Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIE ?MODERNIZARE DRUM COMUNAL IN COMUNA BISTRET, JUDETUL DOLJ ?


Detaliu pentru invitatia numarul 342983
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BISTRET
Numar invitatie: 342983/21.02.2013
Denumire contract: PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIE ?MODERNIZARE DRUM COMUNAL IN COMUNA BISTRET, JUDETUL DOLJ ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BISTRETCod fiscal: 4553895, Adresa: com.Bistret, jud. Dolj, Bistret, Telefon: +40 0251355011, Fax: +40 0251355550
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com.Bistret, STR. Calea Dunarii nr.192, jud. Dolj, Bistret, Romania, cod postal: 207065, telefon: +40 0251355011, fax: +40 0251355550, persoana de contact: Luciana Ionescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei.Bistret, STR. Calea Dunarii nr.192, jud. Dolj, Bistret, Romania, cod postal: 207065,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIE ?MODERNIZARE DRUM COMUNAL IN COMUNA BISTRET, JUDETUL DOLJ ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, , elaborare documentatii pentru avize, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul: ? MODERNIZARE DRUM COMUNAL IN COMUNA BISTRET, JUDETUL DOLJ?, valoarea estimata a contractului de lucrarii se constituie din urmatoarele componente :1. Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si asistenta tehnica din partea proiectantului = 110.854, 00 lei fara TVA2. Executie lucrari = 4.196.640, 00 lei fara TVAValoarea estimata a contractului fara suma aferenta procentului de diverse si neprevazute = 4.307.494, 00 lei fara TVA3. Valoare diverse si neprevazute= 410.810, 00 lei fara TVA ( 9, 79% din valoarea estimata C+M fara TVA)Valoarea estimata fara TVA pentru executie lucrari este de 4.196.640, fiind insumata din urmatoarele valori pentru indeplinirea contractului: - terasamente=112.039 lei- Lucrari de constructii : rezistenta(fundatii, structura de rezistenta)=3.996.065 lei- organizarii de santier= 88.536 leiLa aceasta valoare de 4.196.640 lei fara TVA pentru executia lucrarilor se adauga cheltuieli diverse si neprevazute in valoare de 410.810 leiValoarea estimata fara TVA pentru proiectare si asistenta tehnica este de 110.854, 00 lei fara TVA care cuprinde: Proiect tehnic 61.104 leiDetalii de executie 4000 leiPlata verificarii tehnice a proiectarii 3000 leiCheltuieli cu studii de teren ? 27.500Cheltuieli cu expertiza tehnica 1500 leiCheltuieli pentru asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de execu?ie a lucrarilor 13.750 leiCeltuieli diverse si neprevazute -0 lei
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 307, 494 - 4, 718, 304 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 86.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament in contul nr.RO32TREZ2955006XXX000301, cod fiscal 4553895, deschis la Trezoreria Segarcea. sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia cand ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006. In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 2781 din OUG 34/2006.Nota: Echivalenta unei garantii de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractului.Garantia de buna executie se constituie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf.art.90 alin.1 din HG 925/2006) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1. In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul - Imputernicire pentru semnatarul ofertei;2. Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.3. Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.4. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);5. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? , insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6. Formularul nr. 3 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura7. Formularul nr. 4 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractanteAntonie Cristiana ? primarCirtan Gheorghe ? viceprimarIonescu Luciana ? responsabil achizitiiDraghici Naziana ? secretarBimbirica Vasile ?inspectorDinu Mihai ? consilierIonica Mircea- referentDinu Rujita-inspectorCiuca Nicolae- inspectorVirlan Daniel- ing.tehnicPopescu Ion - consilierDragomir Constantin- consilierBimbirica Victor- consilierTelcean-Petrescu Alin- consilierDinu Aurica- consilierCirstea Mihai- consilierCotoi Dumitru- consilierRaicea Constantin- consilierMladin Octavian- consilierPutulache Vasilica- consilierMihai Vasile- consilier8. Formularul nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta;Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/ consortiului /asocierii. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract va conduce la respingerea ofertelor respective. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Numarul asociatilor nu se limiteaza. Acordul de asociere se va intocmi conform modelului prezentat la sectiunea ? Modele de formulare. In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei Cerinta 11. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: - Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?. Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Note: a) In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCb. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Certificate inregistrare persoane juridice straine: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cerinta nr. 1Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente acestora in tara de origine a ofertantului., Cerinta nr. 2Media Cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (20010, 2011, 2012) trebuie sa fie egala sau mai mare decat8.614.000 lei; Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati (www.bnr.ro). 2010:1 euro= 4, 1285 lei; 2011:1 euro= 4, 2379 lei; 2012:1 euro= 4, 4560 lei;, Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii , conform conform legii nr. 346/2004va fi admisa in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire (cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in categoria IMM conform Legii346/2004).In cazul unei asocierii, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMMpentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la valoarea cifrei de afaceri, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d). si art 69^1 .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta.1Formular nr.7 ? Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani(raportat la data limita depunere oferte), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Formular nr.7a Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani (raportat la data limita depunere oferte). Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Continuare Cerinta minimaPentru lucrari: Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat in ultimii 5 ani (raportat la data depunerii ofertelor) - cel putin un contract sau cel mult doua contracte privind lucrari de constructii de drumuria caror valoare cumulata sa fie de minim 4.196.640 lei fara TVA .Pentru servicii: Ofertantul trebuie sa fiprestat in ultimii 3 ani (raportat la data depunerii ofertelor) cel putin un contract de servicii de Proiectare si Asistenta tehnica avand ca obiect proiectare de drumuri/strazi in valoare de minim 110.854 lei fara TVA .Se permite si prezentarea unui contract care sa fi inclus atat componenta de executie cat si componenta de proiectare cu AT, cu o valoare de cel putin 4.307.494 leiSe vor prezenta: Certificari de buna executie in care sa seindice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsitPrestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, Cerinta nr.2Prezentare: declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariOfertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia lucrarilor (corelarea cu extrasele de resurse din oferta financiara), in functie de graficul de executie propus.Pentru lucrari: Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, mijloace fixe si a alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului astfel: - Statie de preparare betoane, autorizata conform prevederilor legale;
- Statie de sortare agregate si balastiera, autorizate conform prevederilor legale;
- Statie de preparare asfalt, autorizata conform prevederilor legale;
- Laborator de incercari minim de gradul II autorizat pentru lucrarile care fac obiectul contractului.-buldoexcavator , -basculanta- repartizor asfaltPentru servicii: - calculatorplotter A0- imprimanta A3- soft specializat pentru proiectare drumuri- soft specializat intocmire devize- statie topo ., Cerinta 3In contractele de inchiriere/angajament de punere la dispozitie, se va specifica exact utilajele inchiriate si disponibilitatea acestora pe tot parcursul executiei lucrarii.Documente (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declarate in Formularul 8;Pentru statia topografica se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificat de etalonare eliberat de Institutul National de Metrologie conform Ordin 48/2010 pentru aprobarea listei oficiale a mijloacelor de masurare supuse controlului metrologic legal L.O.2010, Cerinta nr. 4Prezentare informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducerePrezentare informstii privind personalul de specialitate ce va fi angajat in contract- Formular 10Cerinte minimepersonal de executie- Manager de Proiect/Reprezentant Contractor ? experienta profesionala in functia de Manager/ Reprezentant Contractor in contracte de executie, in cel putin un contract cu obiect similar. - Responsabil cu controlul calitatii (CQ) autorizat, in domeniul constructiilor de drumuri;
-Responsabil tehnic cu executia(RTE), atestat in domeniul constructiilor de drumuri;
- Sef de santier: experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract de executie cu obiect similar. Studii superioare tehnice de lunga durata in inginerie CFDP;
-Inginer- specializarea topografie, experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract de executie cu obiect similar. Studii superioare tehnice de lunga durata;, Completare cerinta 4Pentru proiectare : - sef proiect : inginer cu studii de inginerie CFDP, minim 3 ani experienta- verificator tehnic atestat domeniul drumuri- inginer topo ? minim 3 ani experienta- inginer geotehnician ? minim 3 ani experientaNota: Pentru fiecare dintre specialistii propusi se solicita: extras Revisal/contract de colaborare/ angajament de participare si declaratie de disponibilitate in original; CV in original ? semnat, datat; copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective din care sa reiasa ca sunt autorizati pentru functia pentru care au fost propusi.Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Completare Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii-?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontr. nominalizat in oferta fara acceptul aut contr. Resursele materiale si umane ale subcontr. decl. se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contr.ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate doc. relevante in acest sens de catre of.care invocasustinerea din partea subcontractantilor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente in conformitate cu partea din contract pe care o executa, cerintele minime fiind indeplinite cumulat., Completare Cerinta nr. 6Informatii privind asociatiiOperatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna.Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant.In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.Prezentare-?Acord de asociere?, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d)Completare 15;Completare Formular 16 si/sau Formular 17 (dupa caz);, Modul pe prezentare al documentelor de calificare: Pentru a se evita aparitia de erori pe parcursul analizarii si verificarii documentelor, se solicita operatorilor economici sa procedeze la prezentarea documentelor in ordinea cerintelor solicitate, numerotarea de la prima la ultima pagina a tuturor paginilor din cadrul documentelor de calificare, prezentarea unui opis, astfel incat aceste documente sa poata fi identificate in mod facil. Certificat SR EN ISO-9001 privind managementul calitatii in domeniul de activitate aferent prezentei achizitii, valabil la data deschiderii ofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta unastfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicarein contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011, al presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea siMonitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor decalificare si selectie.Ofertantul va prezenta: Certificate, documente alte dovezi.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana., Cerinta nr. 2Certificat SR EN ISO-14001 valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul in domeniul de activitate aferent prezentei achizitii, sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta unastfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicarein contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011, al presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea siMonitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor decalificare si selectie.Ofertantul va prezenta: Certificate, documente alte dovezi.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie
10
Descriere: Perioada de garantie
Durata de prestare a serviciilorde proiectare (predarea proiectului tehnic)
10
Descriere: . Durata de prestare a serviciilor
Termen de executie
20
Descriere: Termen de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2013 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer