Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare, asistenta tehnica si executia lucrarii ?Centru integrat de invatamant farmaceutic?


Detaliu pentru invitatia numarul 354375
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea de Medicina si Farmacie
Numar invitatie: 354375/03.10.2013
Denumire contract: Proiectare, asistenta tehnica si executialucrarii?Centru integrat de invatamant farmaceutic?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si FarmacieCod fiscal: 4322742, Adresa: Str. Gheorghe Marinescu nr.38, Targu Mures, Telefon: 0265213533, Fax: 0265211944
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul U.M.F Tg.Mures, str.Gh. Marinescu nr.38, Targu Mures, Rectorat-Registratura U.M.F. Tg.Mures, in atentia Serviciul Tehnic-Investitii, Telefon: +40265-215551, fax: +40265-211944
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UMF Tg.Mures, Directia Admin, Serv Teh-Inves.Particip.la sedinta de desch.trebuie sa aiba imputern.din partea ofertantului de a partic.la sedinta de desch.si au obligatia prez.unui act de identitate val
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare, asistenta tehnica si executialucrarii?Centru integrat de invatamant farmaceutic?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare, asistenta tehnica si executia lucrarii pentru realizarea unui centru integrat de invatamant farmaceutic ? Facultatea de Farmacie din cadrul UMF Tg Mures, fezabil prin demolarea si construireade noi cladiri care sa reuneasca intr-un singur amplasament toate disciplinele specifice de farmacie.Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute este 4, 36% reprezinta suma 793.330 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45214400-4 - Constructie de institutii universitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 893, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in una din formele prevazute de art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, in cuantum de 362.000 lei.Garantia de participare va fi valabila o perioada de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Se va completa Formular nr.19/B.In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator o suma in conformitate cu art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile H.G. nr.1045/2011, daca partile convin se va completaFormular 19.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor.1. Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formular 1Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formular 1- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare tert sustinator are obligatia de a depune Formularul 12. Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul2Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate: - certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- cazier fiscal al persoanei juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.Precizari: -In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2, precum sicertificatele solicitate-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare ter? sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2A- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 3Persoanele cu functie de conducere din cadrul autoritatii contractante sunt: -Rector: Prof.Dr.Leonard Azamfirei-Prorector: Prof. Dr. Borda Angela-Prorector: Prof. Dr. Dobreanu Dan-Prorector: Prof.Dr.Szilagyi Tibor-Director General Administrativ: Serban Pop-Director Adjunct: Ing.Nistor Mircea-Sef serviciu tehnic-investitii: Ing. Sala SilviaPersoanele cu functii de vizare a documentelor din cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie din Tg.Mures: - Contabil Sef: Ec.Munteanu Paraschiva- Consilier Juridic: Jrs.Salagean ManuelaPersoane cu functie de decizie: -Presedinte comisie de evaluare: Ing. Sala Silvia-Membrii: -Prof.univ.dr. Munteanu Daniela-Ing.Nistor Mircea-Ing. Haragus Nicolae-Ec. Pop MelaExperti cooptati: -Jrs. Manuela SalageanMembrii de rezerva la comisia de evaluare: -Conf.dr.Curticapean Augustin-Sing. Suciu IoanPrecizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere/subcontractare, fiecare asociat/subcontractant are obligatia de a depune Formularul nr. 3- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare ter? sustinator are obligatia de a depune Formularul3- In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant are obligatia de a depune Formular34. Ofertantul va prezenta un certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formular 4Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formular4.Nota: - Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nici o situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluiin care informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorPrecizari: In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie da depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.2.Atestat ANRE B - pentru proiectarea si executarea instalatiilor interioare pentru constructii civile, industrilale si agricole, bransamente aeriene si subterane la tensiune nominala de 0, 4kw.Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintreasociati detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata. Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza proiectarea/executarea lucrarilor, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat autorizatia, caz in care se va prezenta autorizatia acestuia, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va proiecta/executa integral aceasta parte din contract.Cerinta este in conformitate cu art. 93 din Legea energiei electrice electrice si a gazelor naturale nr. 123/2012, proiectarea si executarea de lucrari in instalatiile electricesi art.12 lit.f) si lit.d) din Ordinul nr.23/2013 privind aprobarea Regulamentuluiprivind atestarea operatorilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatiile electrice din sisteme electroenergetice3.Atestat IGSU pentru proiectarea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alerta in caz de incendiu;in conf. cu art.1 alin.2 din Ordinul nr. 87/ 2010, Ordinul nr.711 IG /02.03.2009 si H.G nr.37/2006.Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintreasociati detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa prestezeintegral partea din contract pentru care este solicitata. Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza prestarea serviciilor, dar numai cu conditia casubcontractantul sa presteze integral partea din contract pentru care s-a solicitat autorizatia, caz in care se va prezenta autorizatia acestuia, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract.4.Atestat IGSU pentru proiectarea sistemelor si a instalatiilor de limitare si stingere incendiului si a celor de semnalare si altertare in caz de incendiu conform art.1 alin.2 din Ordinul nr. 87/2010, Ordinul nr.711 IG /02.03.2009 si H.G nr.37/2006.Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintreasociati detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata. Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza prestarea serviciilor, dar numai cu conditia casubcontractantul sa presteze integral partea din contract pentru care s-a solicitat autorizatia, caz in care se va prezenta autorizatia acestuia, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract.5.Autorizare ANRE privind proiectarea si executiainstalatiilor de utilizare a gazelor naturale PDI si EDI.Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintreasociati detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa proiecteze/ execute integral partea din contract pentru care este solicitata. Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza proiectarea/ executarea lucrarilor, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa proiecteze/ execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat autorizatia, caz in care se va prezenta autorizatia acestuia, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract.Se solicita aceasta cerinta conform art.2, alin.(2) din Anexa 2 a OrdinuluiANRE nr. 89/2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici caredesfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor, care prevede ca Obiectivele/sistemele din domeniul gazelor naturale sunt proiectate, executate si exploatate numai de operatori economici autorizati de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energie . Intrucat lucrarile care fac obiectul contractului care urmeaza a fi atribuit sunt de executie, verificare si revizie a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale avand regimul de presiune de lucru mai mica sau egala cu 6 bar, autorizatia solicitata este de tip PDI siEDI potrivit Ordinului ANRE nr. 89/2009.6.Autorizatie ISCIR pentru instalare si punere in functiune pentru aparate de incalzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cuputeri nominale mai mici sau egal cu 400 kW conform normativ PTA1-2010 , in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata. Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza instalarea si punerea in functiune a cazanelor, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat autorizatia, caz in care se va prezenta autorizatia acestuia, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract. Actele normative in baza carora se solicita aceasta cerinta sunt: OrdinulMECMA nr.1007/2010 pentru aprobarea prescriptiilor tehnice PT A1-2010 " Aparate de incalzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale = 400 kW", PT C2-2010 "Arzatoare cu combustibili gazosi si lichizi" si PT C11-2010 "Sisteme de automatizare aferente centralelor termice si instalatii de ardere aferente cazanelor", Ordinul2154/2009 ME pentru aprobarea prescriptiilor tehnice PT CR 4-2009 "Autorizarea persoanelor juridice pentru efectuarea de lucrari la instalatii/echipamente", Legea nr.64 din 21 martie 2008 (*republicata*)privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil.Nota: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri globala, pe ultimii 3 ani financiari, sa aiba o valoare de minim 36.000.000 lei.Ofertantul va depune bilantul contabil pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012), inregistrat la organele competente.In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formular 5Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei.Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Cursul leu/ alta valutamediu comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, prin executarea de lucrari similare avand o valoare cumulataminima de 17.600.000 lei fara TVA nivel valoricce poate fiindeplinit prin prezentarea a maxim doua (2) contracte.Lucrarile trebuie sa fi fost executate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in prestarea serviciilor (proiectare si asistenta tehnica) ce fac obiectul contractului, prin prestarea de servicii similare. Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea a maxim 2 contracte.Serviciile trebuie sa fi fost prestate in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor.Se vor depune: Certificate sau documente edificatoare care probeazasau confirma indeplinirea cerintei de calificare referitoare la experienta similara sau Procese verbale de receptie la terminarea lucrarilorsau Procese verbale de predare primire a proiectului tehnic, care sa faca dovada indeplinirii contractului la valoarea prezentata sau recomandarisau certificate constatatoare pentru contractele care se doresc a fi luate in considerare, Cerinta nr. 2: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentruindeplinirea contractului.Ofertantul va prezenta: Certificate de autorizare laborator pentruprofilele: Instalatii IAE, IS, II, C.N.D, BBABP III;in conf. cu Legea10/1995 si H.G nr. 808/2005, sau contracte de prestari servicii cu laboratoare autorizate; sau alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin urmatoarele utilaje/echipamente/ mijloace de transport: Ciocane demolatoare pneumatice 3buc, incarcator frontal 3 buc, autocamion basculant 5 ? 20 tone incarcatura utila 3 buc, automacara >=20 tone ? 1 buc.In situatia in care ofertantul nu detine in proprietate utilajele/echipamentele/laboratoarele solicitate, acesta va prezentacontracte/precontracte de inchiriere sau angajamentul privind dotarea corespunzatoare., Cerinta nr. 3: Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii, vor lucra persoane competente cu pregatire corespunzatoarein vederea indeplinirii contractului., Proiectare: Cerinta nr.41(un)Sef Proiect, Se va face dovada experientei profesionale prin participarea in cel putin un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul procedurii., Cerinta nr.5:
1(un)Arhitect inregistrat OAR cu drept de semnatura;
S-a cerutin conf. cu H.G 834/2009, Legea 10/1995 actualizata, Legea nr.50/1991 .
Se va face dovada experientei profesionale prin participarea in cel putin un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul procedurii;, Cerinta nr. 6:
Inginer CCIA- structurist
Se va face dovada experientei profesionale prin participarea in cel putin un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul procedurii;In conformitate cuH.G 834/2009 si in conformitate cu Legea 10/1995 actualizata, Cerinta nr.7
Inginer instalatii- proiectant
Se va face dovada experientei profesionale prin participarea in cel putin un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul procedurii;in conformitateIn conformitate cuH.G 834/2009 si in conformitate cu Legea 10/1995 actualizata, Cerinta nr.8
1(un) Auditor energetic pentru cladiri gradul I.In conformitate cu Legea nr.315/2005 si Directiva nr. 2002/91/CE, Cerinta nr.9
Verificatori de proiecte autorizat pentru exigentele: ?A1?, ?B1? ?Ie??Is", ?It", ?Ig", "C", "D" in conf. cu art.2 Regulament de verificare si expertiza tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor, aprobat prin HG.925/1995, Legea 10/1995 , Ordinului MLPAT 777/2003 cu modificarile si completarile ulterioare., Executie:
Cerinta nr.10
Sef santier ? inginer sau subinginer
Se va face dovada experientei profesionale prin participarea in cel putin un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat
activitati similare. (conform coduri CPV specificate).
In conformitate Legea NR. 10/1995 privind calitatea in constructii, H.G nr. 925/1995 si cu Ordinul MLPTL777/2003 modificate si completate., Cerinta nr.11
Responsabil tehnic cu executia - RTE (I, IX)
Sa fie atestat(i) tehnic profesional pentru domeniul I Constructii civile, industriale si agrozootehnice, si pt. domeniul IX Constructii edilitare si de gospodarie comunala, (RTE) sau echivalent, cerinta se considera indeplinita si in situatia in care se nominalizeaza un sigur RTE cu executia cu conditia ca aceasta sa fie atestat in ambele domenii. In conformitate cu art.2 HG.925/1995, Legea10/1995, Ordinului MLPAT 777/2003 cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr.12
Responsabil cu controlul de calitate (RTQ), se accepta si decizia de numire din partea operatorului economic.
In conformitate cu Legea10/1995, Ordinului MLPAT 777/2003 cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr.13
CoordonatorS.S.M
In conformitate cap.II. art. 6 si art. 7 din H.G .300/2006., Cerinta nr.14
a) Responsabil tehnic de specialitate, responsabil cu supravegherea lucrarilor la instalatii de ridicat autorizat ISCIR.b)Responsabil tehnic de specialitate responsabil cu verificarea tehnica a ascensoarelor, autorizat ISCIR.S-au cerut in conform art. 8 alin. (2), din H.G.nr. 439/2003, Ordin 130/2011 si Legii nr. 64/2008 ., Cerinta nr.15
Lista personalului calificat pentru executia lucrarilor, astfel dimensionat, incat sa asigure executarea lucrarilor;
Ofertantului clasat pe primul loc i se vor solicita documentele care sustin CV-urile personaluluipropusi(diplome, certificate, adeverinte, atestate, etc)., Cerinta 16: In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare in contract. Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va depune Formular 11. Cerinta1: ISO9001:2008, Ofertantul va prezenta un certificat valabil, emis de un organism independent, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO un sistem de management al calitatii pentru proiectare, executie si furnizare aferente contractului.Precizare: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii conform ISO9001:2008sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierii, standardul de calitate se va asigura conform Ordinului ANRMAP 509/2011., Cerinta 2: ISO14001:2004 Ofertantul va prezenta un certificat valabil, emis de un organism independent, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, pentru proiectare, executie aferente contractului.Precizare: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 14001:2004, sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierii, standardul de calitate se va asigura conformOrdinului ANRMAP 509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
53
Descriere: Componenta financiara
Tehnic 1: Costuri de mentenan?a, pe perioada exploatarii tehnologiei propuse pentru cerintele cuprinse in caietul de sarcini
13
Descriere: Tehnic 1: Costuri de mentenan?a, pe perioada exploatarii tehnologiei propuse pentru cerintele cuprinse in caietul de sarcini
Tehnic 2: Costuri de exploatare pe perioada exploatarii tehnologiei propuse pentru cerintelecuprinse in caietul de sarcini
24
Descriere: Tehnic 2: Costuri de exploatare pe perioada exploatarii tehnologiei propuse pentru cerintelecuprinse in caietul de sarcini
Tehnic 3: Durata de garantie acordata
10
Descriere: Tehnic 3: Durata de garantie acordata
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.11.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2013 14:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer