Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executia lucrarilor pentru ?Construire drum comunal DC 13H: DJ 742A ? catun Cornitel, km 0+000-3+140, comuna Buces, judetul Hunedoara?


Detaliu pentru invitatia numarul 342228
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BUCES (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BUCES HUNEDOARA)
Numar invitatie: 342228/31.01.2013
Denumire contract: Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executia lucrarilor pentru ?Construire drum comunal DC 13H: DJ 742A ? catun Cornitel, km 0+000-3+140, comuna Buces, judetul Hunedoara?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BUCES (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BUCES HUNEDOARA)Cod fiscal: 4374202, Adresa: comuna BUCES, str.Principala nr.79, jud. HD, Buces, Telefon: 0254-684328, Fax: 0254-684442
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna BUCES, str.Principala nr.79, jud. HD, Buces, Romania, cod postal: 335137, telefon: +40 0254684328, fax: +40 0254684442, persoana de contact: TRAIAN ACHIM-MARCUS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Buces, strada Principala , nr.79 , comuna Buces, jud.Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executia lucrarilor pentru ?Construire drum comunal DC 13H: DJ 742A ? catun Cornitel, km 0+000-3+140, comuna Buces, judetul Hunedoara?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executia lucrarilor pentru ?Construire drum comunal DC 13H: DJ 742A ? catun Cornitel, km 0+000-3+140, comuna Buces, judetul Hunedoara?Activitatea 1- proiectare cuprinde urmatoarele activitati: - elaborare proiect tehnic ? PT;
- elaborare detalii tehnice de executie ? DDE;
- elaborare documentatii pentru avize, acorduri si autorizatii faza PT+PAC;
- asistenta tehnica din partea proiectantului ? AT;Activitatea 2 ? executie lucrari pentru ?Construire drum comunal DC 13H: DJ 742A ? catun Cornitel, km 0+000-3+140, comuna Buces, judetul Hunedoara?.Valoarea estimata a achizitiei publice fara TVA, : - valoarea maxima a serviciilor de proiectare si asistenta tehnica proiectant? 81.413 lei fara TVA;
- valoarea maxima a lucrarilor ce urmeaza a se executa ? 2.713.770 lei fara TVA;
- organizare de santier ? 67.844 lei fara TVA.- cheltuieli diverse ?i neprevazute- 141.391lei fara TVAValoarea estimata 3.004.418lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 004, 418 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de 55.000lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: 1. instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari (scrisoare garantie bancara sau polita de asigurare).2. virament bancar in contul RO23TREZ3695006xxx000046, cod fiscal 4374202;Modalitatea de restituire: conf. art. 88 al HG nr. 925/2006.In cazul depunerii unei contestatii, de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conf.cu art. 278^1 lit. b) din OUG 34/2006.Pentru garantia de participare in oricare valuta data de referinta pentru echivalenta leu/euro va fi la cursul euro de referinta publicat de BNR in data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA.Modalitati de constituire: 1.prin retineri succesive din sumele datorate pt. fact. partiale, intr-un cont deschis de ofertantul castigator la o unitate a Trezoreriei Statului conf. Art. 90 alin.3 din HG.925/2006 modif. prin HG.1045/2011.2. printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o soc. de asigurari in cond. art. 90 din H.G. 925/2006.b) AC va restitui gar. de buna executie cf. art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)- Documentul mentionat va fi prezentat de catre tertul sustinator (daca este cazul), si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta este depusa de o asociere.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Documentul mentionat va fi prezentat de catre tertul sustinator (daca este cazul), cu referiredoar la punctele a, c^1 si d) si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta este depusa de o asociere.3. Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314/2010 emis de ANRMAP.-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Documentul mentionat va fi prezentat de catre tertul sustinator (daca este cazul), subcontractantul (daca este cazul) si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta este depusa de o asociere.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Primar- ACHIM MARCUS TRAIAN, Viceprimar- IGRET IOAN GELU, Secretar- GIURGIU SANDA POMPILIA, Referent- BOC ELENA, Consilieri locali- FLORINCA CIOFLICA IONEL, BERA SABIN, PASCAU IOAN SORIN, ONICIU AVRAM, GAVRILA FLORIN LUCIAN, MOGOAIA MIRCEACOSTICA, CIOCAN PETRISOR MARINEL, MIHET IOAN, STAN CIPRIAN SIMONEL, PRECUP ILEANA MARCELA5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.6. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.7. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta, sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate, si graficul de reesalonare.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, traduse in limba romana si legalizate. 1. Pentru persoane juridice /fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Modalitatea de indeplinire: prezentare document in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor. Certificatul trebuie sa ateste faptul ca, ofertantul nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate corespunde obiectului procedurii - lucrari de constructii a drumurilor si podurilor-(CAEN-4211 lucrari de drumuri);
-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.2. Pentru persoane juridice /fizice straine ? Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depunerii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei depunerii ofertelor.Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 5.700.000 lei.Cerinta obligatorie prezentare: 1. Fisa de informatii generale. Fisa, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.2. Prezentarea documente relevante in confirmarea indepliniriicerintei (bilanturi contav\bile, etc).Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va putea prezenta in sustinerea experientei similarecel putin un contract de achizitie publica, ce presupune atat proiectare cat si executie, in domeniul infrastructurii de drumuri, similar ca natura si complexitate in valoare de minim 2.700.000, 00 lei fara TVA;, Ofertantul va face dovada asigurarii cu personal de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va prezenta: - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- Lista cu personalul tehnic de specialitate propus pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului.Ofertantul trebuie sa dispuna de : - sef de santier inginer constructor de drumuri si poduri-responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul drumurilor- responsabil cu controlul calitatii lucrarilor (RTC), atestat pentru categoria constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus., Ofertantul va prezenta: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Operatorul economic, trebuie sa dispuna de urmatoarele utilaje si echipamente: - repartizor mixturi asfaltice- autogreder- excavator- buldozer-cilindru compactor-instalatie pulverizare emulsie bituminoasa-incarcator pe pneuri si/ sau senile- autobasculante- autobetoniera- laborator de grad II pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa.In cazul depunerii unei oferte comune, se vor evidentia in mod clar utilajele/echipamentele/ instalatiile puse la dispozitie de catre fiecare operator economic care participa la realizarea contractului., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele de identificare ale acestora-cerinta obligatorie. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul Autoritatii Contractante., Acord de asociere (daca este cazul), Experienta similaraLista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca ofertantul a prestat cel putin un contract in domeniul infrastructurii de drumuri, similar ca natura si complexitate in valoare de minim 67.800, 00 lei fara TVA;, Documente de confirmare care insotesc Lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani: -certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Experienta similaraLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca ofertantul a executat, in calitate de contractant sau subcontractant, cel putin un contract avand ca obiect lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de drumuri , similar ca natura si complexitate, in valoare de minim 2.700.000, 00 lei fara TVA;, Documente de confirmare care insotesc Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: - certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si care sa precizeze daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Standardul de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat., Standardul de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a)pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) - pret n ? se acorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) =pretul ofertei; Punctaj maxim = 60, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a). Preturile care se compara, in
Perioada de garantie a lucrarii
20
Descriere: a) pentru perioada de garantie cea mai mare dar nu mai putin de 24 luni si nu mai mult de 60 luni, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (20 puncte ); b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat. c) pentru o perioada de garantie sub 24 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 60 luni nu se acorda punctaj suplimentar, punctajul acordat fiind
Termen de executie
15
Descriere: a) pentru cea mai scurta perioada (dar nu mai putin de 45 zile si nu mai mult de 24 luni) se acorda punctajul maxim alocat (15 puncte); b) pentru alta perioada de executie , se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada min/perioada n ) x punctajul maxim alocat c) pentru o perioada mai mica de 45 zile oferta va fi declarata neconforma iar pentru o durata de executie mai mare de 24 luni nu se acorda punctaj suplimentar, punctajul acordat fiind similar termenului de executie de 24 luni.
Termen de prestare pentru activitatea de proiectare
5
Descriere: a) pentru cea mai scurta perioada (dar nu mai putin de 15 zile si nu mai mult de 3 luni) se acorda punctajul maxim alocat (5 puncte); b) pentru alta perioada de prestare, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada min/perioada n ) x punctajul maxim alocat c) pentru o perioada mai mare de 3 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o durata de prestare mai mica de 15 zile nu se acorda punctaj suplimentar, punctajul acordata fiind similar termenului de prestare de 15 zile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2013 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer