Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Proiectare faza PTh? pentru investitia ?REABILITAREA RETELEI STRADALE A COMUNEI COZMENI DIN JUDETUL HARGHITA, MODERNIZARE CAMIN CULTURAL DIN SATUL LAZARESTI, COMUNA COZMENI, CONSTRUIRE CENTRU PENTRU INGRIJIREA COPIILOR TIP ?AFTER SCHOOL? IN SATUL COZMENI


Detaliu pentru invitatia numarul 332999
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Cozmeni (Primaria Comunei Cozmeni)
Numar invitatie: 332999/02.08.2012
Denumire contract: ?Proiectare faza PTh? pentru investitia ?REABILITAREA RETELEI STRADALE A COMUNEI COZMENI DIN JUDETUL HARGHITA, MODERNIZARE CAMIN CULTURAL DIN SATUL LAZARESTI, COMUNA COZMENI, CONSTRUIRE CENTRU PENTRU INGRIJIREA COPIILOR TIP ?AFTER SCHOOL? IN SATUL COZMENI, COMUNA COZMENI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cozmeni (Primaria Comunei Cozmeni)Cod fiscal: 14597953, Adresa: str Principala nr 200, Cozmeni, Telefon: 0266326668, Fax: 0266326668
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Principala nr 200, Cozmeni, Romania, cod postal: 537065, telefon: +40 266326668, fax: +40 266326668, persoana de contact: str Principala nr 200, com. Cozmeni, jud. Harghita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala nr 200, com. Cozmeni, jud. Harghita, Romania, cod postal: 537065
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Proiectare faza PTh? pentru investitia ?REABILITAREA RETELEI STRADALE A COMUNEI COZMENI DIN JUDETUL HARGHITA, MODERNIZARE CAMIN CULTURAL DIN SATUL LAZARESTI, COMUNA COZMENI, CONSTRUIRE CENTRU PENTRU INGRIJIREA COPIILOR TIP ?AFTER SCHOOL? IN SATUL COZMENI, COMUNA COZMENI?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare faza PTh cuprinzand 2 loturi pentru investitia ?REABILITAREA RETELEI STRADALE A COMUNEI COZMENI DIN JUDETUL HARGHITA, MODERNIZARE CAMIN CULTURAL DIN SATUL LAZARESTI, COMUNA COZMENI, CONSTRUIRE CENTRU PENTRU INGRIJIREA COPIILOR TIP ?AFTER SCHOOL? IN SATUL COZMENI, COMUNA COZMENI?
II.1.6) CPV: 71245000-7 - Planuri de aprobare, schite de lucru si specificatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 279, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare (GR) se constituie in lei si va fi de 2% din valoarea neta estimata a contractului: Gar. aferenta Lot 1:4.847, 56 lei, Gar. aferenta Lot2:734, 44 lei.Ofert. care doresc sa beneficieze de reduc. de 50% pt gar de particip, tb sa faca dovada incadrarii in preved Legii nr. 346/2004, cu modif si compl ulter. Per. de valab. a ofertei: 120 zile calend. de la data limita de dep. a ofertelor. Orice oferta val. pt o per. mai mica va fi respinsa. Gar. de particip. se poate constitui astfel : -prin instrument de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara ori de o societ. de asigurari in cuantumul si pt per. prevazuta in doc. de atrib. (DA), pt particip cu oferta la proced de atribuire a contr-lui de achiz. publica, prezentata in original SAU -prin Ordin de plata privind virament bancar a gar. de particip, cu viza bancii, in contul autor. Contractante (AC) nr. RO50TREZ3515006XXX001840 deschis la Trez. Miercurea Ciuc, prezentat in copie semnata si stampilata pt conformitate de ofertant SAU - prin depunerea sumei in numerar la sediul AC. Chit. va fi prezentata in copie semnata si stampilata pt conformitate de ofertant. - Gar. de particip. tb sa fie prezentata cel tarziu pana la data limita de deschid. a ofertelor, sub sanctiunea descalificarii ofertantilor. - AC are dreptul de a retine gar. de particip, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urm. situatii: a)isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia, b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr-ul in per. de valab. a ofertei, c) Oferta fiind sabilita castig., nu constituie gar. de buna ex. in peri. de valib. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr.-lui. Conf. art.278^1, alin.(1) dinOUG34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din garant.de part. in raport cu val. estim. a contr., 1%din aceasta val., lot 1:2423, 78 ron.
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec. a contractului se constituie in lei si va fi in cuamtum de 10% din pretul contr-lui, fara TVA, in lei. Peri. gar de buna exec.: Cel tarziu pana la 13.03.2014 Mod de constituire: A)Instrument de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara sau de o societ. de asigurari, care va fi prezentata si se constituie in 3zile lucr. de la data semnarii contr-lui SAU B)Retineri succesive din situatiile de plata, respectand Art.90, alin.(3) HG925/2006 cu mod. si compl. ulter.Term. limita pt deschid. contului este de 3zile lucr. de la data semnarii contr-lui .Constit. gar.de buna exec. reprezinta cond. oblig. pt elib. ordinului de incepere. In cazul in care ofertantul nu respecta term. stabilite pt constituirea gar. de buna exec., contr-ul isi va pierde valab. fara nici o alta formalitate sau notific. intre parti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Solicitat, in original ? Formular 180Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Solicitat, in original ? Formular 181Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Solicitat, in original ? Formular 69^1Persoanele cu functie de decizie din cadrul autorita?ii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Bodo; David ? primarul comunei CozmeniBalint Balint Terez ? presdedintele comisiei de evaluareBasa Julianna ? membru comisie de evaluareBene Ildiko ? membru comisie de evaluareConsilieri locali: Szanto Laszlo, Boros Gyorgy, Virag Gyorgy, Csillag Otto, Szanto Ferenc, Balint-Balint Lorant, Abraham Robert, Pari Laszlo, Dobos Denes, Lestyan Eva, Sandor Gizella.Cerinta nr. 4Certificat de participareATENTIE!Potrivit Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP fiecare ofertant/candidat la orice forma de licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Solicitat, in original ? Formular CCerinta nr. 5Informatii generale si incadrarea in categoria de IMMModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Solicitat, in original ? Formular IGCerinta nr. 6Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Solicitat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.- Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF prin structura teritoriala competenta, pentru obligatiile de plata la bugetul consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul de stat, fondul asigurarilor de sanatate, fondul asigurarilor sociale de stat si fondul de somaj scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Pentru persoane juridice straine din statele membre al UE : orice alt document echivalent eliberat de autoritatile competente conform legislatiei nationale, in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, in perioada de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original).ATENTIE!- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente!- Certificatele trebuie sa fie valabile la data sedintei de deschidere a ofertelor!- In cazul Asocierii, un asociat trebuie sa fie nominalizat ca lider al asociatiei, iar aceasta nominalizare sa fie confirmata prin inaintarea imputernicirilor semnate de toti reprezentantii cu drept de semnatura ai asociatilor SAU prin acord de asociere.- Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.- Formularele anexate au un caracter obligatoriu. Modificarea formularelor anexate este strict interzisa si atrage dupa sine declararea ofertei drept neconforma.- Vor fi respinse ofertele care nu contin documentele prin care dovedesc indeplinirea criteriilor minime de calificare si/sau criteriilor de selectie stabilite. Nerespectarea termenului prevazut, refuzarea primirii sau imposibilitatea predarii corespondentei atrage dupa sine neindeplinirea criteriilor de calificare si/sau criteriilor de selectie stabilite respective.- In cazul in care din oferta reiese, ca ofertantul nu indeplineste unul sau mai multe criterii de calificare, oferta va fi declarata respinsa fara posibilatea de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, repectand art.11 alin 4si 5 din HG925/2006 cu mod. si compl.ulterioare. Cerinta nr. 1Certificat constator eliberat de ORC de pe langa tribunalul competent.- Demonstrarea acestor cerinte se va face exclusiv de catre ofertant. Prin ofertant se intelege o persoana juridica sau o asociere de persoane juridice. Nu sunt asimilate ofertantului persoanele juridice care au calitatea de subcontractant.CERINTA MINIMA OBLIGATORIE !- Din certificatul constatator reiese faptul ca ofertantul detine cod CAEN pentru servicii asimilate codului CPV.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Solicitat, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, in perioada de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine din statele membre al UE : orice alt document echivalent eliberat de autoritatile competente conform legislatiei nationale, in original sau in copie legalizata, in perioada de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original).- Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara- Demonstrarea acestor cerinte se va face exclusiv de catre ofertant. Prin ofertant se intelege o persoana juridica sau o asociere de persoane juridice. Nu sunt asimilate ofertantului persoanele juridice care au calitatea de subcontractant.CERINTA MINIMA OBLIGATORIE !- Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 (trei) ani este de cel putin 199% din valoarea totala estimata, adica pentru Lot 1:482.332 lei, Lot 2:73.077 lei.- Curs de referin?a RON/EURO mediu BNR pentru anul 2009 este de 4, 2373, pentru anul 2010 este de 4, 2099 iar pentru anul 2011 de 4, 2379.- Bilantul exercitiului financiar incheiat pentru ultimii 3 (trei) ani, cu confirmarea depunerii de ANAF prin structura teritoriala competenta
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraCERINTA MINIMA OBLIGATORIE !-Cel putin 1 contract similar pt fiecare lot pt care se depune oferta-Prin contr. simil.se intelege proiectare (faza PTh, cu faza de proiect. finalizata, cu proiectul verif. de catre un verif. tehnic atestat), DDE, asist.teh. din partea proi.-lui in cadrul proi.-lor avand ca obiect: -in cazul Lot1: reabilitarea/construirea drum. de interes local, clasa tehnica V. sau de clasa teh. superioara, -in Lot2: construirea/reabilitarea cladirilor de constructii civile din cat. de importanta ?C?, avand o val. a contr.-lui de cel putin 99% din val. totala estim. a lotului/loturilor pt care se depune oferta, adica pentru: lot1- 239.954 lei, lot2- 36.377 lei.-Declaratie privind lista princip. servicii, prestate in ultimii 3 ani ? Formular ER.-Recomandare si/sau proc. vb de recept-Cer. minima poate fi indeplinita si prin max.2 contracte, a caror val. totala este de cel putin 99% din val. estimata a prezentului contr, Cerinta nr. 2Personalul de care dispune (angajat) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de operatorul economic.CERINTA MINIMA OBLIGATORIE !- Cel putin 2 experti, dintre care minim 1 manager de proiect cu certificat CNFPA sau echivalent, minim 1 responsabil atestat protectia muncii pt ambele loturi si: - Pentru Lotul 1: minim 1 inginer de specialitate cu o experienta profesionala generala de 5 ani si cu o experienta profesionala specifica de 3 ani.- Pentru Lotul 2: minim 1 arhitect cu drept de semnatura si stampila O.A.R., minim 1 inginer de instala?ii si minim 1 inginer de rezistenta.-Formular PD-CV-uri-Diplome relevante-Angajament de participare, Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantiiATENTIE !- Se vor completa cate un acord de subcontractare pentru fiecare persoana juridica in parte.-Acord de subcontractare, Cerinta nr. 4Acord de asociere (dupa caz) Cerinta nr. 1Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatiiATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin codul CPV mentionat!- Certificat ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protec?ie a mediuluiATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin codul CPV mentionat!- Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara(F1). Oferta cu pretul cel mai scazut va fi punctata cu punctajul maxim, de 55 de puncte. Pentru celelalte oferte se va fi aplica algoritmul de calcul. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: F1 = 55% x ( pretul cel mai scazut /pret ) [exprimat in lei], (Valoarea ofertei cu pretul cel mai scazut impartit cu pretul ofertei in cauza si inmultit cu 55).
Durata de proiectare (F2)
45
Descriere: Durata de proiectare: nr. zile calendaristice de la data eliberarii ordinului de incepere, minim 10 zile ? maxim 60 de zile. Pentru oferta cu durata de proiectare cea mai scazuta se va acorda punctajul maxim de 45 puncte, iar pentru celelalte oferte se va aplica algoritmul de calcul. Detalii privind aplicarea algoritmului de calculF2 = 45% x ( cea mai scurta durata / durata ) [exprimat in zile]. Ofertele cu o durata de proiectare mai mica de 10 zile vor primi la fel punctajul maxim, iar cele care depasesc 60 zile vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia poate fi descarcta de pe pagina www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2012 17:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer