CALOPAR)Cod fiscal: 4554181, Adresa: COMUNA CALOPAR, Calopar, Telefon: 0251350734, Fax: 0251350558
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CALOPAR, Calopar, Romania, cod postal: 207150, telefon: +40 0251350734, fax: +40 0251350734, persoana de contact: PRODILEANU ADRIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Calopar, COMUNA CALOPAR, judetul Dolj cod postal: 207150, telefon: +40 0251350734, fax: +40 0251350734, persoana de contact: PRODILEANU ADRIAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executie lucrari, pentru ?Modernizare drumuri comunale DC 96 in comuna Calopar, judetul Dolj?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului cuprinde urmatoarele: Actiunea 1 - Servicii de proiectare, asistenta proiectantului pentru obiectivul ?Modernizare drumuri comunale DC 96 in comuna Calopar, judetul Dolj?: Ofertantul este raspunzator pentru urmatoarele activitati: - elaborare proiect tehnic ? PT;
- elaborare detalii de executie - DDE;
- elaborare documentatii pentru avize, acorduri si autorizatii faza PT+PAC- asistenta tehnica din partea proiectantului ? AT;Actiunea 2 ? Executie lucrari pentru obiectivul ?Modernizare drumuri comunale DC 96 in comuna Calopar, judetul Dolj?Proiectul presupune : Drumurile comunale ce fac obiectul prezentei documentatii sunt cai de circulatie pe raza comunei Calopar iar drumul comunal DC 96 asigura legatura intre satele Calopar si Belcin si totoodata asigura legatura riveranilor cu drumul judetean DJ 561 (Craiova-Segarcea-Podari). Totodata prin intermediul acestor drumuri se va imbunatati accesul locuitorilor catre principalele institutii si puncte de interes din localitate cat si catre localitatile invecinate. Drumurile locale propuse pentru modernizare, au o lungime de 5, 948 Km, din care : - Drumuri comunale (strazi) cu partea carosabila de 4.00 m, acostamente cu latimea de 0.50 m (platforma de 5.00m - drumuri cu 1 banda de circulatie), santuri pavate pentruscurgerea apelor in lungime de 1082, 62 m- . Drumuri comunale cu partea carosabila de 5.50 m, acostamente cu latimea de 0.75 m (platforma de 7.00m-drum cu 2 benzi de circulatie), santuri pavate pentruscurgerea apelor in lungime de 4865, 06 mStructura constructiva : ? strat de uzura BaR 16 - 4cm? strat de legatura din beton asfaltic deschis BAD25 - 6cm;? strat superior de fundatie din piatra sparta in grosime de 20 cm ;? fundatie de balast in grosime de 25 cm? substrat de nisip 7 cm;
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 974, 740 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 69.647, 00 LEI. Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent inRomania. Cursul de referinta la care se la care se face echivalenta leu/alta valuta este cel afisat de BNR in data publicarii invitatiei de participare; b) ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul RO 53 TREZ 29524840271XXXXX deschis la Trezoreria Segarcea, cod fiscal 4554181 insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platii. c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari sau GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 ;Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?; Se va prezenta Cazier fiscal al administratorului/administratorilor societatii, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?; Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?; Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta - Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 ; Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiDeclaratie privind calitatea de participant la procedura -Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3 ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ; Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 5 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Catalina Marin ? primar, Gugu Catalin? viceprimar, Ciurea Maria Lavinia ? contabil, Prodileanu Dumitru Adrian ? Responsabil achizitii publice, Consilieri locali: Dobre Adrian, Gugu Catalin, Mircea Alina Ancuta, Nicolitoiu Nicolae, Nicolae Florin, Pavel Marius, Petriu Constantin, Rujoiu Dorinel, Stanciu Nicu, Stana Marin, Tudor Cornel, Ungureanu Gheorghe, Vana Alexandru. Persoane juridice romane- Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: lucrari de constructii a drumurilor respectiv activitati de inginerie si consultanta tehnica conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare; - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentul sa fie eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelorDocumentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul.b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Persoane juridice / fizice straine - Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii respectiv lucrari de constructii a drumurilori) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 13.500.000, 00 leia)Formularul nr.6completat.b)Persoanele juridice romane vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa sit. fin. anuale aferente ultimilor trei ani fiscali (bilant contabil) inregistrate potrivit legii.c)Pers. juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica., Scrisoare de bonitate/declaratii/alte documente corespunzatoare eliberata de o banca sau sucursala a acesteia, tradusa si autentificata in limba romana prin care operatorul economic sa demonstreze faptul ca in cazul atribuirii contractului are acces la disponibilitati banesti, facilitati de credite in vederea realizarii de cash-flow de investitie pentru o perioada de 3 luni in suma minima de 2.547.592, 50 lei pentru obiectivul de investitii Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executie lucrari, pentru ?Modernizare drumuri comunale DC 96 in comuna Calopar, judetul Dolj?;, Documentul va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus in cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente.In cazul asocierii, cerinta minima va fi indeplinita prin cumul.In cazul documentelor emise in alte limbi ofertantul va atasa, copii dupa documente similare, insotite de traducere autorizata, Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca, daca este declarat castigator, ofertantul va constitui o asigurare de risc profesional pentru expertii cheie nominalizati in cadrul ofertei., Angajament pentru sustinere economico-financiara (daca este cazul). Pt a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa fie un instrument juridic care va fi anexa la contract si va asigura dreptul AC de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 , art.181 lit.a), c^1) si d) respectiv art. 69 ^1 din OUG nr.34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -cel putin un contract sau cel mult doua contractesimilare privind constructia/modernizarea de drumuri, a caror valoare cumulata sa fie minim 6.790.000, 00 leiFormularul nr.7;Documente eliberate de beneficiari care sa confirme natura lucrarilor executate, caracteristici tehnice, valori, perioada si loc de executie etc.Copii pentru recomandare/document constatator din partea beneficiarilor fiecarui contract certificate cf cu originalul. Doc. trebuie sa precizeze cel putin: - modul de indeplinire a oblig contractuale , si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu;
- daca au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale / totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.Copii pentru PVRT/PVRF/PV de predare pentru fiecare contract similar prezentat., -cel putin un contract de prestari servicii proiectare similar sau cel mult trei contracte similare cu cel supus procedurii de achizitie publica- servicii proiectare pentru infrastructura de transport cu o valoare cumulata de minim 170.000, 00 lei.Formularul nr.7a;Doc eliberate de benef care sa confirme natura lucrarilor executate, caracteristici tehnice, valori, perioada si loc de executie etc.Copii pentru recomandare/document constatator din partea benef fiecarui contract certif cf cu originalul. Doc. trebuie sa precizeze minim: modul de indeplinire a oblig contract, si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu; daca au fost inregistrate neconf care au condus la refaceri partiale / totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.Copii pentru PVRT/PVRF/PV de predare pentru fiecare contract similar prezentat., Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de urmatoarele utilaje si echipamente considerate minim necesare pentru indeplinirea contractului: Se va completa Formularul nr. 8- documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate;(proprietate/chirie/leasing /angajament/ sau orice altfel de documunte), Pentru executie: Buldozer; Buldoexcavator; Incarcator frontal; Autogreder; Autobasculante;Instalatie de preparat mixturi asfaltice ;Repartizator-finisor mixturi asfaltice;Autogudronator;Cilindru compactor terasamente;Cilindru compactor asfalt ;Laborator gradul II pentru mixturi asfaltice: -Pentru echip proprii se va atasa in copie doc care atesta proprietatea.Pentru echip inchiriate -o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere-Pentru statia de asfalt - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: - raportul de inspectie tehnica emis de catre un organism de inspectie pt echip tehnolog pt constructii potrivit Ordin MLPTL nr 337/N/2000; autoriz de mediu potrivit dispozitiilor OUG 195/2005 privind protectia mediului; Pentru laborator grII - Autorizatia ISC in copie lizibila ?cf cu originalul? insotita de anexa cu incercarile autorizate potrivit prevederilor Legii nr. 10/1995 si Regulamentului de aut. a laboratoarelor HG 808/2005;, - statie topografica si softul aferent;
- minim 1 licente soft de proiectare specializata pentru infrastructura de transport tip AUTOCAD ;
-minim 1 licente soft elaborare devize;
- minim 1 calculatoare;
- minim 1 imprimante format A3;
- minim 1 plotter format minim A1; Se va completa Formularul nr. 8- documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate;(proprietate/chirie/leasing /angajament/ sau orice altfel de documunte)Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.-Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii., Executantul trebuie sa dispuna de: - Un manager de proiect - absolvent de studii superioare de lunga durata cu diploma de licenta in domeniul constructii specializarea drumuri si poduri cu experienta dovedita prin participarea incalitate de manager de proiect/coordonator lucrari/reprezentantul antreprenorului la cel putin un proiect similarDeclaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personalului cheie Formular 12- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime- CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime., - Un Sef santier ? absolvent de studii superioare de lunga durata/scurta durata cu diploma de licenta in domeniul constructii specializarea drumuri si poduri cu experientadovedita prin participarea incalitate de sef santier la cel putin un proiect similar;
- un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii rutiere drumuri;Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personalului cheie Formular 12- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime- CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime., - un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor -cu atestat/decizie interna cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un responsabil SSM ? responsabil cu sanatatesi securitatea in munca cu atestat SSM- se prezinta documente doveditoare ale atestarii in domeniu conform HG 300/2006, cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personalului cheie Formular 12- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime- CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime., Proiectantul trebuie sa dispuna de- 1 sef proiect ? Inginer constructii drumuri cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare de cel putin 3 ani similare ;
- 1 topometrist ? inginer/subinginer topografie/cadastru cu experienta profesionala de minim 3 ani in realizarea de proiecte similare ;
- 1 verificator de proiect atestat Cf. HG 731/1991 actualizata, pentru domeniul ce face obiectul contractului. Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personalului cheie Formular 12- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime- CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime., Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantii asociati/subcontractanti vor prezenta declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantul legal, stampilata si datata.Ofertantul va completa si va semna formularul 12 cu subcontractantii si specializarea acestora.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract., Angajament pentru sustinere tehnica(daca este cazul)Pt a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa fie un instrument juridic care va fi anexa la contract si va asigura dreptul AC de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 , art.181 lit.a), c^1) si d) respectiv art. 69 ^1 din OUG nr.34/2006. Cerinta nr.1Pentru executieStandard de protectie a mediuluiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniile constructii de drumuri, Pentru proiectareCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent, Cerinta nr. 2Pentru executieStandarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniile constructii de drumuriPentru proiectareCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) -pret n - se acorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) = pretul ofertei; Punctaj maxim = 60, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a). Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Perioada garantiei
20
Descriere: a) pentru perioada de garantie cea mai mare dar nu mai putin de 24 luni si nu mai mult de 60 luni, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (20 puncte ); b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat. c) pentru o perioada de garantie sub 24 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 60 luni nu se acorda punctaj suplimentar, punctajul acordata fiind similar perioadei de garantie de 60 luni;
Termen de executie
15
Descriere: a) pentru cea mai scurta perioada (dar nu mai putin de 45 zile si nu mai mult de 8 luni) se acorda punctajul maxim alocat (15 puncte); b) pentru alta perioada de executie , se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada min/perioada n ) x punctajul maxim alocat c) pentru o perioada mai mare decat cea prevazuta la lit. a) oferta va fi declarata neconforma iar pentru o durata de executie mai mica de 45 zile nu se acorda punctaj suplimentar, punctajul acordata fiind similar termenului de executie de 45 zile;Se vor avea in vedere prevederile punctului II.3 din Fisa de date. Termenul de executie va fi corelat in mod obligatoriu cu cerintele din Propunerea tehnica!
Termen de prestare pentru activitatea de proiectare
5
Descriere: a) pentru cea mai scurta perioada (dar nu mai putin de 15 zile si nu mai mult de 3 luni) se acorda punctajul maxim alocat (5 puncte); b) pentru alta perioada de prestare, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada min/perioada n ) x punctajul maxim alocat c) pentru o perioada mai mare decat cea prevazuta la lit. a) oferta va fi declarata neconforma iar pentru o durata de executie mai mica de 15 zile nu se acorda punctaj suplimentar, punctajul acordata fiind similar termenului de prestare de 15 zile;Se vor avea in vedere prevederile punctului II.3 din Fisa de date. Termenul de executie va fi corelat in mod obligatoriu cu cerintele din Propunerea tehnica!
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA ESTE DISPONIBILA PRIN INTERMEDIUL OPERATORULUI SEAP LA ADRESA WWW.E-LICITATIE.RO
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.11.2012 19:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer