Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru realizarea obiectivului de investitie ,,Construirea danelor de acostare din Delta Dunarii"


Detaliu pentru invitatia numarul 357487
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL TULCEA
Numar invitatie: 357487/14.02.2014
Denumire contract: Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru realizarea obiectivului de investitie , ,Construirea danelor de acostare din Delta Dunarii"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TULCEACod fiscal: 4321607, Adresa: Str. Pacii 20, Tulcea, Telefon: +40 0240502235, Fax: +40 0240516538
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pacii 20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 0240502235, fax: +40 0240516538, persoana de contact: Ilona Cubanita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Tulcea, camera 405, strada Pacii nr. 20, Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru realizarea obiectivului de investitie , ,Construirea danelor de acostare din Delta Dunarii"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pt realizarea obiectivului de invest, ,Construirea danelor de acostare din Delta Dunarii" Contractul ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura presupune: a)prestarea serviciilor de proiectare, constand in elab proiectului tehnic, detaliilor de executie.b)prestarea serviciilor de asistenta tehnica acordata de catre proiectant pe intreaga perioada de executie a lucrarilor;c)executia lucrarilor pentru realizarea obiectivului de investitie.1.Construirea danelor de acostare din Delta Dunarii3.Cheltuieli pentru proiectare si inginerie 307.390, 45 lei fara TVA4.Cheltuieli pentru investitia de baza: Dana de acostare Sulina 1 -1.549.866 lei fara TVADana de acostare Sulina 2 -1.549.866 lei fara TVADana de acostare Sulina 3 -1.549.866 lei fara TVADana de acostare Crisan - 1.549.866 lei fara TVADana de acostare Mila 23 -1.549.866 lei fara TVADana de acostare Gorgova - 1.549.866 lei fara TVADana de acostare Partizani - 1.549.866 lei fara TVADana de acostare Ilganii de Sus - 1.549.866 lei fara TVADana de acostare Nufaru - 1.549.866 lei fara TVADana de acostare Maliuc - 1.549.866 lei fara TVA5.1Organizare de santier -204.202, 55 lei fara TVA5.3Cheltuieli diverse si neprevazute, procent 6.38% - 1.022.015 lei fara TVAValoarea estimata inclusiv cheltuieli diverse si neprevazute = 17.032.268 lei fara TVA, curs euro = 4, 4361 lei.Valoarea estimata fara cheltuieli diverse si neprevazute = 16.010.253 lei fara TVA, curs euro = 4, 4361 lei.Valoare cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 6, 38%= 1.022.015 lei fara TVA, curs euro = 4, 4361 lei.Clauze de variatie? Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, la data contractarii, sa varieze cantitatile specificate pentru fiecare articol din listele de cantitati cuprinse in documentatia de exec lucrari, in cadrul unei marje de variatii de +/- 100%. Valoarea achizitiei pentru cantitatile de lucrari afectate de variatie nu poate creste cu mai mult de 6, 38% din valoarea ofertata, corespunzatoare procentului de diverse si neprevazute. Preturile unitare mentionate in oferta vor fi aplicabile cantitatilor de lucrari executate ca urmare a variatiei. Variatia poate fi facuta numai prin ordin scris al inginerului, respectiv dispozitie de santier din partea proiectantului prin care se confirma in urma masuratorilor efectuate in timpul executiei diferente intre cantitatile initial estimate cu cele real executate.
II.1.6) CPV: 45241100-9 - Lucrari de constructii de chei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 032, 268 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 320.205 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 120 de zile. Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Echivalenta in lei pentru o garantie de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul in care ofertantul depune contestatie privind procedura de atribuire, in baza prevederilor art. 278^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 9161 lei. Contul Consiliului Judetean Tulcea este RO29TREZ6415006XXX000146, deschis la Trezoreria municipiului Tulcea.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 5. Se va completa si de tertul sustinator, daca este cazul.-Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor.-Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor2.Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 4. Se va completa obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze la art. 181, literele a), c^1) si d) din OUG 34/2006, conform art. 186, alin 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general, ) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul / candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.-Prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.In masura in care procedura de emitere a acestora nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11, alin. (4) din HG nr.925/2006.3. Participarea la procedura cu oferta independenta. Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul nr.64. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 7. Se va completa obligatoriu si de fiecare subcontractant si tert sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Horia Teodorescu - Presedinte al Consiliului Judetean TulceaSiscu George - Vicepresedinte al Consiliului Judetean TulceaStrat Vasile - Vicepresedinte al Consiliului Judetean TulceaSirma Caraman - Director executiv, Directia Economica Buget Finante si administrativNicu Mihai - Director executiv, Directia Investitii, Fonduri Externe si Managementul ProiectelorMihai Marius Cristi - Sef serviciu, Serviciul contencios juridic si asistenta juridicaMariana Olariu - Manager de proiect ?Prezentare certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. Persoanele juridice/fizicestraine vor prezenta copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.? Agentul economic care va efectua activitatea de executie lucrari trebuie sa detina: -Autorizatie de mediu pentru activitatea?Transporturi pe cai navigabile interioare ? cod CAEN 6120?, eliberata conform prevederilor Ordinului nr. 1798 din 19 noiembrie 2007 pentru aprobarea Procedurii de emitere a autorizatiei de mediu cu completarile si modificarile ulterioare;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ? Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani(2011, 2012, 2013): Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani nu trebuie sa fie mai mica de 25.000.000 lei.?Ofertantii vor prezenta documentele relevante disponibile pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte de calificare -bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Nationala a Romanaiei pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ? Prestarea in ultimii 3 ani a unor servicii de proiectare similare la nivelula cel putin unui contractModalitate de indeplinire: -Prezentarea unei liste a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, obiectul, perioada (inclusiv data semnarii contractului).Pentru demonstrarea experientei similare ofertantii pot prezenta orice alte certificate/contracte/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar.NOTA: In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 3 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare serviciile prestate in perioada solicitata si va avea in vedere doar serviciile prestate in aceasta perioada.Conversia din alta moneda se va face la cursul mediu leu/alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru luna incheierii contractului respectiv., ? Executarea in ultimii 5 ani a unor lucrari similare (lucrari hidrotehnice de aparare impotriva inundatiilor/executie chei de acostare/porturi)la nivelul a cel putin unui contractModalitate de indeplinire: -Prezentarea unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.-Prezentarea de documente/certificari din care sa reiasa experienta similara-Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia suntautoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normeleprofesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Pentru demonstrarea experientei similare ofertantii pot prezenta orice certificate /contracte/documente emise sau contrasemnate de o autoritatecontractanta ori de catre clientul privat beneficiar care sa demonstreze calucrarea similara nominalizata in oferta a fost finalizata in bune conditii si lanivelul calitativ si functional cerut prin contract.Din documentele solicitate mai sus trebuie sa rezulte beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.NOTA: In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Conversia din alta moneda se va face la cursul mediu leu/alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru luna incheierii contractului respectiv., ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care ofertantul se angajaza sa le utilizeze pt indeplinirea contractului, ?Declaratie care contine informatii privind numarul mediu de personal in ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Personal necesar - nivel minim: ? 1 sef de santier cu studii superioare absolvite cu diploma de licenta facultatea de hidrotehnica/constructii civile industriale si agricole/ imbunatatiri funciare si ingineria mediului, care sa fi desfasurat activitatea de sef de santier pentru cel putin un contract de lucrari cu vechime minima in specialitate de 3 ani.( sa aibe un stagiu minim efectuat de 3 ani).-documente justificative : diplome, CV-ul, declaratie de disponibilitate.? 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) (conform Legea 10/1994 privind calitatea in constructii art.14 si art.23). Detinerea atestatului de specialitate pentru domeniul constructii hidrotehnice, valabil la data limita de depunere a ofertelor-documente justificative : atestatul valabil la data limita dedepunere a ofertei, declaratie de disponibilitate.?1 responsabil cu controlul tehnic al calitatii (conform Legea 10/1994 privind calitatea in constructii art.4.)-documente justificative : decizia angajatorului, CV-ul, declaratie de disponibilitate. Standard privind sistemele de management a calitatii - Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organismindependent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care facobiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita dedepunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul demanagement al calitatii trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentrupartea din contract pe care o realizeaza., Standard privind sistemele de management al mediului - Implementarea Standardului de Management al mediului in conformitate cu ISO 14001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management al mediului pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita dedepunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul demanagement al mediului trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentrupartea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.03.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2014 09:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer