Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE +EXECUTIE AMENAJARI SCARI DE INCENDIU LA CATEVA UNITATI DE INV. DIN MUN RM VALCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 320833
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Numar invitatie: 320833/29.02.2012
Denumire contract: PROIECTARE +EXECUTIE AMENAJARI SCARI DE INCENDIU LA CATEVA UNITATI DE INV. DIN MUN RM VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250731016 int.130, Fax: 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 250731016-130, fax: +40 250731843, persoana de contact: LIVIU MIFTODE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE +EXECUTIE AMENAJARI SCARI DE INCENDIU LA CATEVA UNITATI DE INV. DIN MUN RM VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul se refera la proiectare si executie in vederea realizariidescari de incendiupentrucateva unitati de invatamant din municipiul RM Valcea
II.1.6) CPV: 45262410-8 - Lucrari de asamblare a structurilor metalice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 244, 994 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 4800lei.Ofertantii vor prezenta dovada constituirii garantiei de particip., in original, prin orice instrum.de garantare emis de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, conf.Form.XVI.Pt.ofertantii care constituie garantia de participare in alta moneda, se va calcula la cursul de schimb BNR la data constituirii garantiei de participare.Perioada de valab.a garantiei este de 90 zile, adica perioada de valabilitate a ofertei de la data depunerii ofertelor.Neprez.garantiei de participare cum a fost mentionat mai sus atrage respingerea ofertei ca fiind inaceptabila.In cazul in care ofertantul se incadr.in categ.IMM, conf. Legii346/2004, benef.de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de particip.Ofertantul tb.sa completeze o Decl.pe propria raspundere privind incadr.in categ.IMM-Form.VII.Restituirea garantiei de particip.-cf.art.88 din HG 925/2006.In conf.cu art.2781, alin1, a) din OUG 34/2006, autorit.contract.retine contestatorului din garantia de particip.suma de 2449, 94lei, in cazul respingerii de CNSC a contestatiei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este distincta de garantia acordata lucrarilor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: decl.elig, decl.neinc.prev.art.181, 69^1(pers.fct.decizie: Romeo Radulescu, Cosmin Constantinescu, Eusebiu Veteleanu, Eduard Mihail Tanasescu, Liviu Miftode, Corina Toma, Ramona Elena Duta, Ion Lepadat, Geta Pripas, Daniela Elena Ciobanu, Laurentiu Teodorescu, Amalia Bulboaca, Emilia Munteanu), certif.atest.fisc.priv.plata oblig.la bug.stat si oblig.exig.priv.plata tax./imp.loc.;data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conformprevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioaredecl.notariala data de op.ec.stab.in alta tara, certif.partic.lic.cu of.indep. Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate2. Certificatul constatator va fi emis cu cel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie cu specificatia conform cu originalul.Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni etc) pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla instare de faliment si va aplica prevederile articolui 181 dim OUG 34 /2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractantav-a exclude din prezenta procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Note: a.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatiiprofesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii 1.Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani 2008, 2009, 2010 : valoare 489.988lei, Anul Cifra de afaceri anuala (la 31 dec.) lei Cifra de afaceri anuala (la 31 dec.) echivalent euro 1.2008 Curs anual mediu BNR /2008, 1euro= 3, 6827lei 2.2009 Curs anual mediu BNR /2009, 1euro= 4, 2373lei 3.2010 Curs anual mediu BNR /2010, 1euro= 4, 2099 lei Media anuala : ........... Documente de confirmare ptr.cifra de afaceri: a. bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente la 30.12.2009 si 31.12.2010 b. alte documente echivalente (declaratie fiscala)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) O lista a lucr de confect metalicesi realizare servicii de proiectare specializataexecutate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, din care sa reiasa ca ofertantul a executat acest tip de lucrari. si serviciiAceasta lista pva fi insotita de unul sau mai multe contracte a caror valoare cumulate sa fie de- pentru servicii de proiectare 16.793lei fara TVA, - pentru lucrari sa fie de 228.201 lei fara TVAdin care sa rezulte ca ofertantul a executat acest tip de lucrari.Aceasta lista poate fi insotita de recomandare din partea beneficiarilor.Prin lucrari si servicii de proiectare specializataexecutate se intelege orice lucraresimilara si serviciul de tipul celor prezentate mai susaflate in oricare din situatia urmatoare : -lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partialaSau- lucrari receptionate care sunt insotite de proces verbal de receptie la terminarea lucrari, O declaratie referitoare la utilajele, instala?iile, echipamenteletehnice de care poate dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Formular anexatNota: Ofertantul va adapta la situatia proprie Anexa nr.2 la Ordinul 509 al A.N.R.M.A.P, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, Nr.687/28.09.2011, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Completare formular anexat, ?Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor insotita de Organigrama echipei care va fi implicata in derularea contractului cu specificarea numelor si a pozitiilor personalului in cadrul echipei.?Se solicita o declaratie cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari?sef santier executie cu experienta profesionala in constructii;?diploma de inginer, studii superioare, CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului Formular anexat?responsabil tehnic cu executia (RTE) , controlul calitatii (CQ), Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze? Documente de confirmare: Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora., Informatii privind asociereaOfertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere intocmit conform formularului anexata)Acord sau o scrisoare preliminara de asociere Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.b) Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contract, Pt sust. tehnica si profesionala tertul persoana care asig sust nu trebuie sa fie in sit care det exclud din proced de atrib conf. preved art 180 si ale art 181 lit a, c^1 si d. Certificateconform ISO 9001:2008 si ISO 14001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.02.2012 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer