Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare DDE si Lucrari executie pentru ?CANALIZARE MENAJERA LOCALITATEA ZABRANI, COMUNA ZABRANI , JUDETUL ARAD?.


Detaliu pentru invitatia numarul 329579
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA ZABRANI (PRIMARIA COMUNEI ZABRANI)
Numar invitatie: 329579/14.06.2012
Denumire contract: Proiectare DDE si Lucrari executie pentru?CANALIZARE MENAJERA LOCALITATEA ZABRANI, COMUNA ZABRANI , JUDETUL ARAD?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ZABRANI (PRIMARIA COMUNEI ZABRANI)Cod fiscal: 3519216, Adresa: ZABRANI NR 95 JUD ARAD, Zabrani, Telefon: 0257457333, Fax: 0257457333
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ZABRANI NR 95 JUD ARAD, Zabrani, Romania, cod postal: 317410, telefon: +40 257457333, fax: +40 257457333, persoana de contact: Primaria COmunei Zabrani
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ZABRANI NR 95 JUD ARAD, Zabrani, Romania, cod postal: 317410, Primaria COmunei Zabrani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare DDE si Lucrari executie pentru?CANALIZARE MENAJERA LOCALITATEA ZABRANI, COMUNA ZABRANI , JUDETUL ARAD?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare DDE si Lucrari executiepentru canalizare menajera in localitatea Zabrani, comuna Zabrani , judetul Arad conform caietului de sarcini. Lucrarile se vor executa in conformitate cu indicatorii si cantitatiile prevazuti/prevazute in listele de cantitati anexate pe site-ul www.e-licitatie.ro
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 839, 064 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 136.000 lei (IMM-urile beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%). Perioada de valabilitate a garantiei va fi de minim 90 de zile, de lalimita de depunere a ofertelorGarantia de participare se poate constitui de catre ofertanti in oricare din formele prevazute la art.86 aliniatele (1) si (5) lit a) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul optarii prezentarii garantiei de participare conform art.86(5) lit a)din HG 925/2006, datele administrative ale autoritatii contractante sunt: Cont de garantii RO70 TREZ 0252 1160 203X XXXX, deschis la Trezoreria LipovaCod Fiscal: 3519216Titular cont: Comuna ZabraniAceasta se va restitui in conformitate cu art. 87 si 88din HG 925/2006Operatorului economic a carui contestatie a fost respinsa de C.N.S.C. i se va retine de catre autoritatea contractantasuma stabilita conformart.278^11 din OUG 34/2006 si anume 8.243, 9 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea castigatoare (IMM-urile beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%). Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cel putin egala cu durata de executie propriu-zisa a lucrarilor si garantia acordata lucrarilor executate. Garantia de buna executie se poate constitui de catre ofertantul castigator in oricare din formele prevazute la art.90 aliniatele (1);(2) si (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie va fi eliberata in conformitate cu prevederile art.92 aliniatul (4) literele (a) si (b).Garantia de buna executie va face referire expresa la contractul incheiat cu autoritatea contractanta, va contine numele in clar al Autoritatii Contractante si va contine parafa lizibila a institutiei emitente si / sau semnatura autorizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in prev. art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Documentesolicitate pentru neincadrareain prev.e art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ce vor fi prezentate de ofertanti/ toti membrii asocierii si de tertul sustinator, daca este cazul: declaratie privind eligibilitatea- inoriginal; cazier fiscal si cazier judiciar al societatii valabile la data limita de depunere a ofertelor ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulPentru op economici ofertanti (toti membrii asocierii)? cazier judiciar al administratorului/ administratorilor declarati , valabil(e) la data limita de depunere a ofertelor in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul2. Neincadrarea in prev. art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Documentesolicitate pentru neincadrareain prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ce vor fi prezentate de ofertanti/ toti membrii asocierii : declaratie conform model Formular?in original. Tertul sustinator va prezent decl. de neincadrare in prev OUG34/2006 art 181 lit a, c indice 1 si dPentru op economici ofertanti (toti membrii asocierii)se vor prezenta original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul -Certif. de atestare fiscala, elib. de organul fiscal competent, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat, la data scadenta din luna anterioara lunii in care se depun ofertele. -Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadentein luna anterioara celei in care se depun ofetele.3. Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?- in original de catre toti membrii asocierii4. Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? in originalde catre fiecare membru al asocierii, de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : ec.Marian Toader ? Primar;Codreanu Danut- Presedinte comisie, Crisan Andrei, Miculit Eugen, Suciu Amelia, Ciocan Laura, Milosav Tiberiu, Balaj Andrada- membri comisie; Consilieri locali: Ovidiu Pesteanu, Gratian Ianc, Lenuta Ivan, Camelia Pascu, Tiberiu Nicula, Vartica Vasilciuc, Viorica Mili, Ilie Macovei, Ioan Ginga, Eugen Rosu, Ovidiu BulzNota: Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus conduce la declararea ofertei ca fiind ?inacceptabila? in conformitate cu prevederile art.36 din HG 925/2006 Nota: se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1. Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: -Certificat Constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC al operatorului economic, in nume propriu, liderul asocierii sau al fiecarui asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In etapa evaluarii ofertelor, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata..2. Se solicita Prezentarea in copiea Atestatului ANRE minimde tip B (sau echivalent)-pentru executare de instalatii electrice la., in conformitate cu Ordin 24/2007 al Presedintelui ANRE -Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11) Ofertantul va prezenta odeclaratie pe propria raspundere privindprezentarea, la semnarea contractuluiin cazul declararii ofertei sale ca fiind castigatoare, a unei polite de asigurare civila a lucrarilor de constructii-montaj ce vor fi executate., Cifra de afaceriSe solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3ani (2009, 2010, 2011) sa fie mai mare sau egala cu 12.000.000 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.IMM-urile beneficiaza de reducerea cerintei privind mediacifra de afaceriglobale cu 50%, Se solicita dovada disponibilitatiiunor resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare la momentul semnarii contractului si nu la momentul depunerii sau deschiderii ofertelor, pentru o perioada de executiede 4 luni de la data semnarii contractuluipentru suma de minim1.900.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul va trebui sa indeplineasca urmatoarea cerinta minima obligatorie: Experienta ca operator economic in proiectare silucrari de constructii executate si duse la bun sfarsit in ultimii in 5 ani prin raportare la data limita de depunere a ofertelor; cel putin 1 contract care sa cuprinda executia de lucraricanalizare, cu o valoare de cel putin6.000.000 lei si cel putin 1 contract proiectare lucrari similare.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Se vor prezentaa) Copii contractesau copii dupa informatiile relevante din contracte- Procese Verbale de Receptie la Terminarea lucrarilor/Finala sau Certificatele de Receptie la Terminarea lucrarilor/Finala sau alte documente similare semnate de Beneficiar.b) Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani / servicii prestate in ultimii 3 ani, Utilaje Lista utilajelor / echipamentelor / dotarilor de constructii necesare pentru executarea ContractuluiOfertantul este obligat sa dem.ca detine sau ca are acces nelimitat (prin contract de inchiriere sau altele similare) la echipam. si utilajele de mai jos, considerate ca nivel minim obligatoriu :1.Excavatoare-2 buc ; 2.Incarcatoare frontale-1buc 3.Camioane-1buc 4.Buldo-excavator pentru spatii inguste-2 buc 5.Echipam. sudura conducte-2 buc 6 .Automacara-1 buc; 7 Echipam. de pozare a conductelor- 1 buc; 8.Generatoare de curent-1 buc. Op ec trebuie sa dem. ca detine sau ca are acces nelimitat (prin contr de inchiriere sau altele similare) la un laborator autorizat de analize si verificari a active. in constructii avand minim grad III, in conf cu HG 808/2005, Lg 10/1995 .Op. ec.trebuie sa completeze: -- Decl. privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., PersonalCerinte specifice minime obligatorii: Proiectare: a)Inginer proiectant, absolvent studii superioare de lunga durata Constructii Hidrotehnice/ Retele Edilitare/Imbunatatiri Funciare/ Constructii Civile Industriale si Agricole/ Instalatii in Constructii(sau echivalentul acestora), cu experientade cel putin 3 ani in proiectareade constructii hidro-edilitareExecutie: 1. Coordonator lucrari : absolvent studii superioare tehnice de lungadurata, experienta generala de la absolvirea studiilor de minim 3 ani, certificat manager proiectde istitutie acreditata, experientamanager de proiect in cadrulunui contract executie lucrari retele edilitare.2. Sef santier: studii superioarelungadurata Facult. Constructii , 5 ani experienta generala (de la terminarea studiilor)sef santierpt.minim un contract lucr. canalizare, PersonalCerinte specifice minime3. Inginer instalatii : absolvent studii superioare tehnice de lunga durata in domeniul Instalatii/ Constructii Hidrotehnice/ Constructii edilitare, experienta generala de cel putin 3 ani, participare in cadrul a cel putin un proiect ce a inclus lucrari de executie pentru canalizare/4. Inginer: studii superioare lunga durata, absolvent CFDP, participare in cadrul a cel putin un proiect ce a inclus lucrari de drumuri.5.Inginer electrice : absolvent studii superioare tehnice de lunga durata experienta generala de cel putin 3 ani, participare in cadrul a cel putin un proiect instalatii electrice, atestat ANRE IIB, 6 RTE constructii edilitare ?(responsabil tehnic cu executiasau echivalentul acestuia) pentru lucrari edilitare7 RTE lucrari electrice- (responsabil tehnic cu executia sau echivalentul acestuia) pentru lucrari electrice8 Inginer ingineria mediului ? absolvent studii superioare de lunga durata al Facultatii de Ingineria Mediului sau echivalent, experienta generala de minim 1 an.9. Responsabil SSM, Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta in original Formularul - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Informatii privind asociereaIn cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul de Asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, Standardelede asigurare a calitatiiOperatorii economici ofertanti vor face dovada implementarii si certificariiSistemul de Management al Calitatii ISO 9001 sau echivalentul lui in domeniul aferent obiectului contractului, Cerinta nr. 2Standarde de protectia mediuluiOperatorii economici ofertanti trebuie sa aibaimplementat standardul de management de mediu ISO 14001 sau echivalent lui in domeniul aferent obiectului contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Punctajul maxim de 75 puncte se acorda pt pretuloferteicel mai micmic sau egal cu6.155.157, 6 lei Intre 74 si 65 puncte-pt pretulofertei peste6.155.157, 6 lei simai mic sau egal cu 6.497.110, 8 leiPunctaj =74- [(pret n-6.155.157, 6): 341.953, 2] x 9; Intre 64 si 55 punctept pretulofertei peste6.497.110, 8 lei si cel multegal cu 6.839.064leiPunctaj =64- [(pret n- 6.497.110, 8): 341.953, 2] x 9 Se vor aplica prev. Art. 202 - (1) din OUG 34/2006
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: pentru durata de exec a lucr. cea mai mica a, se acorda punctajul maxim (20);; ptpentru o durata mai mare punctajul va fi: Pexe= (durata min / durata ofertata) x 20; Nu se accepta durata de executie mai mare de 14 luni.Orice termen de executie ofertatmai mic de 5 luni nu va fi punctat suplimentar
Garantia acordata lucrarii
5
Descriere: ) pt. durata gara lucr., cea mai mareofertata, se acorda punctajul maxim (5); b) pentru o durata mai mica decat cea prevazuta la lit.a), punctajul va fi: Pgar = (gar max / garantieofertata) x 5; Nu se accepta per. de gar.mai mica de 12luni.Orice durata de garantieofertatamai mare de 36luni nu va fi punctata suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer