Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare Casa Corpului Didactic Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 234295
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN SUCEAVA
Cod de identificare fiscala: 4244865
Adresa: CALEA UNIRII NR.15, Suceava
Telefon: 0230520638
Fax: 0230520637
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Proiectare Casa Corpului Didactic Suceava
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Sediul Casei Corpului Didactic Suceava - Proiectare arhitecturala, studiu fezabilitate si servicii asistenta tehnica.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 10.11.2009 12:56
Data limita de depunere a ofertelor: 17.11.2009 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Inspectoratul Scolar al Judetului Suceava, str. Calea Unirii, nr. 15, municipiul Suceava
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.11.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Scolar al Judetului Suceava, str. Calea Unirii, nr. 15, municipiul Suceava
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 270, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea. 2.Declaratie privind neancadrarea la art. 181 din OUG 34/2006. 3.Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor catre stat. 4.Certificat de sarcini fiscale privind plata taxelor catre bugetul local. 5.Certificat de inregistrare fiscala. 6. Certificat de inregistrare in scopuri TVA. 7.Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului. 8.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 600.000 lei. 9.Bilantul contabil pe ultimii 3 ani. 10.Experienta similara: 3 contracte in ultimii 3 ani (cu acela si CPV), din care unul cu valoare egala sau mai mare de 125.000 lei. 11.Declaratie privind efectivul mediu angajat. 12.Lista cu personalul de specialitate care deruleaza contractul. 13. Atestare ISO 9001/2001 si 14001. 14.Informatii subcontractanti. 15.Lista dotare tehnica.
Descarcare SEAP.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer