Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare drum forestier Beciu


Detaliu pentru invitatia numarul 353217
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 353217/29.08.2013
Denumire contract: Proiectare drum forestier Beciu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Mihaita Filipescu nr.3, Alexandria, Romania, cod postal: 140056, telefon: +40 247312333, fax: +40 247315790
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Mihaita Filipescu nr.3, Alexandria, Romania, cod postal: 140056, telefon: +40 247312333, fax: +40 247315790
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare drum forestier Beciu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea proiectului tehnic si a documentatiei de atribuire a lucrarii de reabilitare a drumului forestier Beciu.Procentul de 10 % aferent cheltuielilor diverse ?i neprevazute reprezinta suma de 1699 lei (10 % din valoarea estimata a contractului fara diverse ?i neprevazute).
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 684 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 200 lei. Termen de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primirea ofertelor.Modalitatea de constituire: - virament bancar intr-unul din conturile: RO30BRDE350SV20882453500 BRD Suc.Alexandria sau RO20RZBR0000060001769216 Raiffeisen Bank Suc.Teleorman.- instrument de garantare emis in conditiile legii valabil pe o perioada de minim 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor ofertelor;
- depunerea la casieria unitarii a sumei in numerar.In cazul depunerii garantiei in alta valuta, echivalarea se va face la cursul de referintaBNR din data de 29.07.2013.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA.Modalitatea de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari;
- depunerea la casieria unitarii a sumei in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.6 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Completare Formular nr.7)Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.8)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: ing. Dumitru Marin-director, ec. Potbaniceanu Gica-director economic; Comisia de evaluare: ing.Rascu Ninel, jr. Crisan Violeta, ing. Toma Marina, ing. Vajiala Cristian, ing Linca Pandelus, ing Dumitru Iulian, ec.Teodorescu Iulian.4.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitati de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.9)5.Declaratie "Declaratie privind calitatea de participant la procedura"Modalitati de indeplinire: Informatii generale (completareFormular nr.4) si Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.5) Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire (pentru persoanele juridice romane): -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora;Modalitatea de indeplinire (pentru persoanele juridice straine): - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Atestare conform Ordinului MAPDR nr. 576/2009.Se solicita ca ofertantul sa dispuna de cel putin un proiectant atestat conform Ordinului MAPDR nr. 576/2009; ofertantii persoane juridice vor trebui de asemenea sa fie certificate conform aceluiasi ordin., Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (calculate pana la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii de proiectare avand ca obiect elaborare a Proiectului Tehnic si/sau Detaliilor de Executie pentru lucrari de constructii noi/ reabilitari/ modernizari/ largiri de drumuri forestiere in lungime de minim 7 km, in baza unui contract.Se vor prezenta certificate/ documente edificatoare/ pv receptie/ recomandari/ documente constatatoare emise de autoritati contractante/etc, emise sau contrasemnate de beneficiari, care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001 un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2013 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer