Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare documentatie tehnico-economica (fazele P.T.+C.S., D.E. si D.A.T.C.) si executie lucrari pentru obiectivul de investitie?Regularizare parau Susita la Campuri, judetul Vrancea?


Detaliu pentru invitatia numarul 344667
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Numar invitatie: 344667/01.04.2013
Denumire contract: Proiectare documentatie tehnico-economica (fazele P.T.+C.S., D.E. si D.A.T.C.) si executie lucrari pentru obiectivul de investitie?Regularizare parau Susita la Campuri, judetul Vrancea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa SiretCod fiscal: RO 18264854, Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau, Telefon: +40 234541646, Fax: +40 234510050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare documentatie tehnico-economica (fazele P.T.+C.S., D.E. si D.A.T.C.) si executie lucrari pentru obiectivul de investitie?Regularizare parau Susita la Campuri, judetul Vrancea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare documentatie tehnico-economica (fazele P.T.+C.S., D.E. si D.A.T.C)si executie lucrari pentru obiectivul de investitie ?Regularizare parau Susita la Campuri, judetul Vrancea?Valoarea estimata totala este de 1.354.423, 00 RON care include: 1.294.300, 00 RON valoare estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit;60.123, 00 RON= valoare cheltuieli divese si neprevazute, reprezentand un procent de 4, 65% din valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit.
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 354, 423 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie participare: 20.000, 00 lei sau echivalent in valuta la cursul de schimb BNR la data publicarii invitatiei de participare.Valabilitatea garantiei de participare: minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: ? scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de societate de asigurari, in cuantumul si ptr. perioada de valabilitate mai sus solicitate, sau ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul ptr. garantii de participare, deschis la Trezoreria Bacau, cod IBAN: RO45TREZ0615005XXX003761, CIF: RO18264854, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschidere oferte. Dovada constituirii se va face astfel: 1.In SEAP vor fi transmise in format electronic pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (cu semnatura electronica a reprezentantului legal/imputernicit) documentele ce fac dovada constituirii garantiei de participare;2.In cazul instrumentelor de garantare emise de societati bancare sau de societati de asigurari se vor transmite in original la sediul autoritatii contractante insotite de scrisoare de inaintare disponibila la sectiunea Formulare.In cazul in care un ofertant participant la procedura de atribuire inainteaza o contestatie la C.N.S.C. iar acesta respinge contestatia, se va retine contestatorului, din garantia de participare, o suma calculata conf. prevederi art. 278^1, alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006 (*actualizata*). Scrisoarea de garantie se prezinta si in original la sediul autoritatii contractante precum si in SEAP conf. art.18 din HG 1660/2006. IMPORTANT: Netransmiterea acestor documente in SEAP sau la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor conduce la respingerea ofertelor respective, conf. art. 33, alin. (3), lit. b) din H.G. 925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea (fara TVA). Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: ? garantia de buna executie se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H.G. nr.925/2006 se aplica in mod corespunzator. ? daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Avand in vedere calitatea juridica a autoritatii contractante, ofertantul va tine cont de prevederile HG.1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz;4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele ? doar pentru sediul principal si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului. Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare.Persoanele cu functii de decizie in cadrul unei procedurii de achizitie publica initiata de autoritatea contractanta: Director ? dr. ing. Emil VAMANUDirector Tehnic Dezvoltare Investitii ? ing. Mihai TALPAUDirector Tehnic Exploatare Lucrari Hidrotehnice - ing. Nicolae BERINDEANDirector Tehnic Resurse de Apa si Planuri de Management ? ing. Irina LUCAVETCHIDirector Economic ? ec. Camelia ARDELEANUSef Serviciu Investitii-ing. Zenaida CRISTEAConsilier Juridic - jr. Raluca POPAConsilier Juridic -jr. Elena ANDRIESCompartiment P.I.P.P.E. -ing. Dana ManoliuCompartiment P.I.P.P.E. - ec. Octavian DiaconuDeclaratiA pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006, va fi prezentat de ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte formularele mai sus mentionate. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePersoane juridice/fizice romane: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelorObiectul contractului, respectiv lucrari de constructii hidrotehnice si/sau proiectare constructii hidrotehnice, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O. R.C.Persoane juridice/fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare in calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident-Certificat constatator (sau document echivalent)din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, respectiv lucrari de constructii hidrotehnice si/sau proiectare constructii hidrotehnice).Documentele vor fi insotite de traducerea acestora de catre un traducator autorizat.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelorNOTA: 1.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.2.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.3.Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).Se solicita prezentarea urmatoarelor certificate: - Certificat de atestare eliberate de Ministerul Mediului Certificat de atestare eliberate de Ministerul Mediului si Padurilor conform ORDIN nr. 3298 din 28 august 2012 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea activitatii de atestare a institutiilor publice sau private specializate in elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor, art.11 d) elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului/autorizatiei de gospodarire a apelor.- Certificat de autorizare eliberat de O.N.C.G.C. conform Ordinului nr. 538/2001 sau Ordinului nr. 107/2010 emis de M.A.I.-Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara pentru persoane fizice: categoria B sau C sau persoane juridice: clasa a II-a .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 - Bilanturile contabile din ultimii 3 ani financiari incheiati. Se vor prezenta documentele solicitate, vizate si inregistrate la organele in drept (copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?)., Cerinta 2 -Informatii generale privind operatorul . Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 2.000.000, 00 RON. In cazul conversiei lei/euro se va utiliza cursul anual de schimb comunicat de BNR pentru anii vizati.Completare formular conform modelului din Sectiunea Formulare., Cerinta 3.Ofertantul sa demonstreze cala semnarea contractului va avea acces la linii de credit ori mijloace financiare suficiente sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de cel putin 600.000, 00 RON pentru o perioada de 3 luni destinate necesitatilor aferente contractului atribuit.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Se solicita prezentarea formularului completat conform modelului din Sectiunea Formulare, insotita de certificari de executie pentru cele mai importante lucrari, respectiv pentru lucrarile cu care se demonstreaza , ,Experienta Similara?. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta 2. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Declaratie si Lista cu serviciile similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Completare formular conform modelului din Sectiunea ? Formulare., Cerinta 3. Demonstrarea experientei similare pentru executie de lucrari: Se solicita ca in ultimii 5 ani ofertantul sa fi executat lucrari similare (contracte al caror obiect a fost executia de constructii hidrotehnice (regularizari si recalibrari de albie, consolidari si aparari de mal, diguri, etc.) conform H.G nr. 2139/2004 (*actualizata*), cap.1.4) a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 1.200.000, 00 RON (fara T.V.A.). Se solicita prezentarea formularului completat conform modelului din Sectiunea Formulare. Avand in vedere ca dovada indeplinirii Experientei Similare se face prin prezentarea unor certificari, conform art.188, alin (3) lit.a)din OUG nr.34/2006, executiile de lucrari se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar(procese verbale de receptie/certificate constatatoare/recomandari/parti relevante din contractele de executie), semnate si stampilate de beneficiar ? copii, cu mentiunea conform cu originalul.Nota: Se va admite ca experienta similara sa fie dovedita si prin prezentarea a cel putin unui contract care sa aiba ca si componente atat proiectarea de servicii similare cat si executia de lucrari similare cu obiectul contractului, situatie in care valoarea estimata va trebui sa acopere cel putin valoarea de 1.240.000, 00RON (fara T.V.A.)., Cerinta 4. Demonstrarea experientei similare pentru proiectare: Se solicita ca in ultimii 3 ani, ofertantul sa fi prestat servicii similare (proiectare documentatie tehnico-economica fazele P.T, C.S, D.E. si D.T.A.C) pentru lucrari de construc tii hidrotehnice in valoare cel putin 40.000, 00 RON (fara T.V.A.). Se solicita prezentarea formularului completat conform modelului din Sectiunea Formulare. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar(procese verbale de receptie/certificate constatatoare/recomandari/parti relevante din contractele de servicii) semnate si stampilate de beneficiar ? copii cu mentiunea conform cu originalul., Cerinta 5. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-pentru proiectare si executie. Se solicita prezentarea formularului completat conform modelului din Sectiunea Formulare. La aceasta declaratie se anexeaza CV-urile personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica., Cerinta 6.Informatii si cerinte privind personalul de conducere si a personalului tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii pentru serviciile de proiectare. Se solicita urmatorul personal cheie: 1. sef de proiect o persoana cu studii superioare de inginerie civila (finalizate prin diploma de licenta sau echivalent) cu experienta in proiectare de cel putin 3 ani; 2.coordonator in materie de securitate si sanatate pentru nivelul superior pe durata elaborarii proiectului, conform ORDIN nr.242/23.03.2007. Se solicita prezentarea formularului completat conform modelului din Sectiunea Formulare.Ofertantul va anexa contractul individual de munca/angajamentul/ contractul de colaborare al sefului de proiect, al coordonator in materie de securitate si sanatate si respectiv al inginer topograf/geodez-copii cu mentiunea conform cu originalul., Cerinta 7. Inf. referit.studii, pregat. profes., calific. personal conducere si persoane responsab. direct cu indeplinire contract, al responsab. tehnic cu execut. lucrari (R.T.E.), al responsab. cu verif. calitatii execut. lucrari si respectiv lucrator desemnat privind S.S.M. Cerinta minima: desemnare ca R.T.E.-o persoana atestata tehnico-profesional ptr. domeniul: V ? Constructii si amenajari hidrotehnice, conform prevederi Lege nr.10/1995(*actualizat*);desemnarea unui lucrator pentru a se ocupa de activitatile de prevenire si protectie privind securitatea si sanatatea muncii cu respectarea prevederilor din H.G. nr.1425/2006 (*actualizata*); desemnare sef santier a unui expert care sa fi participat la cel putin un proiect similar actualului contract. Se solicita prezentarea formularului completat conform modelului din Sectiunea Formulare. Ofertantul va anexa contractul individual de munca/angajamentul/ contractul de colaborare al responsabilului tehnic cu executia (R.T.E.), al responsab. cu verif. calitatii execut. lucrari si respectiv al lucratorului desemnat privind securitatea, Cerinta 8.Echipamente necesare ptr. executarea contractului Nivel minim: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului: - Pentru serviciile de proiectare: Operatorul economic trebuie sa dispuna de programele necesare pentru elaborarea si editarea documentatiei tehnice. -Pentru executie lucrari: Se solicita, ca cerinta minima obligatorie, asigurarea (in dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie)cu echipamente tehnice, utilaje si mijloace de transport care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, in conformitate cu utilajele si mijloacele de transport prevazute in ?Lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor de constructii? si "Lista consumurilor privind transporturile" din Proiectul Tehnic. Ofertantul va face dovada ca dispune de laborator de laborator autorizat de analize si incercari in constructii de grad corespunzator lucrarilor sau are incheiat contract de prestari servicii de analize cu un laborator autorizat de analize si incercari in constructii de grad corespunzator lucrarilor in conformitate cu prevederi Lege/1995 (*actualizata*) coroborat cu prevederi ORDIN M.D.R.T. nr. 1497/2011 (*actualizat*) . Se solicita prezentarea formularului completat conform modelului din Sectiunea Formulare pe specificul proiectarii si executiei lucrarilor, necesare pentru realizarea obiectivului de investitii., Cerinta 9.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Se solicita prezentarea formularului completat conform modelului din Sectiunea Formulare, respectiv partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca si datele de recunoastere ale acestuia/acestora. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Daca operatorul economic nu subcontracteaza o parte din contract, se va prezenta Formularul aferent cu mentiunea , ,Nu este cazul". Cerinta 1-Certificatul ISO 9001 sau echivalent pentru Sistemul de Management al Calitatii inclusiv pentru domeniul de activitate: Constructii hidrotehnice. Executantul si respectiv proiectantul vor prezenta certificatele ISO 9001 aferente., Cerinta 2-Certificatul ISO 14001 sau echivalent pentru Sistemul de Management al Calitatii inclusiv pentru domeniul de activitate: Constructii hidrotehnice. Executantul va prezenta certificatul ISO 14001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer