Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare faza PT+ CS , DE pentru obiectivul de investitii-REGULARIZARE PARAU GALDA IN GALDA DE JOS, JUDETUL ALBA


Detaliu pentru invitatia numarul 327002
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES
Numar invitatie: 327002/16.05.2012
Denumire contract: Proiectare fazaPT+ CS , DEpentru obiectivul de investitii-REGULARIZARE PARAU GALDA IN GALDA DE JOS, JUDETUL ALBA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURESCod fiscal: RO 23719936, Adresa: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Telefon: 0265260289, Fax: 0265264290, 0265267955
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Romania, cod postal: 540057, telefon: +40 265260289, fax: +40 265264290, persoana de contact: JOZSEF SOMOGYI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Targu Mures, str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Romania, cod postal: 540057- sala de sedinte-parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare fazaPT+ CS , DEpentru obiectivul de investitii-REGULARIZARE PARAU GALDA IN GALDA DE JOS, JUDETUL ALBA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare fazaPT+ CS , DEpentru obiectivul de investitii - REGULARIZARE PARAU GALDA IN GALDA DE JOS, JUDETUL ALBA
II.1.6) CPV: 71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 528, 204 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar.de part.este 10.564, 00lei Gar.trebuie sa fie irevocabila.?Perioada de valab.a gar.de partic.va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a of.? Forma de const.a gar.de partic.: -prin O.P.vizat cu 48 de ore inainte de deschiderea of.in contul de gar.aut.contr.identificat prin cod IBANRO13TREZ4765005XXX008483, deschis la. Trez.Tg Mures.In acest caz se solicita copie a O.P.pe care va aparea mentiunea -conform cu orig. Gar.de particip.poate fi constituita prin ordin de plata doar cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitatoare pana la data deschid.of.;sau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig., care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada de valab.prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-prin depunere in numerar la caseria autoritatii contractante-Ofertantii declarati I.M.M.-uri vorprezentaanexat formularului degarantie declaratia privind incad.intrepr.incateg.I.M.M. , inconformitate cu Ordonanta nr. 27 din26.01.2006, Garantia de participare se va returna de catre aut.contr.conform cu prev.art.88 -HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Ofert.va depune in acest sens o adresa de solicitareprivind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire. In masura in care Consiliul respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar.de participare, suma de 4.308, 20 lei, conform art.278ยน din O.U.G. 34/2006.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractuluireprezinta 10%din valoarea contractului, fara T.V.A..Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (3) si (4) din H.G. 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul 1.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.2) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006(documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la pct. a, c si d) Se va completa Formularul 2.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.3) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul) Se va completa Formularul 3 ;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : -D-l. Giurgea Teodor ? Director ABA Mures; -D-na ec. Patrascu Maria ?Director Economic ABA Mures; -D-na ing. Gheorghe Monica ?Director Tehnic ARA ABA Mures; -D-ling. Orban Laszlo Levente ?Director Tehnic E-I ABA Mures;4) -Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societateaare sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele.4' ) -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea aresediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata si ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, pentru bugetul de stat din ultimele trei luni, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006.Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata.5) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cuoferta independenta Se va completa Formularul 4: ??Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. 1) Certificat constatator emis de ONRC in baza Legii nr.26/1990 1) Certificat constatator emis de ONRC in baza Legii nr.26/1990;
-Certificatul constatator, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte adresa actuala, ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (constructii hidrotehnice). Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte deincheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).-Certificatul constatator, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte adresa actuala, ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (constructii hidrotehnice). Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2009-2011) a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 1.000.000 lei (pentru persoanele juridice romane). Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima: -cf. cursului mediu BNR in anul 2009, 1 euro= 4, 2373 ron-cf. cursului mediu BNR in anul 2010, 1 euro= 4, 2099 ron-cf. cursului mediu BNR in anul 2011, 1 euro= 4, 3197 ronBilanturile sau documentele edificatoare pentru demonstrarea sit. economice si financiare se vor prezenta in original sau copie, semnata de reprezentantul legal si stampilata pe fiecare pagina si avand mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 2) Inf privind efectivele medii anuale ale persoanelor angajate si al cadrelor deconducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin (3) lit. d) din OUG 34/2006-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentruexecutia lucrarilor, conf. art. 188 alin. (3) lit. c) din OUG 34/- se vor prezenta copii ale documentelor de absolvire si/sauspecializare/atestare/autorizare in domeniile impuse;
- se vor prezenta copii dupa contractele individuale de munca ale personalului invocat si/sau contractele de prestari serviciiincheiate intre ofertant si persoanele respective, ori alte documente relevante, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi;
- se vor prezenta CV-uri si declaratii de disponibilitate (in original sau in copie) In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor t, 1) -Lista serviciilor de proiectare prestate in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma).-Experienta similara pentru serviciile de proiectare a ofertantului se va demonstra prin prezentarea unui numar de maxim 3 contracte de servicii deproiectare, avand ca obiect constructii hidrotehnice - regularizari , indiguiri, supraanaltari, consolidari de mal, din care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor in urma) ale caror valoare cumulata sa fie cel putin egala (sau mai mare) cu525.000 leifara TVA.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta copii dupa informatii relevante din contractele respective de prestari servicii care certifica experienta similara, insotite de copii ale PV de predare-primire, care sa faca dovada finalizariicontractelor la val prezentata si de recomandari.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi i 1) -Certificat ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta decatre fiecare membru al asocierii)2)-Certificat ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau sediul aut.contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer