Achizitie publica - Proiectare +executie Reabilitare drumuri comuna Gradinile ,jud Olt
Detaliu pentru invitatia numarul 336201
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336201/27.09.2012
Denumire contract: Proiectare +executie Reabilitare drumuri comuna Gradinile , jud Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GRADINILECod fiscal: 16556488, Adresa: Comuna Gradinile, Jud. Olt, Gradinile, Telefon: 0249541032, Fax: 0249541100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Gradinile, Jud. Olt, Gradinile, Romania, cod postal: 237447, telefon: +40 249541032, fax: +40 249541100, persoana de contact: Ion Dinca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Gradinile, str. Neda marinescu, nr.42, judet Olt.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare +executie Reabilitare drumuri comuna Gradinile , jud Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie Reabilitare drumuri comuna Gradinile , jud Olt
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3.200, 00 lei; Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Constituita prin: a) scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in original, cu valabilitate de 90 zile; b) ordin de plata depus in contul autoritatii contractante c) alte forme legale de garantare emise de societati de asigurari Garantia de participare se va retine in cuantum de 1612 lei in situatia prevazuta la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: Scrisoare de garantie bancara de buna executie / asigurare; sau -Retineri succesive din valoarea fara TVA a facturilor partiale, cu conditia ca suma initiala care se depune de contractant in contul deschis la trezoreria statului sa nu fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA. -alte forme legale de garantare emise de societati de asigurari Ofertantul va opta pentru una din modalitati in formularul de oferta. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Oferta va fi insotita de Scrisoarea de inaintare conform modelului ? Anexa 1.Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/ consortiului /asocierii. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Se completeaza Anexa 2 Declaratie privind eligibilitatea- Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare. Se compleaza Anexa 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 insotita de certificate constatatoare de plata a obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local in original/copie leg/copie cf. cu originalul.Se completeaza Anexa 4 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน?din OUG 34/2006, tinand cont ca persoanele cu functie de decizie in organiz., derularea si finaliz.procedurii de atribuire sunt: Primar Dinca Ion, Viceprimar Manea Constantin, Tol Iuliana - contabil, Bejan Oprea secretar, Stoian Carmen - membrii comisiei de evaluare, Consilieri: Baidac Alexandrina, Baidac ion, Colac Stefan, Frunza Florinel, Marin Tudor, Popescu Iulian, Stamin Ion, Ulieru Cezar, Stamin Sorin, Zamfira Cornel. Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf.Ordinul ANRMAP nr.314/12.10.2010.Prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura cf Anexei 6 .Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupacaz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: ? Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Ofertantul sa fie legal inregistrat si din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.Se prezinta Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, iar pt. Persoane juridice /fizice straine se prezinta certificat de rezidenta fiscala. Autoritatea contr. va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte certificatul constatator de la ORC in original/copie legalizata pentru conformitate cu copia depusa.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Experienta similara: pt. executie- lucrari similare drumuri in val.totala min de 155.000 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani. Se mentioneaza ca cei 5 se calc. prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Pt lucrarile prez drept exp. similara se prezeinta copie dupa PV de receptie la terminarea lucr.si/sau PV de receptie finala ? daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor, Recomand. care sa contina modul de indepl. a oblig.contr., daca au fost inreg.neconf. care au condus la refaceri partiale sau totale, cazuri de accidente teh., receptii amanate sau respinse din cauza nerespect. param., Cerinta 2. Informatii privind personalul executie. prin prezentare Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere si Lista personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului prin care ofertantul va face dovada ca dispune pentru executia contractuluide personalul necesar, insotite deCurriculum Vitae, copii dupa diplomele de studiu, certificarile, atestarile pentru fiecare persoana propusa care sa demonstreze pregatirea profesionala in domeniul cerut, cat si documentele din carerezulte relatia juridica a ofertantului cu personalul propus., Cerinta 3: Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnologice, inclusiv dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari sunt: Excavator sau buldoexcavator min 2 buc;Autogreder min 1 buc;Compactor min 1 buc; autobasculante min 2 buc;Macara min 1 buc, Vola - min 2 bucStatie de sortare , BalastieraSe va prezenta si dovada ca ofertantul dispune de utilajele mentionate in cadrul ofertei -in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, etc., Informatii privind subcontractantii- Se va prezenta o lista cu subcontractantiisi specializarea acestora, precum si cantitatile de lucrari si valoareaacestora. Se va atasa deviz de oferta pt. cantitatile de lucrari ce se vorexecuta semnat si insusit de firma subcontractoare, pentru fiecare categoriede lucrare ce va fi executata. Se va prezenta acordul de subcontractare, inoriginal sau copie legalizata, din care sa rezulte partea din contract pe careo va indeplini fiecare asociat(fizic si valoric, inclusiv ca procent din vloareacontractului)., Tert sustinator(daca este cazul)In cazul in care cerintele de calif referitoare la sit ec si fin si la capacitateatehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate.Angaj de sustinere vatrebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr.925/2006.Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire, conf prev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinereprezentat de ofertantul castigator va face face parte integranta a contractului de achizitie publica., Informatii privind asociatii - Se prezinta Acordul de asociere in original, dincare sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o vaindeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum siimputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei ISO 9001:2008 (sau echivalent) pentru domeniile de activitate care facobiectul contractului, valabil la data deschiderii ofertelor., ISO 14001:2005 (sau echivalent) pentru domeniile de activitate care facobiectul contractului, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 10:10