Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare, executie lucrari , furnizare si montare lift - Acces exterior etajul I corp C(lift) ? Spitalul Judetean de Urgenta Braila


Detaliu pentru invitatia numarul 322218
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Numar invitatie: 322218/20.03.2012
Denumire contract: Proiectare, executie lucrari , furnizare si montare lift- Acces exterior etajul I corp C(lift) ? Spitalul Judetean de Urgenta Braila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN BRAILACod fiscal: 4205491, Adresa: P-ta independentei nr.1, Braila, Telefon: 0239.619.600, Fax: 0239.619.044
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Independentei nr 1, Braila, Romania, cod postal: 810210, telefon: +40 239619600, persoana de contact: Registratura Generala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Braila, P-ta Independentei nr 1, et. 1, cam 132
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare, executie lucrari , furnizare si montare lift- Acces exterior etajul I corp C(lift) ? Spitalul Judetean de Urgenta Braila
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop proiectare tehnica, executie lucrari si procurare si montare lift - Acces exterior etajul I corp C (lift) Spitalul Judetean de Urgenta Braila Sos. Buzauluinr.2.Aceste activitati presupun: Activitatea I ? Proiectare: -Elaborarea documentatiei necesare obtinerii Autorizatiei de construire, a avizelor si acordurilor de specialitate;
-Elaborarea proiectuluitehnic, a caietelorde sarcini sia detaliilorde executie pentru lucrarile de constructii si instalatii;
-Elaborarea proiectului tehnic de montaj si instalare pentru lift exterior 16 persoane cu 2 statii;
-Elaborarea devizului confidentialpentru Beneficiar;
-Verificarea proiectului tehnic;
-Asistenta tehnica pe intreaga durata de implementare a proiectului;Activitatea IIExecutie lucrari: ? Lucrari de structura si arhitectura (casa liftului, camera centralina);? Lucrari instalatii;Procurare, montare, probe, autorizare ISCIR, punere in functiune lift.
II.1.6) CPV: 45313100-5 - Lucrari de instalare de ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 277, 661.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 5.400 lei (RON) pentru perioada de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: -virament bancar in contul Consiliului Judetean Braila, RO37TREZ1515006XXX000215 deschis la Trezoreria Municipiului Braila. CF 4205491, -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, -ordin de plata/fila CEC confirmat(a) de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a acestor cuantumuri.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) De asemenea, in cazul in care ofertantul depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor contestatie la procedura de atribuire, iar Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, in conformitate cu art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 completata si modificatac) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;d) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie- 10% din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: conform art. 90 alin. (1) din HGR nr. 925/2006 sau prin retineri succesive conform art. 90 alin. (3) din HGR nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil este de 1% din valoarea fara TVA a contractului.Intreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita ofertantului/candidatului/tertului sustinator, neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Formular 12A, 12 B si 12 B1.Certificat de atestare fiscala stat eliberat de DGFP si Certificat de taxe si impozite locale eliberat de catre directia despecialitate din cadrul Primariilor, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 69 indice 1 conform art.13/Lege 279/2011 privind modificarea si completarea OUG nr.34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIncadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Se vaprezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita corespunzatorFormularului 3.Gheorghe Bunea Stancu? PresedinteMija Florin? VicepresedinteFilote Nicu? Secretar al JudetuluiRusu Alina? Director DEPriceputu Dumitrel? Director Adj. DAPCPusca Ionel? Director DTGCMoisiu Nicolae? Sef Birou Achizitii PubliceCaraman Rodica? Inspector DTGCRosioru Lenuta? Consilier DTGCCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Formular 2.Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati aletarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinitobligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintelesolicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Se vaprezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificatul constatator emis deONRC.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare capersoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economicecare le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducereautorizata in limba romana.Se solicita ca operatorul economic sa fie autorizat ISCIR conform prevederilor Legii nr. 64/2008 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru proiectare, montaj si reparare ascensoare. Autorizatie ISCIRin copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului decatre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), sa fie mai mare sau egala cu540.000 lei fara TVA.In cazul in care operatorul economic nu a depus bilantul pentru anul 2011, pentru indeplinirea cerintei se vor accepta orice alte documente relevante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri pe anul 2011..
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (impliniti la data termenului limita de depunere a ofertei).Lista va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul deindeplinire a obligatiilor, beneficiari si va fi insotita de certificari de buna executie (recomandari), pentru cele mai importante lucrari.In vederea demonstrarii experientei similare, se solicita ca cerinta minima - executarea in ultimii 5 ani, a unui contract, sau a cel mult 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 150.000 lei fata TVA.Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat deBNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2007:1 euro=3, 3373lei;Anul 2008:1 euro=3, 6827 lei;Anul 2009:1 euro=4, 2373 lei;Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei;Anul 2011:1 euro=4, 2379 lei;, Lista referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului., Pentru proiectare se solicita personalul de specialitate: - Coordonator de proiect (arhitect, inginer) ? cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- Proiectant specialitatea Arhitect - cu drept de semnatura inregistrat OAR- Inginer proiectant specialitateaInstalatii electrice autorizat ANRE-- Inginer proiectant specialitateastructuri rezistenta- Inginer proiectant specialitateaInstalatiipentru constructii, Pentru executie lucrari se solicita personalul de specialitate: - inginer sef de santier ? absolvent Facultatea constructii civile;
- responsabil tehnic cu executia ? atestat de catre Min. Dezvoltarii Regionale si Turismului;
- responsabil cu calitatea- sudor autorizat ISCIR in otel, - electrician autorizat ANRE instalatii joasa tensiune, - personal autorizat ISCIR pentru montare/instalare ascensoare/lifturi- personal responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor (ascensor) ? RSVTI- autorizat ISCIR., Lista cuprinzand partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul castigatorului se solicita completarea si prezentarea acordului de subcontractare pana la semnarea contractului., Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Acordul de asociere va consemna partea/partile din contract pe careurmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar si liderul asocierii care iireprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu autoritatea contractanta.Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa decontractare.In cazul ofertei comune, fiecare asociat trebuie sa indeplineasca in modindividual conditiile de la punctele III.2.1.a), III.2.1.b) (pentru partea dincontract pe care o realizeaza) si III.2.3.b) (de fiecare membru al asocieriipentru partea din contract pe care o realizeaza).In mod cumulativ pot fi indeplinite conditiile III.2.2 si III.2.3.a). ISO 9001 :2008/ echivalent/ dovada auditului de certificare in baza careia urmeaza a se emite certificatul, ISO 14001 :2005/ echivalent/ dovada auditului de certificare in baza careia urmeaza a se emite certificatul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer