Achizitie publica - Proiectare faza PT + DDE si exec. lucr. Amenaj. peisag. ? parc dendrologic in or. Chitila-etapa 3
Detaliu pentru invitatia numarul 323460
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323460/06.04.2012
Denumire contract: Proiectare faza PT + DDE si exec. lucr. Amenaj. peisag. ? parc dendrologic in or. Chitila-etapa 3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CHITILA (CONSILIUL LOCAL CHITILA)Cod fiscal: 4420848, Adresa: str. Ion Olteanu, nr. 6, Chitila, Telefon: 021.436.37.09, Fax: 021.436.37.10
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ion Olteanu, nr. 6, Chitila, Romania, cod postal: 077045, telefon: +40 214363709, fax: +40 214363710, persoana de contact: Elena Petre
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Ion Olteanu, nr. 6, Orasul Chitila, judetul Ilfov, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare faza PT + DDE si exec. lucr. Amenaj. peisag. ? parc dendrologic in or. Chitila-etapa 3
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Finalizarea amen. Parcului Dendrologic al Orasului Chitila. Exec. alei, montaj banci , cosuri de gunoi, stalpi de iluminat, plante variate. De asemenea sunt prevazute si doua zone specifice: unul de joaca pentru copii, si unul de antrenament pentru adolescenti si adulti.
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 790, 294.51 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 35 000 Lei;Perioada de valabilitatei: 60zile de la data depunerii ofertelor;Forma de constituire a garantiei de participare: 1.un instrument de garantare irevocabil emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari; 2.op in Contul IBAN al autoritatii contractante: RO96TREZ4225006XXX000296 deschis la Trezoreria Buftea, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular si se va depune in original.In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu Formularul nr. 10 si se va prezenta insotit de traducerea in limba romana (autorizata si legalizata). IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare : declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Ofertantul carea depus contestatie in cadrulprocedurii de atribuire, contestatie care a fost respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, conform art.2781 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, i se va retine din prezenta garantie de participare suma prevazuta legal
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea ctr..Se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0.5% din pretul contractului, iar contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. si prezentarea Cazierului judiciar si fiscal al societatii, aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor ? in original sau in copie conform cu originalulDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. 1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.2. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat - original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Certificatele fiscalesolicitate vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se vor depune ofertele3. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local - original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Certificatele fiscalesolicitate vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se vor depune oferteleNota : a. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii 571/2003 privind codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Prin urmare, operatorii economici vor prezenta certificatele privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata coreland data scadenta a obligatiilor de plata cu data deschiderii ofertelor (obligatiile de plata din luna anterioara celei in care s-a stabilit data deschiderii ofertelor daca data deschiderii ofertelor este stabilita in intervalul 01-25 ale lunii sau obligatiile de plata din luna in care s-a stabilit data deschiderii ofertelor daca data deschiderii ofertelor este stabilita in intervalul 26-31 ale lunii .b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;c. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.d. Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare in conditiile prevazute de art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din O.U.G. nr. 34/2006.Completarea si prezentarea Formularului nr. 16 ? in originalIn situatia in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul se afla in una dintre situatiile prevazute la articolul 69(1) din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functie de decizie din partea achizitorului in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Elena Petre ? Referent, Ionica Constantin ? Inspector, Emilian Oprea ? Primar, Huidici Viorel ? Sef serviciu impozite si taxe, Niculae Dumitru ? Viceprimar, Andrei Coste ? Consilier primar.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Acest formular va fi prezentat si de fiecare subcontractant si tert sustinatorDeclaratia privind calitatea de participant la proceduraCompletarea si prezentarea Formularului nr. 12, in conformitate cu dispozitiile art 46 din OUG 34/2006 - in originalIn cazul asocierii unui grup de operatori economici, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Acest formular va fi prezentat si de fiecare subcontractant.Certificat de participare cu oferta independentaCompletarea si prezentarea Formularului nr. 13, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta ? in originalIn cazul asocierii unui grup de operatori economici, liderul asocierii este obligat sa prezinte acest formular in numele asocierii Documente care dovedesc forma de inregistrarePrezentarea in original, in copie legalizata, copie confor cu originalul a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte cel putin faptul ca : - executantul are in obiectul de activitate : - Activitati de intretinere peisagistica, cod CAEN 8130, - Lucrari de instalatii electrice, cod CAEN 4321, - Comert cu ridicata nespecializat, cod CAEN 4690, - Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea pentru proiectare, cod CAEN 7112- Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului - copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila;Nota 1: a. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa solicite certificatul constatator si in original, in cazul in care acesta a fost depus inoferta in copie conform cu originalul.b. Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract.c. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota 2: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1 Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2008, 2009 si 2010.2 2. Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010), vizate si inregistrate de organele competente.Nivel minim: Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 3550000 Lei3. 3. Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) in cuantum de minim 300 000 lei si care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract, pe o perioada de 3 luni, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic4. Nivelul indicatorului financiar ?Lichiditate generala? la sfarsitul anului 2010 sa fie minim 100%.Acord de asociere (daca e cazul)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Exp similara: Lista pp lucr exec in ult 5 ani/ pp serv prestate in ult 3 ani. - Of tr sa faca dov ca a exec in ult 5 ani cel putin un contr similar de lucr de nat lucr prev in cs, cu o val de min 1700000 lei (fara TVA); -Of tr sa faca dov ca a prestat in ult 3 anicel putin un contr de serv de nat celor prev in cs. Nota: Pt indepl cerintelor priv exp simil se accepta: a) fie prez. 1 contr de proiect si exec de nat celor prev in cs. b) fie prez. 1 contr de exec si a 1 contr de proiect de nat celor prev in cs. c) pt serv de proiectare nu se impune un nivel valoric. Prin contr similar se intelege, acel contr care acopera prin obiectul sau cel putin princip tipuri de lucr care fac obiectul cs: Furniz si mont echip de joaca, Lucr de mont supraf antitrauma cauciuc turnat la rece, Exec retele ilumin, Amenaj peisag si decorative, Exec alei, Furniz si mont sist de irigatii Pt demonstr cer min, of are oblig de a compl F 17 pt fiecare contr ment in F 4, Niv min: 1. Of tr sa faca dov ca are in dotarea sa sau poate dispune de : Mini buldoexcav multifunct - 1 buc.; Autoutilitara - 2 buc, Auto transport pers - 2 buc, Buldoexcav cu tonaj min 8, 5 t - 1 buc, Cilindru vibrocompactor min 1, 5 tone - 1 buc, Echip finisor automat pt realiz supraf antitrauma cauciuc turnat max 1 m lat - 1 buc, Mixer prof am cauciuc, cap min 250l/sarja - 2 buc, Platf cantarire cauciuc - 1 buc, Picon hidraulic min 150kg - 1 buc, Gener curent trifazic - 2 buc, Masina tuns gazon - 1 buc, Masina insamantat - 1 buc, Motocultor - 1 buc, Placa vibr - 1 buc, Plotter A0 si A0 color? cate 1 buc, Imprimanta color A3 ? 1 buc, Licenta soft devize siprogr proiectare, Statie tot mas topo ? 1 buc Nota: In caz in care op ec are in dotarea sa / poate dispune de echip mentionateprin doc care atesta detinerea acestora si nu prez doc incheiate cu op ec posesori ai resp echip pt per programata de exec a lucr, oferta va fi respinsa. 2. Soft de management de proiect 3.Dotari de lab, Cap prof Niv min: 1 manager proiect ? ing cu st sup teh, ang cu norma intreaga, care are curs de projectmanag, exp relev (implic in 1 proiect simil); 1 responsabil cu supravegherea lucrarilor autorizat ISCIR pt dom ?Mont si repar/ Intret si reviz echip pt agrement?; 1 sef santier ? ing cu st sup, exp in lucr de amenloc de joaca si mont supraf antitrauma; 1 ing constructor cu specializ constr, exp 3 ani; 1 ing protectia mediului, cu st sup teh si st aprofund in ingin prot med ; 1 coordonator securitate si sanatate in munca ; 2 mecanici utilaj; 1 dulgher; 1 resp tehnic cu executia (RTE) in dom constr, cu st sup, exp 1 an; 1 manager calitate (vechime 4 ani) cu st sup teh; 1 ing instalatii (vech 3 ani); 1 ing horticol (vech 2 ani); 1 resp cu protectia mediului (vech2 ani); 1 electrician; 1 sudor autorizatISCIR; 1 specialist in arhit peisagera cu st sup, exp 2 ani; 1 lacatus mecanic; 1 mecanic montatorintret si repar, 1 instalator; 1 topometrist; 1 ing proiectant atestat AICPS, 1. Informatii privind subcontractantii : Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Nota: a. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. Certificate de calitatedocument care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii privind modul de conducere si controlul activitatilor aferente obiectului proceduriiCertificate de mediudocument care sa ateste implementarea standardelor de management al mediului pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: 1. Punctajul (50 pct) pt fact de eval ?Pretul total? se acorda astfel: Pt cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul max alocat fact de evalrespectiv. Pt celelalte pret ofertate pctj de acorda proport: P(n)= Pretmin / Pret(n) x 50 puncte P(n)= Pnctj ofertei pt fact de eval ?Pretul total?. Pretmin = Pretul cel mai mic ofertat in cadrul proced de atrib. Pret(n) = Pretul ofertat de op ecpt care se calc punctj. Nota: Pret ofert care se va lua in calcul in vederea evaluarii este cel declarat de ofertant, calculat pe baza pret din listele de cantit de lucrari.
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: Punctj (20 pct) pt fact de eval ?Termenul de executie a lucrarii? se acorda astfel: Pt cea maimica dur de exec a lucr se acorda punctmax alocat fact de evalresp. Dur de exec min accept, sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 30 de zile; Pt celelalte dur de exec a lucr punctj se acorda proport: P(n) = DEmin / DE(n) x 20 puncte P(n) = punct ofpt fact de eval?Dur de exec a lucr?; DEmin = cea mai mica dur de exec a lucr ofertata in cadrul proced; DE(n)= dur de exec a lucr ofertata de op ecpt care se calc punctj. Dur de exec max accept, peste care oferta va fi decl neconf este de: 12 luni Nota: Dur de exec a luci = per in care of se oblig sa exec lucr, conf form de ofsi a graffizic si val. Dur de exec =intre mom emiterii ordin de incep al lucr si mom recept lucr. Dur de exec va fi insot de graf de exec si de descr detaliata a lucr dpdv tehnologic al resurs mate, mecanice si de pers.
Perioada de garantie a produselor / echipamentelorde joaca / recreere
30
Descriere: Punctj (30 pnct) pt fact de eval?Per de gar a prod/echip de joaca/recr?: Nu se accepta per de gar mai mici de 24 luni calend; Pt of care prevad gar min accept de 24 luni se acorda 0 pnct; Pt of care prevede cea mai mare per de gar punct se acorda: ptdefectele de mat/prod ale echip de joaca ref la ¬¬¬¬: panouri (placaj lacuit/ compact /polietilena) stalpi (otel galvanizat vopsit (P1) 10pnct; ptdefect de mat/prod ale echip de joaca ref la ¬¬¬¬¬¬: panouri de placaj anti ? alunecare si stalpi din lemn (P2) 8pnct; ptdefect de mat/prod ale echip de joaca ref la ¬¬¬¬¬¬: arcuri i piese din plastic fixe sau rotativa (P3) 7pnct; Pt rezistenta granulelor de cauciuc colorate din supraf antitrauma (cauciucul turnat) (P4) 5pnct Pt celelalte of, punctj pt fiecare subfactor de eval se acorda proport: P(n) =G(n) ? Gminima acceptata / Gmax. ? Gminima acceptata x N(s);Punctj gen pt acest criteriu de eval: P(g) = P1 + P2 + P3 + P4
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 11:40