Achizitie publica - Proiectare diverse faze investitia ?Imbunatatirea infrastructurii stradale pentru asigurarea accesului la drumurile transfrontaliere?, HU ? RO 1001 / 208
Detaliu pentru invitatia numarul 331066
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331066/04.07.2012
Denumire contract: Proiectare diverse faze investitia ?Imbunatatirea infrastructurii stradale pentru asigurarea accesului la drumurile transfrontaliere?, HU ? RO 1001 / 208
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna DobaCod fiscal: 3963838, Adresa: Str. Principala, nr 56, jud Satu Mare, Doba, Telefon: 0261869115, Fax: 0261869135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, nr 56, jud Satu Mare, Doba, Romania, cod postal: 447125, telefon: +40 0261869115, fax: +40 0261869135, persoana de contact: Mihai Ghetina, Tasi Zsuzsanna
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala, nr 56, jud Satu Mare, Doba, Romania, cod postal: 447125, telefon: +40 0261869115, fax: +40 0261869135, persoana de contact: Mihai Ghetina, Tasi Zsuzsanna
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare diverse faze investitia ?Imbunatatirea infrastructurii stradale pentru asigurarea accesului la drumurile transfrontaliere?, HU ? RO 1001 / 208
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE BILINGVA (ROMANA SI ENGLEZA) DIVERSE FAZE CONFORM CAIETULUI DE SARCINILungimea totala a strazilor DE PROIECTAT pe localitati este dupa cum urmeaza: Doba ? aprox 6 810 mlDacia ? aprox 390 mlTraian ? aprox 3 445 mlPaulian ? aprox 3 695 mlBoghis ? aprox 4 450 ml
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 215, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4.300 lei - max 2% conf. HG 925 / 2006 art. 85 litera a)Perioada de valabilitate a garantiei de participare si cea a ofertei este de minim 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de contituire a garantiei de participare: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul COMUNEI DOBA, JUD. SATU MARE.Retinerea garantiei: Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica /acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Conform H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin H.G. 1045/2011, art.9010% din pretul contractului fara T.V.A.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, inlimita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentiiasupra garantiei de buna executie, autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nuau fost respectate.? Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractului.? Modul de constituire a garantiei de buna executie: ? Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in ORIGINAL), care devineanexa la contract;? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (doar cu acordul partilor)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ulterioareSe solicita prezentarea unei declaratii privind situatia personala a operatorului economicSe solicita confirmarea efectuarii platii taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat prin prezentarea: Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, Certificatului/certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de platacatre bugetul/ bugetele local(e)Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic.Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, Cerinta nr. 2- Calitatea de participant la procedura- Se solicita prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura- Se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta- Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul) - se va marca de ofertant;Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanle care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire)Ghetina MihaiBartha IozsefBerintan IrinaKovacs Livia MarinelaTasi ZsuzsannaTasi RozaliaTomoiaga IleanaDuca RodicaSusan VladModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular Anexa nr. 10Documentele trebuie prezentate intruna din urmatoarele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii?(Formular 2) - (in original)?(Formular Anexa nr. 50) - (in original)?(Formular Anexa nr. 51)NOTA: 1. autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare;2.se solicita nominalizarea liderului de asociatie;3. se solicita pastrarea asocierii pe toata durata executiei contractului de achizitie publica;4. acceptul ca decontarile se vor face pe liderul de asociatie.5. Un operator economic poate depune o singura oferta, indiferent daca aceasta este oferta individuala, ca membru intr-o asociere sau ca subcontractant.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerintele sunt obligatorii in vederea calificarii ofertantului.Documentele prezentate trebuie sa faca dovada ca ofertantul nu se afla in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare).Autoritatea contractanta are dreptul de a intreprinde verificari in ceea ce priveste veridicitatea documentelor prezentate si de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneSe solicita prezentarea unui Certificat constatator, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economicCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straineSe solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Nota: Certificatele constatatoare pentru ofertantul clasat pe primul loc , se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea certificatului constatator in original / copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Certificatele prezentate trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerintele sunt obligatorii in vederea calificarii ofertantului.Documentele prezentate trebuie sa faca dovada ca ofertantul are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitatile avute in vedere la procedura in cauza.Autoritatea contractanta are dreptul de a intreprinde verificari in ceea ce priveste veridicitatea documentelor prezentate si de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate.
Capacitatea economica si financiara
- Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie de minim 431.500 lei;, Cerinta nr. 2Se solicita asigurarea de risc a proiectantului pt. cel putin valoarea contractului - doar ofertantului declarant ca fiind castigator - inainte de semnarea contractului, Capacitatea economico-financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile legii, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica; in acest caz, confirmarea situatiei economico-financiare cade in sarcina tertului sustinator, care va depune si Declaratia privind situatia personala, Daca operatorul economic sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata in documentatia de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1? Se solicita prezentarea Declaratiei privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 aniIndeplinirea, in ultimii 3 ani a minim: ? cel putin un contractce a avut ca obiect proiectare infrastructura de transport, a careivaloare, fara TVA, a fost de cel putin 215.000 lei;, Cerinta nr. 2? Se solicita prezentarea Proceselor verbale de receptie par?iala/la terminarea lucrarilor /finala, Cerinta nr. 3?Se solicita prezentarea, a Certificatelor privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale. Pentru confirmarea lucrarilor executate, respectivele certificari/recomandari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 4-Declaratia de dispo. a ofertantului privind persoanele responsabile de specialitate ce va fi imlicat, care va fi minim: - 1 manager de proiect ? cu calificare inginer in specialitate CFDP si diploma CNFPA;
- 2 ingineri proiectanti - cu calificare inginer in specialitate CFDP;
- 1 topograf.? Se solicita prezentarea de informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor: - documente suplimentare prin care se confirma competentele si abilitarile declarate in CV-urile prezentate.- documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care expertul o are cu ofertantul- se solicita pt. fiecare persoana implicata in proiect un angajament de disponibilitate, Cerinta nr. 5? Se solicita prezentarea unei declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 6? o declaratie privind echipamentele tehnice si licentele programelor utilizate., Cerinta nr. .7Informatii privind subcontractantii: ? Se solicita prezentarea Declaratiei privind subcontractantii? In cazul subcontractarii unei parti a contractului, se solicita prezentarea Acordului de subcontractare? In cazul subcontractarii unei parti a contractului, se solicita prezentarea Certificatului constatator, in care este inregistrat subcontractantul., In cazul subcontractarii uneia/mai multor parti a contractului de lucrari, resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente edificatoare in acest sens. Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica proiectare, conform ISO 9001 sau echivalentDovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor de proiectarein cauza, conform ISO 9001 sau echivalentDocumentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (TRANSFRONTALIER HURO)
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 14:57