Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executie lucrari, pentru « Alimentare cu apa in sistem centralizat in comuna Brosteni,judetul Mehedinti »


Detaliu pentru invitatia numarul 344459
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BROSTENI ( PRIMARIA BROSTENI)
Numar invitatie: 344459/28.03.2013
Denumire contract: Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executie lucrari, pentru « Alimentare cu apa in sistem centralizat in comuna Brosteni, judetul Mehedinti »
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BROSTENI ( PRIMARIA BROSTENI)Cod fiscal: 8845957, Adresa: STRADA PRINCIPALA, Brosteni, Telefon: +40 0252383020, Fax: +40 0252383118
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PRINCIPALA, Brosteni, Romania, cod postal: 227075, telefon: +40 0252383020, fax: +40 0252383118, persoana de contact: IORGA VALENTIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Brosteni, Comuna Brosteni, jud. Mehedinti - Sala de sedinte a Primariei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executie lucrari, pentru « Alimentare cu apa in sistem centralizat in comuna Brosteni, judetul Mehedinti »
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Actiunea 1: Proiectare (Studii topografice, Proiect tehnic, Detalii de executie, DTAC, Verificare tehnica a proiectarii), asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor pentru « Alimentare cu apa in sistem centralizat in comuna Brosteni, judetul Mehedinti »Actiunea 2: Executie lucrari pentru « Alimentare cu apa in sistem centralizat in comuna Brosteni, judetul Mehedinti »Conform schemei tehnice generale, principalele obiective sunt: a) Sursa de apa, alcatuita din: - sursa de apa, reprezentata de 2 puturi forate cu adancimea de 100 m;
- cabina putului forat construita din beton armat monolit;
- instalatii hidraulice;b) Gospodaria de apa, alcatuita din: - conducta de aductiune din tub PEID, Dn 110 mm, pentru presiunea de 6 bar, L=260 m; Dn 110 asigura preluarea in viitor a inca 1-2 puturi forate;
- statia de potabilizare compusa din: bazin decantare, filtru pentru sedimente, filtru fin pentru reducerea turbiditatii, filtru cu carbon activat, filtru UV, statie de clorinare si bazin pentru stocarea apei tratate, Q = 7 l/sec- rezervoare: 1 buc rezervor de 200 mc- conducte de legatura in gospodaria de apa- canalizare golire rezervor din preaplin si golire rezervor la care se adauga apele accidentale din camera vanelor, realizata din tuburi de PVC Dn 200 mm si evacuate gravitational.c) Reteaua de distributie, alcatuita din: - retea de distributie avand lungimea de 11.286, 61 m.Valoarea estimata MINIMA este 2.251.460 lei fara TVAValoarea estimata MAXIMA este 2.387.055 lei fara TVASuma aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute este 135.595 lei fara TVA.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata globala, ce cuprinde si valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 387, 055 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 30.000, 00 LEI. Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania; b) ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul RO77TREZ4645006XXX000168 deschis la Trezoreria Strehaia cod fiscal 8845957 insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platii c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278¹, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru garantiile de buna executie constituite in valuta se va face echivalenta pe baza cursului de referinta al BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, in procent de 5% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari sau GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1;Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta Cazier fiscal al administratorului/administratorilor societatii, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2;Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 5 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: BORUGA ALEXANDRU , BUNOIU GHEORGHE, IORGA PETRICA VALENTIN, CATAN GHEORGHE FLORIN, TRUSCONIU ION, RACESCU PETRE SORIN, CIORTAN CONSTANTIN, SERAFIM ALEXANDRU, MIHU PETRISOR GEORGEL, GONCIULEA FLORIN, ENCULESCU GHEORGHE, CAPATANA TUDOR, POPESCU ARISTICA MIHART ELENA, DAESCU CONSTANTIN Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte: - obiectul de activitate al operatorului economic;
- obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRCInformatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorDocumentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul.b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii respectiv lucrari de constructii de retele tehnico-edilitare.i) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.Cerinta 3 Ofertantul trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute in Regulamentul privind organizarea activitatii de atestare a institutiilor publice sau private specializate in elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor si are competenta tehnica si profesionala de a efectua lucrari domeniul elaborarii documentatiilor pentru obtinerea avizului/autorizatiei de gospodarire a apelor. Ofertantul va prezenta Certificat de atestare eliberat de Ministerul Mediului si Padurilor in conformitate cu Ordinul Ministerului Mediului si Dezvoltarii Durabile nr. 1671/2007 modificat prin Ordinul Ministrului Mediului si Padurilor nr. 1526/2010 si Ordin nr. 799/2012 al Ministerului Mediului si Padurilor privind aprobarea Normativului de continut al documentatiilor tehnice de fundamentare necesare obtinerii avizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor, in copie cu mentiunea" conform cu originalul".Cerinta 4Ofertantul sa fie autorizat pentru executia lucrarilor electrice (medie tensiune) ?Autorizare ANRE.Ofertantul va prezenta Autorizare ANRE conform Ordin nr. 24/20.07.2007 al presedintelui ANRE privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, in copie cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca, daca este declarat castigator, ofertantul va constitui o asigurare de risc profesional pentru expertii cheie nominalizati in cadrul ofertei., Cerinta 1 Declaratie privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 3.000.000, 00 lei Persoanele juridice romane vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale aferente ultimilor trei ani fiscali inregistrate potrivit legii sau alte documente in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare conform art. 185 alin. 2 din OUG34/2006. AC va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat. Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R, disponibil pe adresa www.bnr.ro. c)Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani/ Lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat in ultimii 5 ani: - cel putin un contract de executie privind infrastructura tehnico-edilitare (alimentare cu apa, canalizare, etc.), a carui valoare sa fie minim 1.500.000 lei. Ofertantul trebuie sa fi prestat in ultimii 3 ani: - cel putin un contract de prestari servicii proiectare infrastructura tehnico-edilitara (alimentare cu apa, canalizare, etc.) cu o valoare minima de 90.000, 00 lei. Prin "finalizat" se intelege ca se permite indeplinirea cerintei conform art. 14 din Ordin ANRMAP nr. 509/2011. Nota: Ofertantilor li se da posibilitatea de a prezenta si un contract de proiectare+executie infrastructura tehnico-edilitara (alimentare cu apa, canalizare, etc.) cu o valoare minima de 1.590.000 lei, Se vor prezenta obligatoriu, conf. Art.188, al.3, lit.a) din OUG34/2006 : copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? de pe parti relevante ale contractelor/ Copie dupa procesul verbal de receptie partiala sau proces-verbal la terminarea serviciilor/lucrarilor/ proces-verbal de receptie finala a contractului prezentta ca experienta similara/Recomandare din partea beneficiarului/Certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberat in conformitate cu prevederile art.97^1 din HG 925/2006., Cerinta nr. 2 Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de utililajele specifice pentru executia lucrarii, in concordanta cu oferta depusa. Pentru proiectare: - statie topografica si softul aferent; - 1 licenta soft de proiectare specializata pentru infrastructura de transport tip AUTOCAD - 1 licenta soft elaborare devize; - 1 calculator - 1 imprimanta format A3 Pentru executie: -Placa vibratoare -2 Buldoexcavatoare -Aparat sudura PEHD -2 Autobasculante, Continuare cerinta 2: Se vor prezenta obligatoriu: - documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; (proprietate/chirie/leasing /angajament/ sau orice altfel de documunte) Cerinte obligatorii -Pentru echip. proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate. -Pentru echip. inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere, Cerinta nr. 3 Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii. Executantul trebuie sa dispuna de: - un Inginer instalatii pentru constructii (Is), cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; - un Inginer electrice , IIIB, cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; - un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii edilitare - un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor - cu decizie interna, cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; Proiectantul trebuie sa dispuna de - 1 Inginer hidrotehnica cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; - 1 topograf/ absolvent studii cu specializarea cadastru si masuratori topografice - 1 manager de proiect, Continuare cerinta 3: Cerinte obligatorii: Pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se vor atasa: i) Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime. ii) Pentru personalul desemnat pentru derularea acestui contract se vor prezenta CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea cerintelor minime. Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Informatii privind subcontractantii si asociatii Ofertantii asociati/subcontractanti vor prezenta declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantul legal, stampilata si datata. Ofertantul va completa si va semna formularul 12 cu subcontractantii si specializarea acestora. Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Pentru subcontractanti se vor prezenta urmatoarele: - lista cuprinzand subcontractantii, insotita de o declaratie scrisa a ofertantului privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti ? exprimata/exprimate in procent - si specializarea acestora- Formular 12 Pentru participarea in asociere se vor prezenta urmatoarele: - acordul de asociere cu precizarea liderului Formular 13 si imputernicirea liderului asocierii Formular 14;, Tert sustinator (daca este cazul) In cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr.925/2006. Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire conform prev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica. Pentru executie Standarde de asigurare a calitatii Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniile constructii edilitare, in copie legalizata sau in copie conforma cu originalul Pentru proiectare Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent, in copie legalizata sau in copie conforma cu originalul, Pentru executie Standard de protectie a mediului Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniile constructii edilitare, in copie legalizata sau in copie conforma cu originalul Pentru proiectare Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent, copie legalizata sau in copie conforma cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie lucrari
15
Descriere: Punctajul tehnic se va stabili pe baza urmatoarei evaluari, care se va realiza folosind urmatorul algoritm de calcul: Pt=P1, Unde : Pt ? total punctaj tehnic; P1 ? Termen de executie lucrari;Punctajul pentru ?Termen de executie lucrari? , se acorda astfel: a) pentru cel mai mic termen de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (15 puncte ). Pentru un termen mai mic de 25 de zile nu se va acorda punctaj suplimentar ; b) pentru alt termen de executie se acorda punctajul astfel: Pn = (Termen minim/Termen n) x punctajul maxim alocat. c) pentru termen de executie mai mai mare de 180 zile oferta va fi declarata neconforma; Nota: Termenul de executie se exprima in zile calendaristice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2013 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer