Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare DDE si executie pentru obiectivul : ?Parc de agrement in zona Libertatii, str. Eroilor, oras Predeal, jud. Brasov?


Detaliu pentru invitatia numarul 320227
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL PREDEAL
Numar invitatie: 320227/14.02.2012
Denumire contract: Proiectare DDEsiexecutiepentru obiectivul : ?Parc de agrement in zona Libertatii, str. Eroilor, oras Predeal, jud. Brasov?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL PREDEALCod fiscal: 4580423, Adresa: str.Mihail, Saulescu nr.127, Predeal, Telefon: 0268/456237, Fax: 0268/455425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Mihail, Saulescu nr.127, Predeal, Romania, cod postal: 505300, telefon: +40 268456237, fax: +40 268455425, persoana de contact: Ovidiu Slimac
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Mihail Saulescu nr.127, Predeal, Romania, cod postal: 505300, Sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare DDEsiexecutiepentru obiectivul : ?Parc de agrement in zona Libertatii, str. Eroilor, oras Predeal, jud. Brasov?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform caietului de sarcini si listelor de cantitati existente in documentatia de atribuire atasata la invitatia de participare, respectiv se vor realiza detaliile de executie si executia lucrarilor efective de amenajare a parcului de agrement.
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 189, 359 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei pentru participare este de: 23.700, 00 lei.Perioada de valabilitate a g.p.: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod constit.g.p.: s.g.b. in favoarea a.c.;o.p. in contul a.c. nr. RO36TREZ1315006XXX012240 deschis la Trezoreria Brasov(vizat de banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor);lichiditati depuse la casieria a.c., B-dul Mihail Saulescu nr. 127, 505300 Predeal, jud. Brasov, dovedite prin chitanta fiscala. prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contractul garantat;sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executieeste de 10% din pretul contractului fara TVA.(1) De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) se aplica in mod corespunzator.(2) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea : Completare formular anexa A ; Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota : In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta : Completare formular anexa B ; Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.Nota : Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat al statului si catre bugetul local - original sau copie legalizata sau copie prin care se confirma de catre operator, prin semnatura autorizata ca aceasta este conforma cu originalul. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota : In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara, respectiv capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 alin.(2) si 190 alin. (2) din O.U.G. 34/2006, si de catre o alta persoana, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din Ordonanta se solicita a fi indeplinite si de catre persoana care asigura acea sustinere.In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Cerinta nr. 3 Declaratie privind calitatea de participant la procedura : completare formular anexa 12C ; in cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 4 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata : Prezentarea unui certificat de atestare fiscala eliberat de A.N.A.F. (copie legalizata sau conforma cu originalul) ; certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat atat de administratia locala din zona administrativ - teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul, cat si punctele de lucru implicate in derularea contractului (copie legalizata sau conforma cu originalul). Din certificatele fiscale sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in Situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului. Aceasta cerinta se solicita si eventualilor subcontractanti si tertilor sustinatori in conformitate cu prevederile art 69^1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire pentru acest contract sunt : Ionel Goidescu, Andreea Nedelut, Cristian Pistol, Florica Kaycsa, Angela Dedici si Ovidiu Slimac.Cerinta nr. 6 Declaratii privind concordanta cu regulile de concurenta : Prezentarea in original a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010. Nota : In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, atunci fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerinta nr. 7 Certificat de cazier fiscal : Certificat de cazier fiscal emis in conformitate cu H.G. 31/2003 cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertei, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original sau copie legalizata sau conforma cu originalul. Cazierul fiscal se solicita atat pentru operatorul economic cat si pentru administratori/actionari.Declaratie de conformitate cu prevederile Legii nr. 161/2003 completata in conformitate cu Formularul prevazut ;Cerinta nr. 8 Certificat judiciar al societatii.Nota : In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, atunci fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerinta nr. 9 Declaratii privind concordanta cu regulile de concurenta : Prezentarea in original a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Nota : In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, atunci fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Cerinta nr. 1 Persoane juridice romane : Certificate constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis nu mai devreme de 30 de zile de la data depunerii ofertelor; obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de servicii / lucrari solicitate (specifice obiectului contractului). Certificatul constatator trebuie sa cuprinda urmatoarele date : denumire operator economic si date identificare, CUI, sediu social si secundare, filale, puncte de lucru etc., structura actionariat, nume reprezentanti legali, domeniu principal de activitate, domenii secundare, situatia societatii. In conformitate cu mentiunile ONRC, respectivul document este valabil prezentat doar in original sau copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul" ;Cerinta nr. 2 Persoane fizice romane : Autorizatie de functionare / altele echivalente, nu mai veche de 60 zile.Cerinta nr. 3 Persoane juridice / fizice straine : Orice document edificator care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului. Documentele prezentate vor avea traduceri autorizate si legalizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de catre ofertant, dupa Bilantul contabil pe anii 2008, 2009 si 2010, vizat si inregistrat de D.G.F.P., Se va completa si prezentaFisa de informatii generale ; Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani : (2008, 2009, 2010) - minim 2.300.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor completa si prezenta conform formularelor anexate : Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Se vor completa si prezenta conform formularelor anexate : Lista principalelor prestari de servicii de proiectare executate in ultimii 3 ani., Prezentarea a cel putin unui contract de lucrari similare cu obiectul prezentului contract, executat la data desfasurarii procedurii, a carui valoare (fara TVA) sa fie de cel putin 1.000.000 lei. Experienta similara se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta prezentarea a mai multor contracte iar demonstrarea experientei similarea sa se realizeze prin cumularea acestora., Se va prezenta cel putin un certificat constatator / o recomandare dat(a) de catre un beneficiar, aferent(a) privind experienta similara solicitata mai sus pentrucontractul/contractele nominalizat(e) ?seva prezenta o copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului : Pentru proiectare : - inginer proiectant, cu studii superioare de lunga durataPentru executie : - 1 manager proiect - absolvent studii superioare, certificat CNFPA (sau echivalent ) ; 1 arhitect, cu studii superioare de specialitate, inregistrat la O.A.R. (Ordinul Arhitectilor din Romania) ; 1 inginer horticol ;1 inginer in domeniul instalatii electrice, atestat ANRE II B ; 1 inginer ingineria mediului ; 1 sef santier ? absolvent studii tehnice superioare ; 1 responsabil tehnic cu executia constructii civile si edilitare ; 1 responsabil protectia muncii., Declaratie privind subcontractantii. In cazul in care nu exista subcontractanti, se va prezenta formularul respectiv, cu mentiunea ?Nu este cazul?., In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte., In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persona, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica notariala, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 111 din H.G. nr. 925/2006., Se va completa Formularul M, impreuna cu anexa la acesta ? in original, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice: autoutilitara :2 buc ; autoturism :2 buc ; masina insamantat :1 buc ; nacela electrica :1 buc ; miniexcavator :1 buc ; incarcator frontal :1 buc ; placa vibratoare :1 buc ; utilaj multifunctional tip bobcat :1 buc ; Dovada detinerii si disponibilitatii utilajelor si echipamentelor se va face prin prezentarea in copiefacturi fiscale de achizitie, contracte de vanzare-cumparare/inchiriere, contracte leasing, contracte de prestari servicii, carti de identitate pentru autovehicule, etc.)Se va prezentacopie autorizatie ISCIR (sau echivalentul acesteia), in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor pentru nacela. ISO 9001 sau echivalent pentru ofertant (copie conform cu originalul).Nu se accepta situatii in curs de implementare/certificare., Certificarea sistemului propriu de management al mediului, implementat in baza ISO 14001 sau echivalent, pentru activitatile ce fac obiectul contractului. Se va prezenta certificatul de atestare, sau echivalent copie legalizata/ copie certificata ?conform cu originalul?) cu dovada mentinerii certificarii/ /valabilitatii certificarii.Nu se accepta situatii in curs de implementare/certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Propunere tehnica
40
Descriere: Pretul ofertei?60pcte P1 a)pt. pret min.se acorda 60pcte;b)pt.alt pret P1=(pret min./pret ofertat)x60 Durata de proiectare DDE-5 pcte P2 a)pt.termenul de predare min.se acorda 5 pcte;b)pt.alt termen P2=(termen min./termen ofertat)x5 (durata mai mica de 3zile oferta nu va fi punctata suplimentar, durata mai mare de 10zile oferta declarata neconforma) Durata de executie-20pcte P3 a)pt.durata de executie a lucrarilor min.se acorda 20pcte;b)pt. alta durata P3=(durata min./durata ofertata)x20 (durata mai mica de 30zile oferta nu va fi punctata suplimentar, durata mai mare de 180zile oferta declarata neconforma) Perioada de garantie -15pcte P4 a)pt.oferta cu perioada de garantie max. Gmax se acorda 15pcte;b)pt.alta perioada de garantie Gn P4=(Gn/Gmax)x15 (perioada mai mica de 24luni oferta declarata neconforma, perioada mai mare de 48luni oferta nu va fi punctata suplimentar). Nu va fi punctata oferta care nu prezenta durata de proiectare si executie in zile si perioada de garantie in luni!
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Accesibila direct pe S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2012 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer