Achizitie publica - Proiectare constand in intocmire proiect tehnic:descriere generala,caiet sarcini executie,liste cantitati lucrari,documentatie valorica,piese desenate,detalii de executie,verificare proiect de catre persoana autorizata;asistenta tehnica pe tot parcursul l
Detaliu pentru invitatia numarul 354969
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354969/22.10.2013
Denumire contract: Proiectare constand in intocmire proiect tehnic: descriere generala, caiet sarcini executie, liste cantitati lucrari, documentatie valorica, piese desenate, detalii de executie, verificare proiect de catre persoana autorizata;asistenta tehnica pe tot parcursul lucrarilor si eventuale documentatii de actualizare SF, devize generale pentru obiectivul-Corectarea torentilor si consolidarea alunecarilor de teren din fondul forestier al OS Bicaz, UP X Izvorul Muntelui, OS Ceahlau, UP II, Parcul National Ceahlau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.V.A.Urechia, nr.24, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610100, telefon: +40 23311696, fax: +40 233212736, persoana de contact: Pahoni Florin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Directiei Silvice Neamt, str.V.A.Urechia, nr.24, Piatra Neamt.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare constand in intocmire proiect tehnic: descriere generala, caiet sarcini executie, liste cantitati lucrari, documentatie valorica, piese desenate, detalii de executie, verificare proiect de catre persoana autorizata;asistenta tehnica pe tot parcursul lucrarilor si eventuale documentatii de actualizare SF, devize generale pentru obiectivul-Corectarea torentilor si consolidarea alunecarilor de teren din fondul forestier al OS Bicaz, UP X Izvorul Muntelui, OS Ceahlau, UP II, Parcul National Ceahlau
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare constand in intocmire proiect tehnic: descriere generala, caiet sarcini executie, liste cantitati lucrari, documentatie valorica, piese desenate, detalii de executie, verificare proiect de catre persoana autorizata;asistenta tehnica pe tot parcursul lucrarilor si eventuale documentatii de actualizare SF, devize generale pentru obiectivul-Corectarea torentilor si consolidarea alunecarilor de teren din fondul forestier al OS Bicaz, UP X Izvorul Muntelui, OS Ceahlau, UP II, Parcul National Ceahlau - valoarea estimata totala 134359lei, din care 127961 lei este valoarea estimata a contractului iar 5% reprezentand 6398 lei este cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 134, 359 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este stabilit conform prevederilor art. 43^1, alin.2, lit.a din OUG 34/2006 si este de 2.559, 22 lei. In masura in care consiuliul respinge contestatia ca nefondata sau contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1279, 61 lei (conform art.278^1, alin.1, lit.a din OUG nr.34/2006). Garantia de participare se poate constitui in orice valuta; data la care se face echivalenta leu/alta valuta este cursul comunicat de BNR in a-5-a zi de la data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. In cazuri exceptionale, comisia de evaluare va solicita prelungirea termenului pentru garantia de participare. Forma de constituire a garantieie de participare: a. virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune in originalla sediul Directiei Silvice Neamt, pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie constituita in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatia de participare. Se va completa formularul din sectiunea "Modele de formulare". b. Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. c. Plata in numerar la casieria autoritatii contractante, pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Cont: RO 47 BRDE 280 SV 02378682800-BRD Piatra Neamt, R 1590120.In situatia in care IMM-urile beneficiaza de prevederile Legii 346/2004, ofertantii au obligatia de a depune pe plic dovada ca sunt IMM.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui de catre prestator inainte de semnarea contractului, in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A., printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari depusa in original la sediul achizitorului. Prestatorul va comunica in scris achizitorului simbolul contului garantiei de buna executie (codul IBAN) si o copie dupa extrasul de cont in care s-a virat suma. Facturile nu vor putea fi ordonantate la plata in cazulnetransmiterii acestei informatii. Perioada de constituire a garantiei de buna executie expira la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea serviciilor prestate, in baza documentatiilor predate. Achizitorul se obliga sa elibereze garantia pentru participare numai dupa ce prestatorul a facut dovada constituirii garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare formulare: Declaratie privind eligibilitatea - se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati, terti sustinatori daca este cazul; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independent - se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati, terti sustinatori daca este cazul; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 ^1din OUG nr.34 / 2006 - se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing.Gherghel Doru ? director; ing.Gorghiu Mircia ? director tehnic; ec.Matrescu Radu ? director economic; ing. Bota Viorel ? birou investitii; ing.Strugaru Carmen ? birou investitii; ing.Pahoni Florin ? compartiment achizitii publice; ing.Isciuc Dana ? compartiment achizitii publice; jr.Romaniuc Camelia - compartiment juridic; jr.Chindea Iulian ? compartiment juridic; d-na. Necea Eugenia ? sef serviciu investitii -Directia Generala de Dezvoltare Durabila, Control si Programe Investitionale din cadrul Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 - se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati; daca este cazul tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181, lit. a), c1) si d).Prezentare: Certificat de atestare fiscala care sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat; Certificat de taxe si impozite locale care sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care este stabilit termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11, alin.4 din HG 925 / 2006.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34 / 2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata ( amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original / copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Atestat in domeniul proiectare (art.5, lit.a), grupele de lucrari b, c, d, e (art.7) conform Ord.nr.718 / 2010 al Ministerului Mediului si Padurilor pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza proiectarea si/sau executa lucrari de imbunatatiri funciare din domeniul silvic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie de cel putin 30.000 lei. Se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, respectiv: Anul 2010 ? 4, 2099 lei/euro;Anul 2011 ? 4, 2379 lei/euro;Anul 2012 ? 4, 4560 lei/euro.Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractarea. Ofertantul are obligatia de a preciza partea / partile din contract care urmeaza sa le subcontracteze, procentul de subcontractare si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani servicii ce fac obiectul prezentei proceduri in valoare de minim 50.000 lei, fara TVA. Cerinta privind nivelul impus pentru experienta similara poate fi realizata din cumulul a cel mult trei contracte de servicii similare. Prestarea de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.10.2013 14:06