Achizitie publica - ?PROIECTARE, EXECUTIE, PROCURARE SI MONTARE LIFT LA SPITALUL ORASENESC GURA HUMORULUI - JUDETUL SUCEAVA?
Detaliu pentru invitatia numarul 333246
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333246/07.08.2012
Denumire contract: ?PROIECTARE, EXECUTIE, PROCURARE SI MONTARE LIFT LA SPITALUL ORASENESC GURA HUMORULUI - JUDETUL SUCEAVA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Orasenesc Gura HumoruluiCod fiscal: 5347770, Adresa: Piata Republicii, nr.1, Gura Humorului, Telefon: 0230235079, Fax: 0230235078
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Republicii, nr.1, Gura Humorului, Romania, cod postal: 725300, telefon: +40 235079, fax: +40 235078, persoana de contact: Doru Semaca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului orasenesc Gura-Humorului din str.Piata Republicii, nr.1, loc.Gura Humorului, jud.Suceava, cod postal: 725300, telefon: +40 235079, fax: +40 235078, persoana de contact: Doru Semaca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?PROIECTARE, EXECUTIE, PROCURARE SI MONTARE LIFT LA SPITALUL ORASENESC GURA HUMORULUI - JUDETUL SUCEAVA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop proiectarea si realizarea lucrarilor de executie a obiectivului: ?PROIECTARE, EXECUTIE, PROCURARE SI MONTARE LIFT LA SPITALUL ORASENESC GURA HUMORULUI - JUDETUL SUCEAVA?Contractul are ca scop realizarea serviciilor de proiectare tehnica, executie lucrari, procurare si montare lift.
II.1.6) CPV: 42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 511, 804 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.000, 00 lei.Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui: - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul : RO53TREZ5945006XXX001076deschis la Trezoreria Gura Humorului;
- printr-un instrument de garantare emis: - printr-un instrument de garantare emis: -de o banca din Romania sau-de o banca din strainatate care are corespondent o banca din Romania sau- de catre o societate bancara sau- de catre o societate de asigurari.Documentul se va prezentain original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile).La data deschiderii ofertelor viramentul sa fie confirmat de catre banca. Garantia sa fie irevocabila. Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate si trebuie sa prevada daca plata se va executa conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (Formular 11). Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 7 zile de la semnarii contractului subsecvent de catre ambele parti;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
- in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma in conformitate cu art.278?1 lit. c) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui prin Scrisoare de Garantie de Buna Executie sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale conform art. 90 alin (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Op. economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Mod. de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Op. economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1.b) Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Atentie! In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct ofertanti informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). in ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii aceste solicitari se refera la persoane fizice si juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2, la care se vor anexa: b) - Certif. de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.- Certif. de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberate de administratiile locale din zonele administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OG nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d).Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Certficatele trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data limita de deschidere a ofertelor.Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 3.Cerinta nr.4Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 4 .Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conformart. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul Spitalului orasenesc Gura Humorului, dupa cum urmeaza: 1- dr.Malancraveanu Doru-Manager2-ec.Oanea Mihaela-Director fin.contabil3-Vieru Cornel-Jurist4-ing.Semaca Doru-membru comisia de evaluare5-ing.Prostire Constantin-membru comisia de evaluare(din partea Cons.local Gura-Humorului)6-ec.Chiribuca Florin-membru comisia de evaluare( din partea Cons. local Gura-Humorului)7-ing.Moruz Ilie-membru specialist comisia de evaluareCerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economicva completa Formular 5Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractuluiDocument care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romanaCapacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natu
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1ProiectareDeclaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniExecutieDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2Experienta similaraProiectare: Ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit, in ultimii 3 ani, cel putin un contract similar, de proiectare de lucrariconstructii civile (proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru avize acorduri, asistenta tehnica din partea proiectantului)a carui valoare sa fie de minim 34451, 00 lei(fara TVA).Executie: Ofertantul a executat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, un contract de lucrari de constructii civilea carui valoare sa fie de minim: 477.353, 00 lei (fara TVA )., Cerinta nr. 3A.Pers.min.indepl.contr.Proiect: 1 arh.cu drept semnat., 1ing.sp.pr.struct.;1ing.sp.inst.el.Execut.: 1sef pct.luc r;1pers.ing.sp .CCIA;1resp.ctr.cal.1 resp.tehn. ex ;1coord.de sanat.- sec.munca;1ing.sp.inst.aut.ANRE el. a)Decl. ef.med.an. prs.ang.si cond.in ult.3 ani?F8.b)Inf.studii(an.1-F8)1.CV pers.spec., dat.semnat orig.(F9);2.Decl.disp. ac.scris al pers.init.pt.part.in contr.ce nu-s angaj.3.Cop dip.st.pers.resp.ctr. Sef pct.lucr.?dipl.ing. c. civ. Ing.sp.inst.el.aut.ANRE?dipl . ing.inst.el.Alte pers.?dipl.ult.forma inv abs;4.Doc.leg.unde rez.colab.cu pers. impl.in contr.5 Dec. num.Resp.contr.cal.c-tii.civ., val.la data of;6 At/Aut.leg.Resp.Teh. Ex. lucr.c.civ.7.At/Aut.conf.leg.pt Coord. sanat.- sec. munca, val .la oferta.8Sef pct lucr.- resp.Th. Ex.va avea exp.prof.in c. civ.dov.cu part.la pr.sim.Doc.de la p.3-8 se prez.in cop. cf. orig.Pt.calif.of.va asig.min.pers.sp.solic.B. Pers.ex. sp .Se prez.lista pers.exec.nom.pe sp.(an.2-F8), Cerinta nr. 4Pt.act.de proiect.se solicita dovada exist.lic.legale(copie dupa fact.)pt.utilizarea progr.de calculat.atat pt.cele de baza cat si pt.cele de proiect.Se solicita: copii dupa lic.pt.progr.calcul structuri, soft spec. pt.realiz.cant.de lucr., mijl.de transp.si alte mijl.fixe angajate pt.indepl.contract .Pt.cele inchiriate se prezinta copii dupa contracte de inchiriere.Se permit si alte doc.ce dovedesc punerea la disp.de utilaje ce nu sint detinute in propr.de ofertanti.Se va completa si dep.Form.10 si Anexa la Form. nr.10 .Nu se accepta sustinere tehn.pt.lic.progr. de calculator.Pt. exec.lucr.: Completarea si prezentarea form.10 si Anexa.Ofertantul va face dovada ca are in dotare sau disp.de minim urmator de utilaje si echip. tehn.: lab. grad II aut.ISC sau contract cu un lab.grad II aut.ISCbuldoexcav/Buldozer/excav;schele pt.exec. lucr.la inalt.Pt.util., mijl.de transp.in propr.se vor anexa copii ale doc.de propr/leasing/cert.inmatr., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii / asociatii /furnizoriiIn cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora., Capac. tehnica si prof. a ofertantului poate fi sustinuta, pt. indepl. contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. Doc. solic. vor fi prezent. in original sau copie legal. sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? cu semnatura si stampila.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinsus tinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Cerinta nr. 1Informatii privind standardelede asigurare a calitatiiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cuISO 9001 sau echiv. (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 pentru partea de executie a lucrarii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Propunere financiara P 1 = (pret minim / pret ofertat X 85 puncte), in care : ? pret minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 85 de puncte? pret ofertat este pretul ofertei evaluate;
Termenul de executie al lucrarii
15
Descriere: Termenul de executie al lucrarii P 2 = (t minim / t ofertat X 15 puncte), in care ? t minim este termenul de executiecel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 15 puncte? t ofertat este termenul de executie alofertei evaluate.Termenul de executie al lucrarii va fi exprimat in luni.Durata minima este de 3 luni iar durata maxima este de 5 luni.Oferta cu durata sub cea minima indicata nu se puncteaza suplimentar, iar oferta cu perioada mai mare decat cea maxima indicata este considerata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 11:26