Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru realizarea obiectivului de investitie ?Modernizarea si retehnologizarea statiilor de pompare pentru irigatii (NOD1 CA1, NOD2 CA1, NOD3 CA1, NOD1 CA2, NOD2 CA2, SPP2B) la O.U.A.I. ?AQUA? Solonet - Su


Detaliu pentru invitatia numarul 357103
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Organizatia Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii "AQUA" Solonet - Sud - Trifesti
Numar invitatie: 357103/24.01.2014
Denumire contract: Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru realizarea obiectivului de investitie ?Modernizarea si retehnologizarea statiilor de pompare pentru irigatii (NOD1 CA1, NOD2 CA1, NOD3 CA1, NOD1 CA2, NOD2 CA2, SPP2B) la O.U.A.I. ?AQUA? Solonet - Sud ? Trifesti, judetul Iasi?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrganizatia Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii "AQUA" Solonet - Sud - TrifestiCod fiscal: 18733659, Adresa: sat Trfesti, comuna Trifesti, judetul Iasi, Trifesti, Telefon: +4 0232259051, Fax: +4 0232259051
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: municipiul Iasi, Strada Garii, nr. 5, bloc Arcu Center, etaj 3, cod postal 700094, judetul Iasi, telefon: +4 0232259051, fax: +4 0232259051, persoana de contact: Moroseanu Ciprian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: municipiul Iasi, Strada Garii, nr. 5, bloc Arcu Center, etaj 3, cod postal 700094, judetul Iasi, telefon: +4 0232259051, fax: +4 0232259051, persoana de contact: Moroseanu Ciprian
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Irigatii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru realizarea obiectivului de investitie ?Modernizarea si retehnologizarea statiilor de pompare pentru irigatii (NOD1 CA1, NOD2 CA1, NOD3 CA1, NOD1 CA2, NOD2 CA2, SPP2B) la O.U.A.I. ?AQUA? Solonet - Sud ? Trifesti, judetul Iasi?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de atribuire presupune: a). prestarea serviciilor de proiectare, constand in elaborarea proiectului tehnic, detaliilor de executie, cu respectarea prevederilor Ordinului nr. 863/2008;b). prestarea serviciilor de asistenta tehnica acordata de catre proiectant pe intreaga perioada de executie a lucrarilor;c). executia lucrarilor pentru realizarea obiectivului de investitie.Valoarea estimata totala a contractului este de 4.100.235 lei fara TVA, din care: Valoarea estimata a serviciilor de proiectare si asistenta tehnica: 133.799 lei fara TVA;Valoarea estimata a lucrarilor de executie: 3.966.436 lei fara TVA, din care: Valoarea estimata a ?cheltuielilor diverse si neprevazute? este de 196.530 lei, reprezantand 5, 03444% din valoarea estimata totala a contractului fara diverse si neprevazute.Precizam faptul ca, suma aferenta "cheltuielilor diverse si neprevazute" va putea fi utilizata in ipoteza in care apar, pe parcursul executiei contractului, lucrari neprevazute care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica si cu respectarea cadrului legal aplicabil la acel moment. In consecinta, aceasta suma va fi prevazuta in mod distinct in cadrul propunerii financiare prezentate de ofertanti.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 100, 235 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1). Cuantumul: 70.000 lei.2). Perioada de valabilitate: 120 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.3). Modalitati de constituire (conform art. 86 din HG nr. 925/2006): a). virament bancar; saub). instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei; sauc). ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor. Contul autoritatii contractante in care se va face viramentul bancar este RO 38 RNCB 0175 1223 4256 0001, deschis la Banca Comerciala Romana SA.Garantia de participare se prezinta in original, indiferent de forma ei de constituire.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Pentru garantia constituita in alta moneda se va avea in vedere cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare.4). Retinere: conform art. 87 din HG nr. 925/2006. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia de catre CNSC sau renunta la contestatie, o suma din garantia de participare, calculata conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.5). Restituire: conform art. 88 din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
1). Cuantumul (conform art. 89, alin. (2) din HG nr. 925/2006): 10% din pretul contractului fara TVA.2). Modalitati de constituire (conform art. 90 din HG nr. 925/2006): a). instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; saub). prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documente de confirmare solicitate: a). Completarea si prezentarea, in original, a Formularului nr. 1 ? Declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, semnat de reprezentantul legal al ofertantului (sau de alta persoana autorizata sa reprezinte ofertantul).b). Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.c). Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Precizari: i. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.ii. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.iii. Certificatele solicitate se vor prezenta de catre persoanele fizice/juridice romane in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar de persoanele fizice/juridice straine, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.a. Aceasta cerinta nu se solicita eventualilor subcontractanti.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, prin prezentarea documentelor mentionate mai sus.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte, prin prezentarea documentelor mentionate mai sus.Cerinta nr. 2: neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documente de confirmare solicitate: a). Completarea si prezentarea, in original, a Formularului nr. 2 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului (sau de alta persoana autorizata sa reprezinte ofertantul).b). Prezentare certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazuta data limita pentru depunerea ofertelor, eliberat de catre organele competente.c). Prezentare certificat/certificate de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local de la sediul social, sediul/sediile secundar/secundare si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazuta data limita pentru depunerea ofertelor, eliberat(e) de catre organele competente.Precizari: i. Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniusi in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat, precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora), in luna anterioara celei in care este prevazuta data limita pentru depunerea ofertelor.ii. Certificatele solicitate se vor prezenta de catre persoanele fizice/juridice romane in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar de catre persoanele fizice/juridice straine, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.iii. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.iiii. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.a. Aceasta cerinta nu se solicita eventualilor subcontractanti.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, prin prezentarea documentelor mentionate mai sus.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte, prin prezentarea documentelor mentionate mai sus.Cerinta nr. 3: neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documente de confirmare solicitate: a). Completarea si prezentarea, in original, a Formularului nr. 3 ? Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, semnat de reprezentantul legal al ofertantului (sau de alta persoana autorizata sa reprezinte ofertantul).Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. Airimitoaie Elena, cenzor;2. Tatu Flaviana, membru;3. Moroseanu Ciprian, economist;4. Untu Vasile, membru;5. Burcus Neculae, membru.Precizari: a. Indeplinirea cerintei va trebui sa fie demonstrata si de catre subcontractanti si/sau tertii sustinatori, in cazul in care acestia exista, prin prezentarea declaratiei mentionate mai sus.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, prin prezentarea declaratiei mentionate mai sus.Cerinta nr. 4: demonstrarea calitatii de participant la proceduraDocumente de confirmare solicitate: a). Completarea si prezentarea, in original, a Formularului nr. 4 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, semnat de reprezentantul legal al ofertantului (sau de alta persoana autorizata sa reprezinte ofertantul).b). Completarea si prezentarea, in original, a Formularului nr. 5 - Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP, semnat de reprezentantul legal al ofertantului (sau de alta persoana autorizata sa reprezinte ofertantul).Precizari: a. Aceasta cerinta nu se solicita eventualilor subcontractanti.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, prin prezentarea documentelor mentionate mai sus. Cerinta nr. 1: ofertantul trebuie sa dovedeasa forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Cerinta nr. 2: ofertantul trebuie sa aiba obiectele de activitate corespunzatoare exercitarii activitatilor profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri.Documente de confirmare solicitate: i. Persoane juridice /fizice romane: prezentare Certificat Constatator emis, in conformitate cu legislatia in vigoare, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in raza caruia este situat sediul operatorului economic, din care sa rezulte cel putin urmatoarele informatii: a). datele de identificare ale operatorului economic;b). asociati/actionari;c). administratori/persoane imputernicite;d). cenzori si/sau auditori;e). domeniul/domeniile de activitate principal(e) si/sau secundar(e), codurile CAEN aferente acestora;f). sedii secundare/puncte de lucru;g). situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);h).activitati autorizate (pentru activitatile specifice domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizariiconf. art. 15 din Legea nr. 359/2004).Precizari: i. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.ii.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie in cadrul ofertei.ii. Persoane juridice /fizice straine: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, din care sa rezulte ca acesta are obiectul/obiectele de activitate necesare pentru indeplinirea contractului ? traducere autorizata si legalizata in limba romana.Precizari: a. Aceasta cerinta nu se solicita eventualilor subcontractanti.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza, prin prezentarea documentelor mentionate mai sus.c. Pentru persoanele fizice/juridice romane documentele se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Cerinta nr. 3: ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca este atestat de catre MAPDR pentru nivelurile de competenta b) elaborarea de proiecte si alte documentatii tehnico-economice si c) executarea lucrarilor de constructii-montaj si instalatii-montaj, conform prevederilor Ordinului nr. 182/2009 al MAPDR.Documente de confirmare solicitate: a). Prezentarea atestatului emis de catre MAPDR pentru nivelul de competenta b) elaborarea de proiecte si alte documentatii tehnico-economice, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 182/2009.b). Prezentarea atestatului emis de catre MAPDR pentru nivelul de competenta c) executarea lucrarilor de constructii-montaj si instalatii-montaj, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 182/2009.Precizari: i. In scopul demonstrarii indeplinirii cerintei, ofertantii pot prezenta orice alte documente echivalente emise de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat ce probeaza in mod concludent indeplinirea cerintei de calificare.ii. Atestatele solicitate se vor prezenta de catre persoanele fizice/juridice romane in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar de catre persoanele fizice/juridice straine in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.iii. In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori economici, cerinta poate fi indeplinita de catre unul din asociati, cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care se solicita atestarea sau de catre fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o va indeplini.iiii. In cazul detinerii de subcontractanti, cerinta poate fi indeplinita si de catre subcontractant/subcontractanti, daca ofertantul are in obiectul de activitate executia lucrarilor si prestarea serviciilor pentru care se solicita atestatele si daca subcontractantul/subcontractantii executa/presteaza in totalitate lucrarile/serviciile pentru care se solicita atestatele.iiiii. Tertul sustinator nu poate sustine, prin prezentarea atestatelor solicitate, un operator economic ofertant/un grup de operatori economici, intrucat acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Cifra de afaceri globala : ofertantul a inregistrat in ultimii trei ani (sau pe perioada de la infiintare/incepere a activitatii comerciale, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani) o medie a cifrei de afaceri globale egala sau mai mare decat: 7.000.000 lei.Documente relevante: Prezentarea bilantului contabil/extrase de bilant la 31.12.2012, 31.12.2011 si 31.12.2010, vizate de organul competent, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul. In cazul in care din motive obiective, justificate corespunzator, nu pot fi prezentate documentele solicitate se vor accepta si alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului., Cerinta nr. 2 - Bonitate/acces la resurse: ofertantul trebuie sa demonstreze faptul ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 4 luni, in valoare de minimum 1.000.000 lei.Documente relevante: Se va prezenta scrisoare/declaratie bancara sau orice alt document relevant pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte de calificare., Cerinta nr. 3 - Informatii privind sustinerea financiara a unui tert, daca este cazul.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva, cu respectarea prevederilor art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006 si ale art. 11^1 din H.G. nr. 925/2006.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formularului nr. 8A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens si documentele solicitate pentru indeplinirea acestor cerinte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Experienta similara: 1.1. Servicii de proiectare: lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor), din care sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii similare (elaborare proiect tehnic si detalii de executie pentru lucrari de imbunatatiri funciare) la nivelul a maximum 2 contracte a carorvaloare cumulata a fost de minimum 100.000 lei fara TVA, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar.1.2. Executie lucrari: lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani (de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor), din care sa rezulte ca ofertantul a executat, la nivelul a maximum2 contracte, lucrari similare (imbunatatiri funciare) a carorvaloare cumulata a fost de minimum 3.000.000 lei fara TVA, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Documente relevante: Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si care indica: beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor/executiei lucrarilor, daca au fost duse la bun sfarsit. Astfel de certificate/documente pot fi: - procese-verbale de receptie la terminarea serviciilor/lucrarilor; sau- procese-verbale de receptie partiala a serviciilor/lucrarilor; sau- procese-verbale de receptie finala a lucrarilor; sau- certificari de buna executie / recomandari din partea beneficiarilor; sau- documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de servicii/lucrari., Cerinta nr. 2 - Utilaje, instalatii, echipamente tehnice: declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Documente relevante: Formularul nr. 9 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, semnat de reprezentantul legal al ofertantului (sau de alta persoana autorizata sa reprezinte ofertantul), care sa ateste detinerea (dotarea proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in indeplinirea corespunzatoare a serviciilor si lucrarilor ce fac obiectul contractului.Pentru utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea (contract/precontract de inchiriere, angajament, etc)., Cerinta nr. 3 - Capacitatea profesionala/Personal: ofertantul va face dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal calificat ce va fi implicat realizarea contractului: 3.1. Servicii de proiectare: a). Expert cheie 1 ? Sef proiect- studii superioare;
- participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul procedurii (proiectare lucrari imbunatatiri funciare).b). Expert cheie 2 ? Specialist proiectare lucrari imbunatatiri funciare- studii de specialitate;
- experienta in proiectarea de lucrari de imbunatatiri funciare ( participarea la cel putin 3 proiecte similare).c). Expert cheie 3 ? Arhitect cu drept de semnatura.3.2. Executie lucrari: a). Expert cheie 1 - Sef santier: ? inginer constructor.b). Expert cheie 2 - Responsabil tehnic cu executia: - atestat de catre M.D.R.T. in domeniul VII ?constructii pentru imbunatatiri funciare? (conform Legii nr. 10/1995, H.G. nr. 925/1995 si Ordinului nr. 777/2003).c). Expert cheie 3 - Responsabil cu controlul tehnic al calitatii: - inginer specializarea imbunatatiri funciare;
- numit prin decizie interna, potrivit HG nr. 766/1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii.d). Expert cheie 4 -Responsabil securitate si sanatate in munca: - studii superioare;
-formarea specifica insecuritate si sanatate in munca actualizata la fiecare 3 ani, in conformitate cu HG nr. 300/2006, Regulament din 23.03.2007 conf. art 72 din HG nr. 300/2006.e). Expert cheie 5 ? Responsabil tehnic cu sudura: - atestat ISCIR sau echivalent, conform Prescriptiilor tehnice ISCIR.Documente relevante: Diplome de studii doar pentru expertii cheie pentru care s-au solicitat studii de specialitate.Autorizatii/atestate/certificate/decizii pentru functiile pentru care s-au solicitat aceste documente. Aceste documente prezentate pentru expertii cheie solicitati trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Documente incheiate conform prevederilor legale, din care sa rezulte modul de colaborare a ofertantului cu persoanele implicate in contract (contracte de munca/contracte de colaborare/contracte de servicii/ angajamentul de participare)., Cerinta nr. 4 - Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, daca este cazul: ofertantul va preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Documente relevante: Formularul nr. 13 - Declaratie privind subcontractantii si Formularul 14 - Acord de subcontractare (daca este cazul), semnate de reprezentantul legal al ofertantului (sau de alta persoana autorizata sa reprezinte ofertantul)., Cerinta nr. 5 - Informatii privind asocierea, daca este cazul: grupul/grupurile de operatori economici care depun oferta/oferte comune vor prezenta acordurile de asociere incheiate in acest sens.Documente relevante: Formularul nr. 15 - Acord de asociere, semnat de reprezentantii legali ai operatorilor economici din cadrul grupului (sau de alte pesoane autorizate sa iireprezinte)., Cerinta nr. 6 -Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala a unui tert, daca este cazul.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva, cu respectarea prevederilor art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006 si ale art. 11^1 din H.G. nr. 925/2006.Operatorul economic sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm - Formularul nr. 8B (Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici), acesta fiind un instrument juridic, prin care confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 1: Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Documente relevante: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit., Cerinta nr. 2: Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001.Documente relevante: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Perioadagarantiei oferita lucrarii
20
Descriere: Componenta tehnica
Termenul de realizare a proiectului tehnic
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. - sectiunea "Documentatie, clarificari si decizii" a prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2014 19:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer