Achizitie publica - Proiectare, Asistenta Tehnica si Executie - ?Retea canalizare si statie de epurare in Comuna Bistret - satele Bistret si Plosca, alimentare cu apa in Comuna Bistret satul Plosca, judetul Dolj?
Detaliu pentru invitatia numarul 349406
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349406/27.06.2013
Denumire contract: Proiectare, Asistenta Tehnica si Executie - ?Retea canalizare si statie de epurare in Comuna Bistret - satele Bistret si Plosca, alimentare cu apa in Comuna Bistret satul Plosca, judetul Dolj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BISTRETCod fiscal: 4553895, Adresa: com.Bistret, jud. Dolj, Bistret, Telefon: +40 0251355011, Fax: +40 0251355550
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com.Bistret, jud. Dolj, Bistret, Romania, cod postal: 207065, telefon: +40 0251355011, fax: +40 0251355550, persoana de contact: Luciana Ionescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Saediul Primariei Comunei Bistret, Str.Calea Dunarii nr.192, jud.Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare, Asistenta Tehnica si Executie - ?Retea canalizare si statie de epurare in Comuna Bistret - satele Bistret si Plosca, alimentare cu apa in Comuna Bistret satul Plosca, judetul Dolj?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere avize, si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum si executia lucrarilor pentru obiectivul: ?Retea canalizare si statie de epurare, alimentare cu apa in Comuna Bistret, sat Plosca, judetul Dolj?Valoarea estimata totala este de 9.175.136 lei fara TVA din care: 1.Valoarea estimata fara TVA pentru proiectare si asistenta tehnica este de 302.835lei fara TVA, fiind insumata din urmatoarele valori, conform devizului general: .- -Proiect tehnic (PT, DE, documentatie obtinere avize, verificare tehnica)= 239.335 lei- -Cheltuieli pentru asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de execu?ie a lucrarilor = 63.500 lei- -cheltuieli diverse si neprevazute=0lei2. Valoarea estimata fara TVA pentru executie(inclusiv diverse si neprevazute) este de 8.872.301 lei fara TVA fiind insumata din urmatoarele valori pentru indeplinirea contractului: - - amenajare terenului si pentru protectia mediului=28.436- cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiexctivului =107.862- cheltuieli pentru investitia de baza= 7.976.523- organizare de santier=84.446- probe tehnologice=11.381 lei- cheltuieli diverse si neprevazute= 663.653 leiValoarea cheltuielilor diverse si neprevazute, reprezinta 8, 08% din valoarea estimata pentru executie, fara TVAValoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute in cuantum de 663.653, 00 lei fara TVA va fi decontata, doar daca apar, cheltuielile cu lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica..
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 175, 136 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare 150. 000 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.3. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta. Cand se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO32TREZ2955006XXX000301, cod fiscal 4553895, deschis la Trezoreria Segarcea.4.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in conditiile art.278^1, lit.c)si alin.2 din OUG 34/2006 cu modif ulterioare5. Restituirea garantiei de participare se face in conformitate cu art.88 din Hg 925/20066. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare. In acest caz, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze Declaratie privind incadrarea in categoria IMMNota: Echivalentagarantiei de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie10% din valoarea contractului fara TVA2. Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutab) Retineri succesive din sume datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf. Hg 1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.3. Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, alin.4 din Hg.925/20064. Retinerea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din Hg 925/20065. Garantia de buna exec in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA pentru IMM-uri
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1. In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va prezenta - Imputernicire pentru semnatarul ofertei;2. Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 1a.3. Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte formularul 2a.4. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele5. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? , insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6. Formularul nr. 4 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura7. Declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, intr-o situatie de conflict de interese, cu urmatoarele persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste initierea, derularea si finalizarea procedurii: Antonie Cristiana ? primarCiortan Gheorghe - viceprimarIonescu Luciana ? inspector, responsabil achizitiiDraghici Nadiana ? secretarDinu Rujita ?inspectorCiuca Nicolae ?inspectorBimbirica Vasile ?inspectorIonica Mircea- referentDinu Mihai ? consilierPopescu Ion- consilierDragomir Constantin - consilierBimbirica Victor- consilierTelcean-Petrescu Alin- consilierDinu Aurica- consilierCirstea Mihail- consilierCotoi Dumitru- consilierRaicea Constantin- consilierMladin Octavian- consilierPutulache Vasilica- consilierMihai Vasile- consilierVirlan Daniel-proiectantCompletare formular nr.5 -se va prezenta de ofertant/ subcontractant/ tertul sustinator, 8.Formular nr.3- certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010Persoane juridice /fizice straineVor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte doc. echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 actualizata. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, texelor si contributiilor catre buget. Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.NotaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca un grup de operatori depun oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.Neprezentarea documentelor solicitate sau nerespectarea cerintelorva conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila Certificate inregistrare persoane juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca : este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: proiectare/lucrari de constructii sisteme canalizare, alimentare cu apa, conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;Din acest document trebuie sa reiasa ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sunt reale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Certificate inregistrare persoane juridice straine: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Se vor atasa copii dupa original, si traducere autorizatain limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economica care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Completare Anexa 16 ? Lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 ani (raportat la data limita depunere oferte) insotita de certificari de bunaexecutie pentru cele mai importante lucrari.Completare Anexa 16a Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani (raportat la data limita depunere oferte) insotita decertificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa fi executat in ultimii 5 ani(raportat la data limita depunere oferte)- cel putin un contract sau maxdoua contracte privind lucrari similare avand ca obiect realizarea a cel putin 18Km de de retele de canal si 9 km de retea de distributie- alimentare cu apa;Ofertantul trebuie sa fi prestat in ultimii 3 ani(raportat la data limita depunere oferte): cel putin un contract sau max doua contracte privind prestari servicii proiectare pentru lucrari similare, avand ca obiect realizarea a cel putin 18Km de retele de canal si 9 km de retea de distributie- alimentare cu apa;Ofertantul va putea prezenta in sustinerea experientei similare prezentarea unui certificat/document ce au ca obiect combinatia de lucrari si servicii similare avand ca obiect realizarea a cel putin 18Km de retele de canal Ofertantul va putea prezenta in sustinerea experientei similare prezentarea unui certificat/document ce au ca obiect combinatia de lucrari si servicii similare, avand ca obiect realizarea a cel putin 9 km de retea de distributie- alimentare cu apa;Avand in vedere natura complexa a achizitiei experienta similara poate fi indeplinita si prin prezentarea unui certificat/document ce au ca obiect combinatia de lucrari si servicii similare cu cele ce fac obiectul prezentului contract, pentru 18 km. de retele de canalsi 9 km de retea de distributie- alimentare cu apaPrin contracte similare se intelege atat cele care au ca obiect elaborarea deproiect tehnic, cat si cele care au ca obiect executia de lucrari si care cuprind intreaga gama de servicii/lucrari ce formeaza obiectul contractuluice urmeaza a fi atribuit., Completare Cerinta 2Se vor prezenta obligatoriu: Certificari de buna executie din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, cantitatea (lungimea retele canal si retelei de distributie alimentare cu apa) perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Formularul 15-Experienta similaraFisele de experienta similara vor fi insotite de certificari de buna executie/copii de pe documentele relevante/procese verbale de receptie partial/procese verbale la terminarea lucrarilor/procese vrebale de receptive finala/orice alt documentPentru dovedirea Asistentei Tehnice din partea proiectantului, se vorprezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiarNeprezentarea documentelor si neandeplinirea cerintei solicitate duce la declararea oferei ca inacceptabila, Cerinta nr. 3a) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 anib) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorPentru proiectare;
-sef proiect : inginer - cu experienta profesionala, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- inginer topo- inginer constructii hidrotehnice- inginer instalatii electrice autorizat ANREPentru executie- Sef de santier, inginer, cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un Responsabil cu controlul calitatii in domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala, ;
- un Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrari de constructii edilitare si de gospodarire comunala sau desemnat prin decizie interna;
- un coordonator in materie de sanatate si securitate in munca;
- personal calificat utilaje- sudori autorizati- personal autorizat ANRE executie lucrariSe vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus.Pentru persoanele propuse se vor prezenta CV-uri precum si documente care sa probeze specializarea personalului de mai sus, atestate, autorizatii necesare conform prevederilor legale in materie, valabile la data limita de depunere a ofertelor;
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract;
-Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, angajamentele obtinute pt participarea la procedura, conf art 188, alin 3/OUG34/2006- Decizie de numire pentru Responsabilul cu controlul calitatii, - Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru RTE valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- Cerificat de atestare in conformitate cu prevederile legale pentru coordonatorul in materie de sanatate si securitate in munca, valabila la datalimita de depunere a ofertelor.- pentru dovedirea experientei profesionale, pentru sef proiect si seful de santier, documente care sa ateste participarea la cel putin un proiect similarNeprezentarea documentelor si neandeplinirea cerintei solicitate duce la declararea oferei ca inacceptabila, Cerinta nr. 4Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrariPentru lucrari: Ofertantul va face dovada ca dispune de urmat utilaje si echipamente: - buldoexcavator- buldozer- excavator- autogreder- cilindru compactor- autobasculante, - autobetoniere- mai mecanic- statie de betoane de ciment- laborator minim grad II- echipament pentruforatPentru servicii: - calculator- imprimanta A3- soft specializat pentru proiectare- soft specializat intocmire devizeSe vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echip tehnice, pentru indep coresp a contractulNeprezentarea documentelor si neandeplinirea cerintei solicitate duce la declararea oferei ca inacceptabila, Anexa nr.18 - ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?, semnat de catre reprezentantullegal sau imputernicit al ofertantului. Subcontractorul/rii va prezenta Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese- formularul 5., Informatii privind asocierea/daca este cazul.Ofertantul va prezenta1 Anexa nr.44? Model de acord de asociereIn cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu preved art 44 din OUG nr. 34/2006., Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conf. cu prev. art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si prof invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de aprezenta un angaj ferm, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate- Anexa nr. 20- Anexa 21 si Anexa 22 ? Decl. tert sustinator tehnic si profes.. , declaratii neincadrarea in prev art.180 , 181 lit. a), c1) si d, 69^1 din OUG 34/2006 Cerinta nr. 1Certificat SR EN ISO-9001 privind managementul calitatii in domeniul de activitate aferent prezentei achizitii, valabil la data limita de depunere a ofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din altestate ale Uniunii Europene.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011, al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie.NOTA: ? Nu se admit ofertantii in curs de certificare, cu exceptia acelora care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.? Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri., Cerinta nr. 2Certificat SR EN ISO-14001 valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul in domeniul de activitate aferent prezentei achizitii, sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale UniuniiEuropene.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011, al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie.NOTA: ? Nu se admit ofertantii in curs de certificare, cu exceptia acelora care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.? Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2013 15:25