Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru realizarea investitiei ?Modernizarea si retehnologizarea sistemului de irigatii la Organizatia Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii Risesti?


Detaliu pentru invitatia numarul 353778
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORGANIZATIA UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATII , ,RASESTI?
Numar invitatie: 353778/17.09.2013
Denumire contract: Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru realizarea investitiei ?Modernizarea si retehnologizarea sistemului de irigatii la Organizatia Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii Risesti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORGANIZATIA UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATII , ,RASESTI?Cod fiscal: 20872144, Adresa: str. Ri?e?ti, sat Ri?e?ti loc. Dranceni, jud. Vaslui, Dranceni, Telefon: +40 235430111, Fax: +40 235430111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (agricultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru realizarea investitiei ?Modernizarea si retehnologizarea sistemului de irigatii la Organizatia Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii Risesti?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru realizarea investitiei ?Modernizarea si retehnologizarea sistemului de irigatii la Organizatia Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii Risesti?.Obiectul contractului il constituie achizitionarea: proiectului tehnic; detaliilor de executie; documentatiilor pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor; asistentei tehnice din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor; executiei lucrarilor necesare pentru realizarea investitiei.Valoarea estimata a contractului este de 4, 006, 955.18 lei fara TVA, din care 81, 407.25 lei reprezinta valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute, in cuantum de 2, 09% din valoarea totala estimata a serviciilor de proiectare, asistenta tehnica si lucrarilor de constructii.
II.1.6) CPV: 45232152-2 - Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 006, 955.18 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 78.000 lei.Pentru gar. const.in alta moneda(valuta), echiv.in lei se va face la cursul com.de BNR la data pub. inv. de part. Perioada de valab.egala cu per.de valab. a of., respectiv 90zile de la data limita stabilita pentru dep.of.Formele de const. acceptate: 1.prin virament bancar in contul RO12BRDE380SV31591073800, deschis la BRD - GROUPE SOCIETE GENERALE, agentia Husi, dovada const. reprezentand-o fie OP vizat de banca, fie extras de cont din care sa rezulte viramentul, postat/e scanat in SEAP la sectiunea ?Doc.de calificare;2.printr-un instr. de garantare emis in cond legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazute in doc.de atrib., dovada constituirii reprezentand-o originalul instr.de gar.In acest ultim mod de constituire, orig. gar.de part., se posteaza in SEAP in cazul in care banca/soc.de asig.emitenta semneaza electronic instr. de gar., fiind astfel posibila transm. acestuia in SEAP. in format electronic. In caz contrar, of. are obligatia de a asigura primirea si inreg. de catre aut. contr. a instr. de gar., in orig., pana la data limita de depunere a of., la sediul acesteia precum si in SEAP scanata la sectiunea ?Doc. de calificare? conf. Art.18 din HG 1660/2006. Neconst. gar. de part. conf. precizarilor anterioare atrage dupa sine respingerea ofertei ca inacceptabila. De asemenea, in cazul const. a 50% din valoarea gar. si neprezentarea dovezii privind incadrarea in IMM impreuna cu dovada gar.echivaleaza cu neconst. gar. de part. in cuantumul solicitat si atrage dupa sine resp. ofertei ca inacceptabila. In cazul in care of. este o asociere de op. ec., incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. In cazul in care ofertantii depun contestatie si Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma de 7.705, 54 lei, conform prevederilor art.278 ind. 1 alin.2 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA si se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului.Garantia de buna executie se poate constitui: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (alin. 1) sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (alin. 3), cu respectarea HG 1045/2011. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 (alin. 4) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 3. Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico- profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 4.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, da dreptul autoritatii contractante sa excluda ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului. Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.181 lit.a, lit.c 1 si lit.d din OUG nr.34/2006.3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal).4.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, eliberat de Administratia Finantelor Publice(conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare) si eliberat de Administratia Fondului pentru Mediu (conform Legii nr.105/2006 care aproba cu modificari si completari OUG nr. 196/2005, cu modificarile si completarile ulterioare) - din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei.Cerintele de la punctele 3 si 4 sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu. Ofertantii din a caror certificate depuse rezulta ca nu siau indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Toate certificatele/documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate, in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei.5.Declaratie privind calitatea de participant: Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturorcandidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.5.1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 6.5.2. Se solicita completarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAPnr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular 5.5.3. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din Ordonanta nr. 34/2006 - Formular 7. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Chiriac Vasile - presedinte, Serban Petru, Gheorghiu Paul, Lemnaru Paul .Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala respectiv subcontractantii vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta nr. 34/2006.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus, la punctele 1 - 5. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC), din care sa rezulte: - ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, si este autorizat conform prevederilor legale;
- asociatii si reprezentantii legali ai solicitantului;
- forma de organizare/ inregistrare;
- atestarea sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit (daca este cazul), tradusa in limba romana si legalizata.- ofertantul nu este in stare de faliment.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/ valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va solicita prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original sau copie legalizata.2. Certificat de atestare pentru desfasurarea, pe terenuri din domeniul agricol, de activitati de imbunatatiri funciare de proiectare respectiv executare de lucrari, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 182/2009 al Ministrului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale si obiectul prezentei achizitii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bonitate/acces la resurse - se solicita prezentarea asigurarii de cash-flow pentru sustinerea financiara a indeplinirii contractului in cuantum valoric de minim 1.300.000 lei. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces real la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de indeplinire a serviciilor de proiectare si executie lucrari in valoare de minim 1.300.000 lei pentru o perioada de minim 3 luni., Cerinta nr. 2Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011 si 2012) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 7.800.000 lei. Se va completa Formularul 8 - Informatii generale.Se vor prezenta documente edificatoare in ceea ce priveste indeplinirea cerintei privind media cifrei de afaceri globale.Valorile vor fi exprimate in lei. Pentru conversia lei/valuta, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Centrala Europeana pentru fiecare an.Nota: Capacitatea economico- financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186, alin. (1), (2) si (3) din OUG nr. 34/2006Persoana fizica/ juridica ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr.34/2006. Pentru ofertantii din categoria IMM - urilor, se va tine cont de facilitatile oferite de Legea 346/2004.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii/ lucrari executate in ultimii 3 ani/ 5 ani - Formularul 9, in original. Prezentarea unuia sau mai multe contracte, care sa confirme prstarea de servicii similare in ultimii 3 ani si executarea de lucrari similare in ultimii 5 ani, in valoare cumulata de minim 3.900.000 lei fara TVA, astfel: - prezentarea unuia sau mai multe contracte de proiectare si executie lucrari de reabilitare sisteme de irigatii / alimentari cu apa/ retele de conducte canalizare, executate in ultimii 5 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu suma de 3.900.000 lei fara TVA, SAU- prezentarea unuia sau mai multe contracte de servicii proiectare tehnica lucrari de reabilitare sisteme de irigatii / alimentari cu apa/ retele de conducte canalizare, prestate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu suma de 85.000 lei fara TVA si prezentarea unuia sau mai multe contracte de lucrari de reabilitare sisteme de irigatii / alimentari cu apa/ retele de conducte canalizare, executate in ultimii 5 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu suma de 3.815.000 lei fara TVA.Se mentioneaza ca cei 3, respectiv 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Se solicita: 1.Formularul 10 ? Experienta similara(completat pentru contractul/contractele similar).2.Se vor atasa certificari ( recomandare/ certificat constatator/proces verbal dereceptie la terminarea lucrarilor/ serviciilor, etc.) din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor/ executiei lucrarilor, precum si daca au fost duse la bun sfirsit.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Astfel, Formularul 9 va fi completat de catre fiecare asociat in parte, precum si centralizat pe asociere.Este obigatorie pastrarea continutului formularului solicitat pentru evaluarea respectarii cerintei, inclusiv a notelor /mentiunilor din acesta. De asemenea, este obligatorie completarea tuturor rubricilor/ informatiilor solicitate, fie prin completarea informatiilor solicitate, fie prin mentiunea ?nu este cazul? , dupa caz., Cerinta nr. 2 - Asigurarea personalului necesar pentru realizarea obiectului achizitiei, astfel: PROIECTARE: - 1 manager proiect, care va trebui sa indeplineasca prevederile impuse deHG 300/2006 (persoana cu studii superioare);
- 1 inginer/subinginer proiectant(persoana cu studii superioare in domeniul imbunatatirilor funciare), cu experienta in proiectarea lucrarilor de imbunatatiri funciare, prin implicarea in minim un contract/ proiect similar;
- 1 inginer proiectant specialitatea instalatii apa-sanitare/ hidrotehnica sau similar, cu experienta in proiectarea lucrarilor de imbunatatiri funciare, prin implicarea in minim un contract/ proiect similar;EXECUTIE LUCRARI: - 1 sef santier ? inginer/ subinginer specialitatea Imbunatatiri Funciare, cu experienta specifica de minim 3 ani;
-1 responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor ce urmeaza sa fie executate, conform Ordinului MLPAT nr.777/2003, cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor;
- 1 responsabil cu asigurarea calitatii ? inginer constructor cu experienta de minim 3 ani;
- 1 coordonator in materie de securitate si sanatate in munca (conform HG300/2006);
- 1 responsabil cu managementul protectiei mediului pe toata perioada executiei lucrarilor ? persoana calificata in domeniul managementului protectiei mediului / inspector de mediu.- personal calificat de executie pe meserii specifice categoriilor de lucrari obiect alprezentei achizitii, rezultat ca fiind necesar conform listei cu consumurile cu mana de lucru prezentate de ofertant in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini si ofertei prezentate .Prezentarea Formularul 11 ? Declaratie privind lista cu personalul propus pentru executarea contractului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Astfel, Formularul 11 va fi completat de catre fiecare asociat in parte, precum si centralizat pe asociere. Este obigatorie pastrarea continutului formularuluisolicitat pentru evaluarea respectarii cerintei, inclusiv a notelor/mentiunilor din acesta. De asemenea, este obligatory completarea tuturor rubricilor/ informatiilor solicitate, fie prin completarea informatiilor solicitate, fie prin mentiunea ?nu este cazul? , dupa caz., Cerinta nr. 3Prezentarea- CV si diplome de studii/atestate/cert. de calif. prof./ decizii interne de numire (dupa caz pentru demonstarea indeplinirii cerintelor), pentru fiecare resp. propus pentru executarea contractului, cu exceptia RTE. Pentru RTE se va prezenta atestatul valabil la data limita de depunere a ofertelor emis conform Ordinului MLPAT;
- Extras Revisal sau echivalent pentru personalul propus pentru executarea contractului.In cazul in care personalul propus nu are calitatea de angajat al ofertantului si nici nu se afla in una din situatiile care sa permita cumularea si/sau luarea in considerare a resurselor umane, conform Anexei nr.2 la Ordinul ANRMAP nr.509/2011 , se solicita: - angajament ferm al personalului privind implicarea in realizarea obiectului achizitiei, conform pozitiei/meseriei specifice pentru care este propus, Formular 12, si- declaratia ofertantului privind incheierea unui ctr. ind. de munca cu acestia, in cazul in care oferta va fi cast., in scopul exec. contractului.Astfel, resursele umane ce vor fi luate in considerare pentru indeplinirea cerintelor privind personalul sunt: ale ofertantului, ale sustinatorului, ale subcontractantilor pentru partea lor de implicare in contract si al personalului propus pentru care se prezinta angajamentul acestuia respectivdeclaratia ofertantului, mentionate anterior., Cerinta nr.4 Declaratie cu privire la resursele tehnice de care dispune sau poate dispune operatorul economic si care urmeaza a fi folosite efectiv pentru indeplinirea contr. de achizitie publica, Formular 13, cu prezentarea de documente relevante din care sa reiasa forma de detinere/utilizare a fiecaruia. Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii/
posibilitatii de a detine resursele tehnice
necesare pentru indepl.contractului, rezultate ca fiind necesare conform listei cu consumurile de ore de functionare a utilajelor de constructii respectiv privind transporturile prezentate de ofertant in conf.cu prevederile Caietului de sarcini si ofertei.
In cazul in care resursele tehnice nu apartin of., se vor prezenta documente care sa permita cumularea si/sau luarea in considerare a res. teh.pentru partea lor de implicare in contract conf Anexei nr.2 la Ordinul ANRMAP
509/2011.
Astfel, resursele tehnice ce vor fi luate in considerare pentru indeplinirea cerintelor privind resusele tehnice sunt: ale ofertantului, ale sustinatorului si ale subcontractantilor pentru partea lor de implicare in contract.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Astfel, formularul cu resursele tehnice va fi completat de catre fiecare asociat in parte, precum si centralizat pe asociere.Este obigatorie pastrarea continutului formularului solicitat pentru evaluarea respectarii cerintei, inclusiv a notelor/mentiunilor din acesta. De asemenea, este obligatorie completarea tuturor rubricilor/informatiilor solicitate, fie prin completarea informatiilor solicitate, fie prin mentiunea ?nu este cazul? , dupa caz., Cerinta nr.5
Pentru resursele tehnice necesare se vor prezenta documente emise conform prevederilor legale in vigoare (Certificate / rapoarte de inspectie / autorizatii / alte documente relevante), care sa ateste capabilitatea acestora de a executa lucrarile specifice domeniului de utilizare in constructii si/sau starea de functionare, toate raportate/ valabile la data limita de depunere a ofertelor., Ofertantul are obligatia de a preciza partea/ partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze (inclusiv valoarea), datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, acordurile subcontractantilor propusi.
Se va prezenta Formular 14 si acordul de subcontractare/ contractele incheiate cu subcontractantii.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular. In cazul in care ofertatul declara ca nu va subcontracta, Formularul va fi prezentat cu mentiunea ?nu este cazul?.
Resursele umane si tehnice, care nu apartin ofertantului si/sau sustinatorului tehnic si/sau profesional, vor fi luate in considerare numai daca detinatorii acestor resurse sunt declarati subcontractanti, pentru partea de contract ce va fi realizata cu aceste resurse., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conformitate cu art. 190, alin. (1), (2) si (3) din OUG nr.34/2006. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana fizica/ juridica ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006. Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitati ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul aferent obiectului contractului.Se va prezenta certificatul valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru domeniul aferent partii din contract ce o executa fiecare asociat., Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent, pentru domeniul aferent obiectului contractului.Se va prezenta certificatul valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru domeniul aferent partii din contract ce o executa fiecare asociat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 15.09.2013 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer