Achizitie publica - Proiectare, intocmire documentatie avize, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executie lucrari, pentru ?MODERNIZARE STRAZI DE INTERES LOCAL IN COMUNA LUNGESTI; POD b.a. PESTE PARAUL MAMU, PUNCT CAZANE, LA FUMURENI, COMUNA LUNGES
Detaliu pentru invitatia numarul 336602
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336602/03.10.2012
Denumire contract: Proiectare, intocmire documentatie avize, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executie lucrari, pentru ?MODERNIZARE STRAZI DE INTERES LOCAL IN COMUNA LUNGESTI; POD b.a. PESTE PARAUL MAMU, PUNCT CAZANE, LA FUMURENI, COMUNA LUNGESTI, JUDETUL VALCEA ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI LUNGESTICod fiscal: 2573900, Adresa: COM. LUNGESTI , SAT LUNGESTI, JUD. VALCEA, Lungesti, Telefon: +40 250830502, Fax: +40 250830502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. LUNGESTI , SAT LUNGESTI, JUD. VALCEA, Lungesti, Romania, cod postal: 247325, telefon: +40 250830502, fax: +40 250830502, persoana de contact: TIBERIU COSTEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI, COMUNA LUNGESTI, JUDETUL VALCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare, intocmire documentatie avize, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executie lucrari, pentru ?MODERNIZARE STRAZI DE INTERES LOCAL IN COMUNA LUNGESTI; POD b.a. PESTE PARAUL MAMU, PUNCT CAZANE, LA FUMURENI, COMUNA LUNGESTI, JUDETUL VALCEA ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului cuprinde urmatoarele: - Servicii de proiectare, intocmire documentatie avize, asistenta proiectantului si executie lucrari pentru : Lucrari de modernizare a strazilor de interes local.Conform Ordin 46/1998 al Ministrului Transporturilor drumul se incadreaza in clasa tehnica V ? viteza de proiectare de calcul 25km/h trafic foarte usor.S-a adoptat urmatorul sistem rutier : - lucrari de terasamente(umpluturi, sapaturi de pamant) ;
- strat de fundatie de balast in grosime de 20 cm cilindrat ;
- strat de piatra sparta in grosime de 15 cm ;
- strat de mixtura asfaltica tip AB2 in grosime de 6 cm ;
- strat de uzura din beton asfaltic tip BAPC16 in grosime de 4 cm ;
- acostamente ? 15 cm strat de balast si pamant compactat.Ofertantul va intocmi urmatoarele documentatii: - proiect autorizatie de construire ? PAC;
- proiect tehnic ? PT;
- detalii de executie - DDE;
- documentatii pentru avize si acorduri- documentatii obtinere avize si acorduri, prevazute in certificatul de urbanism;
- asistenta tehnica din partea proiectantului ? AT;
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 464, 755 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 69.000 lei.Modul de constituire: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante .b) ordin de plata in contul autoritatii contractante RO44TREZ67250006XXX000088 deschis la Trezoreria Dragasani cod fiscal 2573900 insotit de confirmarea bancii emitente.c)Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate, 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autorit. contract. va retine , conform art. 278ยน, alin. (1) litera b) din OUG 34/2006 suma de 7.244, 75 lei.- Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta stabilita castigatoare se restituie in cel mult 3 zile lucratoare de la data constit. garantiei de buna executie.- Garantia de participare constituita de ceilalti ofertantii se returneaza dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Dovada constituirii garantiei trebuie: scanata si atasata ofertei; sa fie insotita de traducerea autorizata in limba romana (daca este cazul), sa faca referire expresa la procedura organizata de autorit. contract., respectiv numarul invitatiei de participare publicata in SEAP, sa contina in clar denumirea autorit. Contract., sa contina valoarea garantiei, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si semnatura autorizata, sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari sau GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 ;Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va considera ca operatorii economici care au datorii reesalonate nu indeplinesc aceasta cerinta de calificare.Nota: Acei operatori economici care au grafice de reesalonare aprobate de catre institutiile abilitate indeplinesc cerinta minima de calificare iar AC are obligatia de a accepta acele certificate.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 ;Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3 ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 5 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie /organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 69'1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: COSTEA TIBERIU - primar, PATRU ION-viceprimar, SOARE IULIA- contabil sef, MARICA IOANA- secretar, DUMITRASCU IONUT CATALIN, LAUTARU DOREL, IORDACHESCU IOAN, COJOCARU MIHAI, PAPA MARIA, CARCADIA GHEORGHE, CHESNOIU GHEORGHE, PARALUTA MARIN, CHESNOIU ION, MARICA SILVESTRU, PETROSEL SILVIA, DUMITRASCU ION ? consilieri Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: proiectare/lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor, conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentul sa fie eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor .Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul.b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii;i) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.Completarea ulterioara a documentelor care confirma indeplinirea criteriilor de calificare este permisa doar in conditiile prevazute la art. 11 dinH.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare aresurselor tuturor membrilor grupului.I) Operatorii economici vor face dovada indeplinirii cerintei obligatorii privind situatia economica. II) Declaratie privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim: 200.000 lei pentru proiectant si 6.000.000 lei pentru executant. In cazul asocierii, cerinta minima va fi indeplinita prin cumul.In cazul documentelor emise in alte limbi ofertantul va atasa, copii dupa documente similare, insotite de traducere autorizata. III)Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca, daca este declarat castigator, ofertantul va constitui o asigurare de risc profesional pentru expertii cheie nominalizati in cadrul ofertei., a)Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr.6 completat.b)Persoanele juridice romane vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale aferente ultimilor trei ani fiscali, inregistrate potrivit legii sau alte doc. justificative cf. art. 185, alin. (2) din OUG 34/2006.AC va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat). Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R, disponibil pe adresa www.bnr.ro., c)Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.d) Declaratie privind angajamentul constituirii asigurarii de risc profesional.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Ofertantul trebuie sa fi finalizat: Proiectant ? maxim trei contracte similare cu obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie minim: 113.000 lei fara TVA. Constructor ? maxim trei contracte similare cu obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie minim: 3.351.755 lei fara TVA.Copii contracte sau extrase din contracte certificate confom cu originalul;Copii pentru recomandare/document constatator din partea beneficiarilor fiecarui contract certificate confom cu originalul.Copii pentru pv de receptie/pv predare pentru fiecare contract certificate conform cu originalul.NOTA: In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata, pretul si pagina cu semnaturi., Ofertantul poate prezenta ca experienta similara privind proiectarea cat si executia printr-un contract care contine proiectare si executie precum si prezentarea de contracte distincte atat pentru proiectare cat si executie.Se vor atasa, in copie lizibila ?conform cu originalul?, recomandarile/document constatator din partea beneficiarilor fiecarui contract inscris in Formularul nr. 7 respectiv Formularul 7a, in scopul dovedirii cerintei nr. 1.Recomandarea/documentul constatator trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului, si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu; daca au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale / totale de lucrari; cazuri de accidente tehnice din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., Se vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa procesele verbale la finalizarea contractelor mentionate in Formularul nr. 7 respectiv Formularul 7a, in scopul dovedirii cerintei nr.1. Prin formularea ?contract de lucrari finalizat? se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau lucrari receptionate insosite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 2. Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de: Pentru executie drum: Buldoexcavator ;Incarcator frontal ;Autogreder ; Autobasculante ;Statie de preparat mixturi asfaltice ;Repartizator mixturi asfaltice ;Repartizator emulsie bituminoasa ; Cilindru compactor ;Laborator de verificari si incercari gradul II pentru mixturi asfaltice.Pentru proiectare: statie topografica si softul aferent;minim 1 licente soft de proiectare specializata pentru infrastructura de transport tip AUTOCAD ;minim 1 calculatoare ;minim 1 imprimante format A3., Se va completa Formularul nr. 8. Documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; inchiriere, cumparare/ comodat/ prestari servicii/lista inventar sau orice altfel de documunte. Cerinte obligatorii: Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate. Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere.Pentru utilajele si echipamentele tehnologice solicitate se va prezenta in copie lizibila ?conform cu originalul? raportul de inspectie tehnica emis de catre un organism de inspectie pentru echipamente tehnologice pentru constructii potrivit Ordinului MLPTL nr 337/N/2000 privind aprobarea reglementarii tehnice ?Procedurade inspectie tehnica a masinilor si echipamentelor tehnologice de constructii aflate in exploatare, indicativ PCC 021/2000?., Pentru statia de asfalt se va prezenta in copie lizibila ?conform cu originalul?: raportul de inspectie tehnica emis de catre un organism de inspectie pentru echipamente tehnologice pentru constructii potrivit Ordinului MLPTL nr 337/N/2000 privind aprobarea reglementarii tehnice ?Procedura de inspectie tehnica a masinilor si echipamentelor tehnologice de constructii aflate in exploatare, indicativ PCC 021/2000?;de asemenea, pentru mixturile asfaltice se va prezenta certificat de conformitate.Pentru laboratorul de verificari si incercari gradul II se va prezenta Autorizatia ISC in copie lizibila ?conform cu originalul? insotita de anexa cu incercarile autorizate., Autorizatia trebuie sa cuprinda in profilele autorizate toate incercarile de laborator necesare exec lucr si trebuie sa fie in termen de valabilitate ? potrivit prevederilor Legii 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modif ulter si a Regulam. de autorizare a laboratoarelor de analize si incercari in constructii, aprobat prin HG 808/2005. Pentru utilajele de transport se va prezenta in copie lizibila ?conform cu originalul? dovada inspectiei tehnice periodice si trebuie sa fie in termen de valabilitate potrivit dispozitiilor OG nr. 81/2000 privind certificarea incadrarii vehiculelor rutiere inmatriculate in normele tehnice privind siguranta circulatiei rutiere, protectia mediului si in categoria de folosinta conform destinatiei, prin inspectia tehnica periodica., Cerinta nr. 3. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Executantul trebuie sa dispuna de: Un Sef santier ? inginer constructii drumuri si poduri cu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de constructii de drumuri;un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii rutiere drumuri;un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor(drumuri). Proiectantul trebuie sa dispuna de :1 sef proiect ? Ing. constr drumuri cu experienta profesionala;1 ing. proiectant specializ. drumuri si poduri cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar., Formularul nr. 9 (INFORMATII GENERALE PRIVIND ANGAJATII) completat.Formularul nr. 10 (PERSONAL CE VA FI ANGAJAT IN CONTRACT) completat.Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personalului cheie Formular 12.Copii lizibile ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, decizie interna(daca este cazul), necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime., CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime. Cerinte obligatorii: Pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se vor atasa: i) Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, decizie interna(daca este cazul), necesare pentru dovedirea cerintelor minime. ii) Pentru personalul desemnat pentru derularea acestui contract se vor prezenta CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea cerintelor minime.Ofertantii vor prezenta Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personalului cheie Formular 12.Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantii asociati/subcontractanti vor prezenta declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69`1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantul legal, stampilata si datata.Ofertantul va completa si va semna formularul 12 cu subcontractantii si specializarea acestora.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intreviitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta., Pentru subcontractanti se vor prezenta urmatoarele: lista cuprinzand subcontractantii, insotita de o declaratie scrisa a ofertantului privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti ? exprimata/exprimate in procent - si specializarea acestora- Formular 12. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Pentru participarea in asociere se vor prezenta urmatoarele: acordul de asociere cu precizarea liderului Formular 13 si imputernicirea liderului asocierii Formular 14 Standarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie: Operatorul economic(executantul) trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul constructii de drumuri. Operatorul economic(proiectantul) trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul proiectare., Standard de protectie a mediuluiCerinta obligatorie: Operatorul economic(executantul) trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul constructii de drumuri. Operatorul economic(proiectantul) trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul proiectare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) - pret n ? se acorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) = pretul ofertei;Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Perioada garantiei oferita
20
Descriere: Perioada garantiei oferita lucrarii ? in luni calendaristice Descriere: a) pentru perioada de garantie cea mai mare, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (20 puncte); b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat. Durata de garantie minima acceptata este de 12 luni, ofertele cu o durata de garantie mai mica vor fi considerate neconforme. Durata de garantie maxima acceptata este 24 luni, ofertele cu o durata de garantie mai mare nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 15:23