Achizitie publica - PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA si EXECUTIE LUCRARI, inclusiv alimentare cu energie electrica si M_322
Detaliu pentru invitatia numarul 327131
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327131/21.05.2012
Denumire contract: PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA si EXECUTIE LUCRARI, inclusiv alimentare cu energie electrica si M_322
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BUDEASA (PRIMARIA BUDEASA)Cod fiscal: 4469566, Adresa: BUDEASA, ARGES, Budeasa, Telefon: 0248/236457, Fax: 0248/236457
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BUDEASA, ARGES, Budeasa, Romania, cod postal: 117156, telefon: +40 248236457, fax: +40 248236457, persoana de contact: COMUNA BUDEASA (PRIMARIA BUDEASA)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA BUDEASA, JUDETUL ARGES.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA si EXECUTIE LUCRARI, inclusiv alimentare cu energie electrica si M_322
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare si executie de lucrari, inclusiv alimentare cu energie electrica si asistenta tehnica pentru obiectivele de investitii, in cadrul proiectului ?Extindere retea de canalizare in satele Budeasa Mica, Galasesti, Calotesti, Valea Marului, comuna Budeasa; Extindere retea alimentare cu apa sat Budeasa Mare; Reabilitare drumuri comunale DC 223 in satul Calotesti si Aleea Stoenesti, sat Valea Marului, comuna Budeasa; Centru ingrijire copii sat Budeasa Mare, comuna Budeasa; Reabilitare centru cultural pentru scolari sat Valea Marului, comuna Budeasa, judetul Arges ?
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 369, 082 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum GP: Lot 1 - 69000 lei; Lot 2 - 33000 lei; Lot 3 -94000 lei; Lot 4 -30000 lei. In cazul depunerii si respingerii unei contestatii la CNSC, autoritatea contractanta va retine din GP o suma calculata cf. art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006; Valabilitate: 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor; Constituire: instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau virament bancar in contulbeneficiarului Consilul Local al comunei Budeasa - contRO82 TREZ 0465 006X XX00 4266 deschis la Trezoreria Pitesti, cod fiscal 4469566.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului/ lot. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, sau dupa caz, prin re?ineri succesive. In aceasta din urma situa?ie, contractantul are obliga?ia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozi?ia autorita?ii contractante, conform H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 1 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, dupa caz); 2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular nr. 2; 3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 3 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c1 si d, dupa caz); 4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul). Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/ sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Primar ? Ion Stefan, Viceprimar ? Canulescu Constantin, Secretar ? Budurus Gabriel, Administrator Public ? Minescu Octav, Contabil ? Ivan Mariana, Responsabil achizitii ? Rachieru Mihai, formular nr. 4; 5. Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. 6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular nr. 5. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Pentru persoane fizice /juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (servicii de arhitectura, activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea, lucrari de constructie a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, lucrari de constructie a proiectelor edilitare si lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor). Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/ juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/ in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata, care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de minim 6 luni de la data semnarii contractului de achizitie cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic, de cel putin: Lot 1 - 1700000 lei; Lot 2 - 800000; Lot 3 - 2300000 lei; Lot 4 - 750000 lei., Prezentarea bilantului contabil pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente., Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, dupa cum urmeaza: Lot 1 - min. 6900000 lei; Lot 2 - 3300000 lei; Lot 3 - 9400000 lei; Lot 4 - 3000000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/ euro mediu comunicat de BNR pentru anii respectiv., Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele serv similare prestate in ultimii 3 ani si lucrari similare executate in ultimii 5 ani (ultimii 3 ani respectiv ultimii 5 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor). Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat/ executat in ultimii 3/ 5 ani cel putin cate un contract aferent fiecarei componente a contractului, dupa cum urmeza: , Lot 1 - proiectare, executie retea de canalizare: - executie lucrari - cel putin un ctr. in suma de 3 334 700 LEI (fara TVA); - proiectare - cel putin un ctr. in suma de: 120 000 LEI (fara TVA) ; Lot 2 - proiectare, executie retea alimentare cu apa: - executie lucrari- cel putin un ctr. in suma de: 1 597 953 LEI (fara TVA) ; - proiectare - cel putin un ctr. in suma de: 60 000 LEI (fara TVA) ; Lot 3 - proiectare, executie reabilitare DC: - executie lucrari - cel putin un ctr. in suma de: 4 591 832 LEI (fara TVA) ; - proiectare - cel putin un ctr. in suma de: 125 000 LEI (fara TVA) ; Lot 4 - proiectare, executie/ reabilitare constructii civile: - executie lucrari- cel putin un ctr. in suma de: 1 488 597 LEI (fara TVA); - proiectare - cel putin un ctr. in suma de: 51 000 LEI (fara TVA)., Continuare sectiunea anterioara: Nota: pentru Lotul 4 - nu se admit ca experienta similara servicii/ executie constructii civile pe structura metalica si/ sau structura usoara (tip hala); prin exceptie, pentru fiecare lot, se permite si prezentarea unui singur contract de proiectare si executie cu specificul celor ce vor fi executate, avand o valoare cumulate, fara TVA, de minimum: Lot 1 ? 3454700 lei, Lot 2 ? 1657953 lei, Lot 3 ? 4716832 lei, Lot 4 ? 1539597 lei., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispunede utilaje si echipamente. Cerinte de dotare pentru partea de proiectare (valabil pentru toate loturile): ·soft de proiectare licentiat; ·statie totala; ·echipament topo GPS; ·soft specializat topo; ·plotter; ·mijloc de transport auto pentru deplasarea in teren pe toata durata executiei contractului, Cerinte de dotare pentru partea de executie: LOT 1 - minim: buldoexcavator; cilindru compactor terasamente; cilindru compactor asfalt; placa vibratoare; autobasculanta. LOT 2 - minim: buldoexcavator; cilindru compactor terasamente; cilindru compactor asfalt; placa vibratoare; autobasculanta. LOT 3 -minim: buldoexcavator; cilindru compactor terasamente; cilindru compactor asfalt; placa vibratoare; motocompresor; incarcator frontal; autobasculanta; instalatie de preparat mixturi asfaltice; echipament pentru stropit si aplicat emulsie bituminoasa; freza asfalt; autogreder; laborator gradul II pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa; repartizator finisor (vibrofinisoare) pentru mixturi asfaltice. LOT 4 - minim: buldoexcavator; placa vibratoare; incarcator frontal; autobasculanta; schela., Ofertantul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate strict necesar indeplinirii contractului de achizitie publica, Pentru proiectare: LOT 1: inginer proiectant - specializare constructii hidrotehnice ? exp. prof. dovedita prin implicarea in cel putin 1 proiect de natura contractului ce urmeaza sa fie atribuit; LOT 2: inginer proiectant - specializare constructii hidrotehnice ? exp. prof. dovedita prin implicarea in cel putin 1 proiect de natura contractului ce urmeaza sa fie atribuit;, Pentru proiectare: LOT 3: inginer proiectant - specializareCFDP ? exp. prof. dovedita prin implicarea in cel putin 1 proiect de natura contractului ce urmeaza sa fie atribuit; LOT 4: inginer proiectant - specializare constructii civile si industriale ? exp. prof. dovedita prin implicarea in cel putin 1 proiect de natura contractului ce urmeaza sa fie atribuit; arhitect cu drept de semnatura, cu experienta in proiectare., Pentru executie: LOT 1: inginer - specializare constructii hidrotehnice cu experienta profesionala in aceasta specializare dovedita prin implicarea in cel putin 1 proiect de natura contractului ce urmeaza sa fie atribuit; RTE atestat in domeniu; responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii. LOT 2: inginer - specializare constructii hidrotehnice cu experienta profesionala in aceasta specializare dovedita prin implicarea in cel putin 1 proiect de natura contractului ce urmeaza sa fie atribuit; RTE atestat in domeniu, responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii., Pentru executie: LOT 3: inginer - specializare cai ferate, drumuri si poduri cu experienta profesionala in aceasta specializare dovedita prin implicarea in cel putin 1 proiect de natura contractului ce urmeaza sa fie atribuit; RTE atestat in domeniu, responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii. LOT 4: inginer - specializare constructii civile si industriale cu experienta profesionala in aceasta specializare dovedita prin implicarea in cel putin 1 proiect de natura contractului ce urmeaza sa fie atribuit; inginer - specializare instalatii pentru constructii cu experienta profesionala in aceasta specializare dovedita prin implicarea in cel putin 1 proiect de natura contractului ce urmeaza sa fie atribuit; RTE atestat in domeniu, responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii., Alte cerinte de personal: - Muncitori calificati (cu precizarea specializarilor/ calificarilor) si necalificati, Informatii privind subcontractantii. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor de proiectare si executie. Certificate ISO 9001/ 2008 sau echivalent, pentru proiectare si executie, Certificate ISO 14001/ 2005 sau echivalent, pentru proiectare si executie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 17:06