Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executie lucrari, pentru ?Sistem de alimentare cu apa in comuna Ganeasa, judetul Olt?


Detaliu pentru invitatia numarul 340967
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Ganeasa
Numar invitatie: 340967/13.12.2012
Denumire contract: Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executie lucrari, pentru ?Sistem de alimentare cu apa in comuna Ganeasa, judetul Olt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria GaneasaCod fiscal: 5209858, Adresa: Sat Izvoru, Comuna Ganeasa, judetul Olt, Ganeasa, Telefon: +40 0249436171, Fax: +40 0249436171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Ganeasa, judetul Olt, Ganeasa, Romania, cod postal: 237185, telefon: +40 0249436171, fax: +40 0249436171, persoana de contact: Costea Dumitru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Ganeasa, localitatea Ganeasa, judetul Olt, Romania, cod. postal: 237185, telefon: +40 0249436171, fax: +40 0249436171, persoana de contact: Costea Dumitru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executie lucrari, pentru ?Sistem de alimentare cu apa in comuna Ganeasa, judetul Olt?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executie lucrari, pentru ?Sistem de alimentare cu apa in comuna Ganeasa, judetul Olt?-Gospodarie de apa (2 puturi forate, statie clorare, rezervor, statie pompare) ? amplasata central in satul Ganeasa ce va deservi cele trei sate : Ganeasa, Izvoru si Dranovatuvaloarea estimata fata TVA este4048099 lei
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 048, 099 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 30.000, 00 LEI.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca dinRomania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul RO08TREZ5065006XXX000261 deschis la Trezoreria Slatina cod fiscal 5209858 insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platiic) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile dela data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278ยน, din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta leu/alta valuta se va face la data publicarii Invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari sau GBE seconstituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Incazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibildistinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5%din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prinLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 ;Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cuoriginalul?;Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa caadministratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prinLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 ;Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinitobligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale invigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care saateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum sitaxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limbadecat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3 ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturorcandidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta aGuvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 5 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie /organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detinfunctii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrulautoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante sipresedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractantece detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: COSTEA DUMITRU ?Primar, Dinca Emil - Viceprimar, Postolache Sofie - Contabil, Anghel Lavinia - Casier, Consilieri locali - Balsanu Petre, Chirita Alina Cristina, Chirita Cristinel Mitel, Chirita Sabin Florin, Dinu Ion, Gusatu Traian, Iordache Ghica Eugen, Lica Traian, Marchidon Marin, Nicola Costel, Paun Ion, Serban Alexandru Titu Cerinta nr. 1Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: lucrari de constructii Alimentare cu apa, conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economianationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate deplata.Informatiilecuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiindindeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita princumul.b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat peprimul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cumentiunea ?copie conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestareori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatilecompetente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii respectiv lucrari de alimentare cu apa.i) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim7.000.000, 00 lei.Persoanele juridice romane vor atasa copii lizibile cumentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale aferenteultimilor trei ani fiscali (bilant contabil) inregistrate potrivit legii. AC va aveain vedere data la care operatorul economic a fost infiintat). Transformareavalorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediuanual comunicat de B.N.R, disponibil pe adresa www.bnr.ro., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, vaavea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii decredit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in suma de3.000.000, 00 lei pentru a realiza cash-flow de executie pe o perioada deminim 12 luni.In cazul asocierii, cerinta minima va fi indeplinita prin cumul.In cazul documentelor emise in alte limbi ofertantul va atasa, copii dupadocumente similare, insotite de traducere autorizata, Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca, daca este declarat castigator, ofertantul va constitui o asigurare de risc profesional pentru expertii cheie nominalizati in cadrul ofertei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat in ultimii 5 ani: - cel putin un contract de lucrari privind Alimentarea cu apa, a carui valoare sa fieminim 3.900.000, 00 lei, Ofertantul trebuie sa fi prestat in ultimii 3 ani: - cel putin un contract de prestari servicii proiectare Alimentare cu apa cu ovaloare minima de 90.000, 00 lei., Nota: Ofertantilor li se da posibilitatea de a prezenta sicontracte deproiectare+executie Alimentare cu apaSe vor prezenta obligatoriu: ? Copie contract sau extras din contract certificat confom cu originalul ;NOTA: In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, careimpiedica prezentarea lui, ofertantul este obligat sa prezinte paginile dincontract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, duratacontractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi, Ofertantii vor prezenta unul din documentele de mai jos: ? Copie pentru recomandare sau document constatator din partea beneficiarilor fiecarui contract certificate confom cu originalul.Recomandarea sau documentul constatator trebuie sa precizeze urmatoareleaspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derulariicontractului, si daca au fost efectuate in conformitate cu normeleprofesionale in domeniu;
- daca au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale /totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice din cauza nerespectarii parametrilor decalitate.? Copii pentru Procese verbale de receptie/Procese verbale predare pentrufiecare contract certificate conform cu originalul.? Pentru dovedirea Asistentei Tehnice din partea proiectantului, se va prezenta Proces Verbal de Receptie la Terminarea Lucrarilor in copiecertificata cu originalul., Operatorul economic va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;Pentru proiectare: - statie topografica si softul aferent;
- 1soft de proiectare tip AUTOCAD sau echivalent- 1soft elaborare devize;
- 1 calculator- 1 imprimanta format A3, Pentru executie1 Buldoexcavator1 Autobasculanta1 Placa vibratoare1 Aparat sudura conducte PEHD1 Excavator pe pneuri1 Grup electrogen1 Instalatie foraj hidraulica1 Instalatie foraj orizontal dirijat1 Macara1 Utilaj de intindere teava, Se vor prezenta obligatoriu: Cerinte obligatorii-Pentru echip. proprii se va atasa in copie documente care atestaproprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.-Pentru echip. inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul? dupa contractele de inchiriere, -Pentru statia topografica se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? Certificat de etalonare eliberat de Institutul Nationalde Metrologie conform Ordin 48/2010 pentru aprobarea listei oficiale amijloacelor de masurare supuse controlului metrologic legal L.O.2010., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Executantul trebuie sa dispuna de: - Un Sef santier ? inginer edilitare, cu experienta dovedita prin participarea lacel putin un proiect similar;
- un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT indomeniul constructii edilitare- un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor - cu atestat/decizie interna cuexperienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin unproiect similar;
- un responsabil SSM ? responsabil cu sanatate si securitatea in munca cuatestat SSM- se prezinta documente doveditoare ale atestarii in domeniuconform HG 300/2006, ,Proiectantul trebuie sa dispuna de- 1 Inginer instalatii cu experienta profesionala dovedita prin participareala cel putin un proiect similar;
- 1 inginer constructiiCerinte obligatorii: Pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se voratasa: i) Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinutede persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime.ii) Pentru personalul desemnat pentru derularea acestui contract se vorprezenta CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentrudemonstrarea cerintelor minime.Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau maimulte pozitii din cele mentionate., Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantii asociati/subcontractanti vor prezenta declaratie pe propriaraspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006completata in conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantullegal, stampilata si datata.Ofertantul va completa si va semna formularul 12 cu subcontractantii sispecializarea acestora.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de asubcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul deachizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multisubcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheiereacontractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intreviitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta., In cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si lacapacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prininvocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridiceexistente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urmaare oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unuiangaj ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj desustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr.925/2006.Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit care determinaexcluderea din procedura de atribuire conform prev art. 180 si ale art. 181lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm desustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta acontractul de achizitie publica. Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent, Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sauechivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) -pret n - se acorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) = pretul ofertei; Punctaj maxim = 65, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a). Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA
Termen de executie
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Propunerea tehnica? se acorda astfel: Descriere: Punctajul tehnic se va stabili pe baza urmatoarei evaluari, care se va realiza folosind urmatorul algoritm de calcul: Pt=P1+P2+P3+P4, Unde : Pt ? total punctaj tehnic; P1 ? Termen deexecutie; P2 ? Termen de proiectare; P3 - Perioada garantiei de buna executie, P4 - Termenul de interventie la aparitia defectiunilor in perioada de garantie1. Punctajul pentru ?Termen de executie? , se acorda astfel: a)pentru cel mai mic termen de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (10 puncte ). Pentru un termenmic de 6 luni nu se va acorda punctaj suplimentar; b) pentru alt termen de executie se acorda punctajul astfel: Pn = (Termen minim/Termen n) x punctajul maxim alocat. c) pentru termen de executie mai mai mare de 12 luni oferta va fi declarata neconforma; Nota: Termenul de executie se exprima in luni calendaristice.,
Termen de proiectare
10
Descriere: Punctajul pentru ?Termen de proiectare? a) pentru cel mai mic termen de proiectare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (10 puncte ). Durata minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 10 zile calendaristice;; b) pentru alt termen de proiectare se acorda punctajul astfel: Pn = (Termen minim/Termen n) x punctajul maxim alocat. c) pentru termen de proiectare mai mare de 90 zile oferta va fi declarata neconforma; Nota: Termenul de proiectare se exprima in zile calendaristice.
Perioada garantie buna executie
10
Descriere: . Punctajul pentru factorul de evaluare ?Perioada garantiei de buna executie? se acorda astfel: a) pentru perioada de garantie cea mai mare dar nu mai putin de 24 luni , se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (10 puncte ); b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat. c) pentru o perioada de garantie sub 24 luni oferta va fi declarata neconforma , d) pentru o perioada mai mare de 60 de luni nu se va acorda punctaj suplimentar.
Termenul de interventie la aparitia defectiunilor in perioada de garantie
5
Descriere: . Punctajul pentru ?Termenul de interventie la aparitia defectiunilor in perioada de garantie? Se puncteaza timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului in perioada de garantie, sa constate defectiunea si sa aiba o minima interventie in vederea limitarii prejudiciilor/efectelor devastatoare ce se pot produce. a) pentru cel mai mic termen de interventie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (5 puncte ); b) pentru alt termen de interventie se acorda punctajul astfel: Pn = (Termen minim/Termen n) x punctajul maxim alocat. c) pentru termen de interventie mai mare de 30 zile oferta va fi declarata neconforma; Nota: Termenul de interventie se exprima in zile calendaristice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire se regaseste in S.E.A.P., www. e_licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2012 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer