Achizitie publica - "Proiectare faza PTh, DDE, documentatii necesare pentru avize, acorduri si autorizatii" pentru investitia "Reabilitarea drumului comunal DC 150 in satul Valea Ugra, comuna Lunca de Sus, judetul Harghita"
Detaliu pentru invitatia numarul 339424
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339424/14.11.2012
Denumire contract: "Proiectare faza PTh, DDE, documentatii necesare pentru avize, acorduri si autorizatii" pentru investitia "Reabilitarea drumului comunal DC 150 in satul Valea Ugra, comuna Lunca de Sus, judetul Harghita"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LUNCA DE SUSCod fiscal: 4246220, Adresa: Sat Lunca de Sus nr.537- judetul Harghita, Lunca de Sus, Telefon: +40 266339101, Fax: +40 266339026
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Lunca de Sus nr.537- judetul Harghita, Lunca de Sus, Romania, cod postal: 537155, telefon: +40 745372107, fax: +40 266339026, persoana de contact: Timar Zsombor Laszlo
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Lunca de Sus, Sat Lunca de Sus, nr. 537, judetul Harghita, Romania, cod postal: 537155, telefon: +40 745372107, fax: +40 266339026, persoana de contact: Timar Zsombor Laszlo
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Proiectare faza PTh, DDE, documentatii necesare pentru avize, acorduri si autorizatii" pentru investitia "Reabilitarea drumului comunal DC 150 in satul Valea Ugra, comuna Lunca de Sus, judetul Harghita"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Proiectare faza PTh, DDE, documentatii necesare pentru avize, acorduri si autorizatii" pentru investitia "Reabilitarea drumului comunal DC 150 in satul Valea Ugra, comuna Lunca de Sus, judetul Harghita"
II.1.6) CPV: 71245000-7 - Planuri de aprobare, schite de lucru si specificatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 989.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan.de partic.se constituie in lei si va fi in cuantum de 2%din val.neta estim.a contr.: 1.679, 79 lei, data cursului de referinta leu/alta valuta: data publicarii invitatiei de participare in SEAPOf.-tii care doresc sa benef.de reducere de 50%pt.garan.de partic., tb.sa faca dovada incadrarii in preved.Legii 346/2004, cu modif.si complet.ulter.In cazul asocierilor, se va considera incad.in categoria IMM daca fiecare aso.intra in cat.IMM-urilor. Per. de valab.a garan.de partic.: 150zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garan.de partic.: -prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soci.bancara ori de o soci. de asigurari in cuantumul si pt.perioada prevaz.in doc.de atribuire, pt.participare cu oferta la proced.de atrib.a contr.de achiz.publica, prezentata in original, SAU-prin Ordin de plata priv.viram.bancar a garan.de partic., cu viza bancii, in contul autorit.contr.(AC) nr. RO45 TREZ 3512 1450 2040 1XXX deschis la Trezoreria M-Ciuc, prez.in copie semn.si stamp.pt.conf. de ofertant, SAU-prin depunerea sumei in numerar la sediul AC. Chitanta va fi prez. in copie semnata si stampilata pt.conformitate de ofertant.ATENTIE!-Garan.de partic.treb.sa fie prezentata cel tarziu pana la deschiderea ofertelor, sub sanctiunea descalificarii ofertantilor.-AC are dreptul de a retine garan.de partic., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.situatii: a)isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia, b) oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contractul in per.de valab.a ofertei, c)nerespect.oblig.priv.prezent.contr.de subcontractare si/sau contr.de asociere conf.celor stabilite in prezenta doc.de atrib.-Conf.art.278^1, alin.(1) din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din garan.de partic. in raport cu val.estim.a contractului, 1%din aceasta valoare, adica 839, 89 lei.
Garantie de buna executie
Garant.de buna exec.se constit.in lei si va fi in cuantum de 10% din pretul contr., fara TVA, data cursului de referinta leu/alta valuta: data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Perioada garant.de buna exec.: cel tarziu pana la 11.03.2015Modul de constit.: A) Instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc.de asig., care va fi prezentata si se constitue in 3zile lucr. De la data semnarii contr-lui SAUB) Retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale, respect.Art.90., alin.(3) HG925/2006cu mod.si compl.ulter.Termen limita pt.constit.garant.de buna exec.: 3zile lucr.de la data semn.contr-lui.ATENTIE!-Constit.garant.de buna exec.reprez.condit.oblig.pt.eliberarea ordinului de incepere.-In cazul in care ofertantul nu respecta termenele stabilite pt.constit.garant.de buna exec., contractul isi va pierde valabilitatea fara nici o alta formalitate sau notificare intre parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind situatia economico-financiara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii 3 (trei) ani este de cel putin 199% din valoarea totala estimata, adica 167.139, 10 lei- Curs de referinta RON/EURO mediu BCE pentru anul 2009 este de 4, 2399, pentru anul 2010 este de 4, 2122 iar pentru anul 2011 de 4, 2391.- Se solicita: Bilantul exercitiului financiar incheiat pentru ultimii 3 (trei) ani, cu confirmarea depunerii de ANAF prin structura teritoriala competenta sau a altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Experienta similara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cel putin 1 (un) contr.similarATENTIE !- Cer.minima poate fi indep.si prin maxim 2 (doua) contracte- Prin contr.similare se int. proiectare (faza PTh, cu faza de proiectare fin., cu proiectul verificat de catre un verif.tehnic atestat), in cadrul proiectelor avand ca obiect: reabilitarea/construirea drumurilor de interes local, clasa tehnica V., drum comunal (drum public) sau superior avand o valoare a contractului de cel putin 74.000 lei.Se solicita: Declaratie privind lista principalelor servicii, prestate in ultimii 3 (trei) ani ? Formular ER si recomandari SI/SAU procese verbale de receptie, Cerinta nr.2: Personalul de care dispune (angajat) sau al carui angaj.de partici.a fost obt.de op. economic.- CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cel putin 1 expert minim 1 inginer de specialitate cu o exp.profesionala generala de 5 ani si cu o exp.profesionala specifica de 3 ani.Se solicita: Inf-tii ref.la personalul implicat direct ? Formular PD- CV-urile ptru fiecare angajat/personal cu angaj.de partici. inclus in decl., angaj. de par.- Copie dupa diplome rel. ptru fiecare angajat/ personal cu angaj. de partici. inc.in decl.-Angaj. de partici. Din angaj. de partici. tb. sa reiasa faptul ca in cazul in care ofert. respectiv va fi select. pers. de la care a fost obtinut angaj.-ul va fi angajat la ofertantat/subcontractant.Pers. care vor sa desfasoara activitati conf. OUG 44/2008 (ex. II., PFA) sunt considerati subcontractanti, astfel trebuie sa depuna acord de subcontractare si nu angaj.de particip., Cerinta nr.3: Informatii privind subcontractantiiATENTIE !- Se vor completa cate un acord de subcontractare pentru fiecare pers juridica in parte.Se solicita: acord de subcontractante, Cerinta nr.4: Acord de asociere (dupa caz) Cerinta nr.1: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!, Cerinta nr.2: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului: Certificat ISO 14001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara. Oferta cu pretul cel mai scazut va fi punctata cu punctajul maxim de 55 puncte. Pentru celelalte oferte se va aplica algoritmul de calcul. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: F1 = 55% x ( pretul cel mai scazut /pret ) [exprimat in lei]
Durata de proiectare
45
Descriere: Durata de proiectare: nr. zile calendaristice necesare pentru intocmirea proiectului tehnic de la data eliberarii ordinului de incepere, minim 10 zile ? maxim 60 de zile. Oferta care prezinta cea mai scurta durata de proiectare va primi punctajul maxim de 45 puncte. Ofertele a caror durata depaseste durata maxima precizata vor fi declarate neconforme, iar ofertele a caror durata este sub durata minima precizata, nu vor fi punctate suplimentar (li se va acorda punctaj maxim).Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: F2 = 45% x ( cea mai scurta durata / durata ) [exprimat in zile]
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare de pe adresa de internet: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 16:06