Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Proiectare faza PTh, DDE, documentatii necesare pentru avize, acorduri si autorizatii" pentru investitia "Reabilitarea drumului comunal DC 150 in satul Valea Ugra, comuna Lunca de Sus, judetul Harghita"


Detaliu pentru invitatia numarul 339424
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA LUNCA DE SUS
Numar invitatie: 339424/14.11.2012
Denumire contract: "Proiectare faza PTh, DDE, documentatii necesare pentru avize, acorduri si autorizatii" pentru investitia "Reabilitarea drumului comunal DC 150 in satul Valea Ugra, comuna Lunca de Sus, judetul Harghita"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LUNCA DE SUSCod fiscal: 4246220, Adresa: Sat Lunca de Sus nr.537- judetul Harghita, Lunca de Sus, Telefon: +40 266339101, Fax: +40 266339026
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Lunca de Sus nr.537- judetul Harghita, Lunca de Sus, Romania, cod postal: 537155, telefon: +40 745372107, fax: +40 266339026, persoana de contact: Timar Zsombor Laszlo
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Lunca de Sus, Sat Lunca de Sus, nr. 537, judetul Harghita, Romania, cod postal: 537155, telefon: +40 745372107, fax: +40 266339026, persoana de contact: Timar Zsombor Laszlo
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Proiectare faza PTh, DDE, documentatii necesare pentru avize, acorduri si autorizatii" pentru investitia "Reabilitarea drumului comunal DC 150 in satul Valea Ugra, comuna Lunca de Sus, judetul Harghita"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Proiectare faza PTh, DDE, documentatii necesare pentru avize, acorduri si autorizatii" pentru investitia "Reabilitarea drumului comunal DC 150 in satul Valea Ugra, comuna Lunca de Sus, judetul Harghita"
II.1.6) CPV: 71245000-7 - Planuri de aprobare, schite de lucru si specificatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 989.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan.de partic.se constituie in lei si va fi in cuantum de 2%din val.neta estim.a contr.: 1.679, 79 lei, data cursului de referinta leu/alta valuta: data publicarii invitatiei de participare in SEAPOf.-tii care doresc sa benef.de reducere de 50%pt.garan.de partic., tb.sa faca dovada incadrarii in preved.Legii 346/2004, cu modif.si complet.ulter.In cazul asocierilor, se va considera incad.in categoria IMM daca fiecare aso.intra in cat.IMM-urilor. Per. de valab.a garan.de partic.: 150zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garan.de partic.: -prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soci.bancara ori de o soci. de asigurari in cuantumul si pt.perioada prevaz.in doc.de atribuire, pt.participare cu oferta la proced.de atrib.a contr.de achiz.publica, prezentata in original, SAU-prin Ordin de plata priv.viram.bancar a garan.de partic., cu viza bancii, in contul autorit.contr.(AC) nr. RO45 TREZ 3512 1450 2040 1XXX deschis la Trezoreria M-Ciuc, prez.in copie semn.si stamp.pt.conf. de ofertant, SAU-prin depunerea sumei in numerar la sediul AC. Chitanta va fi prez. in copie semnata si stampilata pt.conformitate de ofertant.ATENTIE!-Garan.de partic.treb.sa fie prezentata cel tarziu pana la deschiderea ofertelor, sub sanctiunea descalificarii ofertantilor.-AC are dreptul de a retine garan.de partic., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.situatii: a)isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia, b) oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contractul in per.de valab.a ofertei, c)nerespect.oblig.priv.prezent.contr.de subcontractare si/sau contr.de asociere conf.celor stabilite in prezenta doc.de atrib.-Conf.art.278^1, alin.(1) din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din garan.de partic. in raport cu val.estim.a contractului, 1%din aceasta valoare, adica 839, 89 lei.
Garantie de buna executie
Garant.de buna exec.se constit.in lei si va fi in cuantum de 10% din pretul contr., fara TVA, data cursului de referinta leu/alta valuta: data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Perioada garant.de buna exec.: cel tarziu pana la 11.03.2015Modul de constit.: A) Instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc.de asig., care va fi prezentata si se constitue in 3zile lucr. De la data semnarii contr-lui SAUB) Retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale, respect.Art.90., alin.(3) HG925/2006cu mod.si compl.ulter.Termen limita pt.constit.garant.de buna exec.: 3zile lucr.de la data semn.contr-lui.ATENTIE!-Constit.garant.de buna exec.reprez.condit.oblig.pt.eliberarea ordinului de incepere.-In cazul in care ofertantul nu respecta termenele stabilite pt.constit.garant.de buna exec., contractul isi va pierde valabilitatea fara nici o alta formalitate sau notificare intre parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - Solicitat, in original ?Formular 180Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Solicitat, in original ?Formular 181Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Solicitat, in original ? Formular 69^1.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Timar Zsombor Laszlo; ? primar, Bodor Magdolna ? Presedintele comisiei de evaluare, Tanko; Gyorgy Jo;zsef si Bodor Rozalia ? membrii comisiei de evaluare, Karacsony Imre ? membru supleant. Consilieri locali: Bodor Emeric, Mathe Zoltan, Tanko; Peter, Blaga Istvan - Andor, Simon Ferenc, Ambrus Andor, Gabor Bela, Ambrus Janos, Tanko; Zsigmond ? Istvan, Tanko; Sandor, Eross Tibor ? Rezso.Cerinta nr.4Certificat de participare - Solicitat, in original ? Formular C.ATENTIE! Potrivit Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP, fiecare ofertant/candidat la orice forma de licitatie va prezenta o declaratie pepropria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Acest certificat se va prezenta obligatoriu, nu va fi inlocuit cu o declaratie.Cerinta nr.5Informatii generale si incadrarea in categoria de IMM - Solicitat, in original ? Formular IGCerinta nr.6Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Solicitat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF prin structura teritoriala competenta, pentru obligatiile de plata la bugetul consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor la bugetul de stat, fondul asigurarilor de sanatate, fondul asigurarilor sociale de stat si fondul de somaj scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care reiese situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Pentru persoane juridice straine din statele membre al UE : orice alt document echivalent eliberat de autoritatile competente conform legislatiei nationale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care reiese situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original) ATENTIE!-Demonstrarea acestor cerinte se va face exclusiv de catre ofertant. Prin ofertant se intelege o persoana juridica sau o asociere de persoane juridice. Nu sunt asimilate ofertantului persoanele juridice care au calitatea de subcontractant.Cerinta nr.1Certificat constator, eliberat de ORC de pe langa tribunalul competent - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE !-Din certificatul constatator reiese faptul ca ofertantul detine cod CAEN pentru servicii asimilate codului CPV.-Solicitat, in original, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine din statele membre al UE : orice alt document echivalent eliberat de autoritatile competente conform legislatiei nationale, in original, copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, din care reiese situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original).ATENTIE!-Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original/ copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind situatia economico-financiara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii 3 (trei) ani este de cel putin 199% din valoarea totala estimata, adica 167.139, 10 lei- Curs de referinta RON/EURO mediu BCE pentru anul 2009 este de 4, 2399, pentru anul 2010 este de 4, 2122 iar pentru anul 2011 de 4, 2391.- Se solicita: Bilantul exercitiului financiar incheiat pentru ultimii 3 (trei) ani, cu confirmarea depunerii de ANAF prin structura teritoriala competenta sau a altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Experienta similara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cel putin 1 (un) contr.similarATENTIE !- Cer.minima poate fi indep.si prin maxim 2 (doua) contracte- Prin contr.similare se int. proiectare (faza PTh, cu faza de proiectare fin., cu proiectul verificat de catre un verif.tehnic atestat), in cadrul proiectelor avand ca obiect: reabilitarea/construirea drumurilor de interes local, clasa tehnica V., drum comunal (drum public) sau superior avand o valoare a contractului de cel putin 74.000 lei.Se solicita: Declaratie privind lista principalelor servicii, prestate in ultimii 3 (trei) ani ? Formular ER si recomandari SI/SAU procese verbale de receptie, Cerinta nr.2: Personalul de care dispune (angajat) sau al carui angaj.de partici.a fost obt.de op. economic.- CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cel putin 1 expert minim 1 inginer de specialitate cu o exp.profesionala generala de 5 ani si cu o exp.profesionala specifica de 3 ani.Se solicita: Inf-tii ref.la personalul implicat direct ? Formular PD- CV-urile ptru fiecare angajat/personal cu angaj.de partici. inclus in decl., angaj. de par.- Copie dupa diplome rel. ptru fiecare angajat/ personal cu angaj. de partici. inc.in decl.-Angaj. de partici. Din angaj. de partici. tb. sa reiasa faptul ca in cazul in care ofert. respectiv va fi select. pers. de la care a fost obtinut angaj.-ul va fi angajat la ofertantat/subcontractant.Pers. care vor sa desfasoara activitati conf. OUG 44/2008 (ex. II., PFA) sunt considerati subcontractanti, astfel trebuie sa depuna acord de subcontractare si nu angaj.de particip., Cerinta nr.3: Informatii privind subcontractantiiATENTIE !- Se vor completa cate un acord de subcontractare pentru fiecare pers juridica in parte.Se solicita: acord de subcontractante, Cerinta nr.4: Acord de asociere (dupa caz) Cerinta nr.1: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!, Cerinta nr.2: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului: Certificat ISO 14001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara. Oferta cu pretul cel mai scazut va fi punctata cu punctajul maxim de 55 puncte. Pentru celelalte oferte se va aplica algoritmul de calcul. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: F1 = 55% x ( pretul cel mai scazut /pret ) [exprimat in lei]
Durata de proiectare
45
Descriere: Durata de proiectare: nr. zile calendaristice necesare pentru intocmirea proiectului tehnic de la data eliberarii ordinului de incepere, minim 10 zile ? maxim 60 de zile. Oferta care prezinta cea mai scurta durata de proiectare va primi punctajul maxim de 45 puncte. Ofertele a caror durata depaseste durata maxima precizata vor fi declarate neconforme, iar ofertele a caror durata este sub durata minima precizata, nu vor fi punctate suplimentar (li se va acorda punctaj maxim).Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: F2 = 45% x ( cea mai scurta durata / durata ) [exprimat in zile]
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare de pe adresa de internet: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer