Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Proiectare faza PTh, DDE, inclusiv asisten?a tehnica din partea proiectantului pentru modernizare drum si constructii civile (construire gradinita, extindere casa de cultura sat Delnita si Pauleni), audit energetic ?i realizarea certificatelor de perform


Detaliu pentru invitatia numarul 320268
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Pauleni Ciuc
Numar invitatie: 320268/15.02.2012
Denumire contract: ?Proiectare faza PTh, DDE, inclusiv asisten?a tehnica din partea proiectantului pentru modernizare drum si constructii civile (construire gradinita, extindere casa de cultura sat Delnita si Pauleni), audit energetic ?i realizarea certificatelor de performan?a energetica?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Pauleni CiucCod fiscal: 4246262, Adresa: Pauleni Ciuc nr. 76, Pauleni-Ciuc, Telefon: 0266-333705, Fax: 0266-333705
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pauleni Ciuc nr. 76, Pauleni-Ciuc, Romania, cod postal: 537230, telefon: +40 266333601, fax: +40 266333705, persoana de contact: Ferencz Csaba - primar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Pauleni Ciuc nr. 76, Pauleni-Ciuc, jud. Harghita, Romania, cod postal: 537230
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Proiectare faza PTh, DDE, inclusiv asisten?a tehnica din partea proiectantului pentru modernizare drum si constructii civile (construire gradinita, extindere casa de cultura sat Delnita si Pauleni), audit energetic ?i realizarea certificatelor de performan?a energetica?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Proiectare faza PTh, DDE, inclusiv asisten?a tehnica din partea proiectantului, pentru modernizare drum si constructii civile (construire gradinita, extindere casa de cultura sat Delnita si Pauleni), audit energetic ?i realizarea certificatelor de performan?a energetica?, cuprinzand doua loturi, pentru investitia ?Modernizarea strazilor din localitatile Pauleni, Delnita, Soimeni, Construire gradinita cu program scurt in satul Delnita, comuna Pauleni-Ciuc, Extindere casa de cultura, sat Delnita, comuna Pauleni-Ciuc, Extindere casa de cultura, sat Pauleni, comuna Pauleni-Ciuc?
II.1.6) CPV: 71245000-7 - Planuri de aprobare, schite de lucru si specificatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 380, 978 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan.de partic.se constituie in lei si va fi in cuantum de max.2%din val.neta estim.a contr.: Garan?ie Lot 1:5617 leiGaran?ie Lot 2:2001 leiOfertantii care doresc sa beneficieze de reducere de 50%pt.garan.de partic., trebuie sa faca dovada incadrarii in preved.Legii 346/2004, cu modif.si complet.ulter.In cazul asocierilor, se va considera incadrarea in categoria IMM daca fiecare asociat intra in categoria IMM-urilor.Perioada de valab.a garan.de partic.: 90zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garan.de partic.: -prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cuantumul si pt.perioada prevaz.in doc.de atribuire, pt.participare cu oferta la proced.de atrib.a contr.de achiz.publica, prezentata in original, SAU-prin Ordin de plata privind viramentul bancar a garan.de partic., cu viza bancii, in contul autorit.contr.(AC) nr. RO37TREZ3515006XXX004499 deschis la Trezoreria Miercurea Ciuc, prezentat in copie semnata si stampilata pt.conformitate de ofertant, SAU-prin depunerea sumei in numerar la sediul AC. Chitanta va fi prezentata in copie semnata si stampilata pt.conformitate de ofertant.ATENTIE!-Garan.de partic.treb.sa fie prezentata cel tarziu pana la depunerea ofertelor, sub sanctiunea descalificarii ofertantilor.-AC are dreptul de a retine garan.de partic., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.situatii: a) isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia, b) oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contractul in per.de valab.a ofertei, c) nerespect.oblig.priv.prezent.contr.de subcontractare si/sau contr.de asociere conf.celor stabilite in prezenta doc.de atrib.-Conf.art.278^1, alin.(1) din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din garan.de partic. in raport cu val.estim.a contractului, 1%din aceasta valoare
Garantie de buna executie
Garant.de buna exec.se constit.in lei si va fi in cuantum de 10% din pretul contr., fara TVA.Perioada garant.de buna exec.: 25luni dar cel putin pana la a 14-a zi din data elib.proc.verb.de recep.finala a lucr.real.pe baza proi.Modul de constit.: A) Virament bancar in contul Autorit.contract.(AC) cod IBAN RO37TREZ3515006XXX004499, deschis la Trezoreria Miercurea Ciuc, SAUB) Instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., SAUC) Retineri succesive din sumele datorate pt.facturi par?iale, respect.Art.90., alin.(3) HG925/2006cu mod.si compl.ulter.Termen limita pt.constit.garan?.de buna exec.: 3zile lucr.de la data semn.contr.ATENTIE!- Constit.garant.de buna exec.reprez.condit.oblig.pt.eliberarea ordinului de incepere.- In cazul in care ofertantul nu respecta termenele stabilite pt.constit.garant.de buna exec., contractul isi va pierde valabilitatea fara nici o alta formalitate sau notificare intre parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - Solicitat, in original ? Formular 180Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Solicitat, in original ? Formular 181Cerinta nr.3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Solicitat, in original ? Formular 69^1. Persoanele cu func?ie de decizie din cadrul autorita?ii contractante, in ceea ce prive?te organizarea, derularea ?i finalizarea procedurii de atribuire: Ferencz Csaba, Kanya Terez, Gal Attila, Fülop Erzsebet, Tamas Tünde, Domokos Iosif, Kovacs Jo;zsef, Kovacs Attila.Cerinta nr.4: Certificat de participare - Solicitat, in original ? Formular C.ATEN?IE! Potrivit Ordinului nr.314/2010 al Pre?edintelui ANRMAP, fiecare ofertant/candidat la orice forma de licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Acest certificat se va prezenta obligatoriu, nu se poate inlocui cu o declara?ie.Cerinta nr.5: Informatii generale si incadrarea in categoria de IMM - Solicitat, in original ? Formular IGCerinta nr.6: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Solicitat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?, in perioada de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor (avand in vedere ca la decontarea cheltuielilor legate de proiect se cere ca Certificatul de atestare fiscala sa fie valabila in momentul depunerii ofertei).- Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF prin structura teritoriala competenta, pentru obligatiile de plata la bugetul consolidat, din care sareiasa situa?ia obliga?iilor la bugetul de stat, fondul asigurarilor de sanatate, fondul asigurarilor sociale de stat si fondul de somaj scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care reiese situa?ia obliga?iilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Pentru persoane juridice straine din statele membre al UE : orice alt document echivalent eliberat de autoritatile competente conform legislatiei nationale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?, in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original). ATENTIE!- Demonstrarea acestor cerinte se va face exclusiv de catre ofertant. Prin ofertant se intelege o persoana juridica sau o asociere de persoane juridice. Nu sunt asimilate ofertantului persoanele juridice care au calitatea de subcontractant.Cerinta nr.1: Certificat constator - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE !- Din certificatul constatator reiese faptul ca ofertantul detine cod CAEN pentru servicii asimilate codului CPV.- Solicitat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?, in perioada de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine din statele membre al UE : orice alt document echivalent eliberat de autoritatile competente conform legislatiei nationale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?, in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original).ATENTIE!- Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind situatia economico-financiara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii 3 (trei) ani este de: Cel pu?in 558.961 lei pentru Lotul 1Cel pu?in 199.185 lei pentru Lotul 2
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Experienta similara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cel putin 1 (un) contract similar pentru fiecare lot pentru care se depune oferta.ATENTIE !- Cerinta minima poate fi indeplinita si prin maxim 2 (doua) contracte pentru fiecare lot pentru care se depune oferta.- Prin contracte similare se intelege proiectare (faza PTh, cu faza de proiectare finalizata, cu proiectul verificat de catre un verificator tehnic atestat), in cadrul proiectelor avand ca obiect: - in cazul depunerii unei oferte pentru Lotul 1: reabilitarea/ construirea drumurilor de interes local, clasa tehnica V. (drumuri agricole, drumuri forestiere, drumuri comunale) sau superior, avand o valoare a contractului de cel pu?in 278.076 lei- in cazul depunerii unei oferte pentru Lotul 2: construirea/ reabilitarea cladirilor de construc?ii civile din categoria de importan?a ?C? sau superior, avand o valoare a contractului de cel pu?in 99.092 lei, Cerinta nr.2: Personal angajat - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cel putin 2 experti, dintre care minim 1 manager de proiect cu certificat CNFPA sau echivalent, minim 1 responsabil atestat protectia muncii ?i: - Pentru Lotul 1: minim 1 inginer de specialitate cu o experienta profesionala generala de 5 ani si cu o experienta profesionala specifica de 3 ani.- Pentru Lotul 2: minim 1 arhitect cu drept de semnatura ?i ?tampila O.A.R. (conf. Legii nr. 184/12.04.2001 privind organizarea ?i exercitarea profesiei de arhitect, cu modificarile ?i completarile ulterioare), minim 1 inginer de instala?ii, minim 1 inginer de rezisten?a ?i minim 1 auditor energetic pentru cladiri., Cerinta nr.3: Informatii privind subcontractantiiATENTIE !- Se vor completa cate un acord de subcontractare pentru fiecare persoana juridica in parte., Cerinta nr.4: Acord de asociere (dupa caz) Cerinta nr.1: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!, Cerinta nr.2: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protec?ie a mediului: Certificat ISO 14001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: F1 - Componenta financiara
Durata de proiectare (F2)
45
Descriere: - Durata de proiectare: nr. zile calendaristice necesare pentru prestarea serviciilor de la data eliberarii ordinului de incepere, minim 10 zile ? maxim 60 de zile (inclusiv realizarea auditului energetic pentru casele de cultura din satele Delni?a ?i Pauleni, in cazul Lotului nr. 2). Ofertele a caror durata depa?e?te durata maxima precizata, vor fi considerate neconforme, iar ofertele a caror durata este sub durata minima precizata, nu vor fi punctate suplimentar (li se va acorda punctaj maxim).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se poate descarca de pe pagina www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2012 16:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer