Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Proiectare faza PTh, DDE, inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului?


Detaliu pentru invitatia numarul 341397
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Danesti (Comuna Danesti - Consiliul Local)
Numar invitatie: 341397/27.12.2012
Denumire contract: ?Proiectare faza PTh, DDE, inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Danesti (Comuna Danesti - Consiliul Local)Cod fiscal: 4246157, Adresa: Str.Principala nr. 781 Danesti - Jud.Harghita, Danesti, Telefon: +40 0266327011, Fax: +40 0266327011
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Principala nr. 781 Danesti - Jud.Harghita, Danesti, Romania, cod postal: 537070, telefon: +40 0266327011, fax: +40 0266327011, persoana de contact: Bojte Csongor Erno - primar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei comunei Danesti: Str.Principala nr. 781 Danesti - Jud.Harghita, Danesti, Romania, cod postal: 537070, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Proiectare faza PTh, DDE, inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Proiectare faza PTh, DDE, inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului? pentru investitia ?Reabilitare drum forestier Raczkebel, reabilitare si prelungire drum forestier Fagului?.
II.1.6) CPV: 71245000-7 - Planuri de aprobare, schite de lucru si specificatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 179, 229 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan.de partic.se constituie in lei si va fi in cuantum de 2%din val.neta estim.a contr.: 3.584 lei, data curs.de ref. leu/alta valuta: data public.invit.partic.in SEAP.Ofertantii care doresc sa beneficieze de reducere de 50%pt.garan.de partic., trebuie sa faca dovada incadrarii in preved.Legii 346/2004, cu modif.si complet.ulter.In cazul asocierilor, se va considera incadrarea in categ.IMM daca fiecare asociat intra in categ.IMM. Perioada de valab.a garan.de partic.: 150zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constit.a garan.de partic.: -prin instrum.de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cuantumul si pt.perioada prevaz.in doc.de atrib., pt.participare cu oferta la proced.de atrib.a contr.de achiz.publica, prezentata in original, SAU-prin Ordin de plata privind viramentul bancar a garan.de partic., cu viza bancii, in contul autorit.contr.(AC) nr. RO71 TREZ 3515 006X XX00 2141 deschis la Trezoreria Miercurea Ciuc, prezentat in copie semn.si stampil.pt.conformitate de ofertant, SAU-prin depun.sumei in numerar la sediul AC.Chitanta va fi prezentata in copie semn.si stampil. pt.conform.de ofertant.Atentie!-Garan.de partic.treb.prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pt.deschid.ofertelor, sub sanctiunea descalificarii ofertantilor.-AC are dreptul de a retine garan.de partic., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.situ.: a)isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia, b)oferta sa fiind stabil.castig, nu constit.gar.de buna exec.in per.de valab.a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, c)oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contractul in per.de valab.a ofertei.Conf.art.278^1, alin.(1) din OUG34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din garan.de partic.in raport cu val.estim.a contr., 1%din aceasta val., adica 1792 lei
Garantie de buna executie
Garant.de buna exec.se constit.in lei si va fi in cuantum de 10% din pretul contr., fara TVA.Perioada garant.de buna exec.: cel tarziu pana la 26.11.2014Modul de constit.: A) Instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc.de asig., care va fi prezentata si se constitue in 3zile lucr. de la data semnariicontr-lui SAUB) Retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale, respect.Art.90., alin.(3) HG925/2006cu mod.si compl.ulter.Termen limita pt.constit.garant.de buna exec.: 3zile lucr.de la data semn.contr-lui.ATENTIE!-Constit.garant.de buna exec.reprez.condit.oblig.pt.eliberarea ordinului de incepere.-In cazul in care ofertantul nu respecta termenele stabilite pt.constit.garant.de buna exec., contractul isi va pierde valabilitatea fara nici o alta formalitate sau notificare intre parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG34/2006 - Solicitat, in original ? Formular 180Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 - Solicitat, in original ? Formular 181Cerinta nr.3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG34/2006 - Solicitat, in original ? Formular 69^1.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Bojte Csongor-Erno ? primar, Both Norbert-Laszlo; ? viceprimar, Zsigmond Emma ? presedintele comisiei de evaluare, Antal Ro;zalia si Berszan Csaba ? membrii comisiei de evaluare, Szabo; Maria ? membru supleant, Bara Noemi - expert cooptat. Consilieri locali: Boer Tibor, Gal Kalman, Both Agoston, Szabo; Ro;bert, Süket Gabor, Dobos Zsolt, Szabo; Tibor, Szocs Denes, Lukacs Gabor, Pall Ignac-Szabolcs.Cerinta nr.4: Certificat de participare - Solicitat, in original ? Formular C.ATENTIE! Potrivit Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP, fiecare ofertant/candidat la orice forma de licitatie va prezenta o declaratie pepropria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Cerinta nr.5: Informatii generale si incadrarea in categoria de IMM - Solicitat, in original ? Formular IGCerinta nr.6: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Solicitat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF prin structura teritoriala competenta, pentru obligatiile de plata la bugetul consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul de stat, fondul asigurarilor de sanatate, fondul asigurarilor sociale de stat si fondul de somaj scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Pentru persoane juridice straine din statele membre al UE: orice alt document echivalent eliberat de autoritatile competente conform legislatiei nationale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original). Atentie!-Demonstrarea acestor cerinte se va face exclusiv de catre ofertant. Prin ofertant se intelege o persoana juridica sau o asociere de persoane juridice. Nu sunt asimilate ofertantului persoanele juridice care au calitatea de subcontractant.Cerinta nr.1: Certificat constator emis de ORC - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE !-Din certificatul constatator reiese faptul ca ofertantul are in obiectul sau de activitate codul/codurile CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei.-Solicitat, in original, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine din statele membre al UE: orice alt document echivalent eliberat de autoritatile competente conform legislatiei nationale, in original, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original).Atentie!-Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2: Atestat pentru proiectarea de drumuri forestiere- Se solicita prezentarea atestatului valabil pentru proiectarea de drumuri forestiere, emis in conformitate cu Ordinul 576/2009, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Atestatul va fi prezentat de inginerul de specialitate SAU de catre persoana juridica. Daca atestatul este prezentat de o persoana juridica, acesta va face dovada prin documente edificatoare ca inginerul de specialitate propus a avut calitate de ?ef proiect in cadrul unei proiectari de drum forestier.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind situatia economico-financiara- Cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii 3 (trei) ani este de cel putin 199% din valoarea totala estimata, adica 356.666 lei- Se solicita: Bilantul exercitiului financiar incheiat pentru ultimii 3 (trei) ani, cu confirmarea depunerii de ANAF prin structura teritoriala competenta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Experienta similara- Cel putin 1 (un) contract similarAtentie!- Cerinta minima poate fi indeplinita si prin maxim 2 (doua) contracte- Prin contracte similare se intelege proiectare (faza PTh, cu faza de proiectare finalizata, cu proiectul verificat de catre un verificator tehnicatestat), in cadrul proiectelor avand ca obiect: reabilitarea/construirea drumurilor de interes local, clasa tehnica V. (drumuri agricole, drumuri forestiere, drumuri comunale) sau superior avand o valoare a contractului de cel putin 177.437 lei, la care se adauga TVA.Se solicita: Declaratie privind lista principalelor servicii, prestate in ultimii 3 (trei) ani ? Formular ER; recomandari si/sau procese verbale de receptie; copie dupa referatul verificatorului tehnic atestat., Cerinta nr.2: Personalul de care dispune (angajat) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de operatorul economic.- Cel putin 2 experti, dintre care minim 1 inginer de specialitate (inginer drumuri ?i poduri) cu o experienta profesionala generala de 5 ani si cu o experienta profesionala specifica (in domeniul proiectarii drumurilor forestiere) de 3 ani, minim 1 manager de proiect cu certificat CNFPA sau echivalent ?i minim 1 responsabil atestat protectia muncii., Cerinta nr.2 - ContinuareSe solicita prezentarea atestatului valabil pentru proiectarea de drumuri forestiere, emis in conformitate cu Ordinul 576/2009, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Atestatul va fi prezentat de inginerul de specialitate SAU de catre persoana juridica. Daca atestatul este prezentat de o persoana juridica, acesta va face dovada prin documente edificatoare ca inginerul de specialitate propus a avut calitate de ?ef proiect in cadrul unei proiectari de drum forestier.Se solicita: informatii referitoare la personalul implicat direct - Formular PD, CV-uri si diplome relevante pentru fiecare angajat/personal cu angajament de participare, angajamente de participare., Cerinta nr.3: Informatii privind subcontractantiiAtentie!- Se vor completa cate un acord de subcontractare pentru fiecare persoana juridica in parte.Se solicita: acord de subcontractare., Cerinta nr.4: Acord de asociere (dupa caz) Cerinta nr.1: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!, Cerinta nr.2: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului: Certificat ISO14001 sau echivalentATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului!
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara Oferta cu pretul cel mai scazut va fi punctata cu punctajul maxim de 55 puncte. Pentru celelalte oferte se va aplica algoritmul de calcul. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: F1=55% x (pretul cel mai scazut / pret)
Durata de proiectare (F2)
45
Descriere: Durata de proiectare: nr. zile calendaristice necesare pentru prestarea serviciilor (cu exceptie: asistenta tehnica din partea proiectantului) de la data eliberarii ordinului de incepere, minim 10 zile ? maxim 60 de zile. Oferta care prezinta cea mai scurta durata de proiectare va primi punctajul maxim de 45 puncte. Ofertele a caror durata depaseste durata maxima precizata, vor fi declarate neconforme, iar ofertele a caror durata este sub durata minima precizata, nu vor fi punctate suplimentar (li se va acorda punctaj maxim). Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: F2=45% x (cea mai scurta durata / durata)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se poate descarca de pe pagina www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer