Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare, furnizare si instalare grup electrogen de 350 KVA


Detaliu pentru invitatia numarul 349493
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: TEATRUL LUCEAFARUL IASI
Numar invitatie: 349493/28.06.2013
Denumire contract: Proiectare, furnizare si instalare grup electrogen de 350 KVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTEATRUL LUCEAFARUL IASICod fiscal: 4981310, Adresa: str.Grigore Ureche nr.5 iasi, Iasi, Telefon: 0232256022, Fax: 0232212662
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Grigore Ureche nr.5 Iasi, Romania, cod postal: 700044, telefon: +40 332407219, fax: +40 232212662, persoana de contact: Galca Loredana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Grigore Ureche nr.5Iasi, Romania, cod postal: 700044, telefon: +40 332407219, fax: +40 232212662, persoana de contact: Galca Loredana
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare, furnizare si instalare grup electrogen de 350 KVA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Denumire contract: Contract de furnizare a unui grup electrogen de 350 KVAObiectul contractului : Proiectare, furnizare si instalare grup electrogen de 350 KVALocatia livrarii: Teatrul pentru Copii si Tineret Luceafarul, Iasi
II.1.6) CPV: 31121000-0 - Grupuri electrogene (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 156, 677.41 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :3133.54 ron. Garantia de participare se poate constituiconform prevederilor art.86 din HG 925/2006.Per. de valabilitate a garantiei este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Ptr. o raportare unitara echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare.Instr. de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse la deschidere .In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% din cuantumul precizat . Ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM- Formular 17. A.C. are dreptul de a retine garantia pentru participare, atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul unei contestatii respinsa ca nefondata de catre CNSC, din garantia de participare se va retine o suma calculata conform prevederilor art.278^1 din O.U.G.34/2006Garantia de participare poate fi: -depusa in cont RO19TREZ4065006XXX005972deschis la Trezoreria IASI pana la data deschiderii ofertelor;
-prezentata sub forma unei scrisori de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.de asigurari, formularul 19 din sectiunea formulare;
-depusa la casieria autoritatii contractante in numerar.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executieeste de 2.5% din valoarea contractului fara TVA, si se constituie conform art. 90 art.1-3 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care se prezinta in original, valabila pe toata perioada de valabilitate a contractului- formularul 20 . Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Garantia de buna executie seva elibera/restitui in conformitate cu art.92, al.1 din HG.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratia privind eligibilitatea-Formularul nr.1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fot condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau spalare de bani.Cerinta nr. 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata-Formularul nr. 2Se va prezenta: - Certificat de atestare fiscala, eliberat de ANAF, care sa ateste ca societatea nu are obligatii fiscale exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat privindtaxelesiimpozitele locale, care sa ateste ca societatea nu are obligatii fiscale exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Cazier fiscal al societatii valabil la data limita de depunere a ofertelor (pentru statele unde este aplicabil).Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitati in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Cerinta nr. 3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta nr.4- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul nr.4PrezentareCERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independenta ? conformORDINANRMAP Nr. 314din 12 octombrie 2010;Cerinta nr.5- Declaratie privind neincadrarea in disp. art. 69^1 din OUG 34/2006-Formularul nr.5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularulnr. 5 din sectiunea Formulare. Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Holban Ioan ? Director, Cintic Oltita ? Director Adjunct, Oana Ivan? Contabil Sef, Enachi Cristina- Inspector de specialitate, Galca Loredana - Inspector de specialitate, Cojan Dorin- Sef Birou Administrativ, Burceag Dorin- Sef formatie pompieri.In cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.Ofertantii au obligatia sa prezente documentele solicitate la acest capitol in original copie legalizata sau copie conform cu originalul.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti.In cazul asocierii mai multor executanti, fiecare asociat este obligat sa prezinte toate documentele solicitate la acest capitol; 1a) Cerinta obligatorie;Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati2a) Cerinta obligatorie;Se va atasa Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.Informatiile din certificat trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor.Acesta trebuie sa cuprinda urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b)codul unic de inregistrare; c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului; e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f)domeniul de activitate principal; g)domeniile de activitate secundare; Se solicita indeplinirea acelorasi cerinte minime ca la persoanele juridice romane, acestea trebuind sa prezinte documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice romane, in copie si traducere certificata.MOD DE DOVEDIRE- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident valabil pentru anul 2013, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013.Nota : -in cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.-ofertantii au obligatia sa prezente documentele solicitate la acest capitol (Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale) in original sau in copie conform cu originalul .-autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevanteIn cazul asocierii mai multor operatori economici, fiecare asociat este obligat sa prezinte toate documentele solicitate la acest capitol pentru parte de contract pe care o realizeaza;3a)Atestat ANRE de tip BCerinta minima: Atestat eliberat de A.N.R.E (Agentia Nationala pentru Reglementare in Energie) pentru ''Proiectare si Executie de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4kV'', de tip B, copie simpla, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CERINTA NR. 3Sustinereacapacitatii economico finciare a ofertantuluiIn cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comunacerinta privind cifra de afaceri medie globala anuala pe ultimi 3 ani va fi indeplinita prin cumul (de catre membrii asociatiei).In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formularul nr.6In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea financiara a ofertantului de a sustine furnizarea produsului, poate sa fie indeplinitaprin cumul de grupul de asociatiNota : -in cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.-ofertantii au obligatia sa prezinte documentele solicitate la acest capitol in original, copie legalizata sau copie conform cu orginalul.-autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevante precum si explicatii cu privire la continutul valorii indicatorilor solicitati, CERINTA 2Persoane juridice/fizice straineOfertantii nerezidenti vor prezentatraduceri legalizate ale documentelor solicitate mai sus.Daca in tara de rezidenta a op.ec. straini aceste documente se depun prin alte metode, ofertantul va depune si o declaratie pe propria raspundere asupra modului de inregistrare a documentelor la autoritatile abilitate, specificand denumirea si adresa acestora preum si data transmiterii bilanturilor catre autoritatile abilitate., CERINTA 1- Informatii privind cifra de afaceri medie globala anuala pe ultimii trei ani ( 2010, 2011, 2012)care trebuie sa fie egala sau mai mare decat 313.354 lei .Echivalenta lei/valuta se va face la cursul BNR aferent anului in cauza.Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012)care vor fi vizate si inregistrate de organele competente, prezentate in copie, semnate si stampilate de catre ofertanti, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.5Informatii privind asociereaOrice operator economic are dreptul de a participa individual sau intr-un grup de operatori la procedura de atribuire.Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.In cazul depunerii unei oferte comune, se va prezenta un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei nominalizat este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individuali si colectivi, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului. (formular 13)Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii din asociatie sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga perioada de derulare a contractului.Neprezentarea acordului de asociere cu precizarile mentionate atrage dupa sine descalificarea ofertantilor.In situatia in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, liderul asociatiei va prezenta autoritatii contractante o copie legalizata a acordului de asociere inainte de data semnarii contractului.In cazul in care Ofertantul este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va prezenta autoritatii contractante, in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, contractul de asociere legalizat, inainte de data semnarii contractului., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii- informatii privind partea din contract ce urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti si specializarea acestora;(formular 11) ? original -- in cazul in care o parte din contract va fi indeplinita de catre un subcontractant, se va preciza partea din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi-in acest caz, se va prezenta completat : acordul de subcontractare ( formular 12) ?originalPe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante.Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta nr. 3Informatii privindpersonalul tehnic de specialitateCerinte minime obligatorii: -declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului (personalul de conducere, ingineri/subingineri specializati in domeniul care face obiectul contractului, etc.)- (Formularul 9) - original -Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de specialitate necesar indeplinirii contractului.Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate, necesar indeplinirii contractului: -inginer autorizat ANRE, de gradul II A sau II B: minim 2 persoane-diriginte de santier pe domeniul 8.1. instalatii electrice;Nota: -Pentru fiecare din cei mentionati se va prezenta: copie dupa certificatul de atestare tehnico-profesionala, declaratia de disponibilitate (Formular 10), CV-CV?urile persoanelor responsabile cu derulareacontractului, vor purta numele si prenumele clar, semnatura inoriginal a persoanei respective, vor fi datate., Cerinta nr. 2Cerinte minime obligatorii: -declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, si alte mijloace fixe de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluicat si documente edificatoare. ( formularul 8) - original ?-ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune (in dotarea sa sau prin contracte, conventii de inchiriere) cel putin, de urmatoarea dotare tehnica: -Autoturisme transport echipamente si personal-1 buc- Echipamente si scule electrice necesare instalarii- Ap complex pt masurat parametrii de retea-1 buc- Ciocan rotopercutor-1 buc- Autoplatforma mobila aeriana(PRB)- 1 bcCerinta poate fi indeplinita si prin prezentarea unui angajament de sustinere in cond. art.190, alin 1 si 2 din OUG 34/2006 sau a unui angajement de punere la dispozitie., Cerinta nr. 1- Lista principalelor furnizari din ultimii 3 ani (formular 7).Ultimii 3 ani se vor calcula pana la data minima de depunere a ofertelor.- Ofertantul va prezenta cel putin un contract maxim 3 contracte similare cu obiectul contractului in cauza a caror valoare cumulata sa fie de minim132458, 13 lei fara TVA.-Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul unei asocieri cerinta privitoare la experienta similara poate fi indeplinita si prin cumul de catre grupul de asociati. Certificat ISO 14001 sau echivalent, Certificat ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2013 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer