Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare investitii la sectii nereabilitate, Oftalmologie, Ortopedie si Bloc operator


Detaliu pentru invitatia numarul 321654
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Numar invitatie: 321654/09.03.2012
Denumire contract: Proiectare investitii la sectii nereabilitate, Oftalmologie, Ortopedie si Bloc operator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Brailei nr.177, Galati, Romania, cod postal: 800578, telefon: +40 0236317232, fax: +40 0236317232, persoana de contact: ing. Tatu Gema
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Brailei nr.177, Galati, birou Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare investitii la sectii nereabilitate, Oftalmologie, Ortopedie si Bloc operator
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare investitie: 1. proiectare reparatii curente la sectii nereabilitate2. proiectare reparatii capitale pentru reabilitare sectia Oftalmologie3. proiectare reparatii capitale pentru reabilitare sectia Ortopedie4. proiectare modernizare, reabilitare si dotare bloc operator
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 770 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Modul de constituire a garantiei pentru participare: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari conf. art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in contul RO 18 TREZ 3065 006X XX01 0832 Trezoreria Galati, sau la casieria unitatii.Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efectrespingerea, la deschidere, a ofertei (art. 33 alin. 3, lit. b din HG. 925/2006).Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiilor cerute la achizitiipublice. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se vor prezenta : - certificat privind numarul mediu de salariati pentru anul 2010, eliberat de Inspectoratul Teritorial de Munca sau declaratie pe proprie raspundere;
- situatia financiara la 31.12.2010 inregistrata la organul fiscal competent, sau orice alt document doveditor.Cuantumul garantiei de participare: Lot 1 - proiectare reparatii curente la sectii nereabilitate ? 480 lei;Lot 2 - proiectare reparatii capitale pentru reabilitare sectia Oftalmologie ? 480 lei;Lot 3 - proiectare reparatii capitale pentru reabilitare sectia Ortopedie ? 480 lei;Lot 4 - proiectare modernizare, reabilitare si dotare bloc operator ? 560 lei.Garantia de participare trebuie sa fie valabila 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie/Instrument de garantare, retineri succesive sau la casieria unitatii;Garantia de buna executie se depune in contul: RO 18 TREZ 3065 006X XX01 0832 Trezoreria Galati;Conform art. 90 alineat 3) din HG 925/2006 contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contactante, la o banca agreata de ambele parti.Modul de restituire a garantiei de buna executie: la solicitarea furnizorului in maxim 14 zile daca Autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 ? completare formular2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ? completare formularDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Precizari: - Declaratiile la art. 180 si 181 nu se solicita eventualilor subcontractanti;
- in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor;
- in cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta finaciar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.3. Declaratie de proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, completare formularReprezentantii Consiliului de Administratie al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati: - Ungurianu Sorin - reprezentant al Consiliului Judetului Galati - Membru titular- Sandu Viorica - reprezentant al Consiliului Judetului Galati - Membru titular- Deju Maria - reprezentant al Consiliului Judetului Galati - Membru supleant- Gasparoti Carmen- reprezentant al Consiliului Judetului Galati - Membru supleant- Mihalcea Lucean - reprezentant al Presedintelui Consiliului Judetului Galati - Membru titular- Boldea Valentin - reprezentant al Directiei de Sanatate Publica a judetului Galati - Membru titular- Cristea Dumitru - reprezentant al Colegiului Medicilor Galati - Membru titular- Artimof Daniela - reprezentant al Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali Galati - Membru titular- Nechita Aurel - reprezentant al Facultatii de Medicina Galati - Membru titular- State Jana - reprezentant al Presedintelui Consiliului Judetului Galati- Membru supleant- Pintilie Angelica - reprezentant al Directiei de Sanatate Publica a judetului Galati - Membru supleant- Lefter Mihaela - reprezentant al Colegiului Medicilor Galati - Membru supleant- Bujoreanu Constanta - reprezentant al Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali Galati - Membru supleant- Tutunaru Dana - reprezentant al Facultatii de Medicina Galati - Membru supleant- Lazarovici Calina - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati -Manager- Dobrea Alina Valentina - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati - Director financiar contabil- Firescu Dorel - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati - Director medical- Domniteanu Viorica - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati - Director de ingrijiriComisia de evaluare: - Ing. Tatu Gema? presedinte- Ing. Vrinceanu Vasile - membru- Ec. Grosu Alina ? membru- Ing. Mateiciuc Valentin ? membru- Jr. Nicolau Alina ? membru- Ing. Andrei Monica ? membru rezerva- Jr. Bocaneala Alina ? membru rezervaPrecizare: Documentul solicitat se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.4. Certificat de participare cu oferta independenta completare formular5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura completare formularNote: 1)Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate corespunde obiectului procedurii (se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul de atribuire, prezentarea documentului original sau copie legalizata).2. Pentru persoanele juridice/straine: copie conform cu originalul a certificatului deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Completare Fisa de informatii generale, 2.Declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat castigator, ofertantul va constitui o asigurare de risc profesional in valoare de x lei, 3. Capacitatea economico financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, conform prevederilor art. 186, alin. 2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2. Recomandare/document constatator privind indeplinirea clauzelor contractuale., 3. Declaratie privind detinerea echipamentelor, utilajelor necesare indeplinirii obligatiilor contractuale, 4. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, 5. Declaratie referitoare la personalul tehnic de specialitate responsabil de indeplinirea contractului avand atasate CV-uri/atestate/diplome/certificate, 6. Declaratie insotita de o lista cuprinzand subcontractatii (daca este cazul), precum si acordurile de subcontractare, 7. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acordului cadru si de o alta persoana. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care benficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, conform prevederilor art. 190, alin. 2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, pentru societatea ofertantaNota: Nu se admit ofertantii in curs de certificare, Declaratie pe proprie raspundere de indeplinire a standardelor de protectia mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer