Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare faza PTh, DDE, inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului, audit energetic si realizarea certificatelor de performanta energetica pentru constructii civile: construire gradinita, extindere casa de cultura sat Delnita si Pauleni


Detaliu pentru invitatia numarul 332351
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Pauleni Ciuc
Numar invitatie: 332351/24.07.2012
Denumire contract: Proiectare faza PTh, DDE, inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului, audit energetic si realizarea certificatelor de performanta energetica pentru constructii civile: construire gradinita, extindere casa de cultura sat Delnita si Pauleni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Pauleni CiucCod fiscal: 4246262, Adresa: Pauleni Ciuc nr. 76, Pauleni-Ciuc, Telefon: 0266-333705, Fax: 0266-333705
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pauleni Ciuc nr. 76, Pauleni-Ciuc, Romania, cod postal: 537230, telefon: +40 266333705, fax: +40 266333705, persoana de contact: Ferencz Csaba
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Pauleni Ciuc nr. 76, Pauleni-Ciuc, Romania, cod postal: 537230
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare faza PTh, DDE, inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului, audit energetic si realizarea certificatelor de performanta energetica pentru constructii civile: construire gradinita, extindere casa de cultura sat Delnita si Pauleni
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Proiectare faza PTh, DDE, inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului, audit energetic si realizarea certificatelor de performanta energetica pentru constructii civile: construire gradinita, extindere casa de cultura sat Delnita si Pauleni pentru investitia ?Modernizarea strazilor din localitatile Pauleni, Delnita, Soimeni, Construire gradinita cu program scurt in satul Delnita, comuna Pauleni-Ciuc, Extindere casa de cultura, sat Delnita, comuna Pauleni-Ciuc, Extindere casa de cultura, sat Pauleni, comuna Pauleni-Ciuc?
II.1.6) CPV: 71245000-7 - Planuri de aprobare, schite de lucru si specificatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 093 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan.de partic.se constituie in lei si va fi in cuantum de max.2%din val.neta estim.a contr.: 2001 leiOfertantii care doresc sa beneficieze de reducere de 50%pt.garan.de partic., trebuie sa faca dovada incadrarii in preved.Legii 346/2004, cu modif.si complet.ulter.In cazul asocierilor, se va considera incadrarea in categoria IMM daca fiecare asociat intra in categoria IMM-urilor.Perioada de valab.a garan.de partic.: 150 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constit. a garan.de partic.: -prin instrum. de garant. emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cuantumul si pt.perioada prevaz.in doc.de atribuire, pt.participare cu oferta la proced.de atrib.a contr.de achiz.publica, prezentata in original, SAU-prin Ordin de plata privind viramentul bancar a garan.de partic., cu viza bancii, in contul autorit.contr.(AC) nr. RO37TREZ3515006XXX004499 deschis la Trezoreria Miercurea Ciuc, prezentat in copie semnata si stampilata pt.conformitate de ofertant, SAU-prin depunerea sumei in numerar la sediul AC. Chitanta va fi prezentata in copie semnata si stampilata pt.conformitate de ofertant.ATENTIE!-Garan.de partic.treb.sa fie prezentata cel tarziu pana la depunerea ofertelor, sub sanctiunea descalificarii ofertantilor.-AC are dreptul de a retine garan.de partic., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.situatii: a) isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia, b) oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contractul in per.de valab.a ofertei, c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar. de buna exec. in peri. de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.-Conf.art.278^1, alin.(1) din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din garan.de partic. in raport cu val.estim.a contractului, 1%din aceasta valoare, adica 1000, 50 lei.
Garantie de buna executie
Garant.de buna exec.se constit.in lei si va fi in cuantum de 10% din pretul contr., fara TVA.Perioada garant.de buna exec.: 20luni dar cel putin pana la a 14-a zi din data elib.proc.verb.de recep.finala a lucr.real.pe baza proi.Modul de constit.: A) Instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., SAUB) Retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale, respect.Art.90., alin.(3) HG925/2006cu mod.si compl.ulter.Termen limita pt.constit.garant.de buna exec.: 3zile lucr.de la data semn.contr.ATENTIE!-Constit.garant.de buna exec.reprez.condit.oblig.pt.eliberarea ordinului de incepere.-In cazul in care ofertantul nu respecta termenele stabilite pt.constit.garant.de buna exec., contractul isi va pierde valabilitatea fara nici o alta formalitate sau notificare intre parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - Solicitat, in original ? Formular 180Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Solicitat, in original ? Formular 181Cerinta nr.3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Solicitat, in original ? Formular 69^1.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ferencz Csaba ? primar, Kanya Terez ?Presedintele comisiei de evaluare, Fülop Erzsebet ?i Tamas Tünde ? membrii comisiei de evaluare. Consilieri locali, respectiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Baczani Ioan-Levente, Balla Zsolt, Biro; Gyozo-Aron, Birta Levente Istvan, Csiszer Gabor, Csomortani Erno, Csomortani-GalLaszlo;, Gal Istvan, Kovacs Attila, Kovacs Nagy Ferenc, Marton Jo;zsef Zoltan.Cerinta nr.4: Certificat de participare - Solicitat, in original ? Formular C.ATENTIE! Potrivit Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP, fiecare ofertant/candidat la orice forma de licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Cerinta nr.5: Informatii generale si incadrarea in categoria de IMM - Solicitat, in original ? Formular IGCerinta nr.6: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Solicitat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in perioada de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor.-Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF prin structura teritoriala competenta, pentru obligatiile de plata la bugetul consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul de stat, fondul asigurarilor de sanatate, fondul asigurarilor sociale de stat si fondul de somaj scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Pentru persoane juridice straine din statele membre al UE: orice alt document echivalent eliberat de autoritatile competente conform legislatiei nationale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in perioada de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original). ATENTIE!-Demonstrarea acestor cerinte se va face exclusiv de catre ofertant. Prin ofertant se intelege o persoana juridica sau o asociere de persoane juridice. Nu sunt asimilate ofertantului persoanele juridice care au calitatea de subcontractant.Cerinta nr.1: Certificat constator emis de ORC- CERINTA MINIMA OBLIGATORIE !-Din certificatul constatator reiese faptul ca ofertantul are in obiectul sau de activitate codul/codurile CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei.-Solicitat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in perioada de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine din statele membre al UE: orice alt document echivalent eliberat de autoritatile competente conform legislatiei nationale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in perioada de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original).ATENTIE!-Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind situatia economico-financiara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii 3 (trei) ani este de cel putin 199.185 lei.- Se solicita: Bilantul exercitiului financiar incheiat pentru ultimii 3 (trei) ani, cu confirmarea depunerii de ANAF prin structura teritoriala competenta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Experienta similara - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cel putin 1 (un) contract similarATENTIE !- Cerinta minima poate fi indeplinita si prin maxim 2 (doua) contracte.- Prin contracte similare se intelege proiectare (faza PTh, cu faza de proiectare finalizata, cu proiectul verificat de catre un verificator tehnic.atestat), in cadrul proiectelor avand ca obiect: construirea/reabilitarea cladirilor de constructii civile din categoria de importanta ?C? sau superior, avand o valoare a contractului de cel putin 99.092 lei.Se solicita: Declaratie privind lista principalelor servicii, prestate in ultimii 3 (trei) ani ? Formular ER si recomandari SI/SAU procese verbale de receptie., Cerinta nr.2: Personalul de care dispune (angajat) sau al carui angajament de participare a fost ob?inut de operatorul economic. - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cel putin 6 experti, dintre care minim 1 manager de proiect cu certificat CNFPA sau echivalent, minim 1 responsabil atestat protectia muncii, si minim 1 arhitect de cu drept de semnatura si stampila O.A.R. (conf. Legii nr. 184/12.04.2001 privind organizarea si exercitarea profesiei de arhitect, cu modificarile si completarile ulterioare), minim 1 inginer de instalatii, minim 1 inginer de rezistenta si minim 1 auditor energetic pentru cladiri.Se solicita: informatii referitoare la personalul implicat direct - Formular PD, CV-uri si diplome relevante pentru fiecare angajat/personal cu angajament de participare, angajamente de participare., Cerinta nr.3: Informatii privind subcontractantiiATENTIE !- Se vor completa cate un acord de subcontractare pentru fiecare persoana juridica in parte.Se solicita: acord de subcontractare, Cerinta nr.4: Acord de asociere (dupa caz) Cerinta nr.1: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!, Cerinta nr.2: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protec?ie a mediului: Certificat ISO14001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara. Oferta cu pretul cel mai scazut va fi punctata cu punctajul maxim de 55 puncte. Pentru celelalte oferte se va aplica algoritmul de calcul. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: F1=55% x (pretul cel mai scazut / pret)
Durata de proiectare (F2)
45
Descriere: Durata de proiectare: nr. zile calendaristice necesare pentru prestarea serviciilor (cu exceptie: certificatele de performanta energetica, asistenta tehnica din partea proiectantului) de la data eliberarii ordinului de incepere, minim 10 zile ? maxim 60 de zile. Oferta care prezinta cea mai scurta durata de proiectare va primi punctajul maxim de 45 puncte. Ofertele a caror durata depaseste durata maxima precizata, vor fi declarate neconforme, iar ofertele a caror durata este sub durata minima precizata, nu vor fi punctate suplimentar (li se va acorda punctaj maxim). Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: F2=45% x (cea mai scurta durata / durata).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se poate descarca de pe pagina www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 08:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer