Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare instalatie incalzire + calorifere sediu DGFP Ilfov


Detaliu pentru invitatia numarul 184471
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI ILFOV
Cod de identificare fiscala: 4192871
Adresa: Str. Lucretiu Patrascanu nr. 10, sector 3. Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 021.3401600 / 406, 0740223898
Fax: 0213400000
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Proiectare instalatie incalzire + calorifere sediu DGFP Ilfov
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71321200-6 - Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Proiectarea instalatiei termice aferente cladirii situate in str. Lucretiu Patrascanu nr. 10, sector 3 - sediul DGFP Ilfov.Cladirea este structurata astfel: SUBSOL ? magazie + garaj, PARTER ? compartimentat in incaperi (birouri) sediul Trezoreria Ilfov si bufet (sala de mese + bucatarie) Etajul 1, Etajul 3? incaperi (birouri), Etajul 2 (scoala de Finante) ? incaperi (birouri, Sali de curs, Sala de conferinte)
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 14.11.2008 08:44
Data limita de depunere a ofertelor: 24.11.2008 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI ILFOVStr.Lucretiu Patrascanu nr.10, sector 3, Bucuresti, 030507, parter, registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.11.2008 12:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI ILFOVStr.Lucretiu Patrascanu nr.10, sector 3, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Formular AFormular BCertificat de atestare fiscala taxe si impozite bugetulCertificat de atestare fiscalataxe locale ? original sau copie legalizataCertificat unic de inregistrare ? copiePrezentarea certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate executia lucrarilor pentru care se va atribui contractul de achizitie publica ? original sau copie legalizataBilanturi contabile vizate si inregistrate de organele competente din care sa reiasa informatiile cu privire la rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (205, 2006 si 2007) - copii;Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani ? minim 50.000RON
din SEAP
Motive anulare:
Altele
Observatii: in conformitate cu prevederile Memorandumului privind modul de utilizare a resurselor publice si reanalizarea deciziilor de alocare a acestora in ultima parte a anului, aprobat de Primul Ministru al Romaniei Calin Popescu Tariceanu, *se interzice incheierea oricaror angajamente legale incepand cu luna noiembrie*
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer