Achizitie publica - proiectare (faza Proiect Tehnic), executie si dotarii CENTRUL EUROREGIONAL DE INTERVENTIE CARDIO-VASCULARA INVAZIVA ?VIVA ANIMA?
Detaliu pentru invitatia numarul 331415
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331415/10.07.2012
Denumire contract: proiectare (faza Proiect Tehnic), executie si dotarii CENTRUL EUROREGIONAL DE INTERVENTIE CARDIO-VASCULARA INVAZIVA ?VIVA ANIMA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 0259437000, fax: +40 0259409406, persoana de contact: Birou Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei municipiului Oradea- Sala Mica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: proiectare (faza Proiect Tehnic), executie si dotarii CENTRUL EUROREGIONAL DE INTERVENTIE CARDIO-VASCULARA INVAZIVA ?VIVA ANIMA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: proiectare (faza Proiect Tehnic), executie si dotarii CENTRUL EUROREGIONAL DE INTERVENTIE CARDIO-VASCULARA INVAZIVA ?VIVA ANIMA?
II.1.6) CPV: 71321000-4 - Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 222, 310.87 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
118.000 lei; Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare in conformitate cu art.86 din HG 925/2006. In cazul achitarii prin Ordin de plata va fi virat in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, Titular de cont Municipiul Oradea. In situatia unei eventuale contestatii la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta contestatorului se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1), lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA si in conformitate cu art.90 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de 5 zile calendaristice de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea unui CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 INTRAT IN VIGOARE LA 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se solicita prezentarea unei declaratii completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului din documentatie- DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura?Se solicita prezentarea unei declaratii completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului nr. 10- DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului?- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180 , 181 si art 69?1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ilie Bolojan- primar; Mircea Malan- viceprimar;Ovidiu Muresan-viceprimar; Eduard Florea - Director Directia Economica, Consilieri locali -Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Cupsa Ioan, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresean Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu Daniel-membrii si supleanti in comisia de evaluare: Ardelean Claudia, Delcea Cristian, Mos Marius, Sim Dumitru, Marc Oltea Diana, Marcu Sebastian, Adina Marge, Kocsis Iuliana, -expert cooptat -Halasz Marcela si Iurcov BogdanPrezentare Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva). Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Aplicabilitatea in cadrul procedurii (1): In situatia in care din documentele solicitate la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din OUG 34/2006 respectiv ale art.97^1 din HG nr.925/2006.In situatia in care cele declarate in cadrul CERTIFICATului de participare la licitatie cu oferta independenta, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul in cauza va fi descalificat in baza punctului II.2 din certificatul in cauza.Nota: In cazul persoanelor juridice straine, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Referitor la asociere/angajament ferm de sustinere din partea unui tert: ? Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fiind obligati sa depuna in acest caz acordul de asociere completat conform Formularului nr. 5 ? Model ACORD DE ASOCIERE, in care vor preciza detaliat sarcinile ce revin fiecarui asociat. Acordul de asociere va fi insotit de o declaratie pe proprie raspundere prin care asociatii se obliga, in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, sa prezinte acordul de asociere in forma legalizata (Legalizarea documentului se va face de catre un notar public, conform legii 96/1995 actualizata) inainte de semnarea contractuluiIn cazul unei asocieri, cerintele solicitate pentru indeplinirea criteriilor de calificare si selectie referitoare la situatia personala trebuie indeplinite de catre fiecare asociat. Documentele solicitate vor fi prezentate de fiecare dintre asociati.Cerintele privitoare la situatia personala nu pot fi indeplinite prin prezentarea unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, termen maxim intre emitere si data limita de depunere a ofertelor ? 30 zile (certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor), din care sa rezulte : - ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice servicii de proiectare/lucrarile/produse si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor;
- ca nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.Pentru aparatura medicala ofertantul/ofertantul asociat va prezenta aviz de la Ministerul Sanatatii valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, iar pentru aparatura care necesita avizare CNCAN se va prezenta autorizatie de furnizare si autorizatie de instalare, manipulare si punere in functiune emisa de catre CNCAN valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Persoane juridice /fizice Straine : Prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate vor fi traduse in limba romana de catre un traducator autorizat si legalizate conform legislatiei in vigoareReferitor la asociere/angajament ferm de sustinere din partea unui tert: ? Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fiind obligati sa depuna in acest caz acordul de asociere completat conform Formularului nr. 5 ? Model ACORD DE ASOCIERE, in care vor preciza detaliat sarcinile ce revin fiecarui asociat. Acordul de asociere va fi insotit de o declaratie pe proprie raspundere prin care asociatii se obliga, in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, sa prezinte acordul de asociere in forma legalizata (Legalizarea documentului se va face de catre un notar public, conform legii 96/1995 actualizata) inainte de semnarea contractului.Cerintele solicitate pentru indeplinirea criteriilor de calificare si selectie referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinite de catre fiecare asociat. Documentele solicitate vor fi prezentate de fiecare dintre asociati.? In cazul unei asocieri, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati- respectiv subcontractantul, daca este cazul- detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care se solicita autorizarea.? Cerintele privitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, nu pot fi indeplinite prin prezentarea unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani fiscali 2009, 2010 si 2011, sa fie de : - minim 12.444.621, 74 lei -Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010 si 2011 vizate si inregistrate la organele competente -Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor care sa contina: -executia si finalizarea in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor a unor lucrari similare cu cele care fac obiectul procedurii, in valoare de minim 2.026.000 lei fara TVA si care fac obiectul unui contract de lucrari sau maxim doua contracte de lucrari -Lista de lucrari +Formular de experienta similara pentru lucrarea solicitata, insotita de copie dupa contract(parti relevante din contract: parti contractante, nr si data , obiectul si pretul contractului , semnaturi), proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare de la beneficiar precum si alte documente(dupa caz) din care sa rezulte executia lucrarilor similare solicitate si valoarea acestora., Cerinta nr.2 - lista principalelor contracte de furnizare din ultimii 3 ani care sa contina cel putin un contract similar EFECTUAT in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei, din care sa reiasa ca ofertantul a furnizat in ultimii 3 ani produse similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 4.168.537, 39 lei fara TVA, care fac obiectul unui contract sau maxim doua contracte insotita de copia unor parti relevante ale contractului declarat pentru a fi luat in calcul la indeplinirea cerintelor privind experienta similara, procesul verbal de receptie la instalare si punerea in functiune si recomandare din partea beneficiarului;, Cerinta nr.3 - informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia contractului prin care sa faca dovada ca dispune de personal specializat pe fiecare domeniu ce face obiectul prezentei proceduri (proiectare, executie, furnizare, instalare si punere in functiune)., Cerinta nr.4 - informaii privind subcontractantii. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Declaratie cu subcontractantii si datele solicitate referitor la acestia Se vor prezenta documente/ certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/2008 valabil la data deschiderii ofertelor pentru toate categoriile de servicii de proiectare/lucrari/furnizare aparatura ce fac obiectul contractului In cazul asocierii, certificatul ISO 9001/2008, valabil la data deschiderii , va fi prezentat de fiecare asociat aferent categoriilor de lucrari pe care le va executa in cadrul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este atasata pe SEAP la sectiuneaDocumentatie si Clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Credite externe cu garantia statului
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 14:42