Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare +executie Reabilitare drumuri comuna Gradinile ,jud Olt


Detaliu pentru invitatia numarul 334228
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA GRADINILE
Numar invitatie: 334228/23.08.2012
Denumire contract: Proiectare +executie Reabilitare drumuri comuna Gradinile , jud Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GRADINILECod fiscal: 16556488, Adresa: Comuna Gradinile, Jud. Olt, Gradinile, Telefon: 0249541032, Fax: 0249541100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Gradinile, Jud. Olt, Gradinile, Romania, cod postal: 237447, telefon: +40 249541032, fax: +40 249541100, persoana de contact: Ion Dinca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Gradinile, str. Neda Marinescu, nr.42, judetul Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare +executie Reabilitare drumuri comuna Gradinile , jud Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie Reabilitare drumuri comuna Gradinile , jud Olt
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3.200, 00 lei;Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;Constituita prin: a) scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in original, cu valabilitate de 90 zile;b) ordin de plata depus in contul autoritatii contractantec) alte forme legale de garantare emise de societati de asigurariGarantia de participare se va retine in cuantum de 1612 lei in situatia prevazuta la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Scrisoare de garantie bancara de buna executie / asigurare; sau-Retineri succesive din valoarea fara TVA a facturilor partiale, cu conditia ca suma initiala care se depune de contractant in contul deschis la trezoreria statului sa nu fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA.-alte forme legale de garantare emise de societati de asigurariOfertantul va opta pentru una din modalitati in formularul de oferta. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Oferta va fi insotita de Scrisoarea de inaintare conform modelului ? Anexa 1.Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/ consortiului /asocierii. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Se completeaza Anexa 2 Declaratie privind eligibilitatea- Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare. Se compleaza Anexa 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 insotita de certificate constatatoare de plata a obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local in original/copie leg/copie cf. cu originalul.Se completeaza Anexa 4 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน?din OUG 34/2006, tinand cont ca persoanele cu functie de decizie in organiz., derularea si finaliz.procedurii de atribuire sunt: Primar Dinca Ion, Viceprimar Manea Constantin, Tol Iuliana - contabil, Bejan Oprea secretar, Stoian Carmen - membrii comisiei de evaluare, Consilieri: Baidac Alexandrina, Baidac ion, Colac Stefan, Frunza Florinel, Marin Tudor, Popescu Iulian, Stamin Ion, Ulieru Cezar, Stamin Sorin, Zamfira Cornel. Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf.Ordinul ANRMAP nr.314/12.10.2010.Prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura cf Anexei 6 .Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupacaz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: ? Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Ofertantul sa fie legal inregistrat si din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.Se prezinta Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, iar pt. Persoane juridice /fizice straine se prezinta certificat de rezidenta fiscala. Autoritatea contr. va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte certificatul constatator de la ORC in original/copie legalizata pentru conformitate cu copia depusa.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico - financiara: prezentare in original: Anexa 7 Informatii generale cuprinzand media cifrei de afaceri globala din ultimii trei financiari incheiati (2009, 2010 si 2011) . Bilant contabil la data de 31.12.2009, 31.12.2010 , 31.12.2011 vizat de institutiile abilitate - DDGFP sau insotit de confirmare depunere la Registrul Comertului, dupa caz sau orice alte doc. edificatoare daca din cauze justif. operatorul ec. nu poate prezenta bilanturile contab. Pentru persoanele juridice straine se accepta orice act doveditor privind situatia financiara, eliberat de catre organele competente din tara de origine a operatorului economic, traduse si legalizate la un notar public din Romania.Media CA globala pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici ( 2009 , 2010 si 2011) este cel putin de 320.000 RON sau echivalent in EURO ? cursul de schimb fiind cel afisat de catre BCE pentru anul respectiv. 2009 1 euro = 4, 2373 RON, 2010 1 euro = 4, 2099 RON, 2011 1 euro = 4, 2379 lei, Tert sustinator (daca este cazul ) In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Experienta similara: pt. executie- min. o lucrare avand ca ob.constructie drumuri in val.min de 155.000 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani. Pentru servicii: min un contr.avand ca obiect proiectare constructie drumuri in val. min. de cel putin 6200 lei, fara TVA proiectata in ultimii 3 ani.Se mentioneaza ca cei 5 , 3 ani se calc. prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Sau un contr proiectare + executie lucrari similare in val. min de 161.200 lei fara TVA.Pt lucrarile si serviciile prez drept exp. similara se prezeinta: copii dupa parti relevante ale contr.de lucrari(parti, durata, valoare, garantii, semnaturi), - copie dupa PV de receptie la terminarea lucr.si/sau PV de receptie finala ? daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor, Recomand. care sa contina modul de indepl. a oblig.contr., daca au fost inreg.neconf. care au condus la refaceri partiale sau totale, cazuri de accidente teh., receptii amanate sau respinse din cauza nerespect. param., Cerinta 2. Informatii privind personalulexecutie: RTE constructii rutiere, atestat MDRT; Sef santier ? ing.constructii rutiere, drumuri si poduri cu experienta profesionala in constr. de infras. rutiera, dovedita prin particip. la cel putin un proiect similar, 1 resp. cu manag. sanatatii si securitatii in munca; -resp cu manag. mediului; responsabil cu controlul tehnic de calitate pentru domeniile drumuri si produse pentru constructii (atestat sau decizie interna de numire); proiectare: 1 ing proiectant, specializ. Drumuri si poduri, cu experienta de minim 3 ani in domeniul constructii drumuri si poduri. Nu se accepta pers de specialit. care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;, Completare Cerinta 2Ofertantul va prez. CV pers de conducere si de specialitate in orig semnate si datate, Angajament de participare in original, copie certificata pentru conf cu originalul extras REVISAL, si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective, diplome, autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile valab. la data depunerii ofertelor.Nota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 3: Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispun operatorii economici pentru indepl.contr.Strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari sunt: Excavator, Autogreder, Compactor, Autobasculanta, Automacara, Laboratorde incarcari pentru efectuarea probelor.Toate utilajele prezentate trebuie sa fie in stare de functiune tehnica optima., Completare cerinta 3Pentru proiectare minim: Un calculator cu licenta pentru Windows; un echipament listare si tiparire documente, Soft intocmire devize de lucrari detinut cu licenta, Soft proiectare lucrari de drumuri ? detinut cu licentaToate acestea sunt considerate ca fiind minimul necesar pentru proiectarea si executia lucrarii., Informatii privind subcontractantii-Se va prezenta o lista cu subcontractantii si specializarea acestora, precum si cantitatile de lucrari si valoarea acestora. Se va atasa deviz de oferta pt. cantitatile de lucrari ce se vor executa semnat si insusit de firma subcontractoare, pentru fiecare categorie de lucrare ce va fi executata. Se va prezenta acordul de subcontractare, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat(fizic si valoric, inclusiv ca procent din vloarea contractului)., Informatii privind asociatii - Se prezinta Acordul de asociere in original, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei, Tert sustinator(daca este cazul) In cazul in care cerintele de calif referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate.Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr.925/2006. Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire, conf prev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face face parte integranta a contractului de achizitie publica. Standarde de asigurare a calitatii - Prezentare certificat ISO 9001/2008, Standarde de asigurare a protectiei mediului -Prezentarea certificatului ISO 14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer