Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA si EXECUTIE LUCRARI, inclusiv alimentare cu energie electrica si M_322


Detaliu pentru invitatia numarul 306273
Autoritate contractanta
COMUNA BUDEASA (PRIMARIA BUDEASA)
Cod de identificare fiscala: 4469566
Adresa: BUDEASA, ARGES, Budeasa
Telefon: 0248/236457
Fax: 0248/236457
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA si EXECUTIE LUCRARI, inclusiv alimentare cu energie electrica si M_322
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: ?Proiectare si executie lucrari, inclusiv alimentare cu energie electrica si asistenta tehnica pentru obiectivele: Extindere retea de canalizare in satele Budeasa Mica, Galasesti, Calotesti, Valea Marului, comuna Budeasa; Extindere retea alimentare cu apa sat Budeasa Mare; Reabilitare drumuri comunale DC 223 in satul Calotesti si Aleea Stoenesti, sat Valea Marului, comuna Budeasa; Centru ingrijire copii sat Budeasa Mare, comuna Budeasa; Reabilitare centru cultural pentru scolari sat Valea Marului, comuna Budeasa, judetul Arges?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.07.2011 17:00
Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Primariei Budeasa, sat Budeasa Mare, strada Principala, nr. 59, judetul Arges, cod postal (ZIP) 117156
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Budeasa, sat Budeasa Mare, strada Principala, nr. 59, judetul Arges
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 11, 369, 082 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratia privind eligibilitatea; - Declaratie neincadrarea în art. 181 din OUG 34/2006; - Certificate privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale; - Declaratie participant la procedura; - Certificat de participare cu oferta independenta; - CUI si Certificat constatator ORC; - Cifra generala medie de afaceri;
- Bilanturile contabile pe anii 2008, 2009 si 2010; - Dovada disponibil mijloace financiare;
- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; - Declaratie si lista privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice;
- Declaratia personal responsabil;
- Declaratie conditii de munca si protectia muncii;
- Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti;
- Acordul de asociere (dupa caz); - Certificate ISO 9001, Certificate OHSAS 18001, Certificate ISO 14001;
Gratuit, din SEAP (www.e-licitatie.ro); Garantie participare 120000 LEI; Garantie de buna executie: 5 % din pretul contractului, fara TVA .
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara
Durata de prestare a serviciilor de proiectare
10
Descriere: a) Pentru cea mai mica durata de elaborare a proiectului tehnic se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru celelalte durate de elaborare a proiectului tehnic punctajul se acorda proportional, conform algoritmului descris in Fisa de date a achizitiei.
Durata de mobilizare pentru remedierea deteriorarilor in perioada de garantie
5
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare respectiv se acorda astfel: a) Pentru cea mai mica durata de mobilizare pentru remediere se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru celelalte durate de mobilizare pentru remediere punctajul se acorda proportional, conform algoritmului descris in Fisa de date a achizitiei.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare respectiv se acorda astfel: a)Nu se accepta perioade de garantie mai mici de 24 luni calendaristice; b)Pentru perioada de garantie cuprinsa intre 24 ? 60luni calendaristice, inclusiv, se acorda 2, 5 puncte; c) Pentru perioada de garantie mai mare de 60luni calendaristice se acorda 5 puncte.
Riscuri identificate cu impact negativ la implementarea contractului de achizitie publica
10
Descriere: Punctajul se acorda astfel: maximum 1 punct pentru fiecare risc, descriere si masura de gestiune necesara reducerii/ eliminarii riscului identificat, dar nu mai mult de 10 puncte. Pentru cel mai mare numar de riscuri identificate se acorda punctaj maxim.Pentru alt numar de riscuri identificate, punctajul de acorda dupa formula: NIR n/ NIR x 10, unde NIR n = numar riscuri identificate in oferta ?n?, NIR= numar maxim de riscuri
Planul de gestionare a deseurilor rezultate din constructii
10
Descriere: Pentru cel mai mare numar de masuri identificate privind gestionarea deseurilor se acorda punctaj maxim.Pentru alt numar de masuri de gestionare a deseurilor de constructii, punctajul se acorda dupa formula: P(n) = MGDmin / MGDmaxx 10 puncte
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer