Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Proiectare faza PTh, DDE, inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului?


Detaliu pentru invitatia numarul 344433
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Plaiesii de Jos
Numar invitatie: 344433/27.03.2013
Denumire contract: ?Proiectare faza PTh, DDE, inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Plaiesii de JosCod fiscal: 4368090, Adresa: comuna Plaiesii de Jos, nr. 235, judetul Harghita, Plaiesii de Jos, Telefon: 0266 333010, Fax: 0266 333010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Plaiesii de Jos, nr. 235, judetul Harghita, Plaiesii de Jos, Romania, cod postal: 537235, telefon: +40 266333010, fax: +40 266333010, persoana de contact: Zoltan Andras
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Plaiesii de Jos, nr. 235, judetul Harghita, Plaiesii de Jos, Romania, cod postal: 537235, telefon: +40 266333010, fax: +40 266333010, persoana de contact: Zoltan Andras
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Proiectare faza PTh, DDE, inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Proiectare faza PTh, DDE, inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului? pentru investitia ?Reabilitarea drumurilor forestiere din Comuna Plaiesii de Jos?, valoare estimata totala 119.204 lei fara TVA, conform urmatoarelor: Proiect tehnic: 47.632 leiDetalii de executie: 55.568 leiAsistenta tehnica din partea proiectantului: 11.386 leiCheltuilei de diverse si neprevazute: 4618 lei.
II.1.6) CPV: 71245000-7 - Planuri de aprobare, schite de lucru si specificatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 204 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de partic.se const.in val.2%din val.neta estim.a contr: 2291, 72 lei, data cursului de referinta leu/alta valuta com.de BNR la data public.invitatiei de part.in SEAP.Ofertantii care doresc sa benef.de reduc.de 50%pt.gar.de partic.treb.sa faca dovada incad.in preved.L346/2004In cazul asocierilor, se va considera incad.in categ.IMM daca fiecare asociat intra in categ.IMMPerioada de valab.a gar.de partic.150zile calendaristice de la data limita de depun.a ofertelorModul de const.a gar.de partic.: -prin instrument de garantare emis in cond.legii de soc.bancara ori de soc.de asigurari in cuantumul si perioada prevaz.in doc.de atrib(DA), pt.participare cu oferta la proced.de atrib.a contr.de achiz.publica, prezent in original, SAU-prin Ordin de plata privind viramentul bancar a gar.de partic.cu viza bancii, in contul autorit.contr.(AC) nr. RO37TREZ3515004XXX000137 deschis la Trezoreria Miercurea Ciuc, prezent.in copie semnata si stamp.pt.conformitate de ofertant, SAU-prin depunerea sumei in numerar la sediul AC.Chitanta va fi prez.in copie semnata si stamp.pt.conformitate de ofertantATENTIE!-Gar.de partic.treb.sa fie prezentata cel tarziu pana la desch. ofertelor, sub sanctiunea descalificarii ofertantilor.-AC are dreptul de a retine garan.de partic., ofertantul pierzand suma const.atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.sit.: a)isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia, b)oferta sa fiind stabilita castig.refuza sa semneze contractul in per.de valab.a ofertei, c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu const.gar.de buna executie in per.de valab.a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr.Nerespect.oblig.priv.prezent.contr.de subcontract.si/sau contr.de asociere conf.celor stabilite in prezenta DA inseamna refuzul de a semna contractul-Conf.art278^1, alin(1)dinOUG34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din gar.de partic. in raport cu val.estim.a contr.1%adica 1145, 86 lei
Garantie de buna executie
Garant.de buna exec.se constit.in lei si va fi in cuantum de 10% din pretul contr., fara TVA.Perioada garant.de buna exec.: egala cu durata de indeplinire a contractului.Modul de constit.: A) Instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care va fi prezent.si se constitue in max.15 zile de la data semnarii contr-lui SAUB) Retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale, respect.Art.90., alin.(3) HG925/2006cu mod.si compl.ulter.Termen limita pt.constit.garant.de buna exec.: 15 zile de la data semn.contr-lui.ATENTIE!-Constit.garant.de buna exec.reprez.condit.oblig.pt.eliberarea ordinului de incepere.-In cazul in care ofertantul nu respecta termenele stabilite pt.constit.garant.de buna exec., contractul isi va pierde valabilitatea fara nici o alta formalitate sau notificare intre parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG34/2006 - Solicitat, in original ? Formular 180Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 - Solicitat, in original ? Formular 181Cerinta nr.3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Solicitat, in original ? Formular 69^1.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Andras Zoltan? primar, Bodo; Imre- viceprimar, Burista Zsolt-Lajos ? secretar, Tima Hunor ? Presedintele comisiei de evaluare, Burista Zsolt-Lajos si Sallo Terez ? membrii comisiei de evaluare, Domjan Reka-Ilona ? expert cooptat fara drept de vot. Consilieri locali: BODO; IMRE, FÜLOP ATTILA, MIKLO;S ANDREI, ISTVAN SANDOR, BALAZS ALEXANDRU, GAL LAJOS, LASZLO; ANDREI, TULIT ISTVAN, MEGYASZAI GAVRIL LADISLAU , NAGY IMRE ZSOLT, VANCSA NICOLAE.Cerinta nr.4: Certificat de participare - Solicitat, in original ? Formular C.ATENTIE! Potrivit Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP, fiecare ofertant/candidat la orice forma de licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Acest certificat se va prezenta obligatoriu, nu se poate inlocui cu o declaratie.Cerinta nr.5: Informatii generale si incadrarea in categoria de IMM - Solicitat, in original ? Formular IGCerinta nr.6: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Solicitat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care reiasa lipsa datoriilor scadente la plata in luna anterioara depunerii ofertelor.-Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF prin structura teritoriala competenta, pentru obligatiile de plata la bugetul consolidat, din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente la plata in luna anterioara depunerii ofertelor.-Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care reiese lipsa datoriilor scadente la plata in luna anterioara depunerii ofertelor.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelor sunt considerate ca fiind indeplinite si in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.-Pentru persoane juridice straine din statele membre al UE: orice alt document echivalent eliberat de autoritatile competente conform legislatiei nationale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original). -Demonstrarea acestor cerinte se va face exclusiv de catre ofertant. Prin ofertant se intelege o persoana juridica sau o asociere de persoane juridice. Nu sunt asimilate ofertantului persoanele juridice care au calitatea de subcontractant.Cerinta nr.1: Certificat constator, eliberat de ORC de pe langa tribunalul competent - CERINTA MINIMA OBLIGATORIE !-Din certificatul constatator reiese faptul ca ofertantul detine cod CAEN pentru servicii asimilate codului CPV.-Solicitat, in original, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, datele precizate in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine din statele membre al UE: orice alt document echivalent eliberat de autoritatile competente conform legislatiei nationale, in original, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original).ATENTIE!-Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original/ copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind situatia economico-financiara ? CERINTA MINIMA OBLIGATORIE!- Cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 (trei) ani de cel putin 228.026 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE aferent anilor 2010, 2011 si 2012.Pentru justificarea cerintei pot fi prezentate in copie Bilantul exercitiului financiar incheiat pentru ultimii 3 (trei) ani, cu confirmarea depunerii de ANAF prin structura teritoriala competenta sau in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe careautoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii acestei cerinte de calificare. AC isi rezerva dreptul de a solicita clarificari (inclusiv documente edificatoare) daca se considera necesar pentru evaluarea corecta a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Experienta similara
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (calculat pana la data limita de depunere a ofertelor). Prin servicii similare prestate se intelege proiectare faza PTh, verificat de catre un verificator tehnic atestat, avand ca obiect reabilitarea/ construirea drumurilor de interes local, clasa tehnica V- (drumuri agricole, drumuri forestiere, drumuri comunale) sau superior, in baza a cel putin 1 sau cel mult doua contracte, in valoare/valoare cumulata de cel putin 102.168 lei.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
AC isi rezerva dreptul de a solicita clarificari (inclusiv documente edificatoare) daca se considera necesar pentru evaluarea corecta a ofertelor., Cerinta nr.2: Personalul de care dispune (angajat) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de operatorul economic:
- 1 Expert cheie inginer de specialitate avand atestat valabil, pentru proiectarea drumurilor forestiere, emis in conformitate cu Ordinul 576/2009.
- 1 manager de proiect, certificat de o institutie recunoscuta de ANC sau echivalent,
- 1 responsabil atestat protectia muncii.
Cerintele de mai sus pot fi indeplinite de o singura persoana sau de 2, sau 3 persoane distincte.Se solicita: informatii referitoare la personalul implicat direct - Formular PD, CV-uri si diplome relevante pentru fiecare angajat/personal cu angajament/e de participare, precum si angajament de participare pentru persoanele care nu sunt angajate ale ofertantului.Atestatul emis in conformitate cu Ordinul 576/2009 va fi prezentat in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Pers. care vor sa desfasoara activitati conf. OUG 44/2008 (ex. II., PFA) sunt considerati subcontractanti, astfel trebuie sa depuna acord de subcontractare si nu angajament de participare., Cerinta nr.3: Informatii privind subcontractantii
ATENTIE!
- -Declaratia privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze, SAU Acord de subcontractare in original sau echivalent, (daca este cazul).
Informatii obligatorii: i) denumire, adresa, CUI, reprezentant legal al ofertantului sau liderului asociatiei (dupa caz)ii) denumire, adresa, CUI, reprezentant legal, persoanei juridice subcontractateiii) activitati sau sub-activitati subcontractateiv) valoarea totala fara TVA (in lei) ale activitatilor subcontractatev) anexa obligatorie la acord de subcontractare: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular 69^1.Daca obligatiile contractuale urmeaza sa fie indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Contractele de subcontractare vor fi prezentate Autoritatii contractante. Ofertantul selectat va prezenta contractele de subcontactare legalizate inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract.Durata contractului de subcontractare va fi pe toata perioada prestarii serviciilor., Cerinta nr.4: Acord de asociere, in original (dupa caz).Contractul de asociere va fi prezentat Autoritatii contractante ulterior, cu conditia selectarii ofertei. Ofertantul selectat va prezenta contractul de asociere legalizat inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract.Durata asocierii va fi pe toata perioada prestarii serviciilor. Cerinta nr.1: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalent.ATENTIE!- Se solicita ca certificatul sa fie valabil pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului si valabil la data limita de depunere a ofertelor!, -Cerinta nr.2: Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului: Certificat ISO 14001 sau echivalent.ATENTIE!- Se solicita ca certificatul sa fie valabil pentru tipurile de activitati ce fac obiectul contractului si valabil la data limita de depunere a ofertelor!Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara: Oferta cu pretul cel mai scazut va fi punctata cu punctajul maxim de 70 puncte.Pentru celelalte oferte se va aplica algoritmul de calcul.
Durata de proiectare
30
Descriere: Durata de proiectare: nr. zile calendaristice necesare pentru prestarea serviciilor de la data eliberarii ordinului de incepere, minim 10 zile ? maxim 60 de zile.Oferta care prezinta cea mai scurta durata de proiectare va primi punctajul maxim de 30 puncte. Ofertele a caror durata depaseste durata maxima precizata vor fi declarate neconforme, iar ofertele a caror durata este sub durata minima precizata, nu vor fi punctate suplimentar (li se va acorda punctaj maxim)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2013 11:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer